een, jouwquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:54 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Jouw vriendin heeft Tinder? Tiswat
Uhm geen zin, t net niet qua uiterlijk en ook net niet qua gesprekken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:55 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Eentje wilde mij beter leren kennen (had wat slechte ervaringen gehad), de tweede zegde op het laatste moment af, de derde maakte zich er met een grapje vanaf.
Waar kan dat nou aan liggen, denk je?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:41 schreef BeeGees het volgende:
TINDER vraag. Hoe kan het dat sommige mensen, nádat ik op een kruisje heb gedrukt, weer in beeld komen?
Te veel matches. Sommige dames like je omdat je denkt waarom niet, zien er ok uit, maar niet dat je van je stoel valt ofzo. En als je dan een match hebt, dan mag ze ook wat effort erin steken. Sommige blijken dan een heel erg leuk karakter te hebben, terwijl anderen maar blijven afwachten en als je ermee praat lijkt het alsof je aan een dood paard aan het trekken bent. Dan ben ik er meestal vrij snel klaar mee.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:48 schreef BeeGees het volgende:
Ik vind het raar. Ik ben geen lekker wijf op de foto voor zover ik weet, ben uiterst kritisch en tóch veel matches.
Ik wil het verwijderen, maar heb 4 zulke leuke johgens die ik van gezicht ken als match en ik wil van alle 4 06. Maar er is van die 4 nog maar 1 begonnen met praten.
Waarom beginnen mannen soms niet met praten?
Gozer, als ik 1 ding nu wel geleerd heb: daar moet je schijt aan hebben. Reageert ze niet meer? Prima. Weg met die 'match' en op naar de volgende. Je moet het niet groter maken dan het isquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:03 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
God, wat is dat toch met chicks die zomaar stoppen met reageren. Als ze dan op z'n minst even zouden zeggen dat ik saai of een lul of zo ben, dan wist ik tenminste waar het aan ligt...
Weet ik, doe ik gewoonlijk ook. Maar af en toe ben ik het gewoon zat. Gisteren had ik al een kutdag, en dan ook nog zo te horen krijgen dat ik niet goed genoeg ben van een chick die ik eigenlijk best leuk vind, dan is de grens wel een beetje bereikt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 11:06 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Gozer, als ik 1 ding nu wel geleerd heb: daar moet je schijt aan hebben. Reageert ze niet meer? Prima. Weg met die 'match' en op naar de volgende. Je moet het niet groter maken dan het is
Het is wel veel moeite om zelf als eerste 'hoi' te zeggen he.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:48 schreef BeeGees het volgende:
Ik vind het raar. Ik ben geen lekker wijf op de foto voor zover ik weet, ben uiterst kritisch en tóch veel matches.
Ik wil het verwijderen, maar heb 4 zulke leuke johgens die ik van gezicht ken als match en ik wil van alle 4 06. Maar er is van die 4 nog maar 1 begonnen met praten.
Waarom beginnen mannen soms niet met praten?
Gewoon wachten. Bij mij gaat dat steeds na een paar dagen weer wegquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:14 schreef Belgosome het volgende:
Ik heb al een paar dagen een bug op Tinder. Al mijn matches zijn weg, er staat nu "You have no matches yet", terwijl ik er 40+ had. Iemand enig idee hoe ik deze bug fix? In - en uitloggen helpt niet, de app opnieuw installeren ook niet.
Ik kan nu niet gaan swipen, want ik heb geen idee of ik nu nieuwe matches kan ontvangen.
Kan je eigenlijk zien wanneer iemand jou een super like heeft gegeven?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Gewoon wachten. Bij mij gaat dat steeds na een paar dagen weer weg
Tinder is wel heel buggy
maar het heeft ook voordelen: ik kan geloof ik oneindig veel super likes uitdelen terwijl het er 1 hoort te zijn?
Ja dat is juist het puntquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:25 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Kan je eigenlijk zien wanneer iemand jou een super like heeft gegeven?
Waar je je druk om maakt....quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:15 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Jep, en dat vind ik grondig kut. Hoe de fuck kan ik aan mijzelf werken als niemand me vertelt wat precies het probleem is? Ik ben geen fucking helderziende, weet je.
/Care wat anderen van je vinden. Zeker op tinder. Als je maar blij met jezelf bent. Je moet niet voor iemand willen veranderen, tenminste niet qua karakter.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 11:12 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Weet ik, doe ik gewoonlijk ook. Maar af en toe ben ik het gewoon zat. Gisteren had ik al een kutdag, en dan ook nog zo te horen krijgen dat ik niet goed genoeg ben van een chick die ik eigenlijk best leuk vind, dan is de grens wel een beetje bereikt.
Grootste nadeel van online-dating: Het gebeurt redelijk geforceerd.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:43 schreef the85mc het volgende:
[..]
/Care wat anderen van je vinden. Zeker op tinder. Als je maar blij met jezelf bent. Je moet niet voor iemand willen veranderen, tenminste niet qua karakter.
Better hated for what you are then to be loved for what you are not.
De drempel tussen iemand aanspreken in real life of een berichtje sturen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:05 schreef rhubarbje het volgende:
Ik snap echt niks van wat je zegt?
Hoezo is het geforceerd? Hoe haalt het het spontane er vanaf? Zijn andere dates niet geforceerd en wel spontaan?
Dat is ook zo, tot op zekere hoogte. Het is namelijk nogal paradoxaal: als je niet blij bent met jezelf omdat je geen dates kunt krijgen, zul je zodanig moeten veranderen dat je wel dates kunt krijgen. Dus, zodat je aantrekkelijker bent voor anderen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:43 schreef the85mc het volgende:
[..]
/Care wat anderen van je vinden. Zeker op tinder. Als je maar blij met jezelf bent. Je moet niet voor iemand willen veranderen, tenminste niet qua karakter.
Better hated for what you are then to be loved for what you are not.
Je kent elkaar niet en de eerste ontmoeting is direct een 'date'. Dat maakt het redelijk geforceerd en creeert verwachtingen naar mijn mening.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:05 schreef rhubarbje het volgende:
Ik snap echt niks van wat je zegt?
Hoezo is het geforceerd? Hoe haalt het het spontane er vanaf? Zijn andere dates niet geforceerd en wel spontaan?
Ik zou beginnen met bedenken waar jij blij van word en dan daar naar toe werkenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:30 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat is ook zo, tot op zekere hoogte. Het is namelijk nogal paradoxaal: als je niet blij bent met jezelf omdat je geen dates kunt krijgen, zul je zodanig moeten veranderen dat je wel dates kunt krijgen. Dus, zodat je aantrekkelijker bent voor anderen.
Ik heb er ook geen problemen mee om dat te doen, opnieuw tot op zekere hoogte, zodat ik blij kan zijn met mezelf. Maar het kan wel frustrerend als dat maar geen vruchten afwerpt.
oh dat heb ik helemaal niet maar ik neem een date ook niet zo serieusquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je kent elkaar niet en de eerste ontmoeting is direct een 'date'. Dat maakt het redelijk geforceerd en creeert verwachtingen naar mijn mening.
not to burst your bubble maar ik was vanmorgen dus aan het testen hoe die superlike werkte en ik kan er oneindig veel uitdelen geloof ik. Om dat te testen heb ik wat mensen gesuperliked die eigenlijk niet zo super waren gok ik (niet lullig bedoeld verder maar ik kom al niet 1x per dag iemand tegen die een superlike zou zijn wat mij betreft, laat staan meerdere op een dag)quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:42 schreef Deezertje het volgende:
Ach, ik had zowaar een superlike gekregen dus voelde me best vereerd (slechts 1 maal per 24u te gebruiken). Was een leuke meid dus ik like terug. Zelf maar bericht gestuurd want bleef stil, vandaag wakker geworden en match is weg... waarom like je dan? Soms moet je daar ook niet te veel achterzoeken hoor. Ja shit happens, maar komt wel weer een nieuwe. Profiel was trouwens wel echt en geen bot.
Ja dat gevoel had ik ook al. Vooral bij tinder like je misschien iets sneller en als je dan 'matcht' zie je pas echt wie je ook alweer had geliked. Maar als je op een site wat berichten hebt uitgewisseld en misschien al op de app bent, kan je naar mijn idee prima een 'sorry, dit gaatquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
not to burst your bubble maar ik was vanmorgen dus aan het testen hoe die superlike werkte en ik kan er oneindig veel uitdelen geloof ik. Om dat te testen heb ik wat mensen gesuperliked die eigenlijk niet zo super waren gok ik (niet lullig bedoeld verder maar ik kom al niet 1x per dag iemand tegen die een superlike zou zijn wat mij betreft, laat staan meerdere op een dag)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |