abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 00:58:32 #201
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_156724528
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 00:54 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Jouw vriendin heeft Tinder? Tiswat
een, jouw
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 01:00:07 #202
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_156724545
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 22:55 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Eentje wilde mij beter leren kennen (had wat slechte ervaringen gehad), de tweede zegde op het laatste moment af, de derde maakte zich er met een grapje vanaf.

Waar kan dat nou aan liggen, denk je?
Uhm geen zin, t net niet qua uiterlijk en ook net niet qua gesprekken.
Tja zoveel redenen.

Bedenk voor jezelf wt de redenen zijn waarom he niet met een meisje afspreekt (na goede gesprekken) en doe dan visa versa
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 01:27:25 #203
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_156724823
Denk dat ciabatta teveel lult over eiwitten en roms
pi_156724947
quote:
11s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 00:41 schreef BeeGees het volgende:
TINDER vraag. Hoe kan het dat sommige mensen, nádat ik op een kruisje heb gedrukt, weer in beeld komen?
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 03:31:11 #205
416020 K44S
The bearded man
pi_156725370
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 00:51 schreef BeeGees het volgende:
Dat ga k niet doen! :P
:')
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 06:16:37 #206
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_156725504
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 00:51 schreef BeeGees het volgende:
Dat ga k niet doen! :P
En wat als hij nu 't zelfde denkt?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_156726001
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 00:48 schreef BeeGees het volgende:
Ik vind het raar. Ik ben geen lekker wijf op de foto voor zover ik weet, ben uiterst kritisch en tóch veel matches.

Ik wil het verwijderen, maar heb 4 zulke leuke johgens die ik van gezicht ken als match en ik wil van alle 4 06. Maar er is van die 4 nog maar 1 begonnen met praten.

Waarom beginnen mannen soms niet met praten? :(
Te veel matches. Sommige dames like je omdat je denkt waarom niet, zien er ok uit, maar niet dat je van je stoel valt ofzo. En als je dan een match hebt, dan mag ze ook wat effort erin steken. Sommige blijken dan een heel erg leuk karakter te hebben, terwijl anderen maar blijven afwachten en als je ermee praat lijkt het alsof je aan een dood paard aan het trekken bent. Dan ben ik er meestal vrij snel klaar mee.
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 11:06:10 #208
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_156727622
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 21:03 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
God, wat is dat toch met chicks die zomaar stoppen met reageren. Als ze dan op z'n minst even zouden zeggen dat ik saai of een lul of zo ben, dan wist ik tenminste waar het aan ligt... :(
Gozer, als ik 1 ding nu wel geleerd heb: daar moet je schijt aan hebben. Reageert ze niet meer? Prima. Weg met die 'match' en op naar de volgende. Je moet het niet groter maken dan het is :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 11:12:22 #209
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_156727731
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 11:06 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Gozer, als ik 1 ding nu wel geleerd heb: daar moet je schijt aan hebben. Reageert ze niet meer? Prima. Weg met die 'match' en op naar de volgende. Je moet het niet groter maken dan het is :)
Weet ik, doe ik gewoonlijk ook. Maar af en toe ben ik het gewoon zat. Gisteren had ik al een kutdag, en dan ook nog zo te horen krijgen dat ik niet goed genoeg ben van een chick die ik eigenlijk best leuk vind, dan is de grens wel een beetje bereikt.
pi_156728598
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 00:48 schreef BeeGees het volgende:
Ik vind het raar. Ik ben geen lekker wijf op de foto voor zover ik weet, ben uiterst kritisch en tóch veel matches.

Ik wil het verwijderen, maar heb 4 zulke leuke johgens die ik van gezicht ken als match en ik wil van alle 4 06. Maar er is van die 4 nog maar 1 begonnen met praten.

Waarom beginnen mannen soms niet met praten? :(
Het is wel veel moeite om zelf als eerste 'hoi' te zeggen he. :') Stel je voor dat ze niet reageren en je dus afgewezen wordt, oh no. :')

:')
pi_156729897
Ik heb al een paar dagen een bug op Tinder. Al mijn matches zijn weg, er staat nu "You have no matches yet", terwijl ik er 40+ had. Iemand enig idee hoe ik deze bug fix? In - en uitloggen helpt niet, de app opnieuw installeren ook niet.

Ik kan nu niet gaan swipen, want ik heb geen idee of ik nu nieuwe matches kan ontvangen.
pi_156730054
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 13:14 schreef Belgosome het volgende:
Ik heb al een paar dagen een bug op Tinder. Al mijn matches zijn weg, er staat nu "You have no matches yet", terwijl ik er 40+ had. Iemand enig idee hoe ik deze bug fix? In - en uitloggen helpt niet, de app opnieuw installeren ook niet.

Ik kan nu niet gaan swipen, want ik heb geen idee of ik nu nieuwe matches kan ontvangen.
Gewoon wachten. Bij mij gaat dat steeds na een paar dagen weer weg

Tinder is wel heel buggy :(
maar het heeft ook voordelen: ik kan geloof ik oneindig veel super likes uitdelen terwijl het er 1 hoort te zijn?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_156730114
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 13:21 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Gewoon wachten. Bij mij gaat dat steeds na een paar dagen weer weg

Tinder is wel heel buggy :(
maar het heeft ook voordelen: ik kan geloof ik oneindig veel super likes uitdelen terwijl het er 1 hoort te zijn?
Kan je eigenlijk zien wanneer iemand jou een super like heeft gegeven?
pi_156730162
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 13:25 schreef Belgosome het volgende:

[..]

Kan je eigenlijk zien wanneer iemand jou een super like heeft gegeven?
Ja dat is juist het punt :P

Die persoon komt dan boven op de stapel zeg maar. Met een blauw randje en een sterretje geloof ik
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 13:29:57 #215
416020 K44S
The bearded man
pi_156730194
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 22:15 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Jep, en dat vind ik grondig kut. Hoe de fuck kan ik aan mijzelf werken als niemand me vertelt wat precies het probleem is? Ik ben geen fucking helderziende, weet je.
Waar je je druk om maakt....
pi_156730432
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 11:12 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Weet ik, doe ik gewoonlijk ook. Maar af en toe ben ik het gewoon zat. Gisteren had ik al een kutdag, en dan ook nog zo te horen krijgen dat ik niet goed genoeg ben van een chick die ik eigenlijk best leuk vind, dan is de grens wel een beetje bereikt.
/Care wat anderen van je vinden. Zeker op tinder. Als je maar blij met jezelf bent. Je moet niet voor iemand willen veranderen, tenminste niet qua karakter.

Better hated for what you are then to be loved for what you are not.
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 13:54:35 #217
416020 K44S
The bearded man
pi_156730636
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 13:43 schreef the85mc het volgende:

[..]

/Care wat anderen van je vinden. Zeker op tinder. Als je maar blij met jezelf bent. Je moet niet voor iemand willen veranderen, tenminste niet qua karakter.

Grootste nadeel van online-dating: Het gebeurt redelijk geforceerd.

Ik wil niet zeggen dat het helemaal niet werkt omdat ik zelf zo'n 8/9 tinderdates heb gehad en dat het allemaal "net niet is"(voornamelijk een probleem wat ik zelf veroorzaak) .

Maar het haalt wel het spontane er vanaf.
pi_156730839
Ik snap echt niks van wat je zegt?
Hoezo is het geforceerd? Hoe haalt het het spontane er vanaf? Zijn andere dates niet geforceerd en wel spontaan?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 14:07:44 #219
416020 K44S
The bearded man
pi_156730876
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 14:05 schreef rhubarbje het volgende:
Hoezo is het geforceerd? Hoe haalt het het spontane er vanaf? Zijn andere dates niet geforceerd en wel spontaan?
De drempel tussen iemand aanspreken in real life of een berichtje sturen.
Welke is groter?

Eenmaal aangesproken: Een stilte van 1 uur is pijnlijker in het echt dan als de persoon in kwestie 1dag niets van zich laat horen op tinder.

Ik zeg niet dat het helemaal niet werkt (zat relaties uit gekomen).

IK vind het de "spanning"er vanaf halen.
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 14:30:34 #220
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_156731289
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 13:43 schreef the85mc het volgende:

[..]

Dat is ook zo, tot op zekere hoogte. Het is namelijk nogal paradoxaal: als je niet blij bent met jezelf omdat je geen dates kunt krijgen, zul je zodanig moeten veranderen dat je wel dates kunt krijgen. Dus, zodat je aantrekkelijker bent voor anderen. :P

Ik heb er ook geen problemen mee om dat te doen, opnieuw tot op zekere hoogte, zodat ik blij kan zijn met mezelf. Maar het kan wel frustrerend als dat maar geen vruchten afwerpt.
pi_156731375
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 14:05 schreef rhubarbje het volgende:
Je kent elkaar niet en de eerste ontmoeting is direct een 'date'. Dat maakt het redelijk geforceerd en creeert verwachtingen naar mijn mening.
pi_156731483
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 14:30 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Dat is ook zo, tot op zekere hoogte. Het is namelijk nogal paradoxaal: als je niet blij bent met jezelf omdat je geen dates kunt krijgen, zul je zodanig moeten veranderen dat je wel dates kunt krijgen. Dus, zodat je aantrekkelijker bent voor anderen. :P

Ik heb er ook geen problemen mee om dat te doen, opnieuw tot op zekere hoogte, zodat ik blij kan zijn met mezelf. Maar het kan wel frustrerend als dat maar geen vruchten afwerpt.
Ik zou beginnen met bedenken waar jij blij van word en dan daar naar toe werken
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 14:35 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Je kent elkaar niet en de eerste ontmoeting is direct een 'date'. Dat maakt het redelijk geforceerd en creeert verwachtingen naar mijn mening.
oh dat heb ik helemaal niet maar ik neem een date ook niet zo serieus
het is gewoon een ander woord voor even koffie met iemand drinken
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_156731567
Ach, ik had zowaar een superlike gekregen dus voelde me best vereerd (slechts 1 maal per 24u te gebruiken). Was een leuke meid dus ik like terug. Zelf maar bericht gestuurd want bleef stil, vandaag wakker geworden en match is weg... waarom like je dan? Soms moet je daar ook niet te veel achterzoeken hoor. Ja shit happens, maar komt wel weer een nieuwe. Profiel was trouwens wel echt en geen bot.
pi_156731639
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 14:42 schreef Deezertje het volgende:
Ach, ik had zowaar een superlike gekregen dus voelde me best vereerd (slechts 1 maal per 24u te gebruiken). Was een leuke meid dus ik like terug. Zelf maar bericht gestuurd want bleef stil, vandaag wakker geworden en match is weg... waarom like je dan? Soms moet je daar ook niet te veel achterzoeken hoor. Ja shit happens, maar komt wel weer een nieuwe. Profiel was trouwens wel echt en geen bot.
not to burst your bubble maar ik was vanmorgen dus aan het testen hoe die superlike werkte en ik kan er oneindig veel uitdelen geloof ik. Om dat te testen heb ik wat mensen gesuperliked die eigenlijk niet zo super waren gok ik (niet lullig bedoeld verder maar ik kom al niet 1x per dag iemand tegen die een superlike zou zijn wat mij betreft, laat staan meerdere op een dag)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_156732051
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 14:45 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

not to burst your bubble maar ik was vanmorgen dus aan het testen hoe die superlike werkte en ik kan er oneindig veel uitdelen geloof ik. Om dat te testen heb ik wat mensen gesuperliked die eigenlijk niet zo super waren gok ik (niet lullig bedoeld verder maar ik kom al niet 1x per dag iemand tegen die een superlike zou zijn wat mij betreft, laat staan meerdere op een dag)
Ja dat gevoel had ik ook al. Vooral bij tinder like je misschien iets sneller en als je dan 'matcht' zie je pas echt wie je ook alweer had geliked. Maar als je op een site wat berichten hebt uitgewisseld en misschien al op de app bent, kan je naar mijn idee prima een 'sorry, dit gaat
'm toch niet worden' sturen voordat je degene blokt/verwijdert.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')