Ja, één keer zou ik nog wel begrijpen. Maar het is al de derde keer in +- twee maanden dat ik meer dan een week gezellig heb zitten babbelen, maar dat ze plots helemaal stilvalt. Gewoon geen antwoord meer...quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Miss is er wel niets mis met je , maar heeft ze er gewoon geen zin meer in, drukte, whatever.
Tenminste, dat is mijn voornaamste reden om stil te vallen. Niet omdat t aanbod zo groot is maar omdat ik andere dingen aan t doen ben en dat vergeet/geen priotiteit meer geef
Maar ook geen date gehad dus? Ze wachtte een week lang op een voorstel en die kwam niet. Next.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:37 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ja, één keer zou ik nog wel begrijpen. Maar het is al de derde keer in +- twee maanden dat ik meer dan een week gezellig heb zitten babbelen, maar dat ze plots helemaal stilvalt. Gewoon geen antwoord meer...
Ik heb alledrie een date voorgesteld.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
Maar ook geen date gehad dus? Ze wachtte een week lang op een voorstel en die kwam niet. Next.
En na dat voorstel viel het stil?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:41 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik heb alledrie een date voorgesteld.
Nope. Anders had ik wel geweten waaraan het lag, hé.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En na dat voorstel viel het stil?
Niet iedereen vindt pottenbakken leuk. Ondanks dat het sensueel en romantisch lijkt in Ghost.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:41 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik heb alledrie een date voorgesteld.
Ja, ik ben niet helderziend he, flapdrol.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:43 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Nope. Anders had ik wel geweten waaraan het lag, hé.
Oh, dat zal het zijn. Misschien volgende keer gaan vragen of ze mee gaan macrameën.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
Niet iedereen vindt pottenbakken leuk. Ondanks dat het sensueel en romantisch lijkt in Ghost.
Dit moet ik onthouden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
Niet iedereen vindt pottenbakken leuk. Ondanks dat het sensueel en romantisch lijkt in Ghost.
Irritant is t wel,aar dan nog steeds hoeft t niet te zijn dat je iets fout doet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:37 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ja, één keer zou ik nog wel begrijpen. Maar het is al de derde keer in +- twee maanden dat ik meer dan een week gezellig heb zitten babbelen, maar dat ze plots helemaal stilvalt. Gewoon geen antwoord meer...
Eentje wilde mij beter leren kennen (had wat slechte ervaringen gehad), de tweede zegde op het laatste moment af, de derde maakte zich er met een grapje vanaf.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Irritant is t wel,aar dan nog steeds hoeft t niet te zijn dat je iets fout doet.
Wat ik raarder vind is dat je wel een date voordtelt maar ze daar blijkbaar niet op gereageerd hebben / niet op in zijn gegaan.
Dat is wel lastig. Al die klei onder je nagels, kun je niet fatsoenlijk mee vingeren.quote:
Tenzij je scherpe nagels hebt. Als de klei tussen nat en droog is, boetseert het nog een wat gladder randje rond je scherpe nagels. Dan heb je ook geen Linda94/Grijsbaard taferelen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is wel lastig. Al die klei onder je nagels, kun je niet fatsoenlijk mee vingeren.
Ik geloof dat ik die referentie niet snap.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Tenzij je scherpe nagels hebt. Als de klei tussen nat en droog is, boetseert het nog een wat gladder randje rond je scherpe nagels. Dan heb je ook geen Linda94/Grijsbaard taferelen.
Soms mag je als vrouw ook moeite doen hoorquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:48 schreef BeeGees het volgende:
Ik vind het raar. Ik ben geen lekker wijf op de foto voor zover ik weet, ben uiterst kritisch en tóch veel matches.
Ik wil het verwijderen, maar heb 4 zulke leuke johgens die ik van gezicht ken als match en ik wil van alle 4 06. Maar er is van die 4 nog maar 1 begonnen met praten.
Waarom beginnen mannen soms niet met praten?
Jouw vriendin heeft Tinder? Tiswatquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:53 schreef BeamofLight het volgende:
Zit nu op een telefoon van vriendin beetje te tinderen. Maar meneer, nog steeds hetzelfde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |