ja en dat gaat al een post of 50 over komkommers en weet ik veel wat je in je kut wil stoppen, ... en nou weer gewoon doenquote:Op maandag 5 oktober 2015 14:32 schreef Patoshik het volgende:
He, ik weet niet hoor, maar dit is een ervaring op een datingsite?
Dit is flauw. Nu lijkt het net of ik dat wil.quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:33 schreef Re het volgende:
[..]
ja en dat gaat al een post of 50 over komkommers en weet ik veel wat je in je kut wil stoppen, ... en nou weer gewoon doen
Precies. Gewoon niet doen dus. Opdringerig vind ik het, ik accepteer die mensen dus standaard niet.quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:34 schreef Deezertje het volgende:
Ohja, je kan bij Happn het wel forceren door iemand te charmen. Kost 1 credit (10 credits krijg je standaard). Krijgt dan een melding en kan je gesprek starten. Maar is dus geen garantie dat ze ook terugreageren, anders hadden ze je wel geliked in de eerste plaats toch?Zelf nog niet gedaan overigens. Bij Tinder de Superlike wel gedaan. Is 1x per dag gratis. Maar daar niks meer van gehoord, dus zal wel afgewezen zijn
Goh, wat zei je tegen d'r? "Natuurlijk wil ik met je wereldvreemde vriendin met pittig kort haar en 5 katten op blind date."quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:33 schreef Barbusse het volgende:
Ik was gisteren uit eten met een vriendin (nee, niet op die manier), en ze zei een date geregeld te hebben voor mij. Alleen, ik weet niet met wie. En nu zegt ze dat ik ongeinteresseerd ben
Zit je wel te wachten op zulke acties? Ik kan zo iets niet waarderen en vriendelijk doch dringent melden dat ze dat niet meer moet doen. Als je er voor open staat gewoon doen! Is best geinigquote:Op maandag 5 oktober 2015 14:33 schreef Barbusse het volgende:
Ik was gisteren uit eten met een vriendin (nee, niet op die manier), en ze zei een date geregeld te hebben voor mij. Alleen, ik weet niet met wie. En nu zegt ze dat ik ongeinteresseerd ben
quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:34 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Dit is flauw. Nu lijkt het net of ik dat wil.
Nee, het zou een van de serveersters zijn in het tentje waar we wat aan het eten waren. Maar ik heb werkelijk geen idee wie het is. Ze moet nog even oefenen op de details om een goede wingwoman te zijn denk ikquote:Op maandag 5 oktober 2015 14:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Goh, wat zei je tegen d'r? "Natuurlijk wil ik met je wereldvreemde vriendin met pittig kort haar en 5 katten op blind date."
Oh zo.quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Nee, het zou een van de serveersters zijn in het tentje waar we wat aan het eten waren. Maar ik heb werkelijk geen idee wie het is. Ze moet nog even oefenen op de details om een goede wingwoman te zijn denk ikIk kreeg net de vraag of ik haar al gebeld had. Wie dan? Ik heb geeneens een nummer
Nou ja, ik ken haar al jaren en zo is ze nu eenmaal. Ze heeft het ook uitgelegd hoor. Zij wil heel graag trouwen en een gezin hebben. Daardoor heeft ze het idee dat iedereen dat wil. Waardoor ze soms wildvreemde mensen gaat bekijken als 'die twee zouden samen een leuk stel zijn'quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zit je wel te wachten op zulke acties? Ik kan zo iets niet waarderen en vriendelijk doch dringent melden dat ze dat niet meer moet doen. Als je er voor open staat gewoon doen! Is best geinig
Heb het enkele keren gedaan. Paar keer echt drama maar ook wel eens super gezellig als ik een leuke avond verder en meer niet. Lekker ongemakkelijk in jet begin
Oh op die manierquote:Op maandag 5 oktober 2015 14:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja, ik ken haar al jaren en zo is ze nu eenmaal. Ze heeft het ook uitgelegd hoor. Zij wil heel graag trouwen en een gezin hebben. Daardoor heeft ze het idee dat iedereen dat wil. Waardoor ze soms wildvreemde mensen gaat bekijken als 'die twee zouden samen een leuk stel zijn'
Ja.quote:Op maandag 5 oktober 2015 15:08 schreef Copycat het volgende:
Vraagje: deze staat toch ook altijd centraal?
Leuk artikel. Maar wel logisch op zich... Ik heb ook liever een vent met humor die zichzelf niet al te serieus neemtquote:Op maandag 5 oktober 2015 14:46 schreef Deezertje het volgende:
Welke teksten werken op Tinder? Een experiment in 5 duizend swipes
http://www.frankwatching.(...)in-5-duizend-swipes/
Zoiets jaquote:Op maandag 5 oktober 2015 15:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh op die manierhaar eigen wanhopigheid projecteren op iedereen in haar omgeving?
Wat voor foto's heb je?quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:48 schreef Deezertje het volgende:
Leuk gesprek op Paiq... leuke foto's... maar zij vond mijne blijkbaar niet, afgekaptOp zich handige site voor snelle gesprekken, maar voelt elke keer als 10 minuten weggooien als de foto's in zicht zizjn
Dat heb ik ookquote:Op maandag 5 oktober 2015 19:48 schreef Deezertje het volgende:
Leuk gesprek op Paiq... leuke foto's... maar zij vond mijne blijkbaar niet, afgekaptOp zich handige site voor snelle gesprekken, maar voelt elke keer als 10 minuten weggooien als de foto's in zicht zizjn
Nou dit was echt wel een mooi meisje!quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:08 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat heb ik ookEcht goed voor je zelfvertrouwen
Naja ze zijn zelf ook geen lot uit de loterij.
Gewoon van mezelf een paar, met glimlach uiteraardquote:
Geen creepy lach, he?quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nou dit was echt wel een mooi meisje!
En ook nog intelligent want ze deed een heel ingewikkelde maar mooie studie!
[..]
Gewoon van mezelf een paar, met glimlach uiteraard
Met zo'n blik als resultaat:quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:27 schreef Copycat het volgende:
Goede tip om natuurlijk te glimlachen op een selfie. Zet je fototoestel/telefoon op timer, sluit je ogen en open ze vlak voor de drie (of tien) seconden voorbij zijn en glimlach.
Klik.
Hahaha, oefening baart kunst en je hebt zelf de regie in handen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:32 schreef Samzz het volgende:
Met zo'n blik als resultaat:
[ afbeelding ].
Excuse me?quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:04 schreef BeamofLight het volgende:
Ah de mods mogen wel even volledig off topic zichzelf verkneukelen. Mkay.
Je off-topic comment, dat lijkt me duidelijk. Misschien even teruglezen voordat je begint te steigeren? Verdere discussie mag, wel in FB.quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:09 schreef BeamofLight het volgende:
wat snap je niet?? Fok it laat maar
Ligt eraan wat je eruit wilt halen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:10 schreef Broodjewasbeer het volgende:
Ben sinds kort een beetje met Tinder aan het klooien, maar ik vroeg me af hoeveel dagen ik het de tijd zou moeten geven voordat ik kan beslissen of het de moeite waard is of tijdverspilling?
Ik bedoel niet per date/meisje trouwens maar over de app/ervaring in het algemeen. Zit nu op dag 3 en (nog) geen matches maar ik ben niet zo bekend met hoelang het gemiddeld kan/zou duren.quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:17 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je eruit wilt halen.
Dat ligt eraan wat je er instopt.quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:36 schreef Broodjewasbeer het volgende:
[..]
Ik bedoel niet per date/meisje trouwens maar over de app/ervaring in het algemeen. Zit nu op dag 3 en (nog) geen matches maar ik ben niet zo bekend met hoelang het gemiddeld kan/zou duren.
Ik moet je helaas teleurstellen dinoquote:Op maandag 5 oktober 2015 14:40 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Oh zo.Ik geef d'r een 9 voor het idee, maar een 3tje voor de uitvoering.
Heb maar even mijn 1ste foto veranderd. Misschien dat deze het beter doet.quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:43 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat je er instopt.
Als je een superhunk met prachtige foto's en een geweldig onderschrift bent, krijg je natuurlijk veel meer matches dan wanneer je een Quasimodo met een slechte foto en een achterlijk onderschrift bent. Gemiddeld zou je in het begin in drie dagen toch wel al een paar matches moeten hebben. Misschien je onderschrift eens updaten of een andere foto kiezen?
Zet iets origineels neer.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:11 schreef Broodjewasbeer het volgende:
[..]
Heb maar even mijn 1ste foto veranderd. Misschien dat deze het beter doet.
Heb ook (nog) geen onderschrift, zou niet echt weten wat ik daar zou moeten neerzetten.
Nothing happened. Ze appte net nog dat ze het jammer vond dat ze weg moest, maar jaquote:
Poolen is altijd leukquote:
Ja, daar hebben we niks aan hè. Hoe ging het, werd er nog gehint op een volgende keer als ze er weer is, was er een beetje spanning of zaten jullie recht tegenover elkaar over werk te praten?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:16 schreef yats het volgende:
[..]
Nothing happened. Ze appte net nog dat ze het jammer vond dat ze weg moest, maar ja
Heel misschien komt ze zaterdag nog naar Den Haag, dat is afwachten. Ze wilde wel graag en probeert wat te schuiven. Er was wel wat spanning, ze vond t ook prima dat ik mijn arm om haar heen sloeg nadat ze zei dat ze t koud had,maar verder kreeg ik niet t idee dat ik echt iets kon proberen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:19 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, daar hebben we niks aan hè. Hoe ging het, werd er nog gehint op een volgende keer als ze er weer is, was er een beetje spanning of zaten jullie recht tegenover elkaar over werk te praten?
Details jonge!
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:27 schreef yats het volgende:
[..]
Heel misschien komt ze zaterdag nog naar Den Haag, dat is afwachten. Ze wilde wel graag en probeert wat te schuiven. Er was wel wat spanning, ze vond t ook prima dat ik mijn arm om haar heen sloeg nadat ze zei dat ze t koud had,maar verder kreeg ik niet t idee dat ik echt iets kon proberen.
I knowquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]![]()
Oh man, hoe duidelijk wil je het allemaal hebben?Als ze niet geïnteresseerd was geweest had ze wel op de bank netflix zitten kijken ipv de avond in de kou met jou door te brengen.
Jezus, zelfs ik ben niet zo blind.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:27 schreef yats het volgende:
[..]
Heel misschien komt ze zaterdag nog naar Den Haag, dat is afwachten. Ze wilde wel graag en probeert wat te schuiven. Er was wel wat spanning, ze vond t ook prima dat ik mijn arm om haar heen sloeg nadat ze zei dat ze t koud had,maar verder kreeg ik niet t idee dat ik echt iets kon proberen.
Doet dat ertoe?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:41 schreef Deezertje het volgende:
[..]
'Spreek iig wel thuis af, tussen de dozen of niet
Helemaal niets.quote:
Ik zou t graag anders zien maar ik ben hint-blindquote:
Ehm, tja...quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Helemaal niets.
yats, is het duidelijk genoeg als ze zaterdag helemaal terugkomt naar Nederland?![]()
Spreek dan ergens af in de buurt van jouw appartement / haar hotel en stel aan het eind voor om nog wat te drinken / je nieuwe appartement te laten zien.
Houd op. Je durfde gewoon geen move te maken. Niemand is zo blind.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:47 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zou t graag anders zien maar ik ben hint-blind
[..]
Ehm, tja...![]()
Oh ik ben ook zo blind hoorquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Houd op. Je durfde gewoon geen move te maken. Niemand is zo blind.
Dit.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Houd op. Je durfde gewoon geen move te maken. Niemand is zo blind.
Houd jij eens je mond. Dit keer gaat het om Yats en niet om jouw gejank.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:08 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Bang voor afwijzing idd. Ik ook hoorben altijd te vroeg of te laat met een move maken.
Gelukkig heb ik dat iets sneller door,maar nog steeds te laat. Al klopt t deels ook wel wat samzz postte.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:05 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh ik ben ook zo blind hoorzulke hints zou ik ook pas na een week doorhebben.
Een kind? Whut? Dat zou me hooglijk verbazenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:13 schreef K44S het volgende:
[..]
Houd jij eens je mond. Dit keer gaat het om Yats en niet om jouw gejank.
Yats. Eerst volgende keer een biertje er bij en gewoon doen.
Als er dan een kind uit komt mag je naar 'murica.
Shit happens, we hebben allemaal wel eens zulke situaties gehad. Je moet er alleen wel van leren en de volgende keer de strijd aan gaan met je angst om afgewezen te worden. Als ze je niet leuk vond had ze niet met je afgesproken, stoppen met twijfelen aan jezelf dus en er voor gaan. Zeker als ze zaterdag de moeite neemt om terug te komen naar Nederland..quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:40 schreef yats het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat iets sneller door,maar nog steeds te laat. Al klopt t deels ook wel wat samzz postte.
[..]
Een kind? Whut? Dat zou me hooglijk verbazen
Gaat ze uberhaupt wel weg? Niet lullig bedoeld maar 'even' terugvliegen voor een date is een kostbaar geintje. Misschien blijft ze wel langer in Nederland dan ze eerst liet weten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Shit happens, we hebben allemaal wel eens zulke situaties gehad. Je moet er alleen wel van leren en de volgende keer de strijd aan gaan met je angst om afgewezen te worden. Als ze je niet leuk vond had ze niet met je afgesproken, stoppen met twijfelen aan jezelf dus en er voor gaan. Zeker als ze zaterdag de moeite neemt om terug te komen naar Nederland..
Hoe bedoel je? Dat ze hier over liegt om het als excuus te gebruiken?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:30 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Gaat ze uberhaupt wel weg? Niet lullig bedoeld maar 'even' terugvliegen voor een date is een kostbaar geintje. Misschien blijft ze wel langer in Nederland dan ze eerst liet weten.
Wie gaat er even op en neer naar Amerika voor een date? Of het is een werkbezoek en haar baas betaald. Maar yats moet wel heel leuk zijn als iemand uit eigen zak dat voor je over heeft of haar reden klopt inderdaad niet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Dat ze hier over liegt om het als excuus te gebruiken?
Ze is een expat, ze gaat naar Parijs voor een paar dagen en vliegt de 13e naar Amerika. Vanuit Parijs of NL blijkbaar. Voor zover ik het goed onthouden heb.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:41 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wie gaat er even op en neer naar Amerika voor een date? Of het is een werkbezoek en haar baas betaald. Maar yats moet wel heel leuk zijn als iemand uit eigen zak dat voor je over heeft of haar reden klopt inderdaad niet.
Ah oké, dan heb ik het verkeerd begrepenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:43 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ze is een expat, ze gaat naar Parijs voor een paar dagen en vliegt de 13e naar Amerika. Vanuit Parijs of NL blijkbaar. Voor zover ik het goed onthouden heb.
Niet zo projecteren, Deezer.
Dat dus, en vanuit Amsterdam inderdaad. Ik denk dat deezertje inderdaad iets teveel projecteert.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:43 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ze is een expat, ze gaat naar Parijs voor een paar dagen en vliegt de 13e naar Amerika. Vanuit Parijs of NL blijkbaar. Voor zover ik het goed onthouden heb.
Niet zo projecteren, Deezer.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:27 schreef yats het volgende:
[..]
Gewoon er voor gaan Yats! Leer van mijn foutenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 13:25 schreef artelligence het volgende:
[..]Moet ze haar doos in je snufferd drukken? Kom op yats, dit is geen blindheid. Mocht ze nog langskomen (fingers crossed) wel je move maken. Ze wil zelfs gaan schuiven in haar planning. Hoe cool is dat?
Dan kan je net zo goed de gehele reeks opdoekenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:05 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
vrees dat het nooit duidelijk wordt voor 98%
Als ze je appt dat ze het jammer vond dat ze weg moest kan dat 2 dingen betekenen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:27 schreef yats het volgende:
[..]
Daar heb ik nog niks van gemerkt!quote:Op maandag 5 oktober 2015 13:50 schreef ElDinosaur het volgende:
En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!
Goeie zin iddquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:42 schreef Gijlebeer het volgende:
[..]
Daar heb ik nog niks van gemerkt!Nu ben ik niet van het online daten, maar ik heb een duidelijk profiel opgesteld in mijn fotoboek en dacht dat daar wel het een en ander van terecht zou komen. Zo'n absurd onrealistische eisen heb ik niet, dus daar kan het niet aan liggen.
Toegegeven, het is aan de lange kant, maar het bevat alle eisen. Het is ook geen boleaanse expressie van of...of, maar het is een en...en constructie. Alle elementen zijn vereist om met mij een relatie aan te gaan. Voor minder komt de zon niet op. Op die manier worden teleurstellingen voorkomen.quote:
Verdomme yats! I am disappointquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:27 schreef yats het volgende:
[..]
vrouwen daten niet op een rationele manierquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:33 schreef Gijlebeer het volgende:
Ik heb mijn fotoboek aangepast, nu zou het toch niet moeilijk moeten zijn om aan mijn eisen te voldoen? Ik wil binnen afzienbare tijd een relatie en ik heb geen zin zoals anderen hier om ellenlang te bakkeleien over het wel en niet interesse tonen in iemand, hoe het flirtgedrag moet worden geïnterpreteerd, vertrouwen, onzekerheden etc. Het moet gewoon een kort maar krachtige kosten- en batenanalyse worden. Op OkCupid kan je van die vragen invullen en daar kan je meteen zien of een vrouw het acceptabel vind dat ik minder verdien dan haar. Dat rationele vind ik wel gunstig, zo komt de nadruk minder op het emotionele te liggen.
Maar een vrouw kijkt toch ook naar opleidingsniveau, lengte, spiermassa, haarvolume, inkomen, erfenis schoonouders etc. Dit is allemaal meetbaar.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vrouwen daten niet op een rationele manier
Het was even grappig, maar het is nu wel overduidelijk trollen..quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vrouwen daten niet op een rationele manier
oh wauw ik zie nu je fotoboek. Waarom zijn die dingen zo belangrijk?
Ik heb een beetje het vermoeden dat ik op een troll in ga
Ik hanteer een resolute aanpak wat betreft daten. Veel gasten in deze versierreeks die maar blijven klagen, maar niet concreet zijn in wat ze zoeken. Liever klagen ze over de Nederlandse vrouw of over de maatschappij, zonder concreet met zichzelf bezig te houden. Zelden had ik zoveel vrije tijd als nu, omdat ik mijn thesis schrijf. Binnen deze maanden moet ik dus ook een relatie regelen. Ik heb mijn fotoboek al aangepast omdat ik eerst teveel details gaf (ik wil anoniem blijven op Fok, afgezien voor die ene ware) en omdat het te veeleisend was.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Het was even grappig, maar het is nu wel overduidelijk trollen..
Ik ben nog op zoek. Zie veel, maar ze zien mij nietquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:14 schreef rhubarbje het volgende:
ik moet even komen gluren hoor... Wie is hier nog steeds naarstig op zoek?
En zijn er al reeks baby's?
Precies, het ligt aan alles en iedereen behalve aan henzelf.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:45 schreef Gijlebeer het volgende:
[..]
Ik hanteer een resolute aanpak wat betreft daten. Veel gasten in deze versierreeks die maar blijven klagen, maar niet concreet zijn in wat ze zoeken. Liever klagen ze over de Nederlandse vrouw of over de maatschappij, zonder concreet met zichzelf bezig te houden. Zelden had ik zoveel vrije tijd als nu, omdat ik mijn thesis schrijf. Binnen deze maanden moet ik dus ook een relatie regelen. Ik heb mijn fotoboek al aangepast omdat ik eerst teveel details gaf (ik wil anoniem blijven op Fok, afgezien voor die ene ware) en omdat het te veeleisend was.
Dat komt omdat de ware niet bestaat.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:54 schreef the85mc het volgende:
[..]
Precies, het ligt aan alles en iedereen behalve aan henzelf.
Ik denk trouwens niet dat je kunt plannen dat je de ware tegenkomt
Op welke manier heeft sporten jou daarin geholpen? Meer spiermassa en daardoor aantrekkelijker voor vrouwen? Indien ja, dat is in ieder geval niet mijn aanpak.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:54 schreef the85mc het volgende:
Daarna nog meer gaan sporten en dat heeft ook zeker geholpen.
Er zijn wel meer voordelen:quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 18:50 schreef Gijlebeer het volgende:
[..]
Op welke manier heeft sporten jou daarin geholpen? Meer spiermassa en daardoor aantrekkelijker voor vrouwen? Indien ja, dat is in ieder geval niet mijn aanpak.
Dit ja. Ik ben zelf toevallig veel meer krachttraining gaan doen en 32 kg afgevallen..quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het gaat niet om de spiermassa, het gaat er om dat je iets doet waar je je goed bij voelt en dat je dat uitstraalt.
al die ex-dikkerdjes hier op fok!. Respectquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:14 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dit ja. Ik ben zelf toevallig veel meer krachttraining gaan doen en 32 kg afgevallen..
En laatst zei iemand tegen me "het is niet dat je nu meer potentie hebt Fripsel, je ziet zelf je potentie nu waardoor je meer zelfvertrouwen hebt en benaderbaarder bent" .
Ik ga maar een kattenasiel beginnen. Dan heb ik tenminste pussyquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:14 schreef rhubarbje het volgende:
ik moet even komen gluren hoor... Wie is hier nog steeds naarstig op zoek?
En zijn er al reeks baby's?
Waarom? En als je die zou accepteren, maak je iig kans op pussy.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:10 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik ga maar een kattenasiel beginnen. Dan heb ik tenminste pussy
Wel een superlike ontvangen weer. En afgewezen.
Ik heb tijdje op hoog niveau gesport, dat was erg leuk om te doen en het vormt je karakter. En je wordt veel fitter en ziet er veel gezonder uit. Je wordt zelfverzekerder zit beter in je vel en dat is het belangrijkst.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 18:50 schreef Gijlebeer het volgende:
[..]
Op welke manier heeft sporten jou daarin geholpen? Meer spiermassa en daardoor aantrekkelijker voor vrouwen? Indien ja, dat is in ieder geval niet mijn aanpak.
Leer mijquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:10 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik ga maar een kattenasiel beginnen. Dan heb ik tenminste pussy
Wel een superlike ontvangen weer. En afgewezen.
WTF, hoeveel heb je er dan al?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:41 schreef SiIk het volgende:
[..]
Leer mij
Ik heb tot nu toe al m'n superlikers naar rechts gedaan. Om ze een kans te geven.
Dus nu staat de helft van mn lijst vol met kansloze mensen die niet eens knap zijn![]()
Kan ze niet tellen, want zodra ze beginnen te praten verdwijnt dat sterretjequote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:43 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
WTF, hoeveel heb je er dan al?
Ik heb er nu twee en mijn ego begon juist weer een beetje te zwellen.
Zelf doen misschien wel, maar als je er een krijgt is best wel vleiend.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:45 schreef Broodjewasbeer het volgende:
Zo een superlike gebruiken lijkt mij dan weer een beetje te opdringerig.
Haha ja dat geloof ik bestquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:48 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Zelf doen misschien wel, maar als je er een krijgt is best wel vleiend.
Imo zegt het, ik heb te weinig zelfvertrouwen dat je mij terugmatched dus probeer ik het zoquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:06 schreef SiIk het volgende:
Ik vind wel meevallen hoe opdringerig het is. Het onderscheid je in ieder geval van de rest. En is een complimentje eigenlijk, dus alleen maar leuk toch?
Da's waar.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:15 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Imo zegt het, ik heb te weinig zelfvertrouwen dat je mij terugmatched dus probeer ik het zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar iemand die jij tegenkomt, hoeft jou toch niet noodzakelijker wijs tegen te komen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:22 schreef SiIk het volgende:
[..]
Da's waar.
Heb zelf die superlike ook nog niet gebruikt, omdat ik zoiets heb van 'als je me niet leuk genoeg vind om me zo te liken, ben ik sowieso niet geintersseerd'
Ja dit denk ik dus ook.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:15 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Imo zegt het, ik heb te weinig zelfvertrouwen dat je mij terugmatched dus probeer ik het zo
Sorry, je weet dat ik je niet graag teleurstel. Overigens denk ik dat jij het ook goed met haar zou kunnen vinden aangezien ze net als jou Engelse les geeft. Maar ik ga mijn best doen als zaterdag door gaat. Het plan is samen koken en een filmpje.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:09 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Verdomme yats! I am disappoint
Zaterdag maak je het yatsgezellig. Geen twijfel, geen ja maar, gewoon actie. Deze lijkt wel echt geinteresseerd namelijk.
Herkenbaar verhaal. Welke sport heb je op hoog niveau gedaan?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:17 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik heb tijdje op hoog niveau gesport, dat was erg leuk om te doen en het vormt je karakter. En je wordt veel fitter en ziet er veel gezonder uit. Je wordt zelfverzekerder zit beter in je vel en dat is het belangrijkst.
Ik ben nu echt niet sixpack afgetraind, maar wel gewoon fit. Ik train niet om aantrekkelijk te zijn, het gaat om dat ik lekker in mijn vel zit. En bovendien hou ik van lekker eten en vind ik het gezelliger om lekker samen te kunnen eten en niet te focussen op koolhydraten, eiwitten etc. Gewoon lekker kunnen eten wat je wil maar ook lekker sporten.
Het doel moet niet zijn dat je aantrekkelijk wordt voor iemand anders, maar dat je dingen doet waarvan jezelf beter gaat voelen en dat ga je uitstralen. En dan komt de rest 'vanzelf' wel.
Dit kan niet misgaan. ^^quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:44 schreef yats het volgende:
[..]
Sorry, je weet dat ik je niet graag teleurstel. Overigens denk ik dat jij het ook goed met haar zou kunnen vinden aangezien ze net als jou Engelse les geeft. Maar ik ga mijn best doen als zaterdag door gaat. Het plan is samen koken en een filmpje.
Ehm...tja...quote:
Serieus, als je hier niets uit weet te halen weet ik het ook niet meer. Dan verdien je het gewoon om de rest van je leven alleen te blijven.quote:
Wedstrijdzeilen. Veel verschillende races gevaren op noordzee, middellandse zee en Atlantische oceaan. Was supermooie ervaring.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:44 schreef yats het volgende:
[..]
Sorry, je weet dat ik je niet graag teleurstel. Overigens denk ik dat jij het ook goed met haar zou kunnen vinden aangezien ze net als jou Engelse les geeft. Maar ik ga mijn best doen als zaterdag door gaat. Het plan is samen koken en een filmpje.
[..]
Herkenbaar verhaal. Welke sport heb je op hoog niveau gedaan?
Ja ze komen aan het begin van je lijst met als melding supermatch.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:25 schreef -0- het volgende:
Als je gesuperliked bent krijg je dan een melding?
Zit op windows phone en kan zelf nog niet superliken, maar heb nu een match waarvan ik me niet kan voorstellen dat ik die geliked heb. Niet in foto en al helemaal niet in het tekstje.
Goede vraag. Nooit zo over nagedacht eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar iemand die jij tegenkomt, hoeft jou toch niet noodzakelijker wijs tegen te komen?
Ja.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:25 schreef -0- het volgende:
Als je gesuperliked bent krijg je dan een melding?
Zit op windows phone en kan zelf nog niet superliken, maar heb nu een match waarvan ik me niet kan voorstellen dat ik die geliked heb. Niet in foto en al helemaal niet in het tekstje.
Bij mijn laatste 'biosdate' heb ik vrijwel niets van de film gezienquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:56 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Op de één of andere manier volg ik nooit 1 minuut van de film tijdens een datealleen in de bios misschien, maar thuis op de bank echt niet. Dan is mijn aandacht ergens anders
En ja zelfs ik heb geflikflooid op de bank tijdens het kijken van een filmpje, dus zet 'm op advocaatje!
Leg er even wat druk op zegquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Serieus, als je hier niets uit weet te halen weet ik het ook niet meer. Dan verdien je het gewoon om de rest van je leven alleen te blijven.
Ah nice, een stuk avontuurlijker dan mijn sportleven. Ik speelde hockey in de hoofdklasse, maar stopte toen ik ging studeren. Daarna ben ik gaan rugbyen maar helaas een hardnekkige knieblessure opgelopen. Nu fitness ik, maar dan puur om in vorm te blijven en energie kwijt te raken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:18 schreef the85mc het volgende:
[..]
Wedstrijdzeilen. Veel verschillende races gevaren op noordzee, middellandse zee en Atlantische oceaan. Was supermooie ervaring.
Maar aan de andere kant, megaveel trainen ~40-50 uur per week. Op de boot trainen, krachttrainen, cardiotraining, tactische training.
En gewichtslimiet, dus half jaar salades met tonijn of kwark gegeten. Dat ken je na een tijdje wel..
Maar nooit zo fit geweest als toen![]()
Sport nog steeds minimaal 3x per week. Maar niet meer zo intens als toen gelukkig.
Haha misschien presteer je dan beter!quote:
In Amsterdam bij de AH waar hij heel verdwaasd naar de kant-en-klare hutspot kijkt.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:17 schreef Fripsel het volgende:
Waar kan ik een leuke mannelijke expat vinden?
Ik woon in een boerendorp zonder supermarkt in Brabantquote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:18 schreef Elvi het volgende:
[..]
In Amsterdam bij de AH waar hij heel verdwaasd naar de kant-en-klare hutspot kijkt.
In de randstad. Ik kwam het Amerikaanse meisje op okcupid tegen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:17 schreef Fripsel het volgende:
Waar kan ik een leuke mannelijke expat vinden?
Okcupid is inderdaad je beste optie voor expats en nutjobs in het algemeen..quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:21 schreef yats het volgende:
[..]
In de randstad. Ik kwam het Amerikaanse meisje op okcupid tegen.
Verkapte kijk-mij-eens-lekker-zijn post.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:35 schreef rhubarbje het volgende:
Ik was al een poos niet op tinder geweest maar ik las hier net over die super like dus even gaan kijken
Jeetje wat is dat flatterend zeg
Dan kan je deze vraag invullen op OkCupid en kijken wat de vrouwen ervan vinden:quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:52 schreef Deezertje het volgende:
Ohja, als een man een foto heeft op zijn profiel met een baardje en één zonder.. wat zien de dames liever?
Extreem afhankelijk van de persoon volgens mij. Als je op je profiel zowel met als zonder hebt kun je in ieder geval beide kanten aanspreken. Al moet je er wel een beetje normaal uitzien met baard.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:52 schreef Deezertje het volgende:
-off-topic verwijderd-
Ohja, als een man een foto heeft op zijn profiel met een baardje en één zonder.. wat zien de dames liever?
Waarom valt de ene persoon op blond en de ander op bruin? Waarom heeft iemand voorkeur voor lange of kleine vrouwen?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:52 schreef Gijlebeer het volgende:
[..]
Dan kan je deze vraag invullen op OkCupid en kijken wat de vrouwen ervan vinden:
Men with facial hair…
[x] Great!
[x] Okay.
[x] Gross!
Maar waarom zou een vrouw een voorkeur moeten hebben voor wel of geen baard? Het maakt mij ook niet uit of een vrouw behaard is of niet.
Zoveel vragen, maar geen eenduidige antwoorden. Ik wil regelmaat zien en hebben, dit gaat me te ver. Gisteren heb ik een stukje van The mathematics of love gekeken, maar ik kreeg geen uitsluitsel om iets concreet toe te passen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Waarom valt de ene persoon op blond en de ander op bruin? Waarom heeft iemand voorkeur voor lange of kleine vrouwen?
Niet iedereen is hetzelfde. Sommige vrouwen vinden een baard(je) leuk, andere niet.
Omdat het lekker makkelijk is om je op dit soort irrelevante zaken te richten ipv de echte problemen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 10:01 schreef rhubarbje het volgende:
Waarom je daar uberhaubt mee bezig houden?
Die baard-vraag is een van de vele vragen op OkCupid. Er zijn vijf vragen nodig om een matching percentage te krijgen om zo geschikte vrouwen te zoeken, dus irrelevant is het niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 10:04 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Omdat het lekker makkelijk is om je op dit soort irrelevante zaken te richten ipv de echte problemen.
ik vind die vragen op OKcupid echt grappig en ze geven zeker een beeld maar niet elke van die vragen is even belangrijk of een dealbreaker of zoquote:Op woensdag 7 oktober 2015 10:07 schreef Gijlebeer het volgende:
[..]
Die baard-vraag is een van de vele vragen op OkCupid. Er zijn vijf vragen nodig om een matching percentage te krijgen om zo geschikte vrouwen te zoeken, dus irrelevant is het niet.
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 10:04 schreef Gijlebeer het volgende:
[..]
Zoveel vragen, maar geen eenduidige antwoorden. Ik wil regelmaat zien en hebben, dit gaat me te ver. Gisteren heb ik een stukje van The mathematics of love gekeken, maar ik kreeg geen uitsluitsel om iets concreet toe te passen.
Bij OkCupid, dat is toch wel een rationele aanpak. Wat vond je van de TEDx?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 10:17 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik weet geeneens waar ik moet beginnen.
Gewoon de juiste vragen invullen en juist andere links laten liggen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 10:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind die vragen op OKcupid echt grappig en ze geven zeker een beeld maar niet elke van die vragen is even belangrijk of een dealbreaker of zo
Ja ik ben gek op baardjes maar dat wil niet zeggen dat ik niet verliefd zou kunnen worden op iemand zonder baard
Ik hoop dat je een troll bent... Anders moet je eerst even in therapie
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 10:01 schreef rhubarbje het volgende:
Ik sop echt van mijn stoel bij een baardje maar het is een smaak ding inderdaad
Waarom je daar uberhaubt mee bezig houden? Kies gewoon wat je zelf het leukst vind (of in het geval van een foto wat het meest up to date is)
Niet mijn type + in haar bio dat ze op zoek is naar iets serieus. Ik op dit moment echt nietquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:14 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Waarom? En als je die zou accepteren, maak je iig kans op pussy.
Altijd handig om je spambox te bekijken. Nou, ik zit gebakken. Nu maar hopen dat ze ook een engeltje in het echt isquote:Hi cutie.
Frankly I don't know you, but : So, 3 days ago I took sister's PC to visit a website and saw u. I'm Angel. I'm tired of bored relations. So I'm free and ready to date with some1 attractive.
Dat klinkt als een echte catch. Nu alleen de hengel nog binnenhalenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:01 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Altijd handig om je spambox te bekijken. Nou, ik zit gebakken. Nu maar hopen dat ze ook een engeltje in het echt is
Ik dacht dat jij iets serieus zocht?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:59 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Niet mijn type + in haar bio dat ze op zoek is naar iets serieus. Ik op dit moment echt niet
Niet meerquote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:06 schreef yats het volgende:
[..]
Dat klinkt als een echte catch. Nu alleen de hengel nog binnenhalen
[..]
Ik dacht dat jij iets serieus zocht?
heeee da's appart! kijk ook zo veel porno als ik?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:01 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Altijd handig om je spambox te bekijken. Nou, ik zit gebakken. Nu maar hopen dat ze ook een engeltje in het echt is
Dat betwijfel ik.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:00 schreef K44S het volgende:
[..]
heeee da's appart! kijk ook zo veel porno als ik?
Ik heb precies zo'n zelfde mail gehad.quote:
She's just not that into youquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:03 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
God, wat is dat toch met chicks die zomaar stoppen met reageren. Als ze dan op z'n minst even zouden zeggen dat ik saai of een lul of zo ben, dan wist ik tenminste waar het aan ligt...
Ja Fagsy, dat begrijp ik, anders hadden ze wel geantwoord. Maar een beetje feedback over waarom ze 'just not that into me' zijn, zou erg welkom zijn. Al was het maar in de vorm van een wervelwind van invectieven.quote:
Daar is Fok toch voor?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:23 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ja Fagsy, dat begrijp ik, anders hadden ze wel geantwoord. Maar een beetje feedback over waarom ze 'just not that into me' zijn, zou erg welkom zijn. Al was het maar in de vorm van een wervelwind van invectieven.
Hoe de fuck kan ik mijzelf verbeteren als ik niet weet waar te beginnen?
Zij zitten daar om seks/een relatie te scoren.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:23 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ja Fagsy, dat begrijp ik, anders hadden ze wel geantwoord. Maar een beetje feedback over waarom ze 'just not that into me' zijn, zou erg welkom zijn. Al was het maar in de vorm van een wervelwind van invectieven.
meer curlenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:23 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zij zitten daar om seks/een relatie te scoren.
Niet om jou te helpen je problemen op te lossen.
quote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:04 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
[..]
[..]
Goede reacties, jongens, zo wordt het wel een kwaliteitstopic.
Is het onwaar dan, wat ik zeg?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:04 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
[..]
[..]
Goede reacties, jongens, zo wordt het wel een kwaliteitstopic.
Dat verwacht ik ook niet, flapdrol. Als ik tijd en moeite in haar heb gestoken, is een berichtje met: "Sorry, maar dit wordt niets want je bent een mongool." toch niet teveel gevraagd?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het onwaar dan, wat ik zeg?
Zo'n meid heeft voor jou 10, 15 anderen. Je hebt de schifting niet gehaald, heel simpel. Als jij een uitgebreide foutenanalyse verwacht van haar, dan snap jij vrij weinig van datingsites.
Je zou zeggen van niet, maar in een datingmarkt waarin het aanbod van mannen zo hoog is voor iedere vrouw, hoeft een vrouw dat niet te doen. Ze wordt er niet op afgerekend.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:11 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook niet, flapdrol. Als ik tijd en moeite in haar heb gestoken, is een berichtje met: "Sorry, maar dit wordt niets want je bent een mongool." toch niet teveel gevraagd?
Jep, en dat vind ik grondig kut. Hoe de fuck kan ik aan mijzelf werken als niemand me vertelt wat precies het probleem is? Ik ben geen fucking helderziende, weet je.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je zou zeggen van niet, maar in een datingmarkt waarin het aanbod van mannen zo hoog is voor iedere vrouw, hoeft een vrouw dat niet te doen. Ze wordt er niet op afgerekend.
Heel simpel. Gewoon naar de sportschool gaan en vrouwen nastaren als jij je ding op de crosstrainer doet. Of als zij haar ding op de crosstrainer doet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:15 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Jep, en dat vind ik grondig kut. Hoe de fuck kan ik aan mijzelf werken als niemand me vertelt wat precies het probleem is? Ik ben geen fucking helderziende, weet je.
Hoeft niet per se iets mis met je te zijn. Als vrouw krijg je inderdaad veel aanbod, dus het kan best zijn dat ze iemand heeft getroffen die haar net wat meer aanspreekt. Denk ook dat veel vrouwen het allemaal wat minder serieus nemen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:15 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Jep, en dat vind ik grondig kut. Hoe de fuck kan ik aan mijzelf werken als niemand me vertelt wat precies het probleem is? Ik ben geen fucking helderziende, weet je.
Hmm, goed idee. Vrouwen vinden niets leuker dan een pervert.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heel simpel. Gewoon naar de sportschool gaan en vrouwen nastaren als jij je ding op de crosstrainer doet. Of als zij haar ding op de crosstrainer doet.
[ afbeelding ]
Zo snel mogelijk afspreken zodat ze in persoon kan afwijzen. Dan deelt iemand over het algemeen wel een reden mee.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:15 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Bij Jackman schijnt het ook mee te spelen dat hij een enorme piemel heeft.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heel simpel. Gewoon naar de sportschool gaan en vrouwen nastaren als jij je ding op de crosstrainer doet. Of als zij haar ding op de crosstrainer doet.
[ afbeelding ]
Een grote pik zijn helpt ook.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk afspreken zodat ze in persoon kan afwijzen. Dan deelt iemand over het algemeen wel een reden mee.
[..]
Bij Jackman schijnt het ook mee te spelen dat hij een enorme piemel heeft.
En rijk is.
Dat is correct. Vrouwen vallen nou eenmaal op klootzakken.quote:
Keihard neggen die vrouwen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is correct. Vrouwen vallen nou eenmaal op klootzakken.
Ik zou Ser_Ciabatta dan ook aanraden om tegen zijn matches zich als een hork te gedragen.
Mwoah, het ligt een beetje in de lijn der verwachting dat ze dan de wind van voren krijgt. Dus ja.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:11 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook niet, flapdrol. Als ik tijd en moeite in haar heb gestoken, is een berichtje met: "Sorry, maar dit wordt niets want je bent een mongool." toch niet teveel gevraagd?
Miss is er wel niets mis met je , maar heeft ze er gewoon geen zin meer in, drukte, whatever.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:15 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Zo serieus neem ik het niet eens.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoeft niet per se iets mis met je te zijn. Als vrouw krijg je inderdaad veel aanbod, dus het kan best zijn dat ze iemand heeft getroffen die haar net wat meer aanspreekt. Denk ook dat veel vrouwen het allemaal wat minder serieus nemen.
Ja, één keer zou ik nog wel begrijpen. Maar het is al de derde keer in +- twee maanden dat ik meer dan een week gezellig heb zitten babbelen, maar dat ze plots helemaal stilvalt. Gewoon geen antwoord meer...quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Miss is er wel niets mis met je , maar heeft ze er gewoon geen zin meer in, drukte, whatever.
Tenminste, dat is mijn voornaamste reden om stil te vallen. Niet omdat t aanbod zo groot is maar omdat ik andere dingen aan t doen ben en dat vergeet/geen priotiteit meer geef
Maar ook geen date gehad dus? Ze wachtte een week lang op een voorstel en die kwam niet. Next.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:37 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ja, één keer zou ik nog wel begrijpen. Maar het is al de derde keer in +- twee maanden dat ik meer dan een week gezellig heb zitten babbelen, maar dat ze plots helemaal stilvalt. Gewoon geen antwoord meer...
Ik heb alledrie een date voorgesteld.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
Maar ook geen date gehad dus? Ze wachtte een week lang op een voorstel en die kwam niet. Next.
En na dat voorstel viel het stil?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:41 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik heb alledrie een date voorgesteld.
Nope. Anders had ik wel geweten waaraan het lag, hé.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En na dat voorstel viel het stil?
Niet iedereen vindt pottenbakken leuk. Ondanks dat het sensueel en romantisch lijkt in Ghost.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:41 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik heb alledrie een date voorgesteld.
Ja, ik ben niet helderziend he, flapdrol.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:43 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Nope. Anders had ik wel geweten waaraan het lag, hé.
Oh, dat zal het zijn. Misschien volgende keer gaan vragen of ze mee gaan macrameën.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
Niet iedereen vindt pottenbakken leuk. Ondanks dat het sensueel en romantisch lijkt in Ghost.
Dit moet ik onthouden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
Niet iedereen vindt pottenbakken leuk. Ondanks dat het sensueel en romantisch lijkt in Ghost.
Irritant is t wel,aar dan nog steeds hoeft t niet te zijn dat je iets fout doet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:37 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ja, één keer zou ik nog wel begrijpen. Maar het is al de derde keer in +- twee maanden dat ik meer dan een week gezellig heb zitten babbelen, maar dat ze plots helemaal stilvalt. Gewoon geen antwoord meer...
Eentje wilde mij beter leren kennen (had wat slechte ervaringen gehad), de tweede zegde op het laatste moment af, de derde maakte zich er met een grapje vanaf.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Irritant is t wel,aar dan nog steeds hoeft t niet te zijn dat je iets fout doet.
Wat ik raarder vind is dat je wel een date voordtelt maar ze daar blijkbaar niet op gereageerd hebben / niet op in zijn gegaan.
Dat is wel lastig. Al die klei onder je nagels, kun je niet fatsoenlijk mee vingeren.quote:
Tenzij je scherpe nagels hebt. Als de klei tussen nat en droog is, boetseert het nog een wat gladder randje rond je scherpe nagels. Dan heb je ook geen Linda94/Grijsbaard taferelen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is wel lastig. Al die klei onder je nagels, kun je niet fatsoenlijk mee vingeren.
Ik geloof dat ik die referentie niet snap.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Tenzij je scherpe nagels hebt. Als de klei tussen nat en droog is, boetseert het nog een wat gladder randje rond je scherpe nagels. Dan heb je ook geen Linda94/Grijsbaard taferelen.
Soms mag je als vrouw ook moeite doen hoorquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:48 schreef BeeGees het volgende:
Ik vind het raar. Ik ben geen lekker wijf op de foto voor zover ik weet, ben uiterst kritisch en tóch veel matches.
Ik wil het verwijderen, maar heb 4 zulke leuke johgens die ik van gezicht ken als match en ik wil van alle 4 06. Maar er is van die 4 nog maar 1 begonnen met praten.
Waarom beginnen mannen soms niet met praten?
Jouw vriendin heeft Tinder? Tiswatquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:53 schreef BeamofLight het volgende:
Zit nu op een telefoon van vriendin beetje te tinderen. Maar meneer, nog steeds hetzelfde.
een, jouwquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:54 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Jouw vriendin heeft Tinder? Tiswat
Uhm geen zin, t net niet qua uiterlijk en ook net niet qua gesprekken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:55 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Eentje wilde mij beter leren kennen (had wat slechte ervaringen gehad), de tweede zegde op het laatste moment af, de derde maakte zich er met een grapje vanaf.
Waar kan dat nou aan liggen, denk je?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:41 schreef BeeGees het volgende:
TINDER vraag. Hoe kan het dat sommige mensen, nádat ik op een kruisje heb gedrukt, weer in beeld komen?
Te veel matches. Sommige dames like je omdat je denkt waarom niet, zien er ok uit, maar niet dat je van je stoel valt ofzo. En als je dan een match hebt, dan mag ze ook wat effort erin steken. Sommige blijken dan een heel erg leuk karakter te hebben, terwijl anderen maar blijven afwachten en als je ermee praat lijkt het alsof je aan een dood paard aan het trekken bent. Dan ben ik er meestal vrij snel klaar mee.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:48 schreef BeeGees het volgende:
Ik vind het raar. Ik ben geen lekker wijf op de foto voor zover ik weet, ben uiterst kritisch en tóch veel matches.
Ik wil het verwijderen, maar heb 4 zulke leuke johgens die ik van gezicht ken als match en ik wil van alle 4 06. Maar er is van die 4 nog maar 1 begonnen met praten.
Gozer, als ik 1 ding nu wel geleerd heb: daar moet je schijt aan hebben. Reageert ze niet meer? Prima. Weg met die 'match' en op naar de volgende. Je moet het niet groter maken dan het isquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:03 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
God, wat is dat toch met chicks die zomaar stoppen met reageren. Als ze dan op z'n minst even zouden zeggen dat ik saai of een lul of zo ben, dan wist ik tenminste waar het aan ligt...
Weet ik, doe ik gewoonlijk ook. Maar af en toe ben ik het gewoon zat. Gisteren had ik al een kutdag, en dan ook nog zo te horen krijgen dat ik niet goed genoeg ben van een chick die ik eigenlijk best leuk vind, dan is de grens wel een beetje bereikt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 11:06 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Gozer, als ik 1 ding nu wel geleerd heb: daar moet je schijt aan hebben. Reageert ze niet meer? Prima. Weg met die 'match' en op naar de volgende. Je moet het niet groter maken dan het is
Het is wel veel moeite om zelf als eerste 'hoi' te zeggen he.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:48 schreef BeeGees het volgende:
Gewoon wachten. Bij mij gaat dat steeds na een paar dagen weer wegquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:14 schreef Belgosome het volgende:
Ik heb al een paar dagen een bug op Tinder. Al mijn matches zijn weg, er staat nu "You have no matches yet", terwijl ik er 40+ had. Iemand enig idee hoe ik deze bug fix? In - en uitloggen helpt niet, de app opnieuw installeren ook niet.
Ik kan nu niet gaan swipen, want ik heb geen idee of ik nu nieuwe matches kan ontvangen.
Kan je eigenlijk zien wanneer iemand jou een super like heeft gegeven?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Gewoon wachten. Bij mij gaat dat steeds na een paar dagen weer weg
Tinder is wel heel buggy
maar het heeft ook voordelen: ik kan geloof ik oneindig veel super likes uitdelen terwijl het er 1 hoort te zijn?
Ja dat is juist het puntquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:25 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Kan je eigenlijk zien wanneer iemand jou een super like heeft gegeven?
Waar je je druk om maakt....quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:15 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
/Care wat anderen van je vinden. Zeker op tinder. Als je maar blij met jezelf bent. Je moet niet voor iemand willen veranderen, tenminste niet qua karakter.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 11:12 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Weet ik, doe ik gewoonlijk ook. Maar af en toe ben ik het gewoon zat. Gisteren had ik al een kutdag, en dan ook nog zo te horen krijgen dat ik niet goed genoeg ben van een chick die ik eigenlijk best leuk vind, dan is de grens wel een beetje bereikt.
Grootste nadeel van online-dating: Het gebeurt redelijk geforceerd.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:43 schreef the85mc het volgende:
[..]
/Care wat anderen van je vinden. Zeker op tinder. Als je maar blij met jezelf bent. Je moet niet voor iemand willen veranderen, tenminste niet qua karakter.
Better hated for what you are then to be loved for what you are not.
De drempel tussen iemand aanspreken in real life of een berichtje sturen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:05 schreef rhubarbje het volgende:
Ik snap echt niks van wat je zegt?
Hoezo is het geforceerd? Hoe haalt het het spontane er vanaf? Zijn andere dates niet geforceerd en wel spontaan?
Dat is ook zo, tot op zekere hoogte. Het is namelijk nogal paradoxaal: als je niet blij bent met jezelf omdat je geen dates kunt krijgen, zul je zodanig moeten veranderen dat je wel dates kunt krijgen. Dus, zodat je aantrekkelijker bent voor anderen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:43 schreef the85mc het volgende:
[..]
/Care wat anderen van je vinden. Zeker op tinder. Als je maar blij met jezelf bent. Je moet niet voor iemand willen veranderen, tenminste niet qua karakter.
Better hated for what you are then to be loved for what you are not.
Je kent elkaar niet en de eerste ontmoeting is direct een 'date'. Dat maakt het redelijk geforceerd en creeert verwachtingen naar mijn mening.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:05 schreef rhubarbje het volgende:
Ik snap echt niks van wat je zegt?
Hoezo is het geforceerd? Hoe haalt het het spontane er vanaf? Zijn andere dates niet geforceerd en wel spontaan?
Ik zou beginnen met bedenken waar jij blij van word en dan daar naar toe werkenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:30 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat is ook zo, tot op zekere hoogte. Het is namelijk nogal paradoxaal: als je niet blij bent met jezelf omdat je geen dates kunt krijgen, zul je zodanig moeten veranderen dat je wel dates kunt krijgen. Dus, zodat je aantrekkelijker bent voor anderen.
Ik heb er ook geen problemen mee om dat te doen, opnieuw tot op zekere hoogte, zodat ik blij kan zijn met mezelf. Maar het kan wel frustrerend als dat maar geen vruchten afwerpt.
oh dat heb ik helemaal niet maar ik neem een date ook niet zo serieusquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je kent elkaar niet en de eerste ontmoeting is direct een 'date'. Dat maakt het redelijk geforceerd en creeert verwachtingen naar mijn mening.
not to burst your bubble maar ik was vanmorgen dus aan het testen hoe die superlike werkte en ik kan er oneindig veel uitdelen geloof ik. Om dat te testen heb ik wat mensen gesuperliked die eigenlijk niet zo super waren gok ik (niet lullig bedoeld verder maar ik kom al niet 1x per dag iemand tegen die een superlike zou zijn wat mij betreft, laat staan meerdere op een dag)quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:42 schreef Deezertje het volgende:
Ach, ik had zowaar een superlike gekregen dus voelde me best vereerd (slechts 1 maal per 24u te gebruiken). Was een leuke meid dus ik like terug. Zelf maar bericht gestuurd want bleef stil, vandaag wakker geworden en match is weg... waarom like je dan? Soms moet je daar ook niet te veel achterzoeken hoor. Ja shit happens, maar komt wel weer een nieuwe. Profiel was trouwens wel echt en geen bot.
Ja dat gevoel had ik ook al. Vooral bij tinder like je misschien iets sneller en als je dan 'matcht' zie je pas echt wie je ook alweer had geliked. Maar als je op een site wat berichten hebt uitgewisseld en misschien al op de app bent, kan je naar mijn idee prima een 'sorry, dit gaatquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
not to burst your bubble maar ik was vanmorgen dus aan het testen hoe die superlike werkte en ik kan er oneindig veel uitdelen geloof ik. Om dat te testen heb ik wat mensen gesuperliked die eigenlijk niet zo super waren gok ik (niet lullig bedoeld verder maar ik kom al niet 1x per dag iemand tegen die een superlike zou zijn wat mij betreft, laat staan meerdere op een dag)
Degene die het contact verbreekt heeft daar alleen nadelen bij. Er zijn genoeg mensen die dan in discussie gaan of erger. Het is makkelijker om gewoon te verdwijnen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja dat gevoel had ik ook al. Vooral bij tinder like je misschien iets sneller en als je dan 'matcht' zie je pas echt wie je ook alweer had geliked. Maar als je op een site wat berichten hebt uitgewisseld en misschien al op de app bent, kan je naar mijn idee prima een 'sorry, dit gaat
'm toch niet worden' sturen voordat je degene blokt/verwijdert.
Zelfbescherming, dan kunnen ze tenminste tegen zichzelf zeggen dat zij de beslissing hebben genomen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat ik altijd een beetje gênant vind is wanneer ik na een aantal weken offline te zijn geweest weer inlog. En er dan mannen zijn die heel vriendelijk hebben ze gezegd dat ze toch "het contact" maar verbreken agz ik wel heel erg weinig online ben...
Omdat je heel makkelijk per ongeluk die superlikes uitdeelt, kwam ik gister achter. Eerder was als je naar links of linksboven swipte gewoon een afwijzing. Alsnik nu in de anelheid naar linksboven swipe wil die het nog we eens registreren als een swipe naar boven en dus een superlike. Krijg ik ineens een melding dat ik geen superlikes meer uit kan delen, me niet realiserend dat ik dat uberhaupt gedaan had.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:42 schreef Deezertje het volgende:
Ach, ik had zowaar een superlike gekregen dus voelde me best vereerd (slechts 1 maal per 24u te gebruiken). Was een leuke meid dus ik like terug. Zelf maar bericht gestuurd want bleef stil, vandaag wakker geworden en match is weg... waarom like je dan? Soms moet je daar ook niet te veel achterzoeken hoor. Ja shit happens, maar komt wel weer een nieuwe. Profiel was trouwens wel echt en geen bot.
Toch niks gênants aan? :hquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat ik altijd een beetje gênant vind is wanneer ik na een aantal weken offline te zijn geweest weer inlog. En er dan mannen zijn die heel vriendelijk hebben ze gezegd dat ze toch "het contact" maar verbreken agz ik wel heel erg weinig online ben...
Ben je een vrouw of een man?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:29 schreef BeeGees het volgende:
Ik heb wel veel leuke matches. Bof echt met m'n locatie denk ik. Studenten, knap. In een avond 40 echte leukies. Sommige ken ik van gezicht. Maar ik kan gewoon geen serieuze gesprekken voeren daarik kan het niet.
Herinner me nog dat ik haar profieltekst heb veranderd in : wil deze week alleen maar serieuze relaties of iets. Es kijken wanneer ze t zelf merkt.quote:
vrouw, why?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:30 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ben je een vrouw of een man?
Hahahahaquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:57 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Herinner me nog dat ik haar profieltekst heb veranderd in : wil deze week alleen maar serieuze relaties of iets. Es kijken wanneer ze t zelf merkt.
Nja ben vrouw en gemiddeld vlg mijquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:06 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
40 likes als man op één avond, dan moet je echt wel Brad Pitt zijn of zoiets.
Tja, als vrouw kom je nou eenmaal wat makkelijker aan de likes.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:14 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Nja ben vrouw en gemiddeld vlg mij
Het zou wel zo netjes zijn als diegene even een vriendelijk berichtje zou sturen, want dit vind ik wel een beetje lullig voor jou.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja dat gevoel had ik ook al. Vooral bij tinder like je misschien iets sneller en als je dan 'matcht' zie je pas echt wie je ook alweer had geliked. Maar als je op een site wat berichten hebt uitgewisseld en misschien al op de app bent, kan je naar mijn idee prima een 'sorry, dit gaat
'm toch niet worden' sturen voordat je degene blokt/verwijdert.
ik zit er ook alleen maar op omdat ik wil leren daten.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:24 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Tja, als vrouw kom je nou eenmaal wat makkelijker aan de likes.
Haha, is dat nodig dan?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:47 schreef BeeGees het volgende:
[..]
ik zit er ook alleen maar op omdat ik wil leren daten.
ja best wel! Nooit gedatequote:
Welkom op Fok. Tip: Volgens mij heb je met een abo een grotere berichtenopslagquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:47 schreef BeeGees het volgende:
[..]
wat vind je lastig aan die gesprekken dan?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:55 schreef BeeGees het volgende:
[..]
ja best wel! Nooit gedate
Maar via Tinder gaat het niet werken vrees ik, ik kan het niet normaal aanpakken qua gesprekken. Dan maar stappen en dan gaat t wat natuurlijker
euh ja zo saai soms. Ben zelf meer van dom oiwehoerne en in het echte leven is goed in te schatten wie ook zo isquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat vind je lastig aan die gesprekken dan?
Je moet gewoon dom ouwehoeren als je dat wilt. Vindt de ander dat niets, dan is het gesprek zo weer afgelopen. Anders kun je lekker doorbabbelen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:53 schreef BeeGees het volgende:
[..]
euh ja zo saai soms. Ben zelf meer van dom oiwehoerne en in het echte leven is goed in te schatten wie ook zo is
Op Tinder is t meestal van: hoi, hoi, alles goed, ja, ja ik studeer dit en dat bla bla
Of kan niet online flirten
Dino, ik moet je (weer) teleurstellen, maar nu maar deelsquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:31 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zelfbescherming, dan kunnen ze tenminste tegen zichzelf zeggen dat zij de beslissing hebben genomen.
Valt daar iets aan te leren dan?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:47 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Slap ouwehoeren over vanallesquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:53 schreef BeeGees het volgende:
[..]
euh ja zo saai soms. Ben zelf meer van dom oiwehoerne en in het echte leven is goed in te schatten wie ook zo is
Op Tinder is t meestal van: hoi, hoi, alles goed, ja, ja ik studeer dit en dat bla bla
Of kan niet online flirten
denk t wel. Heb nog nooit gedate dus dat maakt t beetje anders, begrijpen je 😊 Dan denk ik dat ik best raar ga gedrag ga vertonen, en hoe vaker je iets doet, hoe makkelijker het gaat?quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:27 schreef yats het volgende:
[..]
Valt daar iets aan te leren dan?
[..]
Slap ouwehoeren over vanalles![]()
Standaard saaie teksten
Je hebt in 7 dagen 200 mensen geliked?quote:Op zondag 11 oktober 2015 02:39 schreef Broodjewasbeer het volgende:
Score na een week tinderen:
Wel 2 hele matches [ afbeelding ]
Aan de ene kant zouden dit dan wel weer 2 potentiele dates zijn die ik zonder tinder niet zou kunnen hebben (als mijn gebrek aan flirt-skills het niet verpest had).
Maar aan de andere kant is het best wel ontmoedigend om een match kans van pak hem beet minder dan een procent te hebben
Gezoend met tong?quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:23 schreef yats het volgende:
[..]
Dino, ik moet je (weer) teleurstellen, maar nu maar deels
Dan moet je gewoon eens gaan daten. De eerste date is zo spannend niet, gewoon wat gaan drinken met z'n 2'en.quote:Op zondag 11 oktober 2015 09:28 schreef BeeGees het volgende:
[..]
denk t wel. Heb nog nooit gedate dus dat maakt t beetje anders, begrijpen je 😊 Dan denk ik dat ik best raar ga gedrag ga vertonen, en hoe vaker je iets doet, hoe makkelijker het gaat?
Ik heb nu echt 7'matches die ik van gezicht ken, allemaal leuk, praat nu allemaal met ze. Hoe maak je in godsnaam een keuze als ze allemaal 'wel leuk' zijn.
Nog nooit? Waarom niet? Daten is geen rocket science. Ga gewoon wat drinken met iemand die je leuk lijkt en klets over dingen waar je het over wil hebben. Is er een klik, stel een tweede date voor, is die er niet,nextquote:Op zondag 11 oktober 2015 09:28 schreef BeeGees het volgende:
[..]
denk t wel. Heb nog nooit gedate dus dat maakt t beetje anders, begrijpen je 😊 Dan denk ik dat ik best raar ga gedrag ga vertonen, en hoe vaker je iets doet, hoe makkelijker het gaat?
Ik heb nu echt 7'matches die ik van gezicht ken, allemaal leuk, praat nu allemaal met ze. Hoe maak je in godsnaam een keuze als ze allemaal 'wel leuk' zijn.
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 11 oktober 2015 09:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gezoend met tong?![]()
[..]
Dan moet je gewoon eens gaan daten. De eerste date is zo spannend niet, gewoon wat gaan drinken met z'n 2'en.
Kiezen? Ga voor jezelf na welke eigenschappen jij zoekt in een vriend / fwb / ons / waarjedanooknaaropzoekbent en ga eerst eens iets drinken met die persoon. Is het niets? Ga je naar de volgende. Zo moeilijk is het allemaal niet.![]()
Daten creeert niet gelijk verplichtingen. Klikt het niet na de eerste, tweede of 5e date? Jammer, dan houdt het op en ga je verder.
Dat niet nee, maar toch voel ik me nu primaquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nog niet van je dry spell af dus.
Dat is het enige dat telt, mooi zo!quote:Op zondag 11 oktober 2015 16:34 schreef yats het volgende:
[..]
Dat niet nee, maar toch voel ik me nu prima
Ik heb serieus moeite met het vinden van wat de chick moet hebben om haar aantrekkelijk te vinden.quote:Op zondag 11 oktober 2015 09:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gezoend met tong?![]()
[..]
Dan moet je gewoon eens gaan daten. De eerste date is zo spannend niet, gewoon wat gaan drinken met z'n 2'en.
Kiezen? Ga voor jezelf na welke eigenschappen jij zoekt in een vriend / fwb / ons / waarjedanooknaaropzoekbent en ga eerst eens iets drinken met die persoon. Is het niets? Ga je naar de volgende. Zo moeilijk is het allemaal niet.![]()
Daten creeert niet gelijk verplichtingen. Klikt het niet na de eerste, tweede of 5e date? Jammer, dan houdt het op en ga je verder.
Ja, vrouwelijke vormen en zulks obviouslyquote:Op zondag 11 oktober 2015 19:33 schreef K44S het volgende:
[..]
Tenslotte is het zo dat je je vaak aangetrokken voelt tot een chick die iets heeft wat jij niet hebt.
Laat hem lekker ff tinderen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:01 schreef Fripsel het volgende:
Hi. Ik heb een vraag namens m'n vriend. Wat raden jullie aan als online dating site als je eigenlijk 0,0 ervaring hebt? (Behalve mij versieren dan toen hij 15 was). Zat zelf aan paiq te denken maar misschien hebben jullie nog wel andere ideeën?
Haha ja ik heb m net geholpen met wat foto's uitzoeken, en hij is er best even mee bezig geweest. Maar merk dat hij het ook wel heel erg een vleeskeuring vind, en dat hij nogal onzeker is over z'n eigen looks. Wat ik eigenlijk niet verwacht had.quote:
Fok natuurlijkquote:Op zondag 11 oktober 2015 23:01 schreef Fripsel het volgende:
Hi. Ik heb een vraag namens m'n vriend. Wat raden jullie aan als online dating site als je eigenlijk 0,0 ervaring hebt? (Behalve mij versieren dan toen hij 15 was). Zat zelf aan paiq te denken maar misschien hebben jullie nog wel andere ideeën?
Het is toch een vleeskeuring? Voor de rest heeft hij jou toch al?quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:24 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Haha ja ik heb m net geholpen met wat foto's uitzoeken, en hij is er best even mee bezig geweest. Maar merk dat hij het ook wel heel erg een vleeskeuring vind, en dat hij nogal onzeker is over z'n eigen looks. Wat ik eigenlijk niet verwacht had.
Als je puur leeghoofdig seks wil hebben wel ja. Maar gezien z'n 0,0 ervaring lijkt eerst een normaal gesprek met iemand, en eventueel een drankje doen hem en mij een beter ideequote:Op zondag 11 oktober 2015 23:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het is toch een vleeskeuring? Voor de rest heeft hij jou toch al?
He wat? Je vriend gaat daten met andere mensen? Of is het een platonische vriend? Ik ben m even kwijtquote:Op zondag 11 oktober 2015 23:40 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Als je puur leeghoofdig seks wil hebben wel ja. Maar gezien z'n 0,0 ervaring lijkt eerst een normaal gesprek met iemand, en eventueel een drankje doen hem en mij een beter idee
Uhm okquote:Op zondag 11 oktober 2015 23:40 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Als je puur leeghoofdig seks wil hebben wel ja. Maar gezien z'n 0,0 ervaring lijkt eerst een normaal gesprek met iemand, en eventueel een drankje doen hem en mij een beter idee
Ik wilde geen discussie hoor. Ik wilde alleen weten hoe het nou zatquote:Op maandag 12 oktober 2015 00:11 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die wil discussiëren over het hebben van een open relatieMijn vraag is puur datingsite gericht.
Thnx morgen eens naar kijkenquote:Op maandag 12 oktober 2015 00:24 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zou eerder naar okcupid kijken. Veel non mono, minder vreemdgangers dan bij paiq en je kunt een duidelijk beeld van jezelf neer zetten
En het is ook nog best grappig met die vragen en die geven weer makkelijke aanknopingspunten als je niet zo smooth bent
Klopt, ik zit ook weer in de poelquote:Op maandag 12 oktober 2015 00:28 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Thnx morgen eens naar kijken![]()
Was wel verbaasd over tinder trouwens. Er zitten veel meer knappe vrouwen dan mannen op
Klopt. Ik zit niet meer op tinder, zo hebben andere mannen nog een kans.quote:Op maandag 12 oktober 2015 00:28 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Thnx morgen eens naar kijken![]()
Was wel verbaasd over tinder trouwens. Er zitten veel meer knappe vrouwen dan mannen op
Gelukkig maarquote:Op maandag 12 oktober 2015 14:06 schreef K44S het volgende:
[..]
Klopt. Ik zit niet meer op tinder, zo hebben andere mannen nog een kans.
Aan het medium.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:55 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Eentje wilde mij beter leren kennen (had wat slechte ervaringen gehad), de tweede zegde op het laatste moment af, de derde maakte zich er met een grapje vanaf.
Waar kan dat nou aan liggen, denk je?
quote:Op maandag 12 oktober 2015 14:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Aan het medium.
Tinder is nogal laagdrempelig en daarom krijg je dit soort taferelen. Mensen die gewoon een beetje tijdverdrijf zoeken en aan hun ego willen werken. Lekker veilig vanachter een telefoonschermpje. Bovendien is er geen echte interactie, goede communicatie staat of valt bij non-verbale signalen. En smileys zijn geen non-verbale signalen.
Dan moet ik eerst in een straal tot Breda/Goes/Antwerpen afgewezen worden.quote:Op maandag 12 oktober 2015 14:22 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Hoop dat we elkaar niet tegenkomen
Toe maarquote:Op maandag 12 oktober 2015 20:13 schreef BeeGees het volgende:
Heb Tinder verwijderd, 10 06-nummers verder en allemaal leuk. Ik ken 5 jongens al van gezicht, dus dat is heel erg ideaal. Zaterdag mijn eerste date, dus leuk!!!
Vind het toch wel leuk, dat had ik niet verwacht.
Hahaa hoe lang ben je bezig ?quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb het na onderhand een jaar ook weer eens aangeslingerd. Tot nu toe 0 matches. Goh
4 Uit 4quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:21 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Hahaa hoe lang ben je bezig ?
- Of je bent heel erg lelijk en nerderig
- Je hebt een lelijke tekst
- Je staat met een vieze gevangenis vis op de foto
- Je zit in een kutomgecing
Breda is mijn straalquote:Op maandag 12 oktober 2015 18:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst in een straal tot Breda/Goes/Antwerpen afgewezen worden.
Geef het een weekje
Nah ik date niet met iemand die op basis van wat foto's roept dat ik geen I houd heb en telkens tegen m'n open relatie schopt.quote:
Bied je excuses aan en doe het niet nog een keer, Faxie.quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:22 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nah ik date niet met iemand die op basis van wat foto's roept dat ik geen I houd heb en telkens tegen m'n open relatie schopt.
En waarom denk je dat ik jou dan zou daten?quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:22 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nah ik date niet met iemand die op basis van wat foto's roept dat ik geen I houd heb en telkens tegen m'n open relatie schopt.
Neequote:Op maandag 12 oktober 2015 21:24 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Bied je excuses aan en doe het niet nog een keer, Faxie.
Waar zeg ik dat ik dat denk?quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
En waarom denk je dat ik jou dan zou daten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |