ja en dat gaat al een post of 50 over komkommers en weet ik veel wat je in je kut wil stoppen, ... en nou weer gewoon doenquote:Op maandag 5 oktober 2015 14:32 schreef Patoshik het volgende:
He, ik weet niet hoor, maar dit is een ervaring op een datingsite?
Dit is flauw. Nu lijkt het net of ik dat wil.quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:33 schreef Re het volgende:
[..]
ja en dat gaat al een post of 50 over komkommers en weet ik veel wat je in je kut wil stoppen, ... en nou weer gewoon doen
Precies. Gewoon niet doen dus. Opdringerig vind ik het, ik accepteer die mensen dus standaard niet.quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:34 schreef Deezertje het volgende:
Ohja, je kan bij Happn het wel forceren door iemand te charmen. Kost 1 credit (10 credits krijg je standaard). Krijgt dan een melding en kan je gesprek starten. Maar is dus geen garantie dat ze ook terugreageren, anders hadden ze je wel geliked in de eerste plaats toch?Zelf nog niet gedaan overigens. Bij Tinder de Superlike wel gedaan. Is 1x per dag gratis. Maar daar niks meer van gehoord, dus zal wel afgewezen zijn
Goh, wat zei je tegen d'r? "Natuurlijk wil ik met je wereldvreemde vriendin met pittig kort haar en 5 katten op blind date."quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:33 schreef Barbusse het volgende:
Ik was gisteren uit eten met een vriendin (nee, niet op die manier), en ze zei een date geregeld te hebben voor mij. Alleen, ik weet niet met wie. En nu zegt ze dat ik ongeinteresseerd ben
Zit je wel te wachten op zulke acties? Ik kan zo iets niet waarderen en vriendelijk doch dringent melden dat ze dat niet meer moet doen. Als je er voor open staat gewoon doen! Is best geinigquote:Op maandag 5 oktober 2015 14:33 schreef Barbusse het volgende:
Ik was gisteren uit eten met een vriendin (nee, niet op die manier), en ze zei een date geregeld te hebben voor mij. Alleen, ik weet niet met wie. En nu zegt ze dat ik ongeinteresseerd ben
quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:34 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Dit is flauw. Nu lijkt het net of ik dat wil.
Nee, het zou een van de serveersters zijn in het tentje waar we wat aan het eten waren. Maar ik heb werkelijk geen idee wie het is. Ze moet nog even oefenen op de details om een goede wingwoman te zijn denk ikquote:Op maandag 5 oktober 2015 14:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Goh, wat zei je tegen d'r? "Natuurlijk wil ik met je wereldvreemde vriendin met pittig kort haar en 5 katten op blind date."
Oh zo.quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Nee, het zou een van de serveersters zijn in het tentje waar we wat aan het eten waren. Maar ik heb werkelijk geen idee wie het is. Ze moet nog even oefenen op de details om een goede wingwoman te zijn denk ikIk kreeg net de vraag of ik haar al gebeld had. Wie dan? Ik heb geeneens een nummer
Nou ja, ik ken haar al jaren en zo is ze nu eenmaal. Ze heeft het ook uitgelegd hoor. Zij wil heel graag trouwen en een gezin hebben. Daardoor heeft ze het idee dat iedereen dat wil. Waardoor ze soms wildvreemde mensen gaat bekijken als 'die twee zouden samen een leuk stel zijn'quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zit je wel te wachten op zulke acties? Ik kan zo iets niet waarderen en vriendelijk doch dringent melden dat ze dat niet meer moet doen. Als je er voor open staat gewoon doen! Is best geinig
Heb het enkele keren gedaan. Paar keer echt drama maar ook wel eens super gezellig als ik een leuke avond verder en meer niet. Lekker ongemakkelijk in jet begin
Oh op die manierquote:Op maandag 5 oktober 2015 14:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja, ik ken haar al jaren en zo is ze nu eenmaal. Ze heeft het ook uitgelegd hoor. Zij wil heel graag trouwen en een gezin hebben. Daardoor heeft ze het idee dat iedereen dat wil. Waardoor ze soms wildvreemde mensen gaat bekijken als 'die twee zouden samen een leuk stel zijn'
Ja.quote:Op maandag 5 oktober 2015 15:08 schreef Copycat het volgende:
Vraagje: deze staat toch ook altijd centraal?
Leuk artikel. Maar wel logisch op zich... Ik heb ook liever een vent met humor die zichzelf niet al te serieus neemtquote:Op maandag 5 oktober 2015 14:46 schreef Deezertje het volgende:
Welke teksten werken op Tinder? Een experiment in 5 duizend swipes
http://www.frankwatching.(...)in-5-duizend-swipes/
Zoiets jaquote:Op maandag 5 oktober 2015 15:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh op die manierhaar eigen wanhopigheid projecteren op iedereen in haar omgeving?
Wat voor foto's heb je?quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:48 schreef Deezertje het volgende:
Leuk gesprek op Paiq... leuke foto's... maar zij vond mijne blijkbaar niet, afgekaptOp zich handige site voor snelle gesprekken, maar voelt elke keer als 10 minuten weggooien als de foto's in zicht zizjn
Dat heb ik ookquote:Op maandag 5 oktober 2015 19:48 schreef Deezertje het volgende:
Leuk gesprek op Paiq... leuke foto's... maar zij vond mijne blijkbaar niet, afgekaptOp zich handige site voor snelle gesprekken, maar voelt elke keer als 10 minuten weggooien als de foto's in zicht zizjn
Nou dit was echt wel een mooi meisje!quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:08 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat heb ik ookEcht goed voor je zelfvertrouwen
Naja ze zijn zelf ook geen lot uit de loterij.
Gewoon van mezelf een paar, met glimlach uiteraardquote:
Geen creepy lach, he?quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nou dit was echt wel een mooi meisje!
En ook nog intelligent want ze deed een heel ingewikkelde maar mooie studie!
[..]
Gewoon van mezelf een paar, met glimlach uiteraard
Met zo'n blik als resultaat:quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:27 schreef Copycat het volgende:
Goede tip om natuurlijk te glimlachen op een selfie. Zet je fototoestel/telefoon op timer, sluit je ogen en open ze vlak voor de drie (of tien) seconden voorbij zijn en glimlach.
Klik.
Hahaha, oefening baart kunst en je hebt zelf de regie in handen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:32 schreef Samzz het volgende:
Met zo'n blik als resultaat:
[ afbeelding ].
Excuse me?quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:04 schreef BeamofLight het volgende:
Ah de mods mogen wel even volledig off topic zichzelf verkneukelen. Mkay.
Je off-topic comment, dat lijkt me duidelijk. Misschien even teruglezen voordat je begint te steigeren? Verdere discussie mag, wel in FB.quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:09 schreef BeamofLight het volgende:
wat snap je niet?? Fok it laat maar
Ligt eraan wat je eruit wilt halen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:10 schreef Broodjewasbeer het volgende:
Ben sinds kort een beetje met Tinder aan het klooien, maar ik vroeg me af hoeveel dagen ik het de tijd zou moeten geven voordat ik kan beslissen of het de moeite waard is of tijdverspilling?
Ik bedoel niet per date/meisje trouwens maar over de app/ervaring in het algemeen. Zit nu op dag 3 en (nog) geen matches maar ik ben niet zo bekend met hoelang het gemiddeld kan/zou duren.quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:17 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je eruit wilt halen.
Dat ligt eraan wat je er instopt.quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:36 schreef Broodjewasbeer het volgende:
[..]
Ik bedoel niet per date/meisje trouwens maar over de app/ervaring in het algemeen. Zit nu op dag 3 en (nog) geen matches maar ik ben niet zo bekend met hoelang het gemiddeld kan/zou duren.
Ik moet je helaas teleurstellen dinoquote:Op maandag 5 oktober 2015 14:40 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Oh zo.Ik geef d'r een 9 voor het idee, maar een 3tje voor de uitvoering.
Heb maar even mijn 1ste foto veranderd. Misschien dat deze het beter doet.quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:43 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat je er instopt.
Als je een superhunk met prachtige foto's en een geweldig onderschrift bent, krijg je natuurlijk veel meer matches dan wanneer je een Quasimodo met een slechte foto en een achterlijk onderschrift bent. Gemiddeld zou je in het begin in drie dagen toch wel al een paar matches moeten hebben. Misschien je onderschrift eens updaten of een andere foto kiezen?
Zet iets origineels neer.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:11 schreef Broodjewasbeer het volgende:
[..]
Heb maar even mijn 1ste foto veranderd. Misschien dat deze het beter doet.
Heb ook (nog) geen onderschrift, zou niet echt weten wat ik daar zou moeten neerzetten.
Nothing happened. Ze appte net nog dat ze het jammer vond dat ze weg moest, maar jaquote:
Poolen is altijd leukquote:
Ja, daar hebben we niks aan hè. Hoe ging het, werd er nog gehint op een volgende keer als ze er weer is, was er een beetje spanning of zaten jullie recht tegenover elkaar over werk te praten?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:16 schreef yats het volgende:
[..]
Nothing happened. Ze appte net nog dat ze het jammer vond dat ze weg moest, maar ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |