Heel misschien komt ze zaterdag nog naar Den Haag, dat is afwachten. Ze wilde wel graag en probeert wat te schuiven. Er was wel wat spanning, ze vond t ook prima dat ik mijn arm om haar heen sloeg nadat ze zei dat ze t koud had,maar verder kreeg ik niet t idee dat ik echt iets kon proberen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:19 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, daar hebben we niks aan hè. Hoe ging het, werd er nog gehint op een volgende keer als ze er weer is, was er een beetje spanning of zaten jullie recht tegenover elkaar over werk te praten?
Details jonge!
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:27 schreef yats het volgende:
[..]
Heel misschien komt ze zaterdag nog naar Den Haag, dat is afwachten. Ze wilde wel graag en probeert wat te schuiven. Er was wel wat spanning, ze vond t ook prima dat ik mijn arm om haar heen sloeg nadat ze zei dat ze t koud had,maar verder kreeg ik niet t idee dat ik echt iets kon proberen.
I knowquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]![]()
Oh man, hoe duidelijk wil je het allemaal hebben?Als ze niet geïnteresseerd was geweest had ze wel op de bank netflix zitten kijken ipv de avond in de kou met jou door te brengen.
Jezus, zelfs ik ben niet zo blind.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:27 schreef yats het volgende:
[..]
Heel misschien komt ze zaterdag nog naar Den Haag, dat is afwachten. Ze wilde wel graag en probeert wat te schuiven. Er was wel wat spanning, ze vond t ook prima dat ik mijn arm om haar heen sloeg nadat ze zei dat ze t koud had,maar verder kreeg ik niet t idee dat ik echt iets kon proberen.
Doet dat ertoe?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:41 schreef Deezertje het volgende:
[..]
'Spreek iig wel thuis af, tussen de dozen of niet
Helemaal niets.quote:
Ik zou t graag anders zien maar ik ben hint-blindquote:
Ehm, tja...quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Helemaal niets.
yats, is het duidelijk genoeg als ze zaterdag helemaal terugkomt naar Nederland?![]()
Spreek dan ergens af in de buurt van jouw appartement / haar hotel en stel aan het eind voor om nog wat te drinken / je nieuwe appartement te laten zien.
Houd op. Je durfde gewoon geen move te maken. Niemand is zo blind.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:47 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zou t graag anders zien maar ik ben hint-blind
[..]
Ehm, tja...![]()
Oh ik ben ook zo blind hoorquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Houd op. Je durfde gewoon geen move te maken. Niemand is zo blind.
Dit.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Houd op. Je durfde gewoon geen move te maken. Niemand is zo blind.
Houd jij eens je mond. Dit keer gaat het om Yats en niet om jouw gejank.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:08 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Bang voor afwijzing idd. Ik ook hoorben altijd te vroeg of te laat met een move maken.
Gelukkig heb ik dat iets sneller door,maar nog steeds te laat. Al klopt t deels ook wel wat samzz postte.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:05 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh ik ben ook zo blind hoorzulke hints zou ik ook pas na een week doorhebben.
Een kind? Whut? Dat zou me hooglijk verbazenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:13 schreef K44S het volgende:
[..]
Houd jij eens je mond. Dit keer gaat het om Yats en niet om jouw gejank.
Yats. Eerst volgende keer een biertje er bij en gewoon doen.
Als er dan een kind uit komt mag je naar 'murica.
Shit happens, we hebben allemaal wel eens zulke situaties gehad. Je moet er alleen wel van leren en de volgende keer de strijd aan gaan met je angst om afgewezen te worden. Als ze je niet leuk vond had ze niet met je afgesproken, stoppen met twijfelen aan jezelf dus en er voor gaan. Zeker als ze zaterdag de moeite neemt om terug te komen naar Nederland..quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:40 schreef yats het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat iets sneller door,maar nog steeds te laat. Al klopt t deels ook wel wat samzz postte.
[..]
Een kind? Whut? Dat zou me hooglijk verbazen
Gaat ze uberhaupt wel weg? Niet lullig bedoeld maar 'even' terugvliegen voor een date is een kostbaar geintje. Misschien blijft ze wel langer in Nederland dan ze eerst liet weten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Shit happens, we hebben allemaal wel eens zulke situaties gehad. Je moet er alleen wel van leren en de volgende keer de strijd aan gaan met je angst om afgewezen te worden. Als ze je niet leuk vond had ze niet met je afgesproken, stoppen met twijfelen aan jezelf dus en er voor gaan. Zeker als ze zaterdag de moeite neemt om terug te komen naar Nederland..
Hoe bedoel je? Dat ze hier over liegt om het als excuus te gebruiken?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:30 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Gaat ze uberhaupt wel weg? Niet lullig bedoeld maar 'even' terugvliegen voor een date is een kostbaar geintje. Misschien blijft ze wel langer in Nederland dan ze eerst liet weten.
Wie gaat er even op en neer naar Amerika voor een date? Of het is een werkbezoek en haar baas betaald. Maar yats moet wel heel leuk zijn als iemand uit eigen zak dat voor je over heeft of haar reden klopt inderdaad niet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Dat ze hier over liegt om het als excuus te gebruiken?
Ze is een expat, ze gaat naar Parijs voor een paar dagen en vliegt de 13e naar Amerika. Vanuit Parijs of NL blijkbaar. Voor zover ik het goed onthouden heb.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:41 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wie gaat er even op en neer naar Amerika voor een date? Of het is een werkbezoek en haar baas betaald. Maar yats moet wel heel leuk zijn als iemand uit eigen zak dat voor je over heeft of haar reden klopt inderdaad niet.
Ah oké, dan heb ik het verkeerd begrepenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:43 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ze is een expat, ze gaat naar Parijs voor een paar dagen en vliegt de 13e naar Amerika. Vanuit Parijs of NL blijkbaar. Voor zover ik het goed onthouden heb.
Niet zo projecteren, Deezer.
Dat dus, en vanuit Amsterdam inderdaad. Ik denk dat deezertje inderdaad iets teveel projecteert.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:43 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ze is een expat, ze gaat naar Parijs voor een paar dagen en vliegt de 13e naar Amerika. Vanuit Parijs of NL blijkbaar. Voor zover ik het goed onthouden heb.
Niet zo projecteren, Deezer.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:27 schreef yats het volgende:
[..]
Gewoon er voor gaan Yats! Leer van mijn foutenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 13:25 schreef artelligence het volgende:
[..]Moet ze haar doos in je snufferd drukken? Kom op yats, dit is geen blindheid. Mocht ze nog langskomen (fingers crossed) wel je move maken. Ze wil zelfs gaan schuiven in haar planning. Hoe cool is dat?
Dan kan je net zo goed de gehele reeks opdoekenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:05 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
vrees dat het nooit duidelijk wordt voor 98%
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |