Leer mijquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:10 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik ga maar een kattenasiel beginnen. Dan heb ik tenminste pussy
Wel een superlike ontvangen weer. En afgewezen.
WTF, hoeveel heb je er dan al?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:41 schreef SiIk het volgende:
[..]
Leer mij
Ik heb tot nu toe al m'n superlikers naar rechts gedaan. Om ze een kans te geven.
Dus nu staat de helft van mn lijst vol met kansloze mensen die niet eens knap zijn![]()
Kan ze niet tellen, want zodra ze beginnen te praten verdwijnt dat sterretjequote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:43 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
WTF, hoeveel heb je er dan al?
Ik heb er nu twee en mijn ego begon juist weer een beetje te zwellen.
Zelf doen misschien wel, maar als je er een krijgt is best wel vleiend.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:45 schreef Broodjewasbeer het volgende:
Zo een superlike gebruiken lijkt mij dan weer een beetje te opdringerig.
Haha ja dat geloof ik bestquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:48 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Zelf doen misschien wel, maar als je er een krijgt is best wel vleiend.
Imo zegt het, ik heb te weinig zelfvertrouwen dat je mij terugmatched dus probeer ik het zoquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:06 schreef SiIk het volgende:
Ik vind wel meevallen hoe opdringerig het is. Het onderscheid je in ieder geval van de rest. En is een complimentje eigenlijk, dus alleen maar leuk toch?
Da's waar.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:15 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Imo zegt het, ik heb te weinig zelfvertrouwen dat je mij terugmatched dus probeer ik het zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar iemand die jij tegenkomt, hoeft jou toch niet noodzakelijker wijs tegen te komen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:22 schreef SiIk het volgende:
[..]
Da's waar.
Heb zelf die superlike ook nog niet gebruikt, omdat ik zoiets heb van 'als je me niet leuk genoeg vind om me zo te liken, ben ik sowieso niet geintersseerd'
Ja dit denk ik dus ook.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:15 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Imo zegt het, ik heb te weinig zelfvertrouwen dat je mij terugmatched dus probeer ik het zo
Sorry, je weet dat ik je niet graag teleurstel. Overigens denk ik dat jij het ook goed met haar zou kunnen vinden aangezien ze net als jou Engelse les geeft. Maar ik ga mijn best doen als zaterdag door gaat. Het plan is samen koken en een filmpje.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:09 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Verdomme yats! I am disappoint
Zaterdag maak je het yatsgezellig. Geen twijfel, geen ja maar, gewoon actie. Deze lijkt wel echt geinteresseerd namelijk.
Herkenbaar verhaal. Welke sport heb je op hoog niveau gedaan?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:17 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik heb tijdje op hoog niveau gesport, dat was erg leuk om te doen en het vormt je karakter. En je wordt veel fitter en ziet er veel gezonder uit. Je wordt zelfverzekerder zit beter in je vel en dat is het belangrijkst.
Ik ben nu echt niet sixpack afgetraind, maar wel gewoon fit. Ik train niet om aantrekkelijk te zijn, het gaat om dat ik lekker in mijn vel zit. En bovendien hou ik van lekker eten en vind ik het gezelliger om lekker samen te kunnen eten en niet te focussen op koolhydraten, eiwitten etc. Gewoon lekker kunnen eten wat je wil maar ook lekker sporten.
Het doel moet niet zijn dat je aantrekkelijk wordt voor iemand anders, maar dat je dingen doet waarvan jezelf beter gaat voelen en dat ga je uitstralen. En dan komt de rest 'vanzelf' wel.
Dit kan niet misgaan. ^^quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:44 schreef yats het volgende:
[..]
Sorry, je weet dat ik je niet graag teleurstel. Overigens denk ik dat jij het ook goed met haar zou kunnen vinden aangezien ze net als jou Engelse les geeft. Maar ik ga mijn best doen als zaterdag door gaat. Het plan is samen koken en een filmpje.
Ehm...tja...quote:
Serieus, als je hier niets uit weet te halen weet ik het ook niet meer. Dan verdien je het gewoon om de rest van je leven alleen te blijven.quote:
Wedstrijdzeilen. Veel verschillende races gevaren op noordzee, middellandse zee en Atlantische oceaan. Was supermooie ervaring.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:44 schreef yats het volgende:
[..]
Sorry, je weet dat ik je niet graag teleurstel. Overigens denk ik dat jij het ook goed met haar zou kunnen vinden aangezien ze net als jou Engelse les geeft. Maar ik ga mijn best doen als zaterdag door gaat. Het plan is samen koken en een filmpje.
[..]
Herkenbaar verhaal. Welke sport heb je op hoog niveau gedaan?
Ja ze komen aan het begin van je lijst met als melding supermatch.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:25 schreef -0- het volgende:
Als je gesuperliked bent krijg je dan een melding?
Zit op windows phone en kan zelf nog niet superliken, maar heb nu een match waarvan ik me niet kan voorstellen dat ik die geliked heb. Niet in foto en al helemaal niet in het tekstje.
Goede vraag. Nooit zo over nagedacht eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar iemand die jij tegenkomt, hoeft jou toch niet noodzakelijker wijs tegen te komen?
Ja.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:25 schreef -0- het volgende:
Als je gesuperliked bent krijg je dan een melding?
Zit op windows phone en kan zelf nog niet superliken, maar heb nu een match waarvan ik me niet kan voorstellen dat ik die geliked heb. Niet in foto en al helemaal niet in het tekstje.
Bij mijn laatste 'biosdate' heb ik vrijwel niets van de film gezienquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:56 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Op de één of andere manier volg ik nooit 1 minuut van de film tijdens een datealleen in de bios misschien, maar thuis op de bank echt niet. Dan is mijn aandacht ergens anders
En ja zelfs ik heb geflikflooid op de bank tijdens het kijken van een filmpje, dus zet 'm op advocaatje!
Leg er even wat druk op zegquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Serieus, als je hier niets uit weet te halen weet ik het ook niet meer. Dan verdien je het gewoon om de rest van je leven alleen te blijven.
Ah nice, een stuk avontuurlijker dan mijn sportleven. Ik speelde hockey in de hoofdklasse, maar stopte toen ik ging studeren. Daarna ben ik gaan rugbyen maar helaas een hardnekkige knieblessure opgelopen. Nu fitness ik, maar dan puur om in vorm te blijven en energie kwijt te raken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:18 schreef the85mc het volgende:
[..]
Wedstrijdzeilen. Veel verschillende races gevaren op noordzee, middellandse zee en Atlantische oceaan. Was supermooie ervaring.
Maar aan de andere kant, megaveel trainen ~40-50 uur per week. Op de boot trainen, krachttrainen, cardiotraining, tactische training.
En gewichtslimiet, dus half jaar salades met tonijn of kwark gegeten. Dat ken je na een tijdje wel..
Maar nooit zo fit geweest als toen![]()
Sport nog steeds minimaal 3x per week. Maar niet meer zo intens als toen gelukkig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |