Haha misschien presteer je dan beter!quote:
In Amsterdam bij de AH waar hij heel verdwaasd naar de kant-en-klare hutspot kijkt.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:17 schreef Fripsel het volgende:
Waar kan ik een leuke mannelijke expat vinden?
Ik woon in een boerendorp zonder supermarkt in Brabantquote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:18 schreef Elvi het volgende:
[..]
In Amsterdam bij de AH waar hij heel verdwaasd naar de kant-en-klare hutspot kijkt.
In de randstad. Ik kwam het Amerikaanse meisje op okcupid tegen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:17 schreef Fripsel het volgende:
Waar kan ik een leuke mannelijke expat vinden?
Okcupid is inderdaad je beste optie voor expats en nutjobs in het algemeen..quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:21 schreef yats het volgende:
[..]
In de randstad. Ik kwam het Amerikaanse meisje op okcupid tegen.
Verkapte kijk-mij-eens-lekker-zijn post.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:35 schreef rhubarbje het volgende:
Ik was al een poos niet op tinder geweest maar ik las hier net over die super like dus even gaan kijken
Jeetje wat is dat flatterend zeg
Dan kan je deze vraag invullen op OkCupid en kijken wat de vrouwen ervan vinden:quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:52 schreef Deezertje het volgende:
Ohja, als een man een foto heeft op zijn profiel met een baardje en één zonder.. wat zien de dames liever?
Extreem afhankelijk van de persoon volgens mij. Als je op je profiel zowel met als zonder hebt kun je in ieder geval beide kanten aanspreken. Al moet je er wel een beetje normaal uitzien met baard.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:52 schreef Deezertje het volgende:
-off-topic verwijderd-
Ohja, als een man een foto heeft op zijn profiel met een baardje en één zonder.. wat zien de dames liever?
Waarom valt de ene persoon op blond en de ander op bruin? Waarom heeft iemand voorkeur voor lange of kleine vrouwen?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:52 schreef Gijlebeer het volgende:
[..]
Dan kan je deze vraag invullen op OkCupid en kijken wat de vrouwen ervan vinden:
Men with facial hair…
[x] Great!
[x] Okay.
[x] Gross!
Maar waarom zou een vrouw een voorkeur moeten hebben voor wel of geen baard? Het maakt mij ook niet uit of een vrouw behaard is of niet.
Zoveel vragen, maar geen eenduidige antwoorden. Ik wil regelmaat zien en hebben, dit gaat me te ver. Gisteren heb ik een stukje van The mathematics of love gekeken, maar ik kreeg geen uitsluitsel om iets concreet toe te passen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Waarom valt de ene persoon op blond en de ander op bruin? Waarom heeft iemand voorkeur voor lange of kleine vrouwen?
Niet iedereen is hetzelfde. Sommige vrouwen vinden een baard(je) leuk, andere niet.
Omdat het lekker makkelijk is om je op dit soort irrelevante zaken te richten ipv de echte problemen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 10:01 schreef rhubarbje het volgende:
Waarom je daar uberhaubt mee bezig houden?
Die baard-vraag is een van de vele vragen op OkCupid. Er zijn vijf vragen nodig om een matching percentage te krijgen om zo geschikte vrouwen te zoeken, dus irrelevant is het niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 10:04 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Omdat het lekker makkelijk is om je op dit soort irrelevante zaken te richten ipv de echte problemen.
ik vind die vragen op OKcupid echt grappig en ze geven zeker een beeld maar niet elke van die vragen is even belangrijk of een dealbreaker of zoquote:Op woensdag 7 oktober 2015 10:07 schreef Gijlebeer het volgende:
[..]
Die baard-vraag is een van de vele vragen op OkCupid. Er zijn vijf vragen nodig om een matching percentage te krijgen om zo geschikte vrouwen te zoeken, dus irrelevant is het niet.
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 10:04 schreef Gijlebeer het volgende:
[..]
Zoveel vragen, maar geen eenduidige antwoorden. Ik wil regelmaat zien en hebben, dit gaat me te ver. Gisteren heb ik een stukje van The mathematics of love gekeken, maar ik kreeg geen uitsluitsel om iets concreet toe te passen.
Bij OkCupid, dat is toch wel een rationele aanpak. Wat vond je van de TEDx?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 10:17 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik weet geeneens waar ik moet beginnen.
Gewoon de juiste vragen invullen en juist andere links laten liggen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 10:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind die vragen op OKcupid echt grappig en ze geven zeker een beeld maar niet elke van die vragen is even belangrijk of een dealbreaker of zo
Ja ik ben gek op baardjes maar dat wil niet zeggen dat ik niet verliefd zou kunnen worden op iemand zonder baard
Ik hoop dat je een troll bent... Anders moet je eerst even in therapie
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 10:01 schreef rhubarbje het volgende:
Ik sop echt van mijn stoel bij een baardje maar het is een smaak ding inderdaad
Waarom je daar uberhaubt mee bezig houden? Kies gewoon wat je zelf het leukst vind (of in het geval van een foto wat het meest up to date is)
Niet mijn type + in haar bio dat ze op zoek is naar iets serieus. Ik op dit moment echt nietquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:14 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Waarom? En als je die zou accepteren, maak je iig kans op pussy.
Altijd handig om je spambox te bekijken. Nou, ik zit gebakken. Nu maar hopen dat ze ook een engeltje in het echt isquote:Hi cutie.
Frankly I don't know you, but : So, 3 days ago I took sister's PC to visit a website and saw u. I'm Angel. I'm tired of bored relations. So I'm free and ready to date with some1 attractive.
Dat klinkt als een echte catch. Nu alleen de hengel nog binnenhalenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:01 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Altijd handig om je spambox te bekijken. Nou, ik zit gebakken. Nu maar hopen dat ze ook een engeltje in het echt is
Ik dacht dat jij iets serieus zocht?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:59 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Niet mijn type + in haar bio dat ze op zoek is naar iets serieus. Ik op dit moment echt niet
Niet meerquote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:06 schreef yats het volgende:
[..]
Dat klinkt als een echte catch. Nu alleen de hengel nog binnenhalen
[..]
Ik dacht dat jij iets serieus zocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |