Is er nog een vervolg gekomen op die griet uit het buitenland?quote:
Ja, ze is zaterdag bij me langs geweestquote:Op maandag 12 oktober 2015 22:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Is er nog een vervolg gekomen op die griet uit het buitenland?
Heb ik dat ergens gemist of moet je dat nog vertellen? Ben benieuwd!quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:01 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, ze is zaterdag bij me langs geweest
Dat heb je gemist denk ik. Er is uitgebreid gezoend. De timing is jammerlijk, al komt ze in maart weer terug. Ik zie verder wel hoe het loopt en kijk natuurlijk gewoon nog rond.quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heb ik dat ergens gemist of moet je dat nog vertellen? Ben benieuwd!
Alleen zoenen, meer niet? Uit de verhalen meen ik op te maken dat ze meer wilde? Maar joh lekker belangrijk ook. Je hebt een leuke avond gehad! Dat is het belangrijkstequote:Op maandag 12 oktober 2015 23:13 schreef yats het volgende:
[..]
Dat heb je gemist denk ik. Er is uitgebreid gezoend. De timing is jammerlijk, al komt ze in maart weer terug. Ik zie verder wel hoe het loopt en kijk natuurlijk gewoon nog rond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat gaat dus geen date worden als 't aan mij ligt. En zoiets merk je dus alleen als je wat langer appt, want in het begin kan je prima die standaardgesprekjes voeren. Al schat ik wel sterk in dat ze als ze net zo needy overkomt als op de app in real dat 't wel snel 'raak' is. Maar zo steek ik niet in elkaar want als ik nu al merk dat het gewoon niet klikt en het gesprek op gang houden geen nut heeft is het heel lullig enkel om af te spreken en kijken waar 't schip mogelijk strandt. En mocht er dan nog een fysieke aantrekkingskracht zijn... Nu nog even een manier vinden om het gesprek subtiel af te kappen. Haar blokken kan ik niet aandoen...![]()
Klinkt toch als een positief en enthousiast iemand. Maar waarom sluit haar opleiding niet aan bij de jouwe?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 10:32 schreef Deezertje het volgende:
Ik kan soms onzeker zijn, maar heb nu toch een exemplaar op de app... Ik krijg er zelfs een beetje zelfvertrouwen van...
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 10:32 schreef Deezertje het volgende:
Ik kan soms onzeker zijn, maar heb nu toch een exemplaar op de app... Ik krijg er zelfs een beetje zelfvertrouwen van...wat denk je van gewoon niet meer antwoorden en nummer verwijderen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat gaat dus geen date worden als 't aan mij ligt. En zoiets merk je dus alleen als je wat langer appt, want in het begin kan je prima die standaardgesprekjes voeren. Al schat ik wel sterk in dat ze als ze net zo needy overkomt als op de app in real dat 't wel snel 'raak' is. Maar zo steek ik niet in elkaar want als ik nu al merk dat het gewoon niet klikt en het gesprek op gang houden geen nut heeft is het heel lullig enkel om af te spreken en kijken waar 't schip mogelijk strandt. En mocht er dan nog een fysieke aantrekkingskracht zijn... Nu nog even een manier vinden om het gesprek subtiel af te kappen. Haar blokken kan ik niet aandoen...
Je hebt er toch nog twee in de pijplijn zitten?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:25 schreef BeeGees het volgende:
Gvd, de allerleukste date zei gisteravond dat hij zin heeft dat ik bij hem onder de dekens kruip en een ander zegt net dat hij onder de douche gaat en ik wel mee mag. Seks dus.
Waarom zijn mannen zo. Als ik seks wil ga ik wel stappen. Niet via internet. Nu heb ik t wel weer gehad met de Tinderaars, daten wordt niks met mij.
Misschien moet je zelf niet het idee geven dat er wat te halen valt (makkelijke seks).quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:25 schreef BeeGees het volgende:
Gvd, de allerleukste date zei gisteravond dat hij zin heeft dat ik bij hem onder de dekens kruip en een ander zegt net dat hij onder de douche gaat en ik wel mee mag. Seks dus.
Waarom zijn mannen zo. Als ik seks wil ga ik wel stappen. Niet via internet. Nu heb ik t wel weer gehad met de Tinderaars, daten wordt niks met mij.
Volgens mij zit ze er niet echt op te wachten om te pijpen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hebt er toch nog twee in de pijplijn zitten?
foto's van 3 jaar geleden is gek, snap t wel.quote:
ja maar die van ik wil met je ik bed liggen was echt fucking leuk, die heb ik 2 jaar geleden ontmoet en grappig gesprek. Die andere 3 hebben allemaal iets jammerlijks. De 1 probeert alles goed te doen denk ik, de ander zit teveel in de sportschool en weer een ander weet me ook niet te interesseren met saaie vragen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hebt er toch nog twee in de pijplijn zitten?
Wat dacht van je gewoon even beleefd doen en kort afscheid nemen dat je geen klik voelt en verder gaat? Lijkt me wel zo netjes in plaats van laf niks meer van je laten horen waar Deezertje bij een anderen ook zo een hekel aan heeft.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:26 schreef BeeGees het volgende:
[..]
wat denk je van gewoon niet meer antwoorden en nummer verwijderen?
Daarnet waren ze nog:quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:33 schreef BeeGees het volgende:
Die andere 3 hebben allemaal iets jammerlijks
Hoe kan leuk leuk leuk, te leuk nou ineens omslaan in iets jammerlijks.quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:18 schreef BeeGees het volgende:
En ik vind 3 jongens echt helemaal leuk leuk leuk. Te leuk.
heb het niet over seks gehad, dus ik weet niet wat het is.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Misschien moet je zelf niet het idee geven dat er wat te halen valt (makkelijke seks).
[..]
Volgens mij zit ze er niet echt op te wachten om te pijpen.
Waarschijnlijk MBO of lager. Daar wenst de weledelzeergeleerde heer Deezer niet mee om te gaan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:22 schreef Zeikbeer het volgende:
[..]
Klinkt toch als een positief en enthousiast iemand. Maar waarom sluit haar opleiding niet aan bij de jouwe?
dat heb ik net gezegd toch? bijvoorbeeld als je zegt dat je wil dat iemand meegaat onder de douche en dat benoemt. En eentje die best leuk leuk is, is te lief. Dus dat is ook nietsquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarnet waren ze nog:
[..]
Hoe kan leuk leuk leuk, te leuk nou ineens omslaan in iets jammerlijks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |