abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156830400
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 14:19 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Er is ook een verschil tussen initiatief nemen en direct bekend staan als de dorpsslet. Doe even niet zo overdrijven.
Yeah right. Niet dus. Ik heb een open relatie dus ben een slet volgens een heel groot deel van de mannen op fok, datingsites etc. Dat zei zelf meer bedpartners hebben gehad, makkelijker overstag gaan, jou op basis van je uiterlijk het liefst in bed zouden willen slepen maakt dan niet meer uit.
pi_156830429
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 14:38 schreef Fripsel het volgende:
slet volgens een heel groot deel van de mannen op fok, datingsites etc.
Maar dat maakt toch niks uit? Is pas vervelend als je in t dagelijks leven ermee geconfonteerd wordt.
pi_156830435
Maar BeeGees ik heb wel een vraagje. Je blijft maar roepen dat het je niet om seks gaat etc. Wat doe je dan op bijvoorbeeld tinder? Dan kun je toch ook gewoon een leuk contact opbouwen met een medestudent ofzo en hem kij hard friendzonen?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2015 14:41:07 ]
pi_156830445
quote:
17s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 14:40 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Maar dat maakt toch niks uit? Is pas vervelend als je in t dagelijks leven ermee geconfonteerd wordt.
Ik zeg niet of het uitmaakt of niet, ik zeg dat het niet waar is dat dat allemaal wel meevalt.
pi_156830481
quote:

[..]

Yeah right. Niet dus. Ik heb een open relatie dus ben een slet volgens een heel groot deel van de mannen op fok, datingsites etc. Dat zei zelf meer bedpartners hebben gehad, makkelijker overstag gaan, jou op basis van je uiterlijk het liefst in bed zouden willen slepen maakt dan niet meer uit.
Dit

Soms denken mannen zelfs dat ik makkelijk ben omdat ik grote borsten heb
Wat kan ik er nou aan doen dat ze groot zijn en hoe zegt dat in hemelsnaam iets over mijn karakter? Of groeien ze voortaan door te neuken of zo?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_156830503
quote:

[..]

Open relaties duren net zo lang tot een van de twee een echt leuke partner tegenkomt die hem haar het licht uit de ogen neukt, die hem/haar laat zingen en hongersterven van verliefdheid verlangen en waarbij plotsklaps de behoefte ontstaat om duizend dromen samen waar te maken.
pi_156830527
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 14:40 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ik zeg niet of het uitmaakt of niet, ik zeg dat het niet waar is dat dat allemaal wel meevalt.
Ik zeg ook nergens dat het allemaal wel meevalt. Open relaties is weer een compleet andere situatie, ik heb het gewoon over traditionele man-vrouw interactie.

Ik zeg dat er een verschil is tussen initiatief nemen en bekend staan als slet. Zoals SilentChaos net al aangaf hoeft initiatief nemen niet gelijk te betekenen dat je bovenop iemand duikt op de eerste date.

Het leven is niet zwart wit. Stelletje fok autisten. }:|
pi_156830535
quote:
Maar BeeGees ik heb wel een vraagje. Je blijft maar roepen dat het je niet om seks gaat etc. Wat doe je dan op bijvoorbeeld tinder? Dan kun je toch ook gewoon een leuk contact opbouwen met een medestudent ofzo en hem kij hard friendzonen?
Maar als je op Tinder zit dan is dat toch niet meteen voor seks? Als ik seks wil, dan is het handiger om te stappen of naar een clubavond dan via Tinder iemand te regelen, voor mij dan hoor. Ik ben niemand tegengekomen waar het echt relatie-goed mee klikt, dus dacht ik dat het grappig zou zijn om Tinder uit te proberen.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 14:46:11 #284
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156830547
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 14:34 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ach weet je, als ze bij mij de broek niet van mijn kont scheuren van geilheid hoeft het van mezelf ook niet echt, graag of niet ;)
Dat is jouw insteek
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_156830559
quote:

[..]

Maar dan heb je het over internet, vind dat alles hier nogal in extremen is en vrij zwart wit. Het is inderdaad wel zo dat je snel als slet wordt gezien, maar in t echte leven is dat wel wat erger dan een paar sukkels die het hier vinden. :P
pi_156830577
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 14:43 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Open relaties duren net zo lang tot een van de twee een echt leuke partner tegenkomt die hem haar het licht uit de ogen neukt, die hem/haar laat zingen en hongersterven van verliefdheid verlangen en waarbij plotsklaps de behoefte ontstaat om duizend dromen samen waar te maken.
Typisch, dat heb ik met mijn primaire partner
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_156830599
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 14:42 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dit

Soms denken mannen zelfs dat ik makkelijk ben omdat ik grote borsten heb
Wat kan ik er nou aan doen dat ze groot zijn en hoe zegt dat in hemelsnaam iets over mijn karakter? Of groeien ze voortaan door te neuken of zo?
Dat zijn dan ook wel echt imbecielen hoor, nog nooit zoiets gehoord _O-
pi_156830611
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 14:46 schreef yats het volgende:

[..]

Dat is jouw insteek
Zoveel (mooie en leuke) vrouwen op de wereld, het mag echt wel een beetje fonkelen en vlammen anders ga ik net zo lief een biertje drinken met m'n maten :7
Alhoewel ik vroeger ook wel eens de fout maakte om met een vrouw naar bed te gaan omdat zij dat zo graag wilde terwijl ik er weinig voor voelde, die tijd heb ik wel gehad.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 14:50:03 #289
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156830619
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 14:49 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Zoveel (mooie en leuke) vrouwen op de wereld, het mag echt wel een beetje fonkelen en vlammen anders ga ik net zo lief een biertje drinken met m'n maten :7
Alhoewel ik vroeger ook wel eens de fout maakte om met een vrouw naar bed te gaan omdat zij dat zo graag wilde terwijl ik er weinig voor voelde, die tijd heb ik wel gehad.
Good for you
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 14:50:24 #290
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_156830622
quote:
17s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 14:45 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Maar als je op Tinder zit dan is dat toch niet meteen voor seks? Als ik seks wil, dan is het handiger om te stappen of naar een clubavond dan via Tinder iemand te regelen, voor mij dan hoor. Ik ben niemand tegengekomen waar het echt relatie-goed mee klikt, dus dacht ik dat het grappig zou zijn om Tinder uit te proberen.
Hiervoor ben ik het met je eens hoor. Ik heb Tinder nooit voor iets anders gebruikt dan voor het ontmoeten van leuke mensen om mee te daten. Heb er m'n vriend vandaan en mijn ervaring was eigenlijk dat het hele seks gebeuren best meeviel. Maar je komt wel wat naïef over en ik denk dat daar de opmerkingen vooral vandaan komen. :)

quote:
17s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 14:46 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Maar dan heb je het over internet, vind dat alles hier nogal in extremen is en vrij zwart wit. Het is inderdaad wel zo dat je snel als slet wordt gezien, maar in t echte leven is dat wel wat erger dan een paar sukkels die het hier vinden. :P
Maar er zit een extreem verschil tussen gedrag dat als sletterig kan worden bestempeld en initiatief nemen. Ik nam altijd het initiatief maar alleen bij mannen die ik echt leuk vond, werden dus ook voor 80% van de gevallen relaties. Er is nooit iemand geweest die mij een slet vond, voor zover ik weet. Kijk, hang je op een avond bij 5 verschillende mannen aan de lip dan is het een heel ander verhaal.
Fuck the EBU
pi_156830628
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 14:47 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Typisch, dat heb ik met mijn primaire partner
Je hebt er ook secundaire partners bij?
pi_156830635
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 14:50 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Je hebt er ook secundaire partners bij?
Ja
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_156830649
quote:
7s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 14:50 schreef Yesse het volgende:

[..]

Hiervoor ben ik het met je eens hoor. Ik heb Tinder nooit voor iets anders gebruikt dan voor het ontmoeten van leuke mensen om mee te daten. Heb er m'n vriend vandaan en mijn ervaring was eigenlijk dat het hele seks gebeuren best meeviel. Maar je komt wel wat naïef over en ik denk dat daar de opmerkingen vooral vandaan komen. :)

[..]

Maar er zit een extreem verschil tussen gedrag dat als sletterig kan worden bestempeld en initiatief nemen. Ik nam altijd het initiatief maar alleen bij mannen die ik echt leuk vond, werden dus ook voor 80% van de gevallen relaties. Er is nooit iemand geweest die mij een slet vond, voor zover ik weet. Kijk, hang je op een avond bij 5 verschillende mannen aan de lip dan is het een heel ander verhaal.
Natuurlijk zit er verschil tussen maar vrouwen worden hierdoor wel voorzichtiger. Mannen hebben die bagage niet. Dus kun je dat nooit als gelijk zien
Vind ik
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_156830751
quote:
7s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 14:50 schreef Yesse het volgende:
Naïef omdat ik denk dat het toch wel meevalt bij die ene jongen met seks? Zou kunnen hoor, maar ga gewoon met hem daten en als hij dan toch laat doorschemeren dat het daarom gaat spreken we gewoon niet meer af :P
pi_156830772
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 14:51 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ja
Zolang het jullie levensgeluk niet in de weg staat prima, ik zou het zelf heel onrustig vinden een open relatie en ik ben nog wel heel zeker van mijn uiterlijk, charisma en bedprestaties.
pi_156830890
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 14:57 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Zolang het jullie levensgeluk niet in de weg staat prima, ik zou het zelf heel onrustig vinden een open relatie en ik ben nog wel heel zeker van mijn uiterlijk, charisma en bedprestaties.
Nou ja het is zo onrustig als je het zelf maakt. Toen mijn relatie pas net open was was ik veel meer bezig met daten en zo. Dat maakt het misschien onrustig
Nu zie ik het meer als een optie waar ik niets mee hoef te doen maar wel kan als ik dat wil
Ik date nu dus ook niet meer zo veel want iemand moet wel heel leuk zijn wil ik er tijd voor vrij maken

En mijn relaties lopen eigenlijk prima en zolang dingen goed gaan is het niet erg dat het er 2 zijn want dan gaat het toch gewoon goed :)
Ik heb gelukkig nog te weinig ervaring met shit hitting the fan :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 14 oktober 2015 @ 15:02:35 #297
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156830896
quote:
17s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 14:56 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Naïef omdat ik denk dat het toch wel meevalt bij die ene jongen met seks? Zou kunnen hoor, maar ga gewoon met hem daten en als hij dan toch laat doorschemeren dat het daarom gaat spreken we gewoon niet meer af :P
_O-

Naïef is het juiste woord inderdaad.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 15:04:04 #298
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_156830928
Is dit het PUA topic?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_156830970
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 15:02 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Nou ja het is zo onrustig als je het zelf maakt. Toen mijn relatie pas net open was was ik veel meer bezig met daten en zo. Dat maakt het misschien onrustig
Nu zie ik het meer als een optie waar ik niets mee hoef te doen maar wel kan als ik dat wil
Ik date nu dus ook niet meer zo veel want iemand moet wel heel leuk zijn wil ik er tijd voor vrij maken

En mijn relaties lopen eigenlijk prima en zolang dingen goed gaan is het niet erg dat het er 2 zijn want dan gaat het toch gewoon goed :)
Ik heb gelukkig nog te weinig ervaring met shit hitting the fan :P
Goed om te horen maar ik hoor het ook wel eens anders.
Zo heeft een neefje van me ook een open relatie, hij had best een leuk en mooi lief onbedorven meisje te pakken, alleen dreigt ze nu de relatie te verbreken omdat hij vader gaat worden bij een getrouwde vrouw die het kind wil uitdragen maar ook weer op straat is gezet met haar dikke buik en nu even tijdelijk bij hun beiden zit terwijl hij haar niet kan luchten of zien, mooi leven man als je kut of lul ongewenst je levenspad bepaald _O-
pi_156830992
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 15:05 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Goed om te horen maar ik hoor het ook wel eens anders.
Zo heeft een neefje van me ook een open relatie, hij had best een leuk en mooi lief onbedorven meisje te pakken, alleen dreigt ze nu de relatie te verbreken omdat hij vader gaat worden bij een getrouwde vrouw die het kind wil uitdragen maar ook weer op straat is gezet met haar dikke buik en nu even tijdelijk bij hun beiden zit terwijl hij haar niet kan luchten of zien, mooi leven man als je kut of lul ongewenst je levenspad bepaald _O-
Ja oke maar je hoort ook genoeg rare verhalen van mensen die geen open relatie hebben
Ik ken precies dit soort verhalen alleen gingen de mensen betrokken dan gewoon vreemd

Maar dit is misschien een beetje offtopic
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')