abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 oktober 2015 @ 14:01:24 #251
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_156829606
Slutshaming...
Weer wat geleerd!
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_156829716
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 14:01 schreef SilentChaos het volgende:
Slutshaming...
Weer wat geleerd!
Is de documentaire Sletvrees ook wel een goed voorbeeld van.

Daarom denk ik dat het voor sommige vrouwen ook moeilijk is om seks op een eerste date te hebben, je wordt toch snel uitgemaakt voor makkelijk. En ze zeggen dan weer dat je niet spannend genoeg bent voor een relatie blablablabla
  woensdag 14 oktober 2015 @ 14:08:10 #253
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156829747
quote:
7s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 13:44 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Dan doe je het toch niet?
Ik heb het zaterdag nog gedaan, dus hoezo niet? Al begrijp ik dat je terughoudend word in zo'n geval.

quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 13:51 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Yats, hoe moet ik me dat eigenlijk voorstellen, je kijkt haar geil aan, je buigt je mond naar haar toe, je pakt haar bij haar hoofd en bij haar nek vast en tilt het schuin en je kust haar voorzichtig op haar mond.....draait ze dan haar hoofd weg of wat in hemelsnaam?
Ik kan me daar namelijk compleet niets bij voorstellen, iedere man heeft toch wel in meer of mindere mate een radar die aangeeft of ze met je naar bed wil op dat moment? :?

Ik zie dat echt zo duidelijk als dag en nacht :{
_O-

Dat gaat niet op die manier gelukkig. Als ik een vrouw zo vastpak volgt er een passionele zoen en geen laf kusje. En dan zit het altijd wel goed daarna eigenlijk. Ik bedoel meer dat je een date hebt, het erg leuk is, je afscheid neemt maar op dat moment niet het signaal binnen krijgt dat zij wil dat je haar zoent en het vanaf dan nog steeds leuk is samen, maar die spanning ontbreekt.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  woensdag 14 oktober 2015 @ 14:10:42 #254
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_156829815
Yats doe nou nie net of je weet hoe kaviaar smaakt
pi_156829832
quote:
7s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 13:01 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Doordat hij dat ook is in hints en/of aanrakingen enzo
Klopt dat de man vaak de eerste stap 'moet' zetten, maar dat is ook omdat veel vrouw dat nu eenmaal opwindend vinden
Ik had er eens een die ineens stil viel met praten, me aan staarde, ze trok langzaam haar shirt uit, gooide haar haren los en deed wat knopen van haar spijkerbroek los, liep naar me toe, ging wijdbeens op me zitten en legde mijn handen op haar borsten terwijl ze diep ademend in mijn onderlip beet......de knopen van mijn broek sprongen er zowat vanaf dus tja ik kan me er wel danig in vinden dat vrouwen het andersom retegeil vinden ;)
Ik vind het zelf net zo leuk en opwindend om het initiatief te nemen, liefst op een zo geil mogelijke manier ;)
pi_156829866
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 14:11 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ik had er eens een die ineens stil viel met praten, me aan staarde, ze trok langzaam haar shirt uit, gooide haar haren los en deed wat knopen van haar spijkerbroek los, liep naar me toe, ging wijdbeens op me zitten en legde mijn handen op haar borsten terwijl ze diep ademend in mijn onderlip beet......de knopen van mijn broek sprongen er zowat vanaf dus tja ik kan me er wel danig in vinden dat vrouwen het andersom retegeil vinden ;)
Ik vind het zelf net zo leuk en opwindend om het initiatief te nemen, liefst op een zo geil mogelijke manier ;)
Ik vind dit een beejtje sneu.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 14:14:32 #257
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156829910
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 14:10 schreef BeamofLight het volgende:
Yats doe nou nie net of je weet hoe kaviaar smaakt
Ik heb deze zomer nog kaviaar gegeten op een gala _O-
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_156829923
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 14:14 schreef yats het volgende:

[..]

Ik heb deze zomer nog kaviaar gegeten op een gala _O-
Hij bedoelt er iets anders mee he.
pi_156829925
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 13:24 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Het is ook nooit goed. :') Spreken mannen zich uit tegen ongelijke behandeling, wordt er weer gezeken dat het toch niet uitmaakt omdat het gros er niet achter staat. :{w

Om het even door te trekken; waarom zou een man nog wel het initiatief nemen als hij 12x de deksel op zijn neus heeft gekregen?
een blauwtje lopen is wel wat anders dan daarna bekend staan als de dorpsslet

Ik ben echt voor vrouwen die initiatief tonen hoor, maar je moet niet uitvlakken hoe meisjes nou eenmaal opgevoed en benaderd worden
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_156829944
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 14:08 schreef yats het volgende:

[..]

Ik heb het zaterdag nog gedaan, dus hoezo niet? Al begrijp ik dat je terughoudend word in zo'n geval.

[..]

_O-

Dat gaat niet op die manier gelukkig. Als ik een vrouw zo vastpak volgt er een passionele zoen en geen laf kusje. En dan zit het altijd wel goed daarna eigenlijk. Ik bedoel meer dat je een date hebt, het erg leuk is, je afscheid neemt maar op dat moment niet het signaal binnen krijgt dat zij wil dat je haar zoent en het vanaf dan nog steeds leuk is samen, maar die spanning ontbreekt.
Tja als er geen hevige vonken zijn kun je ze ook niet bedenken he, niet iedere vrouw die je aardig vind en waarmee het een beetje klikt is meteen 8.0 neukbaar op de schaal van Richter ;)
pi_156829999
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 14:15 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik ben echt voor vrouwen die initiatief tonen hoor, maar je moet niet uitvlakken hoe meisjes nou eenmaal opgevoed en benaderd worden
Jammer is ook dat het meteen zo snel rond gaat en niemand je meer serieus neemt :')
pi_156830011
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 14:15 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Er is ook een verschil tussen initiatief nemen en direct bekend staan als de dorpsslet. Doe even niet zo overdrijven.
pi_156830023
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 14:19 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Er is ook een verschil tussen initiatief nemen en direct bekend staan als de dorpsslet. Doe even niet zo overdrijven.
Gaat best snel hoor. Als je met een paar seks hebt gehad (die elkaar kennen vooral) kan je al bestempeld worden als slet.
pi_156830041
quote:
17s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 14:20 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Gaat best snel hoor. Als je met een paar seks hebt gehad (die elkaar kennen vooral) kan je al bestempeld worden als slet.
Dat zeg ik toch. :') Er is een verschil tussen rondsletten binnen een vriendengroep en initiatief nemen.

Godverdomme, leer eens begrijpend lezen.
pi_156830046
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 14:19 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Volgens mij is BeeGees zo'n typetje die als ze ooit een grote spiegel op de grond legt en er naakt boven hurkt explosief gaat braken van walging _O-
pi_156830132
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 14:21 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch. :') Er is een verschil tussen rondsletten binnen een vriendengroep en initiatief nemen.

Godverdomme, leer eens begrijpend lezen.
Doe normaal, ook met enkel initiatief nemen kan er gepraat worden en kan het uitvergroot worden.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 14:27:12 #267
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_156830180
quote:
17s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 14:06 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Is de documentaire Sletvrees ook wel een goed voorbeeld van.

Daarom denk ik dat het voor sommige vrouwen ook moeilijk is om seks op een eerste date te hebben, je wordt toch snel uitgemaakt voor makkelijk. En ze zeggen dan weer dat je niet spannend genoeg bent voor een relatie blablablabla
Slaat nergens op, vind ik :P

Voorbeeldje, ik zat zaterdag in de kroeg. Stond een vrouw bij de bar wat drank te halen en ging weer terug naar haar vriendinnen (die niet ver naast me zaten). Terwijl ze terugliep keek ze mij aan (op de manier van: ik wil jou wel wat beter leren kennen :P), klein lief glimlachen naar mij, om vervolgens weer te gaan zitten bij haar vriendinnen.
Deze vrouw neemt in mijn ogen het initiatief al. Het is namelijk aan mij om stap 2 te nemen en dat is een gesprek aanknopen. Maar zij heeft in eerste instantie de deur al op een kier gezet.
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_156830184
quote:
17s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 14:25 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Doe normaal, ook met enkel initiatief nemen kan er gepraat worden en kan het uitvergroot worden.
Doe normaal? Volgens mij is er weinig mis met wat ik hier boven zei. Het enige wat jullie momenteel doen is draaien en keren tot het in je straatje past.
pi_156830229
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 14:27 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Doe normaal? Volgens mij is er weinig mis met wat ik hier boven zei. Het enige wat jullie momenteel doen is draaien en keren tot het in je straatje past.
Je praat gewoon dom. Feit is dat er in sommige omgevingen snel wordt gepraat, soms op basis van iets heel kleins al. Soms is er geen verschil, mensen zijn raar. :')
pi_156830272
quote:
17s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 14:29 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Je praat gewoon dom. Feit is dat er in sommige omgevingen snel wordt gepraat, soms op basis van iets heel kleins al. Soms is er geen verschil, mensen zijn raar. :')
Sommige, soms, alles tot in het extreme doortrekken om een punt te maken. Jij bent inderdaad lekker constructief. :')
pi_156830284
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 14:31 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Sommige, soms, alles tot in het extreme doortrekken om een punt te maken. Jij bent inderdaad lekker constructief. :')
En jij bent een kwakzak. Nou einde discussie.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 14:32:16 #272
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156830285
quote:
17s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 14:15 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Hij bedoelt er iets anders mee he.
Zou je denken?

quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 14:16 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Tja als er geen hevige vonken zijn kun je ze ook niet bedenken he, niet iedere vrouw die je aardig vind en waarmee het een beetje klikt is meteen 8.0 neukbaar op de schaal van Richter ;)
Of je mist het dat ze er wel zijn, waardoor ze denken dat je geen interesse hebt
pi_156830286
quote:
17s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 14:29 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Geen seks hebben omdat je bang bent wat anderen van je denken 8)7
Tijd voor wat volwassenheid en ruggengraat lijkt me want een beetje leuk en vlot karakter heeft hier absolute schijt aan.
pi_156830302
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 14:32 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Geen seks hebben omdat je bang bent wat anderen van je denken 8)7
Tijd voor wat volwassenheid en ruggengraat lijkt me want een beetje leuk en vlot karakter heeft hier absolute schijt aan.
Ach ja, twintigjarig naïef hertje. Zijn we niet allemaal zo jong geweest. O+

Discussies afdoen met 'je bent stom, einde discussie'. We zitten niet meer op de basisschool. :')
pi_156830315
quote:
12s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 14:32 schreef yats het volgende:

[..]

Zou je denken?

[..]

Of je mist het dat ze er wel zijn, waardoor ze denken dat je geen interesse hebt
Ach weet je, als ze bij mij de broek niet van mijn kont scheuren van geilheid hoeft het van mezelf ook niet echt, graag of niet ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')