Is dit serieus?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hoe kun je het oneens zijn met iets dat bestaat?
Ja?quote:
Zoals jij zeker? Jaja, nu weten we het wel...quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zodra je tinder nodig hebt om aan een wipje te komen tel je eigenlijk helemaal niet mee, een beetje aantrekkelijke man heeft aan een seconde met een slonzige katerkop en een kegel op een zaterdagochtend aan de kassa bij de AH genoeg
Wat zeg je nou? Dat het enige doel seks is?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wat is dan je doel van het contact met hem?
Hou op man.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:47 schreef yats het volgende:
We zien het topic wel verschijnen. 'Gebruikt die klootzak me alleen voor seks?'
Doordat hij dat ook is in hints en/of aanrakingen enzoquote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:15 schreef yats het volgende:
Voor wat betreft dat laatste, waar zie jij dat aan dat de ander assertief genoeg kan zijn? Daar ben ik wel benieuwd naar. Neem maar van mij aan dat als het erop aan komt de man nog steeds meestal de eerste stap moet zetten, ook al zegt de vrouw dat dat niet zo is. En ja, dat is dus soms lastig.
Uiteindelijk wel. Maar ik neem aan dat je met 'niet op zoek naar seks' probeert te zeggen dat je eerst wilt daten.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:53 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Wat zeg je nou? Dat het enige doel seks is?
Precies, hoef geen seks.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:06 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel. Maar ik neem aan dat je met 'niet op zoek naar seks' probeert te zeggen dat je eerst wilt daten.
Nee dat bedoel ik niet, maar dat 1 iemand het bullshit vind maakt niet zo veel uit in hoe je als vrouw geprogrammeerd wordquote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:53 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dus als ik het bestaan van iets bevestig ben ik het er automatisch mee eens?
He, ik snap er geen reet van.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik niet, maar dat 1 iemand het bullshit vind maakt niet zo veel uit in hoe je als vrouw geprogrammeerd word
Ik bedoel dat het wel degelijk bestaat, en als een individu het jammer vind dat dat bestaat het niet zo veel uit maakt in hoe een vrouw een man gaat benaderen omdat je als vrouw nog steeds word afgerekendquote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:18 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
He, ik snap er geen reet van.
Het ene moment ga je vol in de aanval omdat het bestaan ervan niet erkend wordt. Nu sla je ineens om naar 'omdat één iemand het bullshit vind maakt het niet zoveel uit'. Is het nu ineens erg als mannen het geen goede zaak vinden dat vrouwen hierop veroordeeld worden?
Geen enkel logisch verband te vinden.Wat bedoel je nou?
Het is ook nooit goed.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het wel degelijk bestaat, en als een individu het jammer vind dat dat bestaat het niet zo veel uit maakt in hoe een vrouw een man gaat benaderen omdat je als vrouw nog steeds word afgerekend
Kudos voor yats dat hij het leuk zou vinden als een vrouw een move maakt en niet aan slutshaming doet maar wat maakt dat uit voor dat meisje dat bij hem op de bank zit en al 12x de deksel op haar neus heeft gekregen toen ze wel een move maakte? (en daarmee bedoel ik dus niet dat ze een blauwtje liep maar dat ze daarna anders werd benaderd)
Dus dat het niet te ontkennen is dat het bestaat en daardoor het gedrag van vrouwen beïnvloed
Daarnaast dacht ik in mijn eerste post inderdaad dat yats met bullshit bedoelde dat het niet bestond maar dat had ik dus fout, my bad
Kudo's voor die vraag! Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Veel vrouwen gaan er nogal makkelijk vanuit dat de meeste mannen wel het initiatief nemen, maar wat nu als je als man steeds die deksel kreeg? Dan word je ook terughoudender lijkt me...quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed.Spreken mannen zich uit tegen ongelijke behandeling, wordt er weer gezeken dat het toch niet uitmaakt omdat het gros er niet achter staat.
Om het even door te trekken; waarom zou een man nog wel het initiatief nemen als hij 12x de deksel op zijn neus heeft gekregen?
Dank je! Dat laatste was inderdaad niet wat ik bedoelde.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het wel degelijk bestaat, en als een individu het jammer vind dat dat bestaat het niet zo veel uit maakt in hoe een vrouw een man gaat benaderen omdat je als vrouw nog steeds word afgerekend
Kudos voor yats dat hij het leuk zou vinden als een vrouw een move maakt en niet aan slutshaming doet maar wat maakt dat uit voor dat meisje dat bij hem op de bank zit en al 12x de deksel op haar neus heeft gekregen toen ze wel een move maakte? (en daarmee bedoel ik dus niet dat ze een blauwtje liep maar dat ze daarna anders werd benaderd)
Dus dat het niet te ontkennen is dat het bestaat en daardoor het gedrag van vrouwen beïnvloed
Daarnaast dacht ik in mijn eerste post inderdaad dat yats met bullshit bedoelde dat het niet bestond maar dat had ik dus fout, my bad
Ben ik met je eens.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doordat hij dat ook is in hints en/of aanrakingen enzo
Klopt dat de man vaak de eerste stap 'moet' zetten, maar dat is ook omdat veel vrouw dat nu eenmaal opwindend vinden
Dan doe je het toch niet?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:43 schreef yats het volgende:
Kudo's voor die vraag! Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Veel vrouwen gaan er nogal makkelijk vanuit dat de meeste mannen wel het initiatief nemen, maar wat nu als je als man steeds die deksel kreeg? Dan word je ook terughoudender lijkt me...
Wat is dat?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind zelf de eerste stap zetten gewoon niet opwindend.
Ik hou van die teasemomenten naar zo'n eerste zoen en dat ern man dan zo'n . ennuishetgenoegmove maakt
Yats, hoe moet ik me dat eigenlijk voorstellen, je kijkt haar geil aan, je buigt je mond naar haar toe, je pakt haar bij haar hoofd en bij haar nek vast en tilt het schuin en je kust haar voorzichtig op haar mond.....draait ze dan haar hoofd weg of wat in hemelsnaam?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:43 schreef yats het volgende:
[..]
Kudo's voor die vraag! Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Veel vrouwen gaan er nogal makkelijk vanuit dat de meeste mannen wel het initiatief nemen, maar wat nu als je als man steeds die deksel kreeg? Dan word je ook terughoudender lijkt me...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |