abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156828064
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 12:47 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Hoe kun je het oneens zijn met iets dat bestaat?
Is dit serieus? :')
pi_156828067
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 12:47 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Is dit serieus? :')
Ja?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  woensdag 14 oktober 2015 @ 12:48:13 #228
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156828068
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 12:47 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Zodra je tinder nodig hebt om aan een wipje te komen tel je eigenlijk helemaal niet mee, een beetje aantrekkelijke man heeft aan een seconde met een slonzige katerkop en een kegel op een zaterdagochtend aan de kassa bij de AH genoeg ;)
Zoals jij zeker? Jaja, nu weten we het wel...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_156828154
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 12:48 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ja?
Dus als ik het bestaan van iets bevestig ben ik het er automatisch mee eens?
pi_156828161
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 12:41 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Wat is dan je doel van het contact met hem?
Wat zeg je nou? Dat het enige doel seks is?
pi_156828192
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 12:47 schreef yats het volgende:
We zien het topic wel verschijnen. 'Gebruikt die klootzak me alleen voor seks?'
Hou op man.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 13:01:28 #232
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_156828290
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 12:15 schreef yats het volgende:
Voor wat betreft dat laatste, waar zie jij dat aan dat de ander assertief genoeg kan zijn? Daar ben ik wel benieuwd naar. Neem maar van mij aan dat als het erop aan komt de man nog steeds meestal de eerste stap moet zetten, ook al zegt de vrouw dat dat niet zo is. En ja, dat is dus soms lastig.
Doordat hij dat ook is in hints en/of aanrakingen enzo
Klopt dat de man vaak de eerste stap 'moet' zetten, maar dat is ook omdat veel vrouw dat nu eenmaal opwindend vinden
pi_156828390
quote:
10s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 12:53 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Wat zeg je nou? Dat het enige doel seks is?
Uiteindelijk wel. Maar ik neem aan dat je met 'niet op zoek naar seks' probeert te zeggen dat je eerst wilt daten.
pi_156828441
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 13:06 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Uiteindelijk wel. Maar ik neem aan dat je met 'niet op zoek naar seks' probeert te zeggen dat je eerst wilt daten.
Precies, hoef geen seks.
pi_156828544
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 12:53 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Dus als ik het bestaan van iets bevestig ben ik het er automatisch mee eens?
Nee dat bedoel ik niet, maar dat 1 iemand het bullshit vind maakt niet zo veel uit in hoe je als vrouw geprogrammeerd word
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_156828624
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 13:14 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Nee dat bedoel ik niet, maar dat 1 iemand het bullshit vind maakt niet zo veel uit in hoe je als vrouw geprogrammeerd word
He, ik snap er geen reet van.

Het ene moment ga je vol in de aanval omdat het bestaan ervan niet erkend wordt. Nu sla je ineens om naar 'omdat één iemand het bullshit vind maakt het niet zoveel uit'. Is het nu ineens erg als mannen het geen goede zaak vinden dat vrouwen hierop veroordeeld worden?

Geen enkel logisch verband te vinden. :|W Wat bedoel je nou?
  woensdag 14 oktober 2015 @ 13:19:07 #237
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_156828641
Ik mag die Uitstraling wel
pi_156828706
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 13:19 schreef BeamofLight het volgende:
Ik mag die Uitstraling wel
wWaarom?
pi_156828728
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 13:18 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

He, ik snap er geen reet van.

Het ene moment ga je vol in de aanval omdat het bestaan ervan niet erkend wordt. Nu sla je ineens om naar 'omdat één iemand het bullshit vind maakt het niet zoveel uit'. Is het nu ineens erg als mannen het geen goede zaak vinden dat vrouwen hierop veroordeeld worden?

Geen enkel logisch verband te vinden. :|W Wat bedoel je nou?
Ik bedoel dat het wel degelijk bestaat, en als een individu het jammer vind dat dat bestaat het niet zo veel uit maakt in hoe een vrouw een man gaat benaderen omdat je als vrouw nog steeds word afgerekend

Kudos voor yats dat hij het leuk zou vinden als een vrouw een move maakt en niet aan slutshaming doet maar wat maakt dat uit voor dat meisje dat bij hem op de bank zit en al 12x de deksel op haar neus heeft gekregen toen ze wel een move maakte? (en daarmee bedoel ik dus niet dat ze een blauwtje liep maar dat ze daarna anders werd benaderd)

Dus dat het niet te ontkennen is dat het bestaat en daardoor het gedrag van vrouwen beïnvloed

Daarnaast dacht ik in mijn eerste post inderdaad dat yats met bullshit bedoelde dat het niet bestond maar dat had ik dus fout, my bad
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_156828773
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 13:22 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik bedoel dat het wel degelijk bestaat, en als een individu het jammer vind dat dat bestaat het niet zo veel uit maakt in hoe een vrouw een man gaat benaderen omdat je als vrouw nog steeds word afgerekend

Kudos voor yats dat hij het leuk zou vinden als een vrouw een move maakt en niet aan slutshaming doet maar wat maakt dat uit voor dat meisje dat bij hem op de bank zit en al 12x de deksel op haar neus heeft gekregen toen ze wel een move maakte? (en daarmee bedoel ik dus niet dat ze een blauwtje liep maar dat ze daarna anders werd benaderd)

Dus dat het niet te ontkennen is dat het bestaat en daardoor het gedrag van vrouwen beïnvloed

Daarnaast dacht ik in mijn eerste post inderdaad dat yats met bullshit bedoelde dat het niet bestond maar dat had ik dus fout, my bad
Het is ook nooit goed. :') Spreken mannen zich uit tegen ongelijke behandeling, wordt er weer gezeken dat het toch niet uitmaakt omdat het gros er niet achter staat. :{w

Om het even door te trekken; waarom zou een man nog wel het initiatief nemen als hij 12x de deksel op zijn neus heeft gekregen?

[ Bericht 2% gewijzigd door ElDinosaur op 14-10-2015 13:33:09 ]
pi_156829178
Van mannen wordt gewoon verwacht dat ze initiatief nemen, hoewel sommige vrouwen de touwtjes in handen nemen.

Ik ben wel redelijk specifiek in mijn eisen, omdat ik anders mijn tijd verdoe. Dan liever minder aspraken die een hoger slagingspercentage hebben.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 13:43:22 #242
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156829196
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 13:24 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Het is ook nooit goed. :') Spreken mannen zich uit tegen ongelijke behandeling, wordt er weer gezeken dat het toch niet uitmaakt omdat het gros er niet achter staat. :{w

Om het even door te trekken; waarom zou een man nog wel het initiatief nemen als hij 12x de deksel op zijn neus heeft gekregen?
Kudo's voor die vraag! Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Veel vrouwen gaan er nogal makkelijk vanuit dat de meeste mannen wel het initiatief nemen, maar wat nu als je als man steeds die deksel kreeg? Dan word je ook terughoudender lijkt me...

quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 13:22 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dank je! Dat laatste was inderdaad niet wat ik bedoelde.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_156829215
quote:
7s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 13:01 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Doordat hij dat ook is in hints en/of aanrakingen enzo
Klopt dat de man vaak de eerste stap 'moet' zetten, maar dat is ook omdat veel vrouw dat nu eenmaal opwindend vinden
Ben ik met je eens.
pi_156829230
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 13:43 schreef yats het volgende:
Kudo's voor die vraag! Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Veel vrouwen gaan er nogal makkelijk vanuit dat de meeste mannen wel het initiatief nemen, maar wat nu als je als man steeds die deksel kreeg? Dan word je ook terughoudender lijkt me...

Dan doe je het toch niet?
pi_156829273
God Rhubarbje is weer terug :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_156829297
Ik vind zelf de eerste stap zetten gewoon niet opwindend.

Ik hou van die teasemomenten naar zo'n eerste zoen en dat een man dan zo'n ennuishetgenoegmove maakt :9~
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_156829337
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 13:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind zelf de eerste stap zetten gewoon niet opwindend.

Ik hou van die teasemomenten naar zo'n eerste zoen en dat ern man dan zo'n . ennuishetgenoegmove maakt :9~
Wat is dat?
  woensdag 14 oktober 2015 @ 13:51:21 #248
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_156829362
quote:
7s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 13:50 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Wat is dat?
lol wat snap je niet
pi_156829370
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 13:43 schreef yats het volgende:

[..]

Yats, hoe moet ik me dat eigenlijk voorstellen, je kijkt haar geil aan, je buigt je mond naar haar toe, je pakt haar bij haar hoofd en bij haar nek vast en tilt het schuin en je kust haar voorzichtig op haar mond.....draait ze dan haar hoofd weg of wat in hemelsnaam?
Ik kan me daar namelijk compleet niets bij voorstellen, iedere man heeft toch wel in meer of mindere mate een radar die aangeeft of ze met je naar bed wil op dat moment? :?

Ik zie dat echt zo duidelijk als dag en nacht :{
pi_156829442
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 13:51 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

lol wat snap je niet
Ben een onervaren meisje hey, snap niks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')