Wat bestaat?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij, als man die ook nog eens zelden scoort, daar een helder beeld van kunt hebben
Het bestaat wel degelijk
Ik hoor bijna in 100 % van de gevallen, oooooh je moet nu niet denken dat ik dit altijd zo snel doe maar ik vind je zo leuk en ik heb zo'n zin in seks met je.......tja en dan hangt hij al echt wel 1 centimeter ervoor te kloppenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij, als man die ook nog eens zelden scoort, daar een helder beeld van kunt hebben
Het bestaat wel degelijk
Oh? Ik ga verder nooit uit, zit alleen op zolder en heb geen contact met anderen, dat was ik even vergeten...quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het bestaat wel degelijk
Vrouwen zijn nou eenmaal slettenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het bestaat wel degelijk
slutshaming, een dubbele moraal wat betreft vrouwen die open zijn over seks/hun seksualiteit, mannen die daarin anders benaderd worden etcquote:
Oh, naïef hertje.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:33 schreef BeeGees het volgende:
Maar goed.. De allerleukste die dus over in bed begon, begint er nu helemaal niet meer over toen ik zei dat ik niet op zoek ben naar seks. En begint nu gesprekken over alledaagse dingen, dus misschien is er hoop[
Ik denk dat je niet begrijpt wat yats bedoelde.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
slutshaming, een dubbele moraal wat betreft vrouwen die open zijn over seks/hun seksualiteit, mannen die daarin anders benaderd worden etc
Slutshaming werkt ook beide kanten op. Vrouwen oordelen net zo hard over mannen die regelmatig scoren.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
slutshaming, een dubbele moraal wat betreft vrouwen die open zijn over seks/hun seksualiteit, mannen die daarin anders benaderd worden etc
Hoop t niet, maar als we afspreken kan hij moeilijk de kleding van mijn lijf scheuren als ik niet wilquote:
Jij wil niet naar bed met een iemand die jij het allerleukste ter wereld vind?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:33 schreef BeeGees het volgende:
Maar goed.. De allerleukste die dus over in bed begon, begint er nu helemaal niet meer over toen ik zei dat ik niet op zoek ben naar seks. En begint nu gesprekken over alledaagse dingen, dus misschien is er hoop[
Het is een vrouwtje.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij wil niet naar bed met een meisje dat je het allerleukste ter wereld vind?![]()
Waar ontken ik dat bestaan? Ik zeg enkel dat ik persoonlijk het bullshit vindquote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Daar heeft rhub vaker last van. Het verbaasd me niet eens meer.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Oh, naïef hertje.
[..]
Ik denk dat je niet begrijpt wat yats bedoelde.
Naïef gedacht dat jij denkt dat je dat niet wil als je nu al post over dat hij zo leuk is...quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:35 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Hoop t niet, maar als we afspreken kan hij moeilijk de kleding van mijn lijf scheuren als ik niet wil
Niet ter wereld, maar van de jongens waar ik mee praat. En helemaal juist.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij wil niet naar bed met een iemand die jij het allerleukste ter wereld vind?![]()
Ze is wel snel op d'r clit getrapt.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:38 schreef yats het volgende:
[..]
Waar ontken ik dat bestaan? Ik zeg enkel dat ik persoonlijk het bullshit vind
[..]
Daar heeft rhub vaker last van. Het verbaasd me niet eens meer.
Hahahquote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:38 schreef yats het volgende:
Naïef gedacht dat jij denkt dat je dat niet wil als je nu al post over dat hij zo leuk is...
Wat is dan je doel van het contact met hem?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:41 schreef BeeGees het volgende:
[..]
HahahIk weet zeker dat ik dat niet wil
En je weet pas echt of je elkaar helemaal leuk vind en alles klopt als je elkaar dagenlang het snot voor de ogen hebt geneukt maar goedquote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:39 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Niet ter wereld, maar van de jongens waar ik mee praat. En helemaal juist.
Het bestaat wel maar je vind het bullshit?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:38 schreef yats het volgende:
[..]
Waar ontken ik dat bestaan? Ik zeg enkel dat ik persoonlijk het bullshit vind
[..]
Ik geef alleen aan dat mannen niet kunnen oordelen over hoe vrouwen worden benaderd?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ze is wel snel op d'r clit getrapt.
Godverdomme, begrijpend lezen kun je ook leren. Hoe moeilijk is het om te concluderen dat hij het niet eens is met slutshaming of het verschil waarop mannen en vrouwen beoordeeld worden.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het bestaat wel maar je vind het bullshit?Ik hoop dat je zelf terug kunt lezen wat voor kromme gedachtegang dat is
Hoe kun je het oneens zijn met iets dat bestaat?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Godverdomme, begrijpend lezen kun je ook leren. Hoe moeilijk is het om te concluderen dat hij het niet eens is met slutshaming of het verschil waarop mannen en vrouwen beoordeeld worden.
Hij ontkent het bestaan nergens.
Megaclit?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ze is wel snel op d'r clit getrapt.
We zien het topic wel verschijnen. 'Gebruikt die klootzak me alleen voor seks?'quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:41 schreef BeeGees het volgende:
[..]
HahahIk weet zeker dat ik dat niet wil
Ik begin echt steeds meer te denken dat je moeite met lezen hebt rhub. Was het laat gisteren of ben je gewoon de hele nacht door gegaan?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het bestaat wel maar je vind het bullshit?Ik hoop dat je zelf terug kunt lezen wat voor kromme gedachtegang dat is
Zodra je tinder nodig hebt om aan een wipje te komen tel je eigenlijk helemaal niet mee, een beetje aantrekkelijke man heeft aan een seconde met een slonzige katerkop en een kegel op een zaterdagochtend aan de kassa bij de AH genoegquote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik geef alleen aan dat mannen niet kunnen oordelen over hoe vrouwen worden benaderd?
Dat is het zelfde als dat je als blanke man nooit zult weten hoe het is om zwart te zijn of dat ik nooit zal weten hoe zwaar het voor een man is op tinder etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |