abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156826400
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 11:10 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Waarom vind je mijn uitspraak van net dan raar? _O-
Nee ik ben het er wel mee eens maar ik zette mijn vraagtekens bij het feit wat die vrouwen dan scoren, elke man is zowat zo gek te krijgen voor seks met vrouwen die het aanzien niet waard zijn maar wat zijn dat voor mannen dan.
Dus zette ik ertegenover dat als leuke vrouwen iets kritischer zijn dat ze net zoveel moeite moeten doen om een leuke kerel in bed te krijgen dan andersom ;)
pi_156826645
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 11:13 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Nee ik ben het er wel mee eens maar ik zette mijn vraagtekens bij het feit wat die vrouwen dan scoren, elke man is zowat zo gek te krijgen voor seks met vrouwen die het aanzien niet waard zijn maar wat zijn dat voor mannen dan.
Dus zette ik ertegenover dat als leuke vrouwen iets kritischer zijn dat ze net zoveel moeite moeten doen om een leuke kerel in bed te krijgen dan andersom ;)
Dus omdat de standaard van mannen zo laag is moeten vrouwen vraagtekens zetten bij wat ze scoren? Interessant.
pi_156826700
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 11:29 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Dus omdat de standaard van mannen zo laag is moeten vrouwen vraagtekens zetten bij wat ze scoren? Interessant.
Yep daarom lopen relatief meer mannen blauwtjes dan vrouwen dat doen, eigenlijk lullen we nu rond om hetzelfde standpunt :{
pi_156826731
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 11:32 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Yep daarom lopen relatief meer mannen blauwtjes dan vrouwen dat doen, eigenlijk lullen we nu rond om hetzelfde standpunt :{
Nee we lullen er niet omheen. Ik snap je gedachtegang even niet. Mannen hebben lagere standaard en lopen vaker een blauwtje. Maar toch moeten vrouwen hun standaard omhoog gooien? Dat geeft toch juist al aan dat vrouwen hun standaard hoger ligt en dat mannen hun standaard wat omhoog zouden moeten gooien.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 11:36:25 #180
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156826751
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 10:30 schreef Fripsel het volgende:
Ik vraag me altijd af hoeveel waarde ee nou echt aan ondergoed word gehecht. Heb geen omaonderbroeken gelukkig, maar het gaat vaak zo snel uit dat je net zo goed naakt kan zijn onder je kleding :+
Ik denk dat dat verschilt. Ik kan sexy ondergoed zeer waarderen, en zeker als ik al langere tijd met iemand date kijk ik daar zeker naar. Maar in het begin is het over het algemeen zo snel uit dat ik er niet op let wat het is.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_156826784
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 11:36 schreef yats het volgende:

[..]

Ik denk dat dat verschilt. Ik kan sexy ondergoed zeer waarderen, en zeker als ik al langere tijd met iemand date kijk ik daar zeker naar. Maar in het begin is het over het algemeen zo snel uit dat ik er niet op let wat het is.
Haha dan doe ik het fout. In het begin altijd setjes, en netjes glad geschoren benen. Als ik iemand iets langer zie wil een mismatch en iets minder gladde benen nog wel 'n keer gebeuren. :@
pi_156826810
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 11:35 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Nee we lullen er niet omheen. Ik snap je gedachtegang even niet. Mannen hebben lagere standaard en lopen vaker een blauwtje. Maar toch moeten vrouwen hun standaard omhoog gooien? Dat geeft toch juist al aan dat vrouwen hun standaard hoger ligt en dat mannen hun standaard wat omhoog zouden moeten gooien.
Dit zijn jouw woorden toch?

Durf er om te wedden, dat als we er een wedstrijd van zouden maken met 5 fokmannen en 5 fokvrouwen dat die vrouwen in 1 avond meer dates score dan de mannen.

Ik zeg slechts dat dat een oneerlijke vergelijking is omdat je dan wel met standaarden moet werken ;)
Een cokeverslaafde hoer zonder tanden verdiend ook gewoon haar kostje.
pi_156826822
Ik ben ook zo team omaonderbroek!
En gelukkig vinden mijn mannen dat geen probleem

Die ingewikkelde lingeriesetjes waarbij je niet weet wat voor en achter is bewaar ik wel voor kerst en hun verjaardagen :{w
En ik ga ook niet de eerste keer iets leuks aan doen als ik dat de andere 364 dagen van het jaar ook niet heb. Ze moeten er maar mee leren leven :P
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_156826868
Ik hecht meer waarde aan wat er in de onderbroek gebeurt. Ik ben echt meer bossages tegen gekomen dan me lief is :r.

Ik ga er dan voor het gemak maar van uit dat ze niet van pijpen houden.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_156826878
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 11:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik hecht meer waarde aan wat er in de onderbroek gebeurt. Ik ben echt meer bossages tegen gekomen dan me lief is :r.

Hoef je niet meer te flossen 's avonds.
pi_156826880
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 11:41 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Dit zijn jouw woorden toch?

Durf er om te wedden, dat als we er een wedstrijd van zouden maken met 5 fokmannen en 5 fokvrouwen dat die vrouwen in 1 avond meer dates score dan de mannen.

Ik zeg slechts dat dat een oneerlijke vergelijking is omdat je dan wel met standaarden moet werken ;)
Een cokeverslaafde hoer zonder tanden verdiend ook gewoon haar kostje.
Ja dat zijn mijn woorden. Maar zelfs als ik mijn standaard aan zou houden (en die is niet, ik neuk alles wat wil, die ligt vrij hoog) denk ik dat meer scoor, en dat de gemiddelde vrouw meer scoort. Nog steeds schuld van mannen, niet van vrouwen. Als ze minder needy overkomen zou dat juist in hun eigen voordeel werken en dat "probleem" maar bij vrouwen leggen, tja dat vind ik nogal krom.
pi_156826921
quote:

Misschien denken ze net als alle mannelijken fokkers 30cm+ :D ik neem aan dat de gemiddelde vrouw dan in de buurt van dat oerwoud komt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2015 11:47:35 ]
pi_156826965
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 11:45 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ja dat zijn mijn woorden. Maar zelfs als ik mijn standaard aan zou houden (en die is niet, ik neuk alles wat wil, die ligt vrij hoog) denk ik dat meer scoor, en dat de gemiddelde vrouw meer scoort. Nog steeds schuld van mannen, niet van vrouwen. Als ze minder needy overkomen zou dat juist in hun eigen voordeel werken en dat "probleem" maar bij vrouwen leggen, tja dat vind ik nogal krom.
Zucht, ik ben het ook niet met je oneens, ik zeg alleen dat mannen vaak geen grenzen hebben en wanhopig op zoek zijn naar een beurt en dat vrouwen daardoor hun grenzen wel eens verlagen.
pi_156827007
quote:

Ik ben ook niet anti schaamhaar :@ Ik vind het wel wat hebben
Juist ook bij meisjes

Misschien ben ik er zo een zonder standaarden ;( ;)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_156827045
Schaamhaar is ok, zolang het maar geen Bush Bush is :D helemaal kaal vind ik bij een man soms ook juist maar een beetje gek geloof ik.
pi_156827099
Helemaal kaal bij een vrouw is ook niet echt het summum van schoonheid, ik moet altijd aan een Chinese naaktkat denken maar goed niet iedere vrouw is hygiënisch en energiek genoeg om een mini gazonnetje goed bij te houden :{
pi_156827103
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 11:51 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik ben ook niet anti schaamhaar :@ Ik vind het wel wat hebben
Juist ook bij meisjes

Misschien ben ik er zo een zonder standaarden ;( ;)
Ik heb geen absolute aversie maar als het haren zijn die langer dan, weet ik het, 3cm zijn, dan kom ik er met mn mond niet in de buurt....

Mobiel dus ik kan niet spoileren, dus maar even bij algemeenheden houden :X
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_156827126
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 11:56 schreef UitStraling het volgende:
Helemaal kaal bij een vrouw is ook niet echt het summum van schoonheid, ik moet altijd aan een Chinese naaktkat denken maar goed niet iedere vrouw is hygiënisch en energiek genoeg om een mini gazonnetje goed bij te houden :{
Lol _O-
pi_156827348
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 11:04 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Als een man echt kritisch zou kijken word het voor hem net zo goed lastiger.
Ligt er voor een man er vooral aan hoe hij eruitziet.
pi_156827435
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 11:49 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Zucht, ik ben het ook niet met je oneens, ik zeg alleen dat mannen vaak geen grenzen hebben en wanhopig op zoek zijn naar een beurt en dat vrouwen daardoor hun grenzen wel eens verlagen.
Ligt eraan hoe de man is en eruitziet. Op fok, waar we nu dus zijn, vind ik dat de standaarden best laag zijn maar in het echte leven ken ik genoeg die best hoge standaarden hebben. En zelf genoeg te bieden hebben waardoor het gewoon oké is dat ze die standaarden hebben. :P
  woensdag 14 oktober 2015 @ 12:15:40 #196
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156827459
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 10:54 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ik doelde meer op het afgesleten dogma dat de man maakt de move en de vrouw wikt en weegt of ze er in meegaat om seks te hebben, ik maak wel eens mee dat de vrouw de eerste move maakt en dat is best wel een turn on als man zijnde.
Niet dat ik het erg vind om de eerste move te maken maar toch.
Zulke vrouwen ^O^

quote:
7s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 10:57 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Beiden wikken en wegen, maar tis (over het algemeen) wel een feit dat vrouwen 'moeilijker' daarin zijn dan mannen.

Verder eens met dat beiden een move kunnen maken. Gister nog met yats hier over gehad, gaat erom dat je kan zien dat de ander assertief genoeg daarin is. Dan maakt het vaak niet uit wie daadwerkelijk de eerste stap zet. Afhankelijk van de sitautie
Mannen en vrouwen willen over het algemeen beide net zo graag seks. Alleen is het sociaal geaccepteerd als je dat als man uit, en als vrouw niet. Persoonlijk zie ik graag vrouwen die daar schijt aan hebben (dat hele gelul over sletten versus helden slaat nergens op), maar ik kan me voorstellen dat sommige mannen daar meer moeite mee hebben.

Voor wat betreft dat laatste, waar zie jij dat aan dat de ander assertief genoeg kan zijn? Daar ben ik wel benieuwd naar. Neem maar van mij aan dat als het erop aan komt de man nog steeds meestal de eerste stap moet zetten, ook al zegt de vrouw dat dat niet zo is. En ja, dat is dus soms lastig.

quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 11:06 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Sommige mannen gedragen zich als sociale clowns, die denken dat als het maar gezellig genoeg is en ze me aardig genoeg vind dan gaat dat vanzelf wel tot seks leiden, fout het gaat om de aantrekkingskracht en beider opgeilkunsten.
Dank je voor dit college

quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 11:08 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Klopt maar de meeste mannen denken echt alleen maar heey een gat, jammer dat ze mos op haar tanden heeft en lacht als een paard maar heey een gat.
Hell no. Geen aantrekkingskracht = afwijzing. Dan maar droog staan.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_156827480
quote:
7s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 12:14 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Ligt eraan hoe de man is en eruitziet. Op fok, waar we nu dus zijn, vind ik dat de standaarden best laag zijn maar in het echte leven ken ik genoeg die best hoge standaarden hebben. En zelf genoeg te bieden hebben waardoor het gewoon oké is dat ze die standaarden hebben. :P
Vertel mij wat :7
  woensdag 14 oktober 2015 @ 12:22:20 #198
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156827571
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 11:32 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Nee, mannen lopen meer blauwtjes omdat nog steeds meestal verwacht word dat zij het initiatief nemen en ze het dus vaker proberen.

quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 11:38 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Haha dan doe ik het fout. In het begin altijd setjes, en netjes glad geschoren benen. Als ik iemand iets langer zie wil een mismatch en iets minder gladde benen nog wel 'n keer gebeuren. :@
Wat is daar fout aan? :@

Over het algemeen hou ik het netjes bij en draag ik een leuke boxer als ik iets verwacht. Maar soms gebeuren dingen weleens onverwacht, dat is logisch denk ik?

quote:

_O-

Is t zo erg ja?

quote:
7s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 12:09 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Ligt er voor een man er vooral aan hoe hij eruitziet.
True. Een echt knappe man heeft waarschijnlijk weinig te klagen qua vrouwelijke aandacht.
pi_156827581
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 11:00 schreef Fripsel het volgende:
Bij een oma onderbroek denk ik persoonlijk aan zo'n katoenen hema onderbroek die een heerlijk groot stik van je billen bedekt in wit, huidskleur of zwart, zonder ook maar n strikje of wat dan ook.

Vast heel makkelijk met maandverband.. Maar verder.
Zit prima. ^O^

quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 11:08 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Klopt maar de meeste mannen denken echt alleen maar heey een gat, jammer dat ze mos op haar tanden heeft en lacht als een paard maar heey een gat.
:{w
pi_156827597
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 12:15 schreef yats het volgende:

[..]

Zulke vrouwen ^O^

[..]

(dat hele gelul over sletten versus helden slaat nergens op),
Ik denk niet dat jij, als man die ook nog eens zelden scoort, daar een helder beeld van kunt hebben
Het bestaat wel degelijk
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')