Met een dergelijke afgezaagd fok 'grapje', tja, meer dan dat mag je er ook niet van verwachten hequote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:25 schreef K44S het volgende:
Blauwtje lopen via Fok! Ook weer eens mee gemaakt
Ik verwachtte ook nietsquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Met een dergelijke afgezaagd fok 'grapje', tja, meer dan dat mag je er ook niet van verwachten he
Via FOK! daten is de enige optie voor mij.quote:
Silenus leeft nog. Zie em regelmatig op een ander forum langskomen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:22 schreef Godshand het volgende:
Silenus lukte het overigens volgens zijn verhalen wel om op dezelfde avond dat hij chat via een datingsite een wijntje met haar te gaan drinken in de kroeg/park/bij haar thuis.
Of die verhalen waar waren weet ik niet, maar waarom zou het niet kunnen?
Leeft die gast nog? Of is hij inmiddels getrouwd?
Dat smoesje gebruiken alle vrouwen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:32 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik ben vast een preutse muts maar ik doe niet aan one night stands. Dus nee ook alleen voor seks ga ik niet op date.
Ik heb inmiddels elke Fokster! gedm't ... maar nog geen succes.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Via FOK! daten is de enige optie voor mij.
Al heb ik ook enkele blauwtjes daar achter de rug van dames die ja zeggen maar nee bedoelen.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:24 schreef Elvi het volgende:
Als een man in het eerste (of zelfs tweede) gesprek al begint over samen douchen of alleen bij mij willen afspreken (ook niet verdacht ofzo) dan komt er echt geen date. Dan heb ik het de komende 3 maanden ook te druk
Dat zal je mij nooit horen zeggen, want zover komt het niet eensquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat smoesje gebruiken alle vrouwen.
'Dit doe ik normaal nooit, dit is de eerste keer'
Maar ondertussen
"Dit was echt het plan niet vanavond."quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Maar ondertussen
Soms is dat echt het geval, meestal zijn de vrouwen dan ook niet netjes geschoren enzoquote:Op woensdag 14 oktober 2015 08:36 schreef ElDinosaur het volgende:
"Dit was echt het plan niet vanavond."
![]()
Stoppels.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 09:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Soms is dat echt het geval, meestal zijn de vrouwen dan ook niet netjes geschoren enzo![]()
(de avonden wanneer je van plan bent vroeg naar huis te gaan etc zijn vaak de leukste.. )
In principe gaat dat toch snel uit als je eenmaal op dat punt bent aangeland...quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:06 schreef BeeGees het volgende:
[..]
oma ondergoed vinden jongens nooit erg.
Mooi is dat altijd ja.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Maar ondertussen
mannen welquote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:06 schreef BeeGees het volgende:
[..]
oma ondergoed vinden jongens nooit erg.
Ik moet de eerste man nog tegenkomen / eerste verhaal horen van iemand die aangeeft een omaonderbroek te hebben gezien en daarna naar huis is gegaan / geen seks meer heeft gehad die avondquote:
Ik kan echt wel afknappen op verkeerd ondergoed anders hoor, maar goed ook op een blik of een verkeerde zin of een kakellach...nou ja als de vrouw in kwestie echt erg knap en aantrekkelijk is zal ik er echt nog wel op kruipen maar niet van hartequote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik moet de eerste man nog tegenkomen / eerste verhaal horen van iemand die aangeeft een omaonderbroek te hebben gezien en daarna naar huis is gegaan / geen seks meer heeft gehad die avond
Dus zo "erg" vinden ze het niet. Jammer wss wel![]()
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:30 schreef UitStraling het volgende:
nou ja als de vrouw in kwestie echt erg knap en aantrekkelijk is zal ik er echt nog wel op kruipen maar niet van harte
ik heb al een hele poos seks met m'n oma onderbroekjes aan. Met mannen. Nog nooit een klacht gehoord.quote:
Lijkt me toch vervelend, seks met zo'n onderbroek ertussen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:36 schreef BeeGees het volgende:
[..]
ik heb al een hele poos seks met m'n oma onderbroekjes aan. Met mannen. Nog nooit een klacht gehoord.
Valt echt wel mee, alleen in films is het altijd zo'n dingetje voor van die nerdy vrouwen.
Ik vind bepaalde boxershorts ook niets, dan si het even van "jammer, maar uit dat ding en weer verder"quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:30 schreef UitStraling het volgende:
Ik kan echt wel afknappen op verkeerd ondergoed anders hoor, maar goed ook op een blik of een verkeerde zin of een kakellach...nou ja als de vrouw in kwestie echt erg knap en aantrekkelijk is zal ik er echt nog wel op kruipen maar niet van harte
Ja of ze denken wel "Hmmf jammer" maar zeggen niks omdat ze dan misschien wel helemaal niks meer krijgen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:38 schreef BeeGees het volgende:
Ik heb het verkeerd beschreven naja ik heb dus oma onderbroeken (zitten fijn) en niemand interesseert het wat.
nee.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:44 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja of ze denken wel "Hmmf jammer" maar zeggen niks omdat ze dan misschien wel helemaal niks meer krijgen.
Sowieso is er genoeg niet oma ondergoed wat ook gewoon lekker zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |