Ga haar nou eens daten Zeikbeer (jij had beter die nick kunnen nemenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:41 schreef Deezertje het volgende:
Waarom zou je doorgaan op de app als 't niet klikt en niet van plan bent te daten? Ik krijg de hele tijd berichten als: ff broodje halen, sprinten naar trein, door naar huis, halfuur wachten op trein grrr.. Dat boeit me echt geen flikker! Wat heb ik daar aan? Geeft me meer het idee dat je gewoon nergens over te praten hebt dus nodigt niet uit naar een date. Laat staan als je dan ook nog oude foto's gebruikt.
En volgens mij heb ik nergens mijn studie genoemd GB...
Het zou mij weinig uit maken. Maar ik ben dan ook zelf al lange tijd vrijgezel. Wel kortzichtig om daarop af te haken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:39 schreef -0- het volgende:
Hoe kijken jullie ertegen aan als iemand al een lange tijd single is?
Ik ben nu ruim 2 jaar single en had afgelopen week een speeddate op paiq, na wat kort gepraat vroeg ze hoe lang ik al single was, toen ik zei 2 jaar was haar reactie "Haha veel te lang doei". EN weg was ze.
Het kan mij echt geen ene moer schelen, maar was wel benieuwd of dit überhaupt voor meer mensen een ding is.
gewoon normaal doen levert volgens mij meer seks op dan meteen vragen of ze bij je onder de douche springtquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:11 schreef yats het volgende:
[..]
Omdat subtiel zijn niet werkt en je dan droog blijft staan?
Probeer je nu echt te zeggen dat als een man meteen begint over samen douchen/je ondergoed/etc dat je daar geen conclusies aan moet verbinden? Het lijkt me juist erg naïef om dan gewoon heel droog op een date te gaan als je er verder niks mee wil. Raken beide partijen alleen maar teleurgesteldquote:Waarom trek je hier meteen conclusies uit?
Waarom vind je dat raar?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:47 schreef Cue_ het volgende:
Al zou ik het wel raar vinden als iemand bv een 5 jaar droogstaat ofzo
Omdat ik geen idee heb hoe je dat doetquote:
Maar als je nu zin in seks hebt, zou je het toch kunnen proberen? Tenzij je een geweldige fuckbuddy hebt die altijd tijd voor je maakt begrijp ik het wel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:24 schreef Elvi het volgende:
Als een man in het eerste (of zelfs tweede) gesprek al begint over samen douchen of alleen bij mij willen afspreken (ook niet verdacht ofzo) dan komt er echt geen date. Dan heb ik het de komende 3 maanden ook te druk
Is dat zo? Ik heb juist t idee dat ik te vaak niet duidelijk genoeg ben en daarom al een flinke tijd droog sta. Terwijl ik toch regelmatig dates heb.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
gewoon normaal doen levert volgens mij meer seks op dan meteen vragen of ze bij je onder de douche springt
[..]
Probeer je nu echt te zeggen dat als een man meteen begint over samen douchen/je ondergoed/etc dat je daar geen conclusies aan moet verbinden? Het lijkt me juist erg naïef om dan gewoon heel droog op een date te gaan als je er verder niks mee wil. Raken beide partijen alleen maar teleurgesteld
Dit ja. Maar als het contact leuk is en ik heb nog zin om dat huispak te verruilen voor wat beter dan ga wel in op zo'n voorstel, om ergens iets te drinken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik spreek vnl af met MENSEN. Die hebben op andere avonden andere plannen.
Dat zijn daarbij doorgaans mensen die ik mag of waar ik zelfs van hou en waarvan ik WEET dat ik er een leuke avond mee zal hebben.
Een date met een onbekende zal daar dus geen voorang op krijgen.
Ik ben vast een preutse muts maar ik doe niet aan one night stands. Dus nee ook alleen voor seks ga ik niet op date.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:29 schreef Godshand het volgende:
[..]
Maar als je nu zin in seks hebt, zou je het toch kunnen proberen? Tenzij je een geweldige fuckbuddy hebt die altijd tijd voor je maakt begrijp ik het wel.
Als hij irl niet lekker er uit ziet ga je na 1 drankje naar huis... Mr. Perfect kom je nog wel een andere keer tegen
Zo moeilijk is dat echt niet. Zelfs niet als je gewoon sociaal bent, geen principiële bezwaren hebt en wel de behoefte hebt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat ik geen idee heb hoe je dat doet
Of geen behoefte aan seks, of 1 of ander groot principe kwestie of niet sociaal waardoor het lukt.
Je kunt heel wat subtieler zijn dan dat en er toch een fuckbuddy aan overhouden. Ik denk dat niet veel vrouwen gecharmeerd zijn van die voorbeelden die worden gegeven.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:29 schreef Godshand het volgende:
[..]
Maar als je nu zin in seks hebt, zou je het toch kunnen proberen? Tenzij je een geweldige fuckbuddy hebt die altijd tijd voor je maakt begrijp ik het wel.
Als hij irl niet lekker er uit ziet ga je na 1 drankje naar huis... Mr. Perfect kom je nog wel een andere keer tegen
Wat een onzin. Je mag best wel direct zijn af en toe maar te expliciet werkt echt niet. Zorgen dat je een leuke chat hebt dan komt er snel een date. En als dat soepel gaat kun je wel een beetje hinten op sex. Werkt een stuk effectiever dan direct hinten op sex. Dan weet je bijna zeker dat je niet gaat daten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:11 schreef yats het volgende:
[..]
Omdat tinder daar eigenlijk het meeste voor gebruikt word? Omdat subtiel zijn niet werkt en je dan droog blijft staan? Waarom trek je hier meteen conclusies uit? Niet iedere man is zo. Stel gewoon een drankje voor, meer niet. En kijk dan verder. Sommige zullen afhaken, dan weet je meteen dat t bij hen alleen om seks draait. En sommigen zullen dat prima vinden, blijkbaar zoek jij dat type. En nogmaals, die zijn er echt wel.
volgens mij zijn er weinig vrouwen die er op in gaan. Terwijl je best een fuckbuddy of one night stand kunt scoren als je gewoon normaal doetquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:29 schreef Godshand het volgende:
[..]
Of zoals jij niet duidelijk genoeg, of tewel te bang / niet uhm actief genoeg/niet de eerste stap durf te zetten (kom even niet op het juiste woord).quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:32 schreef yats het volgende:
Zo moeilijk is dat echt niet. Zelfs niet als je gewoon sociaal bent, geen principiële bezwaren hebt en wel de behoefte hebt.
niet assertief?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of zoals jij niet duidelijk genoeg, of tewel te bang / niet uhm actief genoeg/niet de eerste stap durf te zetten (kom even niet op het juiste woord).
In deze gevallen ook geen type waar ik iets mee zou willen, dus blijft onder ht mom van "raar"
Ach, ik vind het nog redelijk onschuldig. Het had platter gekund met "Zal ik die jetsers eens lekker onder handen nemen straks? Lekker die harde tepels insoppen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:32 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Je kunt heel wat subtieler zijn dan dat en er toch een fuckbuddy aan overhouden. Ik denk dat niet veel vrouwen gecharmeerd zijn van die voorbeelden die worden gegeven.
De move bedoel je? Dat kan. Aan de andere kant, als iemand echt leuk is, wat boeit t dan wie de move maakt? Waarom zou de man dat standaard moeten doen? Duidelijk ben ik meestal wel overigensquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of zoals jij niet duidelijk genoeg, of tewel te bang / niet uhm actief genoeg/niet de eerste stap durf te zetten (kom even niet op het juiste woord).
In deze gevallen ook geen type waar ik iets mee zou willen, dus blijft onder ht mom van "raar"
Dat staat niet in mijn post. Zoals eefje zei, assertiviteit. Dat hoeft niet in die ene move te zetten. Die zet ik dan net zo goed wel. Gaat erom dat het er wel in zit, dat ie dat uitstraalt etc.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:38 schreef yats het volgende:
De move bedoel je? Dat kan. Aan de andere kant, als iemand echt leuk is, wat boeit t dan wie de move maakt? Waarom zou de man dat standaard moeten doen? Duidelijk ben ik meestal wel overigens
Ja sorry maar het is gewoon een beetje lachwekkend vaak. En zo niet geil. Veel spannender als iemand wel hint (dus een seksueel wezen) maar je een beetje laat smachten. Vind ik.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:37 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ach, ik vind het nog redelijk onschuldig. Het had platter gekund met "Zal ik die jetsers eens lekker onder handen nemen straks? Lekker die harde tepels insoppen?" Het is ook maar net wat de context eromheen is.
Ik denk dat er genoeg meiden zouden zijn die er wel op zullen ingaan, mits de overige voorwaarden goed zijn (leuk gesprek, aantrekkelijke foto).
Ik heb je nummer niet gekregen die avondquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:54 schreef Cue_ het volgende:
Over de kroeg gesproken. Onlangs wel een leuke man ontmoet (al was ik wat aangeschoten). Ben benieuwd of ik daar nog wat van hoor / hem nog eens tegenkom.
Komt omdat jij het niet was hequote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:17 schreef K44S het volgende:
Ik heb je nummer niet gekregen die avond.
bij mij is het nog steeds stil
Blauwtje lopen via Fok! Ook weer eens mee gemaaktquote:
Met een dergelijke afgezaagd fok 'grapje', tja, meer dan dat mag je er ook niet van verwachten hequote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:25 schreef K44S het volgende:
Blauwtje lopen via Fok! Ook weer eens mee gemaakt
Ik verwachtte ook nietsquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Met een dergelijke afgezaagd fok 'grapje', tja, meer dan dat mag je er ook niet van verwachten he
Via FOK! daten is de enige optie voor mij.quote:
Silenus leeft nog. Zie em regelmatig op een ander forum langskomen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:22 schreef Godshand het volgende:
Silenus lukte het overigens volgens zijn verhalen wel om op dezelfde avond dat hij chat via een datingsite een wijntje met haar te gaan drinken in de kroeg/park/bij haar thuis.
Of die verhalen waar waren weet ik niet, maar waarom zou het niet kunnen?
Leeft die gast nog? Of is hij inmiddels getrouwd?
Dat smoesje gebruiken alle vrouwen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:32 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik ben vast een preutse muts maar ik doe niet aan one night stands. Dus nee ook alleen voor seks ga ik niet op date.
Ik heb inmiddels elke Fokster! gedm't ... maar nog geen succes.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Via FOK! daten is de enige optie voor mij.
Al heb ik ook enkele blauwtjes daar achter de rug van dames die ja zeggen maar nee bedoelen.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:24 schreef Elvi het volgende:
Als een man in het eerste (of zelfs tweede) gesprek al begint over samen douchen of alleen bij mij willen afspreken (ook niet verdacht ofzo) dan komt er echt geen date. Dan heb ik het de komende 3 maanden ook te druk
Dat zal je mij nooit horen zeggen, want zover komt het niet eensquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat smoesje gebruiken alle vrouwen.
'Dit doe ik normaal nooit, dit is de eerste keer'
Maar ondertussen
"Dit was echt het plan niet vanavond."quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Maar ondertussen
Soms is dat echt het geval, meestal zijn de vrouwen dan ook niet netjes geschoren enzoquote:Op woensdag 14 oktober 2015 08:36 schreef ElDinosaur het volgende:
"Dit was echt het plan niet vanavond."
![]()
Stoppels.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 09:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Soms is dat echt het geval, meestal zijn de vrouwen dan ook niet netjes geschoren enzo![]()
(de avonden wanneer je van plan bent vroeg naar huis te gaan etc zijn vaak de leukste.. )
In principe gaat dat toch snel uit als je eenmaal op dat punt bent aangeland...quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:06 schreef BeeGees het volgende:
[..]
oma ondergoed vinden jongens nooit erg.
Mooi is dat altijd ja.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Maar ondertussen
mannen welquote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:06 schreef BeeGees het volgende:
[..]
oma ondergoed vinden jongens nooit erg.
Ik moet de eerste man nog tegenkomen / eerste verhaal horen van iemand die aangeeft een omaonderbroek te hebben gezien en daarna naar huis is gegaan / geen seks meer heeft gehad die avondquote:
Ik kan echt wel afknappen op verkeerd ondergoed anders hoor, maar goed ook op een blik of een verkeerde zin of een kakellach...nou ja als de vrouw in kwestie echt erg knap en aantrekkelijk is zal ik er echt nog wel op kruipen maar niet van hartequote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik moet de eerste man nog tegenkomen / eerste verhaal horen van iemand die aangeeft een omaonderbroek te hebben gezien en daarna naar huis is gegaan / geen seks meer heeft gehad die avond
Dus zo "erg" vinden ze het niet. Jammer wss wel![]()
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:30 schreef UitStraling het volgende:
nou ja als de vrouw in kwestie echt erg knap en aantrekkelijk is zal ik er echt nog wel op kruipen maar niet van harte
ik heb al een hele poos seks met m'n oma onderbroekjes aan. Met mannen. Nog nooit een klacht gehoord.quote:
Lijkt me toch vervelend, seks met zo'n onderbroek ertussen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:36 schreef BeeGees het volgende:
[..]
ik heb al een hele poos seks met m'n oma onderbroekjes aan. Met mannen. Nog nooit een klacht gehoord.
Valt echt wel mee, alleen in films is het altijd zo'n dingetje voor van die nerdy vrouwen.
Ik vind bepaalde boxershorts ook niets, dan si het even van "jammer, maar uit dat ding en weer verder"quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:30 schreef UitStraling het volgende:
Ik kan echt wel afknappen op verkeerd ondergoed anders hoor, maar goed ook op een blik of een verkeerde zin of een kakellach...nou ja als de vrouw in kwestie echt erg knap en aantrekkelijk is zal ik er echt nog wel op kruipen maar niet van harte
Ja of ze denken wel "Hmmf jammer" maar zeggen niks omdat ze dan misschien wel helemaal niks meer krijgen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:38 schreef BeeGees het volgende:
Ik heb het verkeerd beschreven naja ik heb dus oma onderbroeken (zitten fijn) en niemand interesseert het wat.
nee.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:44 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja of ze denken wel "Hmmf jammer" maar zeggen niks omdat ze dan misschien wel helemaal niks meer krijgen.
Sowieso is er genoeg niet oma ondergoed wat ook gewoon lekker zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |