abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156803271
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 14:49 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dat is toch zonde van je tijd en helemaal niet leuk?
En er zijn efficiëntere manieren lijkt me
Naja, ik snap het blijkbaar gewoon niet
Af en toe iets spontaans kunnen doen is ook leuk. Als ik ergens een hekel aan begin te krijgen is het geneuzel over het inplannen van iets. Ja, nee, de komende 2 weken zit ik vol, moeilijkmoeilijk, schuivenditdatalles en dan uiteindelijk toch wel over een paar dagen kunnen.

Doe niet zo interessant godverdomme en plan gewoon wat in. }:|
pi_156803286
Ok dus Tinder is niet voor serieuze relaties? Want dan kan ik dat lekker links laten liggen :P
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 14:53:36 #78
449119 Zeikbeer
aka Gijlebeer
pi_156803307
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 14:35 schreef Fripsel het volgende:
Ben zelf niet vies van af en toe een opmerking, maar zodra ik het gevoel krijg dat ik alleen als stuk vlees gezien word ben ik weg.
Dat is nou het verschil tussen online daten en reallife daten wat mij betreft. Online daten voelt als kiloknallers uitzoeken in de supermarkt, terwijl reallife daten voelt als die ene exclusieve schouderkarbonade waar je diep voor in de beurs moet tasten in een luxe restaurant.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 14:53:53 #79
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_156803312
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 14:52 schreef Elvi het volgende:
Ok dus Tinder is niet voor serieuze relaties? Want dan kan ik dat lekker links laten liggen :P
Je kan Relatieplanet natuurlijk proberen. Volgens mij redelijk serieuze ite, alleen niet gratis.
Al betalen volgens mij wel genoeg mannen en sturen ze jou wel een email adres of telefoonnr.

Zelf onlangs ook weer eens gedaan en zelfs betaald. Maar merk dat ik er niet de energie voor kan brengen om daar echt tijd in te steken / contact te houden / etc.
Ik hou het wel bij de kroeg
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 14:54:34 #80
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_156803324
Over de kroeg gesproken. Onlangs wel een leuke man ontmoet (al was ik wat aangeschoten). Ben benieuwd of ik daar nog wat van hoor / hem nog eens tegenkom.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 14:54:46 #81
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_156803326
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 14:51 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Af en toe iets spontaans kunnen doen is ook leuk. Als ik ergens een hekel aan begin te krijgen is het geneuzel over het inplannen van iets. Ja, nee, de komende 2 weken zit ik vol, moeilijkmoeilijk, schuivenditdatalles en dan uiteindelijk toch wel over een paar dagen kunnen.

Doe niet zo interessant godverdomme en plan gewoon wat in. }:|
Dat dus. Van die moeilijke mensen die eventueel volgende week zondag tussen 16:00 en 18:00 een gaatje hebben.

Man die moeten me toch een partij belangrijk zijn :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 14:55:44 #82
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_156803347
Ach sommige mensen plannen gewoon veel in. Ik heb dergelijke weken er ook wel eens tussen zitten. Maar vind het zelf niet fijn en ben meer van het spontane.
Ieder zo zijn ding.
pi_156803356
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 14:53 schreef Zeikbeer het volgende:

[..]

Dat is nou het verschil tussen online daten en reallife daten wat mij betreft. Online daten voelt als kiloknallers uitzoeken in de supermarkt, terwijl reallife daten voelt als die ene exclusieve schouderkarbonade waar je diep voor in de beurs moet tasten in een luxe restaurant.
Gezien mijn open relatie status zou ik niet weten hoe irl te beginnen.

Heb jij dat wel eens gedaan rhub? Heb wel eens staan zoenen met iemand in de kroeg maar als die dan later hoorde dat ik een open relatie had, hoorde ik er helemaal niks meer van.
pi_156803358
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 14:54 schreef fathank het volgende:

[..]

Dat dus. Van die moeilijke mensen die eventueel volgende week zondag tussen 16:00 en 18:00 een gaatje hebben.

Man die moeten me toch een partij belangrijk zijn :')
Maar dan uiteindelijk toch ineens wel vrij zijn twee avonden later. Het moet natuurlijk wel lijken alsof je een keigaaf druk leven hebt en nooit 's avonds in je joggingbroek op de bank netflix zit te kijken.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 14:57:17 #85
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_156803382
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 14:56 schreef Fripsel het volgende:
Heb wel eens staan zoenen met iemand in de kroeg maar als die dan later hoorde dat ik een open relatie had, hoorde ik er helemaal niks meer van.
De uitkomst is zo te horen niet perse veel anders dan zoenen in de kroeg zonder relatie :P
pi_156803396
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 14:57 schreef Cue_ het volgende:

[..]

De uitkomst is zo te horen niet perse veel anders dan zoenen in de kroeg zonder relatie :P
Haha ok dan ligt dat niet aan mij :+
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 14:58:11 #87
449119 Zeikbeer
aka Gijlebeer
pi_156803404
quote:
Al jouw relaties ontstaan online? Dus irl is het een te groot taboe om aan te geven dat je een open relatie zoekt of hebt? Serieuze vraag, want ik ken dit allemaal niet.
pi_156803433
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 14:56 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Maar dan uiteindelijk toch ineens wel vrij zijn twee avonden later. Het moet natuurlijk wel lijken alsof je een keigaaf druk leven hebt en nooit 's avonds in je joggingbroek op de bank netflix zit te kijken.
In drukke periodes plan ik ook gewoon zulke avonden in. Ik weet gewoon dat ik anders instort.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_156803442
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 14:58 schreef Zeikbeer het volgende:

[..]

Al jouw relaties ontstaan online? Dus irl is het een te groot taboe om aan te geven dat je een open relatie zoekt of hebt? Serieuze vraag, want ik ken dit allemaal niet.
Ehm alle contacten die ik tot nu toe heb gehad zijn online ontstaan ja.

Op een keer zoenen na in de kroeg dan. Mijn vriend heb ik ook leren kennen op een of andere spelletjes site destijds.
pi_156803463
Ik zit vaak vol dus dan ga ik die ene avond dat ik nog niks heb zeker niet iets doen met iemand van tinder wiens eerste vraag was: Kom je vanavond een wijntje drinken?

Ik vind het heel leuk als iemand na een tijdje chatten voorstelt om iets te gaan doen, zelfs als het spontaan is (en dan misschien niet uit komt, maar dat zien we dan wel) maar niet voor we een woord gewisseld hebben
Dat vind ik raar en creepy
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_156803471
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 14:56 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Buiten de soms irritante interessantdoenerij met agenda-drukte plan ik ook gewoon zulke avonden in en ben ik dan ook niet beschikbaar om af te spreken. Zeker niet in de eerste paar dates.
Heb ze nou eenmaal nodig om normaal te blijven functioneren en een date kost toch energie.

Edit: Maar mijn leven is ook niet perse minder keigaaf omdat ik regelmatig een avondje op de bank zit.
pi_156803488
quote:

[..]

Heb jij dat wel eens gedaan rhub? Heb wel eens staan zoenen met iemand in de kroeg maar als die dan later hoorde dat ik een open relatie had, hoorde ik er helemaal niks meer van.
Nee maar ik ben nooit zo met flirten bezig in de kroeg. Ik heb het altijd veel te druk met dansen en bijkletsen met de mensen met wie ik ben

Ik heb serieus al bijna 10 jaar niet meer gewoon staan tongen in de kroeg bedenk ik me net...
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 15:05:56 #93
449119 Zeikbeer
aka Gijlebeer
pi_156803527
Volgens mij komen mensen die het echt te druk hebben niet op dating sites. Ionica Smeets of Marieke Blom zal je toch niet vlug aantreffen op een dating site. Dat is dan wel weer jammer. Ik ben ook te jong voor ze, maar dat terzijde.

[ Bericht 6% gewijzigd door Zeikbeer op 13-10-2015 15:12:13 ]
pi_156803880
Datingsites (Tinder dus) kosten ook enorm veel tijd en energie inderdaad. Afgelopen zomer in minder drukke periodes, geen voetbal/squash, veel tinder gebruikt. Maar als je niet uitkijkt en met een paar matches aan het praten bent, heb je zo ineens 3-4 dates per week ingepland staan. En dat is toch erg vermoeiend. Zeker als je ook nog gewoon avonden met je vrienden wil zijn en gaan stappen.

Daarom heb ik al een hele tijd geen Tinder meer gebruikt. Op stap gaan werkt ook gewoon vele malen effectiever als initiële keuring.
pi_156804786
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 15:02 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zit vaak vol dus dan ga ik die ene avond dat ik nog niks heb zeker niet iets doen met iemand van tinder wiens eerste vraag was: Kom je vanavond een wijntje drinken?

Ik vind het heel leuk als iemand na een tijdje chatten voorstelt om iets te gaan doen, zelfs als het spontaan is (en dan misschien niet uit komt, maar dat zien we dan wel) maar niet voor we een woord gewisseld hebben
Dat vind ik raar en creepy
Ik heb globaal wel in mijn hoofd wat ik 's avonds wil doen op weekbasis, maar kan ook prima schuiven. Al mijn hobby's kan ik zelf indelen :) Ik wil tegenwoordig juist snel afspreken. Na paar dagen appen wil ik iemand ook echt zien. Te vaak gehad dat je dagen/weken aan het appen bent en afspraak maar niet van de grond komt, of pas over 2 weken kan terwijl je al 3 weken appt :') Bovendien valt het het hoe langer je wacht des te meer tegen in real life is mijn ervaring. En nee, ik heb ik ook nog nooit gehad dat iemand een paar uur later al wou afspreken, maar toch hoor je dat weleens.
pi_156806110
Ik wacht nog steeds op je positieve ervaring Deezertje :6
pi_156806254
Ik spreek vnl af met MENSEN. Die hebben op andere avonden andere plannen.

Dat zijn daarbij doorgaans mensen die ik mag of waar ik zelfs van hou en waarvan ik WEET dat ik er een leuke avond mee zal hebben.

Een date met een onbekende zal daar dus geen voorang op krijgen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_156806964
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 11:40 schreef BeeGees het volgende:

[..]

dat heb ik net gezegd toch? bijvoorbeeld als je zegt dat je wil dat iemand meegaat onder de douche en dat benoemt. En eentje die best leuk leuk is, is te lief. Dus dat is ook niets

Ben ik kritisch?
Prinses, erwt, alles!
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 18:06:24 #99
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156807035
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2015 23:19 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Alleen zoenen, meer niet? Uit de verhalen meen ik op te maken dat ze meer wilde? Maar joh lekker belangrijk ook. Je hebt een leuke avond gehad! Dat is het belangrijkste :)

Nog wezen stappen in je nieuwe woonplaats, beetje vrouwen aangesproken enz?
Alleen zoenen inderdaad. Voor nu althans ;) Dat had vooral met de korte tijdsduur te maken (ze kon maar een uur langs komen). In maart is ze weer in Nederland. Ik zie dan wel weer verder hoe of wat. Al blijf ik rond kijken natuurlijk.

Ik ben nog niet uit geweest in den Haag. Dat komt binnenkort wel. Vandaag op een klusje nog een nummer gekregen _O-
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 18:11:35 #100
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156807166
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 11:25 schreef BeeGees het volgende:
Gvd, de allerleukste date zei gisteravond dat hij zin heeft dat ik bij hem onder de dekens kruip en een ander zegt net dat hij onder de douche gaat en ik wel mee mag. Seks dus.

Waarom zijn mannen zo. Als ik seks wil ga ik wel stappen. Niet via internet. Nu heb ik t wel weer gehad met de Tinderaars, daten wordt niks met mij.
Omdat tinder daar eigenlijk het meeste voor gebruikt word? Omdat subtiel zijn niet werkt en je dan droog blijft staan? Waarom trek je hier meteen conclusies uit? Niet iedere man is zo. Stel gewoon een drankje voor, meer niet. En kijk dan verder. Sommige zullen afhaken, dan weet je meteen dat t bij hen alleen om seks draait. En sommigen zullen dat prima vinden, blijkbaar zoek jij dat type. En nogmaals, die zijn er echt wel.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')