Af en toe iets spontaans kunnen doen is ook leuk. Als ik ergens een hekel aan begin te krijgen is het geneuzel over het inplannen van iets. Ja, nee, de komende 2 weken zit ik vol, moeilijkmoeilijk, schuivenditdatalles en dan uiteindelijk toch wel over een paar dagen kunnen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat is toch zonde van je tijd en helemaal niet leuk?
En er zijn efficiëntere manieren lijkt me
Naja, ik snap het blijkbaar gewoon niet
Dat is nou het verschil tussen online daten en reallife daten wat mij betreft. Online daten voelt als kiloknallers uitzoeken in de supermarkt, terwijl reallife daten voelt als die ene exclusieve schouderkarbonade waar je diep voor in de beurs moet tasten in een luxe restaurant.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:35 schreef Fripsel het volgende:
Ben zelf niet vies van af en toe een opmerking, maar zodra ik het gevoel krijg dat ik alleen als stuk vlees gezien word ben ik weg.
Je kan Relatieplanet natuurlijk proberen. Volgens mij redelijk serieuze ite, alleen niet gratis.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:52 schreef Elvi het volgende:
Ok dus Tinder is niet voor serieuze relaties? Want dan kan ik dat lekker links laten liggen
Dat dus. Van die moeilijke mensen die eventueel volgende week zondag tussen 16:00 en 18:00 een gaatje hebben.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Af en toe iets spontaans kunnen doen is ook leuk. Als ik ergens een hekel aan begin te krijgen is het geneuzel over het inplannen van iets. Ja, nee, de komende 2 weken zit ik vol, moeilijkmoeilijk, schuivenditdatalles en dan uiteindelijk toch wel over een paar dagen kunnen.
Doe niet zo interessant godverdomme en plan gewoon wat in.
Gezien mijn open relatie status zou ik niet weten hoe irl te beginnen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:53 schreef Zeikbeer het volgende:
[..]
Dat is nou het verschil tussen online daten en reallife daten wat mij betreft. Online daten voelt als kiloknallers uitzoeken in de supermarkt, terwijl reallife daten voelt als die ene exclusieve schouderkarbonade waar je diep voor in de beurs moet tasten in een luxe restaurant.
Maar dan uiteindelijk toch ineens wel vrij zijn twee avonden later. Het moet natuurlijk wel lijken alsof je een keigaaf druk leven hebt en nooit 's avonds in je joggingbroek op de bank netflix zit te kijken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:54 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat dus. Van die moeilijke mensen die eventueel volgende week zondag tussen 16:00 en 18:00 een gaatje hebben.
Man die moeten me toch een partij belangrijk zijn
De uitkomst is zo te horen niet perse veel anders dan zoenen in de kroeg zonder relatiequote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:56 schreef Fripsel het volgende:
Heb wel eens staan zoenen met iemand in de kroeg maar als die dan later hoorde dat ik een open relatie had, hoorde ik er helemaal niks meer van.
Haha ok dan ligt dat niet aan mijquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De uitkomst is zo te horen niet perse veel anders dan zoenen in de kroeg zonder relatie
Al jouw relaties ontstaan online? Dus irl is het een te groot taboe om aan te geven dat je een open relatie zoekt of hebt? Serieuze vraag, want ik ken dit allemaal niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:56 schreef Fripsel het volgende:
Gezien mijn open relatie status zou ik niet weten hoe irl te beginnen.
In drukke periodes plan ik ook gewoon zulke avonden in. Ik weet gewoon dat ik anders instort.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Maar dan uiteindelijk toch ineens wel vrij zijn twee avonden later. Het moet natuurlijk wel lijken alsof je een keigaaf druk leven hebt en nooit 's avonds in je joggingbroek op de bank netflix zit te kijken.
Ehm alle contacten die ik tot nu toe heb gehad zijn online ontstaan ja.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:58 schreef Zeikbeer het volgende:
[..]
Al jouw relaties ontstaan online? Dus irl is het een te groot taboe om aan te geven dat je een open relatie zoekt of hebt? Serieuze vraag, want ik ken dit allemaal niet.
Buiten de soms irritante interessantdoenerij met agenda-drukte plan ik ook gewoon zulke avonden in en ben ik dan ook niet beschikbaar om af te spreken. Zeker niet in de eerste paar dates.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Maar dan uiteindelijk toch ineens wel vrij zijn twee avonden later. Het moet natuurlijk wel lijken alsof je een keigaaf druk leven hebt en nooit 's avonds in je joggingbroek op de bank netflix zit te kijken.
Nee maar ik ben nooit zo met flirten bezig in de kroeg. Ik heb het altijd veel te druk met dansen en bijkletsen met de mensen met wie ik benquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:56 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Gezien mijn open relatie status zou ik niet weten hoe irl te beginnen.
Heb jij dat wel eens gedaan rhub? Heb wel eens staan zoenen met iemand in de kroeg maar als die dan later hoorde dat ik een open relatie had, hoorde ik er helemaal niks meer van.
Ik heb globaal wel in mijn hoofd wat ik 's avonds wil doen op weekbasis, maar kan ook prima schuiven. Al mijn hobby's kan ik zelf indelenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:02 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zit vaak vol dus dan ga ik die ene avond dat ik nog niks heb zeker niet iets doen met iemand van tinder wiens eerste vraag was: Kom je vanavond een wijntje drinken?
Ik vind het heel leuk als iemand na een tijdje chatten voorstelt om iets te gaan doen, zelfs als het spontaan is (en dan misschien niet uit komt, maar dat zien we dan wel) maar niet voor we een woord gewisseld hebben
Dat vind ik raar en creepy
Prinses, erwt, alles!quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:40 schreef BeeGees het volgende:
[..]
dat heb ik net gezegd toch? bijvoorbeeld als je zegt dat je wil dat iemand meegaat onder de douche en dat benoemt. En eentje die best leuk leuk is, is te lief. Dus dat is ook niets
Ben ik kritisch?
Alleen zoenen inderdaad. Voor nu althansquote:Op maandag 12 oktober 2015 23:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Alleen zoenen, meer niet? Uit de verhalen meen ik op te maken dat ze meer wilde? Maar joh lekker belangrijk ook. Je hebt een leuke avond gehad! Dat is het belangrijkste
Nog wezen stappen in je nieuwe woonplaats, beetje vrouwen aangesproken enz?
Omdat tinder daar eigenlijk het meeste voor gebruikt word? Omdat subtiel zijn niet werkt en je dan droog blijft staan? Waarom trek je hier meteen conclusies uit? Niet iedere man is zo. Stel gewoon een drankje voor, meer niet. En kijk dan verder. Sommige zullen afhaken, dan weet je meteen dat t bij hen alleen om seks draait. En sommigen zullen dat prima vinden, blijkbaar zoek jij dat type. En nogmaals, die zijn er echt wel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:25 schreef BeeGees het volgende:
Gvd, de allerleukste date zei gisteravond dat hij zin heeft dat ik bij hem onder de dekens kruip en een ander zegt net dat hij onder de douche gaat en ik wel mee mag. Seks dus.
Waarom zijn mannen zo. Als ik seks wil ga ik wel stappen. Niet via internet. Nu heb ik t wel weer gehad met de Tinderaars, daten wordt niks met mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |