abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156825922
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 10:45 schreef BeeGees het volgende:

[..]

nee.

Kan, ik vind onderbroeken het meest ideaal zitten.
Hoe weet je dat zo zeker? :@
pi_156825931
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 10:44 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ja of ze denken wel "Hmmf jammer" maar zeggen niks omdat ze dan misschien wel helemaal niks meer krijgen.
Wat is dat toch met vrouwen en krijgen, draai het eens om, ze mogen blij zijn dat ik ze een leuke geile nacht bezorg, ouderwets rollenpatroon gedoe allemaal ;)
  woensdag 14 oktober 2015 @ 10:47:04 #153
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_156825937
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 10:44 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ja of ze denken wel "Hmmf jammer" maar zeggen niks omdat ze dan misschien wel helemaal niks meer krijgen.
Zoiets ja...jammer, maar het houdt me niet tegen, op zich...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_156825989
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 10:46 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Hoe weet je dat zo zeker? :@
Dat weet ik zeker omdat ik het zeker weet, maar het maakt me eigenlijk ook niet uit om heel eerlijk te zijn. Ik verander het toch niet. :P
  woensdag 14 oktober 2015 @ 10:51:00 #155
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_156826010
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 10:46 schreef UitStraling het volgende:

Wat is dat toch met vrouwen en krijgen, draai het eens om, ze mogen blij zijn dat ik ze een leuke geile nacht bezorg, ouderwets rollenpatroon gedoe allemaal ;)
Als jij ze iets bezorgd, dan krijgen ze het toch :?
pi_156826042
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 10:46 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat dat andersom niet net zo goed is of iets van het vooroordeel wat jij noemt? Kan me alleen voorstellen dat als het eenmaal zo ver is, dat je niks meer zegt omdat het anders misschien wel ophoud. Andersom net zo goed, als een man een witte balleknijper aan heeft.
pi_156826074
quote:
7s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 10:51 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als jij ze iets bezorgd, dan krijgen ze het toch :?
Ik doelde meer op het afgesleten dogma dat de man maakt de move en de vrouw wikt en weegt of ze er in meegaat om seks te hebben, ik maak wel eens mee dat de vrouw de eerste move maakt en dat is best wel een turn on als man zijnde.
Niet dat ik het erg vind om de eerste move te maken maar toch.
pi_156826082
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 10:53 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat dat andersom niet net zo goed is of iets van het vooroordeel wat jij noemt? Kan me alleen voorstellen dat als het eenmaal zo ver is, dat je niks meer zegt omdat het anders misschien wel ophoud. Andersom net zo goed, als een man een witte balleknijper aan heeft.
Witte sokken. En lekker aanhouden als je broek al uit is. ^O^
pi_156826099
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 10:53 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Hahaha een witte ballenknijper _O-

Ik zou als vrouw hard wegrennen denk ik :{
pi_156826113
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 10:55 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Witte sokken. En lekker aanhouden als je broek al uit is. ^O^
Dat is dan wel weer lelijk
pi_156826120
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 10:56 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Dat is dan wel weer lelijk
Net als jouw oma onderbroek. :6
  woensdag 14 oktober 2015 @ 10:57:20 #162
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_156826122
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 10:54 schreef UitStraling het volgende:

Ik doelde er meer op het afgesleten dogma dat de man maakt de move en de vrouw wikt en weegt of ze er in meegaat om seks te hebben, ik maak wel eens mee dat de vrouw de eerste move maakt en dat is best wel een turn on als man zijnde.
Niet dat ik het erg vind om de eerste move te maken maar toch.
Beiden wikken en wegen, maar tis (over het algemeen) wel een feit dat vrouwen 'moeilijker' daarin zijn dan mannen.

Verder eens met dat beiden een move kunnen maken. Gister nog met yats hier over gehad, gaat erom dat je kan zien dat de ander assertief genoeg daarin is. Dan maakt het vaak niet uit wie daadwerkelijk de eerste stap zet. Afhankelijk van de sitautie
pi_156826127
Plus we kunnen allemaal wel heel modern doen enzo, maar voor de gemiddelde man is het nu eenmaal lastiger als voor de gemiddelde vrouw.

Als vrouw zijnde kun je niet voor niks onbeperkt fotoreacties geven op paiq, makkelijker een speeddate vinden en meer matches krijgen. Net zo goed als tinder, ik hoor altijd dat vrouwen makkelijker matches krijgen dan mannen.

Durf er om te wedden, dat als we er een wedstrijd van zouden maken met 5 fokmannen en 5 fokvrouwen dat die vrouwen in 1 avond meer dates score dan de mannen.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 10:58:02 #164
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_156826140
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 10:57 schreef ElDinosaur het volgende:

Net als jouw oma onderbroek. :6
Ze heeft ook niet gezegd dat het mooi was ;)
pi_156826149
quote:
7s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 10:58 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ze heeft ook niet gezegd dat het mooi was ;)
Enige verschil is dat ik geen witte sokken draag. Dubbele standaarden.
pi_156826166
Wat maakt een slipje (urghwoord) een omaonderbroek bij een vrouw dan?

Is alles groter dan een string (en geen boxer) een omaonderbroek?

If so #teamomaonderbroek
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_156826187
Zo'n grijzige net niet passende onderbroek met vlekken. ;(
pi_156826189
Bij een oma onderbroek denk ik persoonlijk aan zo'n katoenen hema onderbroek die een heerlijk groot stik van je billen bedekt in wit, huidskleur of zwart, zonder ook maar n strikje of wat dan ook.

Vast heel makkelijk met maandverband.. Maar verder.
pi_156826231
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 10:57 schreef Fripsel het volgende:

Durf er om te wedden, dat als we er een wedstrijd van zouden maken met 5 fokmannen en 5 fokvrouwen dat die vrouwen in 1 avond meer dates score dan de mannen.
Ja als je niet zo nauw kijkt met wat er je op kruipt is het voor vrouwen een heel stuk makkelijker maar als je een beetje kritisch kijkt naar wat je in bed wil dan is het voor vrouwen wellicht nog wel lastiger om een echt leuke gast in bed te krijgen.
pi_156826250
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 11:02 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ja als je niet zo nauw kijkt met wat er je op kruipt is het voor vrouwen een heel stuk makkelijker maar als je een beetje kritisch kijkt naar wat je in bed wil dan is het voor vrouwen wellicht nog wel lastiger om een echt leuke gast in bed te krijgen.
Als een man echt kritisch zou kijken word het voor hem net zo goed lastiger.
pi_156826264
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 11:00 schreef Fripsel het volgende:
Bij een oma onderbroek denk ik persoonlijk aan zo'n katoenen hema onderbroek die een heerlijk groot stik van je billen bedekt in wit, huidskleur of zwart, zonder ook maar n strikje of wat dan ook.

Vast heel makkelijk met maandverband.. Maar verder.
In dat geval

*O* #teamomaonderbroek *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 14 oktober 2015 @ 11:05:57 #172
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_156826275
Bij oma onderbroek denk ik echt niet aan zwart.. Enkel huidskleur of wit, lekker hoog in de taille, slap stofje en te groot :D
pi_156826289
quote:
7s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 10:57 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Beiden wikken en wegen, maar tis (over het algemeen) wel een feit dat vrouwen 'moeilijker' daarin zijn dan mannen.

Verder eens met dat beiden een move kunnen maken. Gister nog met yats hier over gehad, gaat erom dat je kan zien dat de ander assertief genoeg daarin is. Dan maakt het vaak niet uit wie daadwerkelijk de eerste stap zet. Afhankelijk van de sitautie
Sommige mannen gedragen zich als sociale clowns, die denken dat als het maar gezellig genoeg is en ze me aardig genoeg vind dan gaat dat vanzelf wel tot seks leiden, fout het gaat om de aantrekkingskracht en beider opgeilkunsten.
pi_156826315
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 11:04 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Als een man echt kritisch zou kijken word het voor hem net zo goed lastiger.
Klopt maar de meeste mannen denken echt alleen maar heey een gat, jammer dat ze mos op haar tanden heeft en lacht als een paard maar heey een gat.
pi_156826342
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 11:08 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Klopt maar de meeste mannen denken echt alleen maar heey een gat, jammer dat ze mos op haar tanden heeft en lacht als een paard maar heey een gat.
Waarom vind je mijn uitspraak van net dan raar? _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')