Hoe weet je dat zo zeker?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:45 schreef BeeGees het volgende:
[..]
nee.
Kan, ik vind onderbroeken het meest ideaal zitten.
Wat is dat toch met vrouwen en krijgen, draai het eens om, ze mogen blij zijn dat ik ze een leuke geile nacht bezorg, ouderwets rollenpatroon gedoe allemaalquote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:44 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja of ze denken wel "Hmmf jammer" maar zeggen niks omdat ze dan misschien wel helemaal niks meer krijgen.
Zoiets ja...jammer, maar het houdt me niet tegen, op zich...quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:44 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja of ze denken wel "Hmmf jammer" maar zeggen niks omdat ze dan misschien wel helemaal niks meer krijgen.
Dat weet ik zeker omdat ik het zeker weet, maar het maakt me eigenlijk ook niet uit om heel eerlijk te zijn. Ik verander het toch niet.quote:
Als jij ze iets bezorgd, dan krijgen ze het tochquote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:46 schreef UitStraling het volgende:
Wat is dat toch met vrouwen en krijgen, draai het eens om, ze mogen blij zijn dat ik ze een leuke geile nacht bezorg, ouderwets rollenpatroon gedoe allemaal
Waar zeg ik dat dat andersom niet net zo goed is of iets van het vooroordeel wat jij noemt? Kan me alleen voorstellen dat als het eenmaal zo ver is, dat je niks meer zegt omdat het anders misschien wel ophoud. Andersom net zo goed, als een man een witte balleknijper aan heeft.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is dat toch met vrouwen en krijgen, draai het eens om, ze mogen blij zijn dat ik ze een leuke geile nacht bezorg, ouderwets rollenpatroon gedoe allemaal
Ik doelde meer op het afgesleten dogma dat de man maakt de move en de vrouw wikt en weegt of ze er in meegaat om seks te hebben, ik maak wel eens mee dat de vrouw de eerste move maakt en dat is best wel een turn on als man zijnde.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als jij ze iets bezorgd, dan krijgen ze het toch
Witte sokken. En lekker aanhouden als je broek al uit is.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:53 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat dat andersom niet net zo goed is of iets van het vooroordeel wat jij noemt? Kan me alleen voorstellen dat als het eenmaal zo ver is, dat je niks meer zegt omdat het anders misschien wel ophoud. Andersom net zo goed, als een man een witte balleknijper aan heeft.
Hahaha een witte ballenknijperquote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:53 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat dat andersom niet net zo goed is of iets van het vooroordeel wat jij noemt? Kan me alleen voorstellen dat als het eenmaal zo ver is, dat je niks meer zegt omdat het anders misschien wel ophoud. Andersom net zo goed, als een man een witte balleknijper aan heeft.
Dat is dan wel weer lelijkquote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Witte sokken. En lekker aanhouden als je broek al uit is.
Beiden wikken en wegen, maar tis (over het algemeen) wel een feit dat vrouwen 'moeilijker' daarin zijn dan mannen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:54 schreef UitStraling het volgende:
Ik doelde er meer op het afgesleten dogma dat de man maakt de move en de vrouw wikt en weegt of ze er in meegaat om seks te hebben, ik maak wel eens mee dat de vrouw de eerste move maakt en dat is best wel een turn on als man zijnde.
Niet dat ik het erg vind om de eerste move te maken maar toch.
Enige verschil is dat ik geen witte sokken draag. Dubbele standaarden.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze heeft ook niet gezegd dat het mooi was
Ja als je niet zo nauw kijkt met wat er je op kruipt is het voor vrouwen een heel stuk makkelijker maar als je een beetje kritisch kijkt naar wat je in bed wil dan is het voor vrouwen wellicht nog wel lastiger om een echt leuke gast in bed te krijgen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:57 schreef Fripsel het volgende:
Durf er om te wedden, dat als we er een wedstrijd van zouden maken met 5 fokmannen en 5 fokvrouwen dat die vrouwen in 1 avond meer dates score dan de mannen.
Als een man echt kritisch zou kijken word het voor hem net zo goed lastiger.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja als je niet zo nauw kijkt met wat er je op kruipt is het voor vrouwen een heel stuk makkelijker maar als je een beetje kritisch kijkt naar wat je in bed wil dan is het voor vrouwen wellicht nog wel lastiger om een echt leuke gast in bed te krijgen.
In dat gevalquote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:00 schreef Fripsel het volgende:
Bij een oma onderbroek denk ik persoonlijk aan zo'n katoenen hema onderbroek die een heerlijk groot stik van je billen bedekt in wit, huidskleur of zwart, zonder ook maar n strikje of wat dan ook.
Vast heel makkelijk met maandverband.. Maar verder.
Sommige mannen gedragen zich als sociale clowns, die denken dat als het maar gezellig genoeg is en ze me aardig genoeg vind dan gaat dat vanzelf wel tot seks leiden, fout het gaat om de aantrekkingskracht en beider opgeilkunsten.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Beiden wikken en wegen, maar tis (over het algemeen) wel een feit dat vrouwen 'moeilijker' daarin zijn dan mannen.
Verder eens met dat beiden een move kunnen maken. Gister nog met yats hier over gehad, gaat erom dat je kan zien dat de ander assertief genoeg daarin is. Dan maakt het vaak niet uit wie daadwerkelijk de eerste stap zet. Afhankelijk van de sitautie
Klopt maar de meeste mannen denken echt alleen maar heey een gat, jammer dat ze mos op haar tanden heeft en lacht als een paard maar heey een gat.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:04 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Als een man echt kritisch zou kijken word het voor hem net zo goed lastiger.
Waarom vind je mijn uitspraak van net dan raar?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt maar de meeste mannen denken echt alleen maar heey een gat, jammer dat ze mos op haar tanden heeft en lacht als een paard maar heey een gat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |