SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Guppy op 18-09-2015 16:38:38 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Done![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op vrijdag 18 september 2015 16:26 schreef Quoi het volgende:
En de Hoge Veluweloop mag naar een 10 kmEen snelle 10, that is.
Stoer!
En stoere sokken en schoenen![]()
![]()
Jaaa lekker hoor. Ik ga nu ook met veeel plezier lopen vanavond. Maakt me geen drol uit welke afstand het wordt en het tempo maakt al helemaal niks uit![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 september 2015 16:26 schreef Quoi het volgende:
En de Hoge Veluweloop mag naar een 10 kmEen snelle 10, that is.
past veel beter bij je trainingen van de laatste tijd!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Al helemaal in de trailstemming merk ik. Afstand en tempo maken niet meer uitquote:Op vrijdag 18 september 2015 17:52 schreef Quoi het volgende:
Jaaa lekker hoor. Ik ga nu ook met veeel plezier lopen vanavond. Maakt me geen drol uit welke afstand het wordt en het tempo maakt al helemaal niks uit![]()
![]()
Juist MurmelO nee meneer Steffelonio, zo ver is het niet met me hoorquote:Op vrijdag 18 september 2015 18:08 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Al helemaal in de trailstemming merk ik. Afstand en tempo maken niet meer uit![]()
Ik hoef me juist niet druk te maken of de duurloop te snel gaat of te kort is.![]()
Mijn training was pittig vandaag, wilde 2 uur lopen op het strand, tempo not important. Had op de terugweg alleen heftige tegenwind (voor m'n gevoel althans) dus 2e helft was lastig. Wel blij dat ik conditioneel weer op de weg terug ben
![]()
![]()
Stiekem ben ik wel jaloers op die st pietersbear trailers. Lijkt me echt een gaaf parcours, heb zelf in Maastricht gewoond en dat is echt wel een mooi stukje. Door de enci groeve, super![]()
![]()
En nog last van je blessure gehad?quote:Op vrijdag 18 september 2015 18:14 schreef thelaudprince het volgende:
Mijn training was pittig vandaag, wilde 2 uur lopen op het strand, tempo not important. Had op de terugweg alleen heftige tegenwind (voor m'n gevoel althans) dus 2e helft was lastig. Wel blij dat ik conditioneel weer op de weg terug ben
![]()
Nee, is nog niet helemaal weg maar voelt per dag beter en ik mocht weer gaan opbouwen dus dat doe ik sinds een week of 4 geledenquote:Op vrijdag 18 september 2015 18:20 schreef steffelonio het volgende:
[..]
En nog last van je blessure gehad?En langere afstanden op het strand doen is ook wat meer safe dan op asfalt
![]()
Al klaar voor Eindhoven ?![]()
Ja, denk het wel. Voel me wel in vorm, al zitten er ook loopjes tussen die niet echt geweldig gaan. Maar ja, s avonds na een drukke dag kan het wel eens minder gaan.quote:Op vrijdag 18 september 2015 18:25 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
Nee, is nog niet helemaal weg maar voelt per dag beter en ik mocht weer gaan opbouwen dus dat doe ik sinds een week of 4 geledenEn langere afstanden op het strand doen is ook wat meer safe dan op asfalt
![]()
Al klaar voor Eindhoven ?
Ik ga proberen om 1:58:00 te lopen. Moet precies kunnen op basis van mijn tijd bij de Tilburg ten miles. Maar wordt mijn eerste hm.
Tot die tijd volg ik mijn hm schema, met soms wat meer snelheidswerk erin. Na de hm wil ik me gaan focussen op snelheid ipv afstand.![]()
Goed zo, ik ben trots op uquote:Op vrijdag 18 september 2015 18:13 schreef Quoi het volgende:
Juist Murmel
[..]
O nee meneer Steffelonio, zo ver is het niet met me hoor![]()
Ik hoef me juist niet druk te maken of de duurloop te snel gaat of te kort is.
Ga je voor een tijd of gewoon voor lekker snel en tijd zien we wel?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
1:58 zou mooi zijn toch? Succesquote:Op vrijdag 18 september 2015 18:36 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Ja, denk het wel. Voel me wel in vorm, al zitten er ook loopjes tussen die niet echt geweldig gaan. Maar ja, s avonds na een drukke dag kan het wel eens minder gaan.
Ik ga proberen om 1:58:00 te lopen. Moet precies kunnen op basis van mijn tijd bij de Tilburg ten miles. Maar wordt mijn eerste hm.
Tot die tijd volg ik mijn hm schema, met soms wat meer snelheidswerk erin. Na de hm wil ik me gaan focussen op snelheid ipv afstand.![]()
Snelheid ipv afstand sounds like music to my ears![]()
![]()
Net wat ik ook bedacht had voor deze winter
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Snelheid ?? Jij bent al snel genoegquote:Op vrijdag 18 september 2015 18:52 schreef La_Tramposa het volgende:
Net wat ik ook bedacht had voor deze winter![]()
![]()
![]()
Ik ga me trouwens ook verdiepen in het souplesse gebeuren. Heb t boek besteld. Doel 2016: 10 km sub 50. ( PR nu (officieus) 54:20)![]()
+1quote:Op vrijdag 18 september 2015 18:53 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
Snelheid ?? Jij bent al snel genoeg![]()
![]()
![]()
Waarschijnlijk het eerste, alleen vertel ik hier dan het tweedequote:Op vrijdag 18 september 2015 18:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Goed zo, ik ben trots op u
Ga je voor een tijd of gewoon voor lekker snel en tijd zien we wel?![]()
![]()
55 minuten toch voor eind v/h jaar ?quote:Op vrijdag 18 september 2015 19:06 schreef Quoi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk het eerste, alleen vertel ik hier dan het tweede![]()
![]()
Vind ik nietquote:Op vrijdag 18 september 2015 18:53 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
Snelheid ?? Jij bent al snel genoeg![]()
we willen allemaal altijd sneller toch!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
True, same herequote:Op vrijdag 18 september 2015 19:38 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Vind ik nietwe willen allemaal altijd sneller toch!
![]()
![]()
Hardlopen schiet er steeds meer bij in. Dat het donker en winderig is, helpt ook niet.. Regen helpt voor mij al helemaal niet, omdat hardlopen op de weg dan levensgevaarlijk wordt omdat ik dan uit preventie niks meer kan horen.
Nja komende zondag de Sint Pietersbeartrail, hopelijk gaat dat lekker. Het weer -lijkt- ok te worden.so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea![]()
Deze snap ik even niet, hoezo hoor je met regen niks meer?quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:04 schreef Glijdt_licht het volgende:
Hardlopen schiet er steeds meer bij in. Dat het donker en winderig is, helpt ook niet.. Regen helpt voor mij al helemaal niet, omdat hardlopen op de weg dan levensgevaarlijk wordt omdat ik dan uit preventie niks meer kan horen.
Nja komende zondag de Sint Pietersbeartrail, hopelijk gaat dat lekker. Het weer -lijkt- ok te worden.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Hihihi! Goed zoquote:Op vrijdag 18 september 2015 19:06 schreef Quoi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk het eerste, alleen vertel ik hier dan het tweedesucces alvast, ik ben heel benieuwd!
Omdat slechthorend zijn wat dat betreft een bitch is. Die hoorapparaten kunnen niet tegen regen... En zonder die dingen hoor ik niks..quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:11 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Deze snap ik even niet, hoezo hoor je met regen niks meer?so get yourself a car and drive it all alone
Ah, dat verheldert de boel. Dat is wel balen. Valt daar niks tegen te doen, een petje met plastic zakjes over je oren hangen of zo?quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:27 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Omdat slechthorend zijn wat dat betreft een bitch is. Die hoorapparaten kunnen niet tegen regen... En zonder die dingen hoor ik niks..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik adviseer het niet snel, maar in jouw geval zou ik toch een loopband proberen... Als het regent dan hequote:Op vrijdag 18 september 2015 20:27 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Omdat slechthorend zijn wat dat betreft een bitch is. Die hoorapparaten kunnen niet tegen regen... En zonder die dingen hoor ik niks..
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Helaas, dat wordt heel vochtig van binnen. Was vroeger 'de' oplossing, maar zijn fabrikanten ed op teruggekomen.quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:29 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ah, dat verheldert de boel. Dat is wel balen. Valt daar niks tegen te doen, een petje met plastic zakjes over je oren hangen of zo?
Loopband is de enige oplossing hiervoor. Met een wedstrijd maakt het horen niet zoveel uit, er rijden toch geen auto's op het parcours, gewone training is dus lastiger.so get yourself a car and drive it all alone
En met een horende buddy, is dat wel enigszins verantwoord?quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:44 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Helaas, dat wordt heel vochtig van binnen. Was vroeger 'de' oplossing, maar zijn fabrikanten ed op teruggekomen.
Loopband is de enige oplossing hiervoor. Met een wedstrijd maakt het horen niet zoveel uit, er rijden toch geen auto's op het parcours, gewone training is dus lastiger.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
of heel groot een oor met een streep erdoor op je rug. Mijn vader heeft een sticker op zijn fiets. En neem dan niet SH want dat snapt niemand.....quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:27 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Omdat slechthorend zijn wat dat betreft een bitch is. Die hoorapparaten kunnen niet tegen regen... En zonder die dingen hoor ik niks..![]()
Zondag door mijn enkel gegaan (in een greppel 'gesprongen'). Ik kan wel lopen, maar trail vind ik te riskant. De enkel is nog niet soepel genoeg om de bergen te beklimmen.quote:
En als het even kan wil ik toch wel Eindhoven lopen. Dus ik loop zondag de DtD.![]()
![]()
Wat betreft dat artikel over wanneer je klaar bent voor de marathon: ik kan 30 km lopen zonder spierpijn, en zelfs met verstuikte enkel, dus ik mag.Dat is dan wel op langzame duurlooptempo.
Ik heb wel het gevoel dat ik het mentaal qua duur iets beter kan hebben dan in het voorjaar. Maar de snelheid is er een beetje vanaf. Ach, ik vind het al heel wat dat ik sowieso een tweede marathon kan lopen. Dat had ik 5 jaar geleden echt niet kunnen bedenken.![]()
![]()
Ah, balen, maar als je andere wedstrijdplannen wel gewoon door kunnen gaan valt het mee! Chill!quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zondag door mijn enkel gegaan (in een greppel 'gesprongen'). Ik kan wel lopen, maar trail vind ik te riskant. De enkel is nog niet soepel genoeg om de bergen te beklimmen.
En als het even kan wil ik toch wel Eindhoven lopen. Dus ik loop zondag de DtD.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
That sucks big time!quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:44 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Helaas, dat wordt heel vochtig van binnen. Was vroeger 'de' oplossing, maar zijn fabrikanten ed op teruggekomen.
Loopband is de enige oplossing hiervoor. Met een wedstrijd maakt het horen niet zoveel uit, er rijden toch geen auto's op het parcours, gewone training is dus lastiger.
Tof dat je wel blijft lopen.
En inderdaad, met anderen samen lopen kan ook een deel oplossen
Zowaar 14 km op een redelijk tempo op de teller. Nu wel moeie pootjes. Dat wordt niet door Maastricht stieren morgen, maar ruuuuuustig aan.
Wat een rare avond qua weer trouwens. Uiteindelijk was ik doorweekt. De lucht was af en toe zwart-rood.![]()
Hoe laat denk iedereen zondag in de groove aanwezig te zijn, voor een eventuele pre-race meet?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Spannend hoor. Morgen naar Den Haag voor de eerste keer 10km. Qua afstand moet het gaan lukken, wat betreft tijd; we gaan het zien!
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
14:15 is de 10 dacht, ik de andere afstanden 15 minuten eerder.quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:28 schreef Quoi het volgende:
Ik weet nog niet hoelaat ik startIig 's middags! Ah, 14:15!
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Tot morgen dan maarquote:Op vrijdag 18 september 2015 22:29 schreef DeLuna het volgende:
Spannend hoor. Morgen naar Den Haag voor de eerste keer 10km. Qua afstand moet het gaan lukken, wat betreft tijd; we gaan het zien!
F means you're fucked![]()
Wij zijn er zeker >1 uur eerder. Zodat alles relaxed gaat
DeLuna: komt goed! Veel succes.
En GotC: ook alle vertrouwen in jouw 10
Enjoy!
![]()
Ik ben jaloers.quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:27 schreef Guard het volgende:
Hoe laat denk iedereen zondag in de groove aanwezig te zijn, voor een eventuele pre-race meet?![]()
Ach ja, achter een megakudde DtD'ers lopen is misschien wel net zo leuk.![]()
LT, zou het misschien helpen om toch iets meer te eten om niet in de nacht wakker te worden?
Ik ben wel afgevallen, maar echt niet sneller geworden. Ik probeer me juist weer vol te stoppen met wat koolhydraten.![]()
Dan zal ik je eiwit inname verhogen ook. LT wellicht ook. Savonds voor het slapen ee bak magere kwark. Langzame eiwitten voor groei en herstel.quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:38 schreef wyccie het volgende:
LT, zou het misschien helpen om toch iets meer te eten om niet in de nacht wakker te worden?
Ik ben wel afgevallen, maar echt niet sneller geworden. Ik probeer me juist weer vol te stoppen met wat koolhydraten.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
No way, beetje in een file door een tunnel gaan, het lijkt wel alsof je in de ochtendspits op weg naar je werk bent...quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben jaloers.![]()
Ach ja, achter een megakudde DtD'ers lopen is misschien wel net zo leuk.![]()
Geef mij maar een steengroeve
Popcorn in de aanslag beste hardloop Fokkertjes, TWC is al een uur bezig met zijn verslag van de Jungfrau marathon![]()
![]()
In de ochtend pak ik wel altijd lactosevrije melk.quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:42 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dan zal ik je eiwit inname verhogen ook. LT wellicht ook. Savonds voor het slapen ee bak magere kwark. Langzame eiwitten voor groei en herstel.
Andere melkvervangingszooi zoals soja- en amandelmelk drink ik niet.De langste file die ik de afgelopen maand heb meegemaakt was vanavond, een vrijdagavondspits?quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:45 schreef Guard het volgende:
No way, beetje in een file door een tunnel gaan, het lijkt wel alsof je in de ochtendspits op weg naar je werk bent...![]()
Geef mij maar een steengroeve
Zeg dat hij op moet schieten, ik wil zo naar bed.quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:55 schreef Meike26 het volgende:
Popcorn in de aanslag beste hardloop Fokkertjes, TWC is al een uur bezig met zijn verslag van de Jungfrau marathon![]()
![]()
Zo inmiddels ook weer thuis vanuit Zwitserland. Meike heeft vroeger als kind een aantal vakanties doorgebracht in Zwitserland, tussen '89 en '95. Nu was dat zo goed bevallen blijkbaar, dat er een hoog Zwitserland spamgehalte was. Zo erg, dat het op een gegeven moment een verboden woord werd hier in huis, Zwitserland mocht niet meer genoemd werden in huis. Nu was ze in januari jarig en bij gebrek aan idee het idee geboren om dan maar een vakantie naar Zwitserland kon worden.
En wat is er dan leuker om dan ook nog een hardloop evenementje mee te pikken. Dus ik op zoek naar iets wat leuk is om te gaan doen iets niet al te groot , een halve marathon of zo. Na wat zoek werk kwam de Jungfrau naar voren in de periode dat we wilden gaan. Maar daar hebben ze alleen 'de hele' ,met aardig wat hoogte meters. Na toch wel aardig angstig nadenken mij er uiteindelijk maar voor ingeschreven. Hoogtemeters is niet iets waar ik normaal gesproken om loop te springen.
Na een voor mijn gevoel een lekkere voorbereiding, op de laatste twee weken na, op donderdag de auto in gekropen om zo'n 869 km later er weer uit te kruipen. Hotel wat we die nacht hadden, bood een mooi uitzicht op een berg waar daar ergens achter de finish zou moeten liggen Zaterdag. Terwijl aan de andere kant, in het iets lager gelegen Interlaken de start lag. De geest begon al lichtelijke sabotage pogingen te doen door middel van o.a spanningshoofdpijn.
Vrijdag startnummer opgehaald, op een best leuke expo en meteen een eventueel volgende Marathon daar gezien. Alles was netjes en goed verzorgd.
Zaterdag lekker frisjes wakker geworden en op weg naar de start. Was om een mooi gezicht om door Interlaken te rijden en dan allemaal mensen in hardloopkleding onderweg te zien. Ruim op tijd voor de start, waren we aanwezig. Heerlijk rustig bij het startvak staan praten. Paar minuten voor de start Meike naar een naar mijn idee goede toeschouwersplaats gestuurd en zelf maar lekker gaan cocoonen. Stond vlakbij de 5:30 pacer. Nu had ik geen idee wat voor tijd ik voor kon gaan. Ik ving op dat voor een 5:30 je een 2:00 op de halve moest hebben.
En toen kwam het startschot, nou ja startschot, het waren 3 behoorlijk harde klappen. En weg waren we. Nu had ik al begrepen dat de eerste 26 km's nog wel goed hardloopbaar waren en dat het daarna een groot gedeelte voor de gewone mens niet mogelijk is. Eerste km ging wel lekker en toen ook maar besloten om de eerste 26 nog enigszins er een wedstrijd snelheid van te maken. En dat ging best lekker eigenlijk iets te lekker zodat ik meer met hardlopen bezig was dan naar de omgeving te kijken.
Eigenlijk ging het iets te lekker en werd bang dat ik teveel te vroeg aan het geven was. Even herstellen achter een aantal babbelende Nederlanders. Er wat afluisterend achterhangend zag ik dat er wat mensen erlangs wilden terwijl zij vrolijk 3 dik liepen op een stukje waar je max 4 dik kon lopen. Toch maar even gezegd dat er mensen langs wilden. Nou was het antwoord ze konden er rechts langs was het antwoord en je loopt hier niet voor een tijd. Kon het toch niet laten om ze voor een stelletje asocialen uit te maken. Toen ze vervolgens bij de eerste mogelijkheid zowel rechts als links werden ingehaald en een daarop volgende zie je nu wel door mij, besloten ze eindelijk maar om max 2 breed te lopen, met 1 van de 3 nog even wat gebabbeld om daarna bij een drankpost weer te versnellen.
En het ging weer lekker volgens plan. Binnenkomst op de HM was precies op schema op 2:00 nog iets. Nog even 5 km door trekken op snelheid en daarna zou de klim komen, geen idee waar precies, maar komen moest ie. Ergens in Lauterbrunnen zou de hardlooplol op moeten houden bij km 26. Mooi stukje langs een rivier, drukke weg over, nog een stukje langs de rivier. Bochtje om en de weg gaat behoorlijk steil omhoog. Het weggetje bracht je naar de muur van Wengen. Vrijwel loodrecht omhoog langs de berg gaat naar Wengen. Km bordjes ging nu per 250 meter. Slingerend en erg steil langs de bergwand. En al snel dreigde kramp in mijn linker kuit te schieten. Op de grens van net geen inschietende kramp zo snel mogelijk boven zien te komen. Het werd dus standje uitlopen/snelwandelen.
Bovengekomen stond er vrij snel een massagepost. Hier maar even onder handen laten nemen door een nederlander. Hielp niet echt en vanaf hier werd het meer snelwandelen, met heel af en toe een stukje hardlopen. Maar om mij heen kijkend was dat ook meer de norm. Er viel gewoon bijna niet hard te lopen meer en degene die het wel probeerden gingen niet tot nauwelijks sneller. Met uitzicht op de Jungfrau zie je een lang lint van hardlopers. Het was erg smal en inhalen was erg lastig. Na elke keer bovenop een heuvel, hoop je eindelijk de finish te zien. Echter zie je alleen nog maar een hogere heuvel met een lint van lopers.
Op een gegeven moment ging er weer een stukje naar beneden en kon je snelheid maken. Dat was best lekker, totdat ik verkeerd lande. Mijn linkerenkel klapte om en al landend op mijn andere been schoot daar vervolgens weer een beetje de kramp in mijn kuit. Dat was een raar dansje. Enkel voelde nog goed genoeg om door te gaan. Tempo was nu toch ver te zoeken want het was filelopen op een lastig terrein. In de verte zag je een lint mensen lopen, echter beneden mij ook aardig wat mensen waarvan ik mij niet kon herinneren daar geweest te zijn. De moed begon mij vervolgens wel een beetje in de schoenen te zinken. Waar ze vandaan kwamen en waarom ze daar liepen weet ik niet maar we hoefden gelukkig niet meer naar beneden. Dat klimmen was af en toe een raar dansje voor mij. Aan de ene kant je rechterkuit te ontlasten en aan de andere kant de enkel ontzien.
En dan sta je op eens bovenaan met in zicht een stukje naar beneden een heuveltje met daarachter de finish. Hardlopend naar beneden deed mijn enkel veel pijn en moest echt even ophouden met lopen. Even gewandeld en zo inwendig geweigerd om wandelend de finish over te gaan. Ik begon maar weer hard te lopen. heuvel op en daarna heuvel steeds harder zonder ergens last van te hebben. En zo uiteindelijk die ellendige finish gehaald in iets minder dan 5:37.
De Jungfrau is een mooie Marathon, waarvan ik door de zwaarte toch niet alles van hebben meegekregen. Hoogtevrees en het laatse stuk was ook geen fijne combi.
Enkel werd in de trein naar het huisje wat we hadden al wart dikker, de volgende dag zag het er niet prettig uit. Voor alsnog had en heb ik er geen last van..
O ja niet gelogd is niet gelopen. https://connect.garmin.com/modern/activity/901702296
[ Bericht 1% gewijzigd door TheWhiteCowboy op 18-09-2015 23:49:31 ]![]()
Ja, dat gaat wel, alleen houd ik daar niet zo van ivm eigen tempo. Loopband is echter weer heel saai.quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:52 schreef Guard het volgende:
[..]
En met een horende buddy, is dat wel enigszins verantwoord?
Tja, kies het minst kwade is dan de oplossing. Ik fiets overigens zonder bordjes of zo. Toen ik vroeger ooit enige jaren op een speciale school zat, ben vrij snel het gewoon onderwijs ingegaan, wilden ze ook dat ik het SH bordje nam.. Maar daar schiet niemand iets mee op.. Anderen niet omdat ze het niet snappen, en ik niet omdat anderen het niet snappen. Bovendien is het weer zo'n uitzonderingspositie waar ik niet aan wens deel te nemen. Ik heb bijna alles op de normale manier gedaan, heb bereikt wat een horende ook bereikt, kon altijd normaal sporten (hoortoestellen van vroeger waren beter met regen, bovendien hoefden ze vroeger maar 5jaar mee te gaan ipv 7, ook worden ze na 5 jaar nu niet meer gerepareerd...). Heb de verwachtingen van ziekenhuizen overtroffen, (zou nooit kunnen fietsen, lopen etc), dus ja, ik ben er wel tevreden mee.
Het maken van uitzonderingen zorgt m.i. voor zwakte, dat je je best niet hoeft te doen, tenzij je het echt niet kan dan hè... Ik heb bv uitzonderingen gehad bij luistertoetsen op school, dan kreeg ik een leesvaardigheidstoets of zo. Achteraf gezien ben ik wel benieuwd of er met meer prikkeling niet meer uit had gekomen..
Klinkt misschien heel raar..so get yourself a car and drive it all alone
Topprestatie TWC! Lijkt me een loodzware maar erg mooie marathon.
Zelf heb ik vanavond een iets kortere en minder spectaculaire wedstrijd gelopen: 5000m op de baan in Wageningen. Ging goed, kon wat harder doortrekken dan twee weken geleden en kon ook sterk finishen. Uiteindelijk 7" van mijn vorige tijd af gelopen: 17'05 en daar ben ik voor nu tevreden mee. Volgend seizoen wordt dat sub 17', vanaf volgende week ga ik weer lekker wegwedstrijden lopen.![]()
Vroeguh postte Viking84 hier mee, zij is ook slechthorend. Ik vraag me af hoe zij deze problemen oploste'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Wat een avontuur! Mooi hoe je er zo onbevangen in kon gaan en uiteindelijk toch precies de verwachte tijd te lopen, lijkt mij erg knap tijdens de eerste berg marathon! En nog een leuke vakantie gehad daarna?quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:42 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Zo inmiddels ook weer thuis vanuit Zwitserland. Meike heeft vroeger als kind een aantal vakanties doorgebracht in Zwitserland, tussen '89 en '95. Nu was dat zo goed bevallen blijkbaar, dat er een hoog Zwitserland spamgehalte was. Zo erg, dat het op een gegeven moment een verboden woord werd hier in huis, Zwitserland mocht niet meer genoemd werden in huis. Nu was ze in januari jarig en bij gebrek aan idee het idee geboren om dan maar een vakantie naar Zwitserland kon worden.
En wat is er dan leuker om dan ook nog een hardloop evenementje mee te pikken. Dus ik op zoek naar iets wat leuk is om te gaan doen iets niet al te groot , een halve marathon of zo. Na wat zoek werk kwam de Jungfrau naar voren in de periode dat we wilden gaan. Maar daar hebben ze alleen 'de hele' ,met aardig wat hoogte meters. Na toch wel aardig angstig nadenken mij er uiteindelijk maar voor ingeschreven. Hoogtemeters is niet iets waar ik normaal gesproken om loop te springen.
Na een voor mijn gevoel een lekkere voorbereiding, op de laatste twee weken na, op donderdag de auto in gekropen om zo'n 869 km later er weer uit te kruipen. Hotel wat we die nacht hadden, bood een mooi uitzicht op een berg waar daar ergens achter de finish zou moeten liggen Zaterdag. Terwijl aan de andere kant, in het iets lager gelegen Interlaken de start lag. De geest begon al lichtelijke sabotage pogingen te doen door middel van o.a spanningshoofdpijn.
Vrijdag startnummer opgehaald, op een best leuke expo en meteen een eventueel volgende Marathon daar gezien. Alles was netjes en goed verzorgd.
Zaterdag lekker frisjes wakker geworden en op weg naar de start. Was om een mooi gezicht om door Interlaken te rijden en dan allemaal mensen in hardloopkleding onderweg te zien. Ruim op tijd voor de start, waren we aanwezig. Heerlijk rustig bij het startvak staan praten. Paar minuten voor de start Meike naar een naar mijn idee goede toeschouwersplaats gestuurd en zelf maar lekker gaan cocoonen. Stond vlakbij de 5:30 pacer. Nu had ik geen idee wat voor tijd ik voor kon gaan. Ik ving op dat voor een 5:30 je een 2:00 op de halve moest hebben.
En toen kwam het startschot, nou ja startschot, het waren 3 behoorlijk harde klappen. En weg waren we. Nu had ik al begrepen dat de eerste 26 km's nog wel goed hardloopbaar waren en dat het daarna een groot gedeelte voor de gewone mens niet mogelijk is. Eerste km ging wel lekker en toen ook maar besloten om de eerste 26 nog enigszins er een wedstrijd snelheid van te maken. En dat ging best lekker eigenlijk iets te lekker zodat ik meer met hardlopen bezig was dan naar de omgeving te kijken.
Eigenlijk ging het iets te lekker en werd bang dat ik teveel te vroeg aan het geven was. Even herstellen achter een aantal babbelende Nederlanders. Er wat afluisterend achterhangend zag ik dat er wat mensen erlangs wilden terwijl zij vrolijk 3 dik liepen op een stukje waar je max 4 dik kon lopen. Toch maar even gezegd dat er mensen langs wilden. Nou was het antwoord ze konden er rechts langs was het antwoord en je loopt hier niet voor een tijd. Kon het toch niet laten om ze voor een stelletje asocialen uit te maken. Toen ze vervolgens bij de eerste mogelijkheid zowel rechts als links werden ingehaald en een daarop volgende zie je nu wel door mij, besloten ze eindelijk maar om max 2 breed te lopen, met 1 van de 3 nog even wat gebabbeld om daarna bij een drankpost weer te versnellen.
En het ging weer lekker volgens plan. Binnenkomst op de HM was precies op schema op 2:00 nog iets. Nog even 5 km door trekken op snelheid en daarna zou de klim komen, geen idee waar precies, maar komen moest ie. Ergens in Lauterbrunnen zou de hardlooplol op moeten houden bij km 26. Mooi stukje langs een rivier, drukke weg over, nog een stukje langs de rivier. Bochtje om en de weg gaat behoorlijk steil omhoog. Het weggetje bracht je naar de muur van Wengen. Vrijwel loodrecht omhoog langs de berg gaat naar Wengen. Km bordjes ging nu per 250 meter. Slingerend en erg steil langs de bergwand. En al snel dreigde kramp in mijn linker kuit te schieten. Op de grens van net geen inschietende kramp zo snel mogelijk boven zien te komen. Het werd dus standje uitlopen/snelwandelen.
Bovengekomen stond er vrij snel een massagepost. Hier maar even onder handen laten nemen door een nederlander. Hielp niet echt en vanaf hier werd het meer snelwandelen, met heel af en toe een stukje hardlopen. Maar om mij heen kijkend was dat ook meer de norm. Er viel gewoon bijna niet hard te lopen meer en degene die het wel probeerden gingen niet tot nauwelijks sneller. Met uitzicht op de Jungfrau zie je een lang lint van hardlopers. Het was erg smal en inhalen was erg lastig. Na elke keer bovenop een heuvel, hoop je eindelijk de finish te zien. Echter zie je alleen nog maar een hogere heuvel met een lint van lopers.
Op een gegeven moment ging er weer een stukje naar beneden en kon je snelheid maken. Dat was best lekker, totdat ik verkeerd lande. Mijn linkerenkel klapte om en al landend op mijn andere been schoot daar vervolgens weer een beetje de kramp in mijn kuit. Dat was een raar dansje. Enkel voelde nog goed genoeg om door te gaan. Tempo was nu toch ver te zoeken want het was filelopen op een lastig terrein. In de verte zag je een lint mensen lopen, echter beneden mij ook aardig wat mensen waarvan ik mij niet kon herinneren daar geweest te zijn. De moed begon mij vervolgens wel een beetje in de schoenen te zinken. Waar ze vandaan kwamen en waarom ze daar liepen weet ik niet maar we hoefden gelukkig niet meer naar beneden. Dat klimmen was af en toe een raar dansje voor mij. Aan de ene kant je rechterkuit te ontlasten en aan de andere kant de enkel ontzien.
En dan sta je op eens bovenaan met in zicht een stukje naar beneden een heuveltje met daarachter de finish. Hardlopend naar beneden deed mijn enkel veel pijn en moest echt even ophouden met lopen. Even gewandeld en zo inwendig geweigerd om wandelend de finish over te gaan. Ik begon maar weer hard te lopen. heuvel op en daarna heuvel steeds harder zonder ergens last van te hebben. En zo uiteindelijk die ellendige finish gehaald in iets minder dan 5:37.
De Jungfrau is een mooie Marathon, waarvan ik door de zwaarte toch niet alles van hebben meegekregen. Hoogtevrees en het laatse stuk was ook geen fijne combi.
Enkel werd in de trein naar het huisje wat we hadden al wart dikker, de volgende dag zag het er niet prettig uit. Voor alsnog had en heb ik er geen last van..
O ja niet gelogd is niet gelopen. https://connect.garmin.com/modern/activity/901702296Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Netjes! Jammer van die 5 seconden maar zo blijft er een mooi doel staan voor volgens jaar inderdaad : Pquote:Op zaterdag 19 september 2015 02:16 schreef Mr.B. het volgende:
Topprestatie TWC! Lijkt me een loodzware maar erg mooie marathon.
Zelf heb ik vanavond een iets kortere en minder spectaculaire wedstrijd gelopen: 5000m op de baan in Wageningen. Ging goed, kon wat harder doortrekken dan twee weken geleden en kon ook sterk finishen. Uiteindelijk 7" van mijn vorige tijd af gelopen: 17'05 en daar ben ik voor nu tevreden mee. Volgend seizoen wordt dat sub 17', vanaf volgende week ga ik weer lekker wegwedstrijden lopen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Straks m'n laatste lange duurloop. Maatje loopt 30k mee dus mooi wat afleiding en dan nog lusje van 5Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Tof zeg!quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:42 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
O ja niet gelogd is niet gelopen. https://connect.garmin.com/modern/activity/901702296![]()
Zo, eerste 6km weer achter de rug; niet helemaal zonder niggles maar het ging redelijk. Komende dagen toch nog maar even voorzichtig aan.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Mooi verslag altijd leuk de arrogantie van mensen om lekker naast elkaar te blijven en te zeggen je loopt niet voor een tijd. Iedereen loopt voor zichzelf geef dan ook iedereen de kans om dat te doen. Hopelijk houdt je enkel het een beetje!quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:42 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
O ja niet gelogd is niet gelopen. https://connect.garmin.com/modern/activity/901702296![]()
Zelf vanmorgen om 7.45 naar buiten gegaan voor mijn eerste ontbijtloze loopje, zover ik me kan herinneren.
9,5 km gehobbeld in iets meer dan een uur. Was gezellig buiten (veel mensen met honden) en ik had niet eens echt trek en ik kon nog best doorsloffen
Laatste 500 m nog een sprintje getrokken en nu maar eens lekker een douche pakken
Column over een onderzoek van mijn voormalige onderzoeksgroep: http://www.prorun.nl/gezo(...)met-gezond-verstand/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 19 september 2015 09:27 schreef Quoi het volgende:
Column over een onderzoek van mijn voormalige onderzoeksgroep: http://www.prorun.nl/gezo(...)met-gezond-verstand/
Lopen is gezond maar een marathon lopen niet! Straks komt er op de dozen hardloop schoenen ook een sticker: Geniet maar loop met mate. Dan krijgen we verslavingsklinieken van afkickende ultralopers die toch echt met enkelbanden vastgezet moeten worden omdat ze anders meteen in rondjes beginnen te rennen. Even zonder gekheid mijn vader had een veelte hoog slecht cholesterol met medicijnen, maar sinds hij loopt is dat ook alleen maar beter geworden. Lopen is zeker goed voor je maar zoals met alles fanatisme is niet altijd goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eten gaat wel goed hoor, ik wil sowieso niet meer afvallen de laatste weken voor de marathon. En heb inderdaad ook vooral wat extra eiwitten genomen, af en toe zo'n reep na een zware training, naast dagelijkse portie zuivel en een gekookt ei.quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:38 schreef wyccie het volgende:
Ik ben wel afgevallen, maar echt niet sneller geworden. Ik probeer me juist weer vol te stoppen met wat koolhydraten.
Maar heb vannacht een heerlijke 8 uur geslapen, hoera voor rustdagenEn vandaag alleen een rustig rondje van 10km, voel me ook alweer beter uitgerust dan ik me in 3 weken of zo gevoeld heb dus dat is erg fijn!
quote:tnx
@LT, en ik me maar stoer voelen met mijn nog geen 10 km vandaag
Hihi, leuk die verschillen!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Daarom zie ik mijn lopen ook steeds minder als een verslaving en meer als wen love affairquote:Op zaterdag 19 september 2015 09:43 schreef mytec het volgende:
[..]
Lopen is gezond maar een marathon lopen niet! Straks komt er op de dozen hardloop schoenen ook een sticker: Geniet maar loop met mate. Dan krijgen we verslavingsklinieken van afkickende ultralopers die toch echt met enkelbanden vastgezet moeten worden omdat ze anders meteen in rondjes beginnen te rennen.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zo. Eindelijk in de trein. Zouden eigenlijk die van 10:45 nemen maar dan moet deze kneus haar keurig klaargelegde startnummer niet thuis op de tafel laten liggen.
quote:Op zaterdag 19 september 2015 11:11 schreef DeLuna het volgende:
Zo. Eindelijk in de trein. Zouden eigenlijk die van 10:45 nemen maar dan moet deze kneus haar keurig klaargelegde startnummer niet thuis op de tafel laten liggen.![]()
![]()
![]()
TWC, mooi verslag ( en prestatie!)
Mr.B: snel zeg!
Mevrouw Quoi, ook weer een leuk stukje!
Murmeli, ook goed gedaan.
Mijn lange duurloop werd een kortere run/walk/run. Benen verzonnen allemaal smoesjes om niet lekker te gaan lopen, en ik kreeg last van een steek in.mijn linker onderbuik (voorkant, niet in de zij). Geen goed gevoel. Wil nu eigenlijk zo snel mogelijk alsnog de lange duurloop doen, maar ik denk dat ik er beter aan doe om nu even mijn verlies te nemen en maandag weer verder te gaan met de rest van het schema. Misschien afgelopen weken toch wat te veel gedaan.![]()
Wauw twc ! Respect![]()
Mr.B Jeej das echt heel snel!
Murmeli, ook lekker bezig en dat zo vroeg.
@LT fijn dat je weer wat lekkerder hebt geslapen,hopen dat je het door kunt zetten.
Zo ik heb donderdag niet getraind. Ipv daarvan een hele dag in B'zoo geweest en toen nog vanaf 4 uur in Arnhem wezen shoppen. Ook wel eens leuk en nodig.
Maandag ga ik weer lekker trainen. En dan donderdag nog een rustige training, en dan lekker niks tot de posbankloop. Vind best spannend die loop.. Maar komt goed.
![]()
Mooi verslag en een geweldige prestatie TWC!
Ga zo ook de deur uit voor een hardlooprondje. Hopen dat de voorspelde regenbui toch beetje meevalt.![]()
Dan mag het ;-)quote:Op zaterdag 19 september 2015 10:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Daarom zie ik mijn lopen ook steeds minder als een verslaving en meer als wen love affair![]()
Net een 28km lange duurloop gedaan op een lager tempo dan normaal ging lekker tot 25km daarna werden mijn benen toch een stukje zwaarder. Qua hartslag was het de hele tijd prima, alleen ben blij dit sowieso gedaan te hebben voor de marathon.![]()
Zo, tweede wedstrijd van 2015 ook achter de rug tijd minder dan ik verwachtte, maar podiumplek gescoord, uitgebreid verslag komt nog...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
35k in een kleine 4 uur gelopen. De benen hadden het zwaar ondanks de 5 gelletjes die ik mee had. Conditioneel vrij makkelijk. Maatje en ik hadden leuk rondje bedacht, maar vanwege de Hellendoorn rally kwamen we steeds bij een proef uit. Dus het is een lusje en 2 heen en weertjes geworden.
Mooi verslag cowboy!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Goed!quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:50 schreef MaleDuck het volgende:
Zo, tweede wedstrijd van 2015 ook achter de rug tijd minder dan ik verwachtte, maar podiumplek gescoord, uitgebreid verslag komt nog...![]()
![]()
Beek als in Beek bij de Ooij ?quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:16 schreef motorbloempje het volgende:
Ja! Zijn even in Den Haag
Morgen rondje bij bij Beek (GLD) lopen.Daar zitten heuvels hoor
![]()
![]()
*Juichtquote:Op zaterdag 19 september 2015 15:32 schreef DeLuna het volgende:
JUICHEN! 58:41 gelopen, doel behaald.
Later meer.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:32 schreef DeLuna het volgende:
Later meer.![]()
![]()
Topper!!quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:32 schreef DeLuna het volgende:
Later meer.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Yessssss!!!!!!! Super goed gedaan!quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:32 schreef DeLuna het volgende:
Later meer.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Later meer.En nu wel van die sigaar afblijven he
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 september 2015 16:27 schreef GotC het volgende:
Wat superknap DeLuna!!
Ik ben ook suuuuperblij! Ruim een minuut van m'n all-time PR!stoer!!
DeLuna ook goed gedaan
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op zaterdag 19 september 2015 16:27 schreef GotC het volgende:
Wat superknap DeLuna!!
Ik ben ook suuuuperblij! Ruim een minuut van m'n all-time PR!![]()
Wat een goed PR weekend, nu al!!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik was daar tot half 12quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:02 schreef motorbloempje het volgende:
Net YUR en GotC misgelopen bij de trailwinkel
Later meer.![]()
![]()
Hoppaquote:Op zaterdag 19 september 2015 16:27 schreef GotC het volgende:
Wat superknap DeLuna!!
Ik ben ook suuuuperblij! Ruim een minuut van m'n all-time PR!![]()
![]()
Officiële tijd 1:05:38, vorige PR was 1:06:49. Plan goed uit kunnen voeren (1e 5 km in LDL tempo, 2e versnellen). Goeie negatieve split, 1e 5km in 34:08, 2e in 31:30.
Ik ben vooral blij dat het redelijk moeiteloos ging, met een mooie eindsprint.Geeft veel hoop voor de 7^^!
![]()
Dus nog genoeg over , mooie split beter versnellen dan moeten afzakken!quote:Op zaterdag 19 september 2015 17:02 schreef GotC het volgende:
Officiële tijd 1:05:38, vorige PR was 1:06:49. Plan goed uit kunnen voeren (1e 5 km in LDL tempo, 2e versnellen). Goeie negatieve split, 1e 5km in 34:08, 2e in 31:30.
Ik ben vooral blij dat het redelijk moeiteloos ging, met een mooie eindsprint.Geeft veel hoop voor de 7^^!
![]()
![]()
Wauw!quote:Op zaterdag 19 september 2015 17:02 schreef GotC het volgende:
dat kan ik me voorstellen zeg!
Nou inderdaad!!! Heerlijk, geniet van je prestatiequote:Op zaterdag 19 september 2015 17:02 schreef GotC het volgende:
Zo, startnummer gehaald op het fietsje bij de Loperscompany (die natuurlijk enorme sale had, maar ik heb me ingehouden). Flinke regenbuien in Maastricht, dus alle single trail paadjes zijn paadjes from hell geworden, that's for sure![]()
DeLuna en GotC wat een mooie prestaties!!![]()
![]()
Heeft iemand anders het volgende wel eens: Ik kwam thuis van mijn run, zegt mijn vriendin wat zit er op je hoofd helemaal wit. Ik kijken bleek er een hele laag zout (van het zweet) opgedroogd op mijn hoofdhuid te zitten. Weet nu ook waarom mijn ogen soms zo branden tijdens het lopen..![]()
Ja hoor, dat heb ik ook wel eensmaar zweet in m'n ogen minder snel. M'n wenkbrauwen houden al veel tegen, en veel beland ook in m'n pet of zweetband. Zweet in m'n ogen is echt nasty
Wauw! Gefeliciteerd DeLuna en GotC![]()
![]()
![]()
Ik heb net het startnummer ontvangen vd posbankloop. Met speldjes en een bandje voor de tas. Maar geen verdere info .. Ik had ook een shirt besteld maar zie daar ook geen bonnetje voor ofzo. Is dit normaal bij hun of hoe zit dat? Ben gewend dat er gewoon een briefje bij zit met meer info..![]()
quote:Op zaterdag 19 september 2015 17:02 schreef GotC het volgende:
super zeg!!
Het is voor het eerst sowieso dat ik het nummer opgestuurd krijg, was andere jaren nooit.quote:Op zaterdag 19 september 2015 17:42 schreef xMissi het volgende:
Wauw! Gefeliciteerd DeLuna en GotC![]()
![]()
![]()
Ik heb net het startnummer ontvangen vd posbankloop. Met speldjes en een bandje voor de tas. Maar geen verdere info .. Ik had ook een shirt besteld maar zie daar ook geen bonnetje voor ofzo. Is dit normaal bij hun of hoe zit dat? Ben gewend dat er gewoon een briefje bij zit met meer info..
Maar Posbankloop is supersimpel. Gewoon erheen gaan en alles komt goedis een goede organisatie, die doen het al jaren! Lees op de site gewoon nog even de deelnemersinfo door en daar staat alles op! Met je t-shirt komt het ook wel goed, neem anders voor de zekerheid een screenshot van je bevestigingsmailtje op je telefoon mee (of een printje).
Dat is een mooie negatieve split! En natuurlijk ook een mooi nieuw PRquote:Op zaterdag 19 september 2015 17:02 schreef GotC het volgende:
Altijd lekker als een plan uitkomt
DeLuna ook gefelicteerd met een knappe tijd (en dat voor een eerste 10km, toch?)![]()
![]()
Wat is ie mooi!
Mijn speedcrossjes staan al klaar voor morgenquote:Op zaterdag 19 september 2015 17:22 schreef Quoi het volgende:
Zo, startnummer gehaald op het fietsje bij de Loperscompany (die natuurlijk enorme sale had, maar ik heb me ingehouden). Flinke regenbuien in Maastricht, dus alle single trail paadjes zijn paadjes from hell geworden, that's for sure![]()
Mailtje van de organisatie van de Marathon over de Via Belgica gehad, en ze gaan een hoop dingen veranderen. En volgens mij zijn het vooral goede veranderingen. De belangrijkste punten:
• Het wordt in 2016 bij de MVB minder warm dan dit jaar
• Geen kannibalisme
• Douchen na afloop
Niet gelogen, maar lees de mail in de spoiler voor meer duidelijkheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2015 19:32:07 ]![]()
Wow TWC, wat een ding!
En heel goed bezig DeLuna, GotC en MD!
Ik heb al sinds maandag niet gelopen. Dus ik ga morgen wel weer.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Zo, verslag is ook klaar:
https://allergenenhardlop(...)5-km-in-vlaardingen/
TL;DR:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.endomondo.com/users/2924303/workouts/604298117<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:37 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Tja, ik vond zo een iets te lang parcours wel iets heroisch hebben.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:37 schreef MaleDuck het volgende:
TL;DR:MD is back on track!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.endomondo.com/users/2924303/workouts/604298117
TL;DR:Congrats !!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.endomondo.com/users/2924303/workouts/604298117![]()
![]()
Jep, nog niet helemaal on speed, maar heb de finish op de baan gedaan vandaagquote:
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
TL;DR:Voor een herstart dit jaar toch niet verkeerd ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.endomondo.com/users/2924303/workouts/604298117![]()
![]()
Nice! Leuk om zo één op één de strijd aan te gaan bij kleine wedstrijdjes hequote:Op zaterdag 19 september 2015 19:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep, nog niet helemaal on speed, maar heb de finish op de baan gedaan vandaag
Hence the trackquote:Op zaterdag 19 september 2015 19:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep, nog niet helemaal on speed, maar heb de finish op de baan gedaan vandaagspeed will come soon!
Ja, zeker met die man die de hele tijd 200 meter achter me liepquote:Op zaterdag 19 september 2015 19:42 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nice! Leuk om zo één op één de strijd aan te gaan bij kleine wedstrijdjes heIk maakte de inschattingsfout dat hij wel de 15 zou lopen en dus liet ik hem eigenlijk iets te ver weg lopen.
Zeker niet, 5 km tijd is 19:10, ik had gehoopt op sub 19, maar had met mezelf afgesproken dat ik blij zou zijn met sub 20.quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Voor een herstart dit jaar toch niet verkeerd ?Dus ik ben BLIJ, dat is de les die een mede atleet me geleerd heeft
Jep, mn eerste individuelequote:holadiejee
Yess, master Yoda...quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:45 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hence the trackspeed will come soon!
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Thanks, jij ook super met je MEGA negatieve split!!!quote:<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Niet echt hardloopgerelateerd, maar ik hoop dat ik er morgen heel hard op ga lopen: heb echt heerlijk gekookt en gegeten. Pompoen/linzen/wortelsoep met heel veel kardemom en tabasco en kruiden, en pasta met tomatensaus en dragon-gehaktballetjes![]()
Mijn rondje vanochtend ging iets 'slechter' dan ik had gehoopt, tempo is nog niet helemaal en par met de hartslagzones zoals ik die normaal loop en ik voelde mijn rechterbil/lies af en toe ook nog een beetje, maar ik zie wel hoe ik me morgen voel. Als het niet gaat om voluit te lopen schakel ik wel over op marathon-tempo of zo. De weersomstandigheden zijn iig vrij ideaal volgens mij!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik heb ook een mailtje uit Maastricht gehad dat ik "elite" ben
TL;DR:Gefeliciteerd! zeker een mooie herintrede, jammer van die "nep" 15km loper, zijn de nummers op de rug exact hetzelfde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.endomondo.com/users/2924303/workouts/604298117![]()
Morgen weer wat oude afleveringen van Ronflonflon luisteren onder het hardlopen, blijft grappig![]()
Moest gisteren af en toe keihard lachen en de mensen maar kijken van : Die is raar![]()
De oudere jongeren onder ons zullen het wel kennen maar dit dus : http://weblogs.vpro.nl/ronflonflon/![]()
quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep, nog niet helemaal on speed, maar heb de finish op de baan gedaan vandaag
Niet mauwen, gewoon goed gelopen. Nu niet meer van die stomme ziekdingen hé?
Stom eigenlijk dat ze zoiets triviaals in een mailtje moeten zettenquote:Op zaterdag 19 september 2015 20:10 schreef Guard het volgende:
Ik heb ook een mailtje uit Maastricht gehad dat ik "elite" ben
Ik mis nog 1 verbeterpuntje: een metalen medaille.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2015 20:48:24 ]![]()
assumption is the mother of all fuck ups....quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:49 schreef MaleDuck het volgende:
Ja, zeker met die man die de hele tijd 200 meter achter me liepIk maakte de inschattingsfout dat hij wel de 15 zou lopen en dus liet ik hem eigenlijk iets te ver weg lopen.
Maar, van harte met je 2de plek, top-prestatie!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindelijk een goede race indeling. Hoewel ik me in het begin wel echt moest inhouden was ik aan het eind blij dat ik niet zo hard ben weggegaan. Onderweg wel 3 mensen gezien op blote voeten waarvan een iemand zelfs een hond bij zich had.![]()
Splits: 6:14, 5:56, 5:50, 5:42, 5:50, 5:39, 5:45, 5:45, 5:40, 5:51, (4:20).
Verder nergens last van gehad, geen gekke pijntjes of wat dan ook. Het ging heerlijk. Goede temperatuur en geen regen. Leuke wedstrijd verder ook en goede organisatie. Medaille graveren ging ook ontzettend snel in vergelijking met Zwolle.![]()
Oh en de volgende keer gewoon startnummer meteen in de tas stoppen in plaats van op tafel laten liggen, scheelt een hoop stress vantevoren.![]()
![]()
inderdaad, op perkament, bezorgt door een Romeinse legionnaire had beter op zijn plaats geweestquote:Op zaterdag 19 september 2015 20:47 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Stom eigenlijk dat ze zoiets triviaals in een mailtje moeten zetten
Ik mis nog 1 verbeterpuntje: een metalen medaille.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Oei, lelijke medaille gespot voor morgen
Wat een mooie dingen weer dit weekend! GotC mag nu niet meer zeggen dat de 5k niet onder de 30 minuten kan, na een 31.30 in de 2e helft van een 10. MD goed dat je weer terug bent! Meteen een podium, gefeliteerd! Mr.B een erg knappe tijd gelopen! Die sub17 komt goed! DeLuna ook super gedaan!
DW een ontzettend lange duurloop, die marathon komt goed!
En TWC natuurlijk een mooi verslag! Met daarbij behorende prestatie nogmaals!
![]()
Alle lopers die morgen nog lopen in de groove en DtD enzo allemaal veel plezier! Ik heb er in ieder geval zin in!![]()
![]()
Ik kruip morgen lekker voor de tv om de DtD te volgen
Oeh, waar kunnen we dat volgen?quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:23 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik kruip morgen lekker voor de tv om de DtD te volgen![]()
Tevens bedankt iedereen voor de complimenten!
AT5, vanaf 10:00 uurquote:Op zaterdag 19 september 2015 22:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oeh, waar kunnen we dat volgen?![]()
Tevens bedankt iedereen voor de complimenten!oh, en ze zenden uit tot 17:00 uur!
streamen ze ook??quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
AT5, vanaf 10:00 uuroh, en ze zenden uit tot 17:00 uur!
Moet je aan streamnl vragenquote:
Succes morgen dammerts en graverts.
Ik ga de dam tot dam fietsclassic doen. heel lui 40 km, rustig aan.
Fiets weer uit de mottenballeb gehaald, tering wat fietst dat ding lekker
om het voor mijzelf makkeijk te maken vraag ik het zijn neef Streamnz wel!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
om het voor mijzelf makkeijk te maken vraag ik het zijn neef Streamnz wel!
Heb ik ook. En als er dan zweet mijn ogen in drupt is het inderdaad bingoquote:Op zaterdag 19 september 2015 17:27 schreef mytec het volgende:
Heeft iemand anders het volgende wel eens: Ik kwam thuis van mijn run, zegt mijn vriendin wat zit er op je hoofd helemaal wit. Ik kijken bleek er een hele laag zout (van het zweet) opgedroogd op mijn hoofdhuid te zitten. Weet nu ook waarom mijn ogen soms zo branden tijdens het lopen..![]()
![]()
daar heb je zweetbanden voor.... retro!quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:02 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Heb ik ook. En als er dan zweet mijn ogen in drupt is het inderdaad bingo'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ook! Op www.at5.nl wordt het hele circus gestreamd. Geen of t ook bij jou te zien is.quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:02 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Heb ik ook. En als er dan zweet mijn ogen in drupt is het inderdaad bingoGebeurde vooral in de volle zomer, nu alleen een soort van masker van zout op. Las op internet dat je gewoon moet zorgen dat je zout in name ok is, aangezien ik meestal toch (te) veel binnenkrijg is dat geen probleem. Retro zweetbandjes kunnen ook, maar dat maakt het hoofd ook weer wat warmer.quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
daar heb je zweetbanden voor.... retro!![]()
Wat ga je goed joh! Echt tof om te zienquote:Op zaterdag 19 september 2015 17:02 schreef GotC het volgende:
![]()
![]()
Ik heb nog echt niet het idee dat er straks een wedstrijd gelopen moet worden, laat staan een halve marathonmaar zo maar eens met het pre-race ritueel beginnen dan verandert dat misschien
Oh ja dat ookquote:Op zondag 20 september 2015 07:57 schreef steffelonio het volgende:
Alle lopers vandaag: veel succes!en plezier!
[ Bericht 71% gewijzigd door #ANONIEM op 20-09-2015 08:12:14 ]![]()
Ik heb ook nog niet echt het idee dat ik straks een 'race' ga doen. Misschien wel goed, want voor mij is het meer een LDL dan een wedstrijd.
Iedereen veel succes vandaag en groovy ppl; tot straks!Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dat heb ik dus ook precies zo. Tot laters!quote:Op zondag 20 september 2015 08:30 schreef Guard het volgende:
Ik heb ook nog niet echt het idee dat ik straks een 'race' ga doen. Misschien wel goed, want voor mij is het meer een LDL dan een wedstrijd.
Iedereen veel succes vandaag en groovy ppl; tot straks!
De rest vd lopers: succes!![]()
Yes, die zitten erin! Met chocoladestukjes zelfs deze keer!quote:En een zeldzaam kopje espresso zo, en ik ben inmiddels in loopoutfit. Kort-ultrakort, want alle normale lengte-kleding zat in de was, nouja, hard rennen om warm te blijven dan maar..
Wow, Jero_nimo die een wegwedstrijd gaat lopen vandaag.![]()
Ik loop ook de DtD zo, geen enkele ambitie qua tijd, maar wel zin in een wedstrijdje weer.
Jack does it in real time...![]()
Was een aardig zootje bij de Den Haag Marathon, lees ik. Start superlang uitgesteld. Zou iets zijn met de veiligheid. Politie zou niet overal zijn (die zijn al weken aan het drammen) en trams over het parkoers.
Maar ze zijn uiteindelijk een half uur later toch weg.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dat is suf zeg, als je start uitgesteld wordt, ben je weer helemaal koud.
RD gefeliciteerd, geef je jezelf nog kms cadeau vandaag?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Wat een topprestaties zijn er weer gelopen dit weekend!
En er komen nog heel veel lopers in actie vandaag. Dus er komen ongetwijfeld nog meer fantastische prestaties bij.
Misschien kom ik nog even supporteren bij de Halve van Hoogland.![]()
Koffie,koffie..tijd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Afbeultraining Strandtraining again over een paar uur![]()
![]()
@L_T, klein rustig rondje van 7km om de knie opnieuw te testen......going good!
Wat een baggerkwaliteit zendt AT5 uit zeg... Pixels, haperingen, bah![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Veel succes en plezier voor alle lopers vandaag! Zelf blijf ik nog even lekker op de bank hangen, dam tot dam kijken en vanmiddag zelf een stukkie hollen. Vanaf volgende week drie weekenden achter elkaar een evenementje, dus vandaag nog maar even lekker op het gemak.![]()
Oh hier is het primaquote:Op zondag 20 september 2015 10:04 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat een baggerkwaliteit zendt AT5 uit zeg... Pixels, haperingen, bah!
Succes alle lopers van vandaag! Hopen dat het vandaag net zo goed gaat als gisteren
Hier is het ook beter nuquote:
RTVNH kan je als alternatief proberen nog, zelfde uitzending.quote:Op zondag 20 september 2015 10:04 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat een baggerkwaliteit zendt AT5 uit zeg... Pixels, haperingen, bah!
Voor de liefhebbers: SPT / Dam tot Damloop 2015: Amsterdam-ZaandamJack does it in real time...![]()
Het is hier trouwens een straaaaaalende dag!Onze kamer heeft trouwens uitzicht op het Fort St Pieter. Niet slecht
![]()
![]()
Ik zag op het parcourskaartje dat de 32 ook nog langs Eben Emael komtquote:Op zondag 20 september 2015 10:52 schreef Quoi het volgende:
Het is hier trouwens een straaaaaalende dag!Onze kamer heeft trouwens uitzicht op het Fort St Pieter. Niet slecht
"How was that possible?" - ja, leg dat eens uitquote:Op zondag 20 september 2015 11:13 schreef Gogo83 het volgende:
Wat een diepte-interview weer op AT%.'How did the race go?'
45.15, toch een knappe tijd! Hier had de trein uiteraard weer vertraging dus zit op een slechte bus aansluiting te wachten, gelukkig had ik daar tijd voor ingerekendmaar wat een heerlijk temperatuurtje! Begin echt zin te krijgen!
Zo, even alle lopers van de den Haag hele en ultra marathon aangemoedigd op het strand. Supermooi strand vandaag, lekker hard![]()
![]()
Zo maar naar Maastricht rijden. Ik zie wel wat het wordt. Moet het nummer nog halen en uurtje rijden. Vind de wachttijd tot de start wel best lang...so get yourself a car and drive it all alone
Veel plezier allemaal vandaag! Q gewoon weer aan het trailen!
Ik ben even een weekje aan het roadtrippen. Naast een stop in Tsjechië hebben we nog geen idee waarheen. Maar hardloopkloffie en Garmin zijn mee, dus als het goed is komen er weer wat nieuwe rondjes op m'n hardloopkaartje![]()
![]()
Sterker nog, ik zie er ook zo uit!quote:Op zondag 20 september 2015 11:35 schreef hatsaflats het volgende:
Veel plezier allemaal vandaag! Q gewoon weer aan het trailen!
Ik ben even een weekje aan het roadtrippen. Naast een stop in Tsjechië hebben we nog geen idee waarheen. Maar hardloopkloffie en Garmin zijn mee, dus als het goed is komen er weer wat nieuwe rondjes op m'n hardloopkaartje![]()
Veel plezier met roadtrippen!![]()
Later meer.quote:Op zaterdag 19 september 2015 17:02 schreef GotC het volgende:
TL;DR:Mooie prestatiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.endomondo.com/users/2924303/workouts/604298117. Wie nog moeten gaan lopen vandaag veel plezier en succes
.
Ik heb gisteren mijn langste loop ooit gedaan. Het is toch wel (mentaal) zwaar om zo'n stuk in je eentje te lopen en denk dat het ook niet meehielp dat ik deze week steeds te weinig geslapen heb en dat ik gisterochtend moest werken. Wel weer 33km in 3:38 in de benen![]()
https://www.endomondo.com/users/5539573/workouts/604521352![]()
Vinkie heeft ook weer eens een belachelijke tijd neer gezet tijdens de DtD. Maar dat mag hij zelf komen melden
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik heb 'm niet op tv geziente snel voor de camera's!
Gefeliciteerd erg knappe tijd!quote:Op zondag 20 september 2015 12:15 schreef Jero_nimo het volgende:
57'27!
15km in 53'38, 1.5 minuut onder mijn PR.
Sterk!
Later meer
Hopelijk geen flitspalen langs de route!![]()
Wowquote:Op zondag 20 september 2015 12:15 schreef Jero_nimo het volgende:
57'27!
Sterk!
Later meer![]()
Kloptquote:Op zondag 20 september 2015 09:37 schreef mosselmossel het volgende:
Was een aardig zootje bij de Den Haag Marathon, lees ik. Start superlang uitgesteld. Zou iets zijn met de veiligheid. Politie zou niet overal zijn (die zijn al weken aan het drammen) en trams over het parkoers.
Maar ze zijn uiteindelijk een half uur later toch weg.kon mijn humeur niet kapot krijgen, heb genoten
We werden dan ook goed vermaakt door de omroeper met Haags accent
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Mooie tijd! Een vriendin van mij heeft gisteren exact dezelfde tijd gelopen op de 5em haha
20km gehold. Was best zwaar na een verhuizing met veel trappen lopen gisteren. Maat het is volbracht, ging best nog wel goed verder, ondanks de benen.
Nu echt klaar met de duurlopen voor de Kustmarathon. Laat maar komen. Veel zin in!
En tering Jero, wat hard.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Wat een tijd zegquote:Op zondag 20 september 2015 12:15 schreef Jero_nimo het volgende:
57'27!
Sterk!
Later meer![]()
![]()
Mooie tijd man, gefeliciteerd!quote:Op zondag 20 september 2015 12:15 schreef Jero_nimo het volgende:
57'27!
Sterk!
Later meer![]()
Het is hier bij de finish is Den Haag echt een trieste, troosteloze bende. De speaker is idd de redder van de dag, zoals hij eigenlijk altijd is
Er lopen er hier gewoon echt veel verkeerd omdat er niemand meer staat te vertellen waar ze naartoe moeten
Jeetje, dat is geen goede reclame, èn ontzettend zuur als je daar nog loopt
Tja, de vredesmarathon... Het was de eerste twee keer al niets en dan is het toch een beetje treurig dat het niet beter wordt![]()
Het is idd sneu dat ze er niet van leren. Blijft toch elke keer net-niet, terwijl het enorm veel potentie heeft.![]()
De 62km is ruim gewonnen door de vrouw die vorige week Nederlands kampioene op de hele triathlon werd
Dat was een eenzame, winderige strijd door de polder, waardoor het me net niet lukte om onder de 1.31 te komeneen aantal mannen probeerde me in het begin nog op eigen initiatief te hazen, maar die liepen te langzaam waardoor het tempo elke keer omlaag ging als zij de kop overnamen en het me juist energie kostte om er steeds weer omheen te gaan. Dus toen ben ik maar bij ze weggelopen en heb ik vooral alleen gelopen. Maar na een zeer slechte week en op een moeilijk parcours moet ik toch tevreden zijn met een PR van ruim een minuut (1.31.12 of iets dergelijks) en een derde plek, was ook heel snel hersteld na de finish dus de vorm is goed! Die 1.30 komt nog wel eens..
Over snel herstel gesproken!quote:Op zondag 20 september 2015 15:01 schreef YUR het volgende:
De 62km is ruim gewonnen door de vrouw die vorige week Nederlands kampioene op de hele triathlon werd![]()
Prima toch een PR! kan niet altijd even makkelijk gaan, maar alle beetjes voorruit in tijd helpen! Niet heel handig lamme hazen..quote:Op zondag 20 september 2015 15:24 schreef La_Tramposa het volgende:
Dat was een eenzame, winderige strijd door de polder, waardoor het me net niet lukte om onder de 1.31 te komeneen aantal mannen probeerde me in het begin nog op eigen initiatief te hazen, maar die liepen te langzaam waardoor het tempo elke keer omlaag ging als zij de kop overnamen en het me juist energie kostte om er steeds weer omheen te gaan. Dus toen ben ik maar bij ze weggelopen en heb ik vooral alleen gelopen. Maar na een zeer slechte week en op een moeilijk parcours moet ik toch tevreden zijn met een PR van ruim een minuut (1.31.12 of iets dergelijks) en een derde plek, was ook heel snel hersteld na de finish dus de vorm is goed! Die 1.30 komt nog wel eens..
![]()
Zeker! Een minuut vooruitgang is ook best prima! Baalde alleen na de finish een beetje omdat ik de laatste paar km bezig was om onder de 1.31 te komenquote:Op zondag 20 september 2015 15:31 schreef mytec het volgende:
[..]
Prima toch een PR! kan niet altijd even makkelijk gaan, maar alle beetjes voorruit in tijd helpen!
Dat komt zeker wel! Maar supergoed hoor! Gefeliciteerd met je 3e plek!quote:Op zondag 20 september 2015 15:24 schreef La_Tramposa het volgende:
![]()
![]()
Toch wel heel mooi om te zien in dit topic is er van alles wat, beginnende lopers, lopers die al een tijdje lopen en de die-hard medaille winnaars! We missen nog wel een olympisch/ek/wk/nk kampioen!![]()
Ja die 1.30 komt zeker nog wel en onder de 1.30 ook! Gewoon weer een prima pr gelopen, gefeliciteerd. En nu de laatste weken gas terug en dan knallen in Eindhoven!quote:Op zondag 20 september 2015 15:24 schreef La_Tramposa het volgende:
![]()
Mooie tijd LT. Het was mijn tijd vandaag![]()
Ik heb het overleefd!Het was superzwaar, maar leuk
Guard loopt nu het laatste (doch zo zware) stukje door the groove. Ik heb een biertje ontplopt.
![]()
Ja ik heb geen zin om die te lopen, sorry.quote:Op zondag 20 september 2015 15:54 schreef mytec het volgende:
Toch wel heel mooi om te zien in dit topic is er van alles wat, beginnende lopers, lopers die al een tijdje lopen en de die-hard medaille winnaars! We missen nog wel een olympisch/ek/wk/nk kampioen!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
St. Pietersbeartrail 10km. Lastig. In het begin heel veel sufferds die vooraan startten, maar bij het eerste heuveltje omhoog gingen lopen.. Verdomme, start dan achteraan als dat je plan is. Begin erg veel naast het pad gelopen daardoor een te hoog tempo aangehouden. Jammer vond ik ook dat bij de eerste echte klimdelen files ontstonden.
Halverwege begon ik het even heel erg zwaar te krijgen, heb nooit echt te maken gehad met hoogteverschillen of echte trailpaden. Km 4 t/m 6 waren echt loodzwaar. Rond km 7 ging het weer, een rond 7,5 a 8km draaiden we de Enci groeve in. Dat kreeg ik helaas last van een blaar door nieuwe sokken, maar toch maar doorlopen, al ging het niet lekker meer.
Uiteindelijk kwam Runkeeper met 11km afstand, 370m hoogtestijging en een tijd van 1:19.xx
Ik ging uit van 1:20 ivm zwaarte vh parcours en PR op de 10km van ong. 54min.
Het was tof om te doen, uitzichten adembenemend soms, maar ik heb denk ik meer met de weg. Al vond ik de sfeer hier wel gezelliger.so get yourself a car and drive it all alone
Hoera, ik heb nu ook hippe asfalt-patta'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze hebben hun eerste rondje goed doorstaan
Jij hebt duidelijk nog niet eerder een trail gelopenquote:Op zondag 20 september 2015 17:05 schreef Glijdt_licht het volgende:
St. Pietersbeartrail 10km. Lastig. In het begin heel veel sufferds die vooraan startten, maar bij het eerste heuveltje omhoog gingen lopen.. Verdomme, start dan achteraan als dat je plan is. Begin erg veel naast het pad gelopen daardoor een te hoog tempo aangehouden. Jammer vond ik ook dat bij de eerste echte klimdelen files ontstonden.
Halverwege begon ik het even heel erg zwaar te krijgen, heb nooit echt te maken gehad met hoogteverschillen of echte trailpaden. Km 4 t/m 6 waren echt loodzwaar. Rond km 7 ging het weer, een rond 7,5 a 8km draaiden we de Enci groeve in. Dat kreeg ik helaas last van een blaar door nieuwe sokken, maar toch maar doorlopen, al ging het niet lekker meer.
Uiteindelijk kwam Runkeeper met 11km afstand, 370m hoogtestijging en een tijd van 1:19.xx
Ik ging uit van 1:20 ivm zwaarte vh parcours en PR op de 10km van ong. 54min.
Het was tot om te doen, uitzichten adembenemend soms, maar ik heb denk ik meer met de weg.
Hee zeg... wowquote:Op zondag 20 september 2015 12:15 schreef Jero_nimo het volgende:
57'27!
Sterk!
Later meer
Een welverdiend biertje dus! Hoe liepen je schoenen?quote:Op zondag 20 september 2015 16:59 schreef Quoi het volgende:
Mooie tijd LT. Het was mijn tijd vandaag![]()
Ik heb het overleefd!Het was superzwaar, maar leuk
Guard loopt nu het laatste (doch zo zware) stukje door the groove. Ik heb een biertje ontplopt.
![]()
Dat zei ik dan ookquote:Op zondag 20 september 2015 17:06 schreef YUR het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nog niet eerder een trail gelopen. Maar goed, ik heb denk ik meer met de weg, maar je moet alles eens proberen. Voor hetzelfde geld was het echt mijn ding geweest. Maar dat denk ik dus niet.
so get yourself a car and drive it all alone
En weer een Fok!king podiumplaatsquote:Op zondag 20 september 2015 15:24 schreef La_Tramposa het volgende:
![]()
Gefeliciteerd!F means you're fucked![]()
LT, welke afstand was dit? HM?![]()
Gefeliciteerd met je podiumplek!!!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik zag ook nog iemand die de trail barefoot deed. In de groeve deed ie nog wel slippers aan, maar verder dus op blote voeten. Bijzonder, en vergt vast heel veel training en voorzichtig lopen.so get yourself a car and drive it all alone
Ik verbaas me tegenwoordig nergens meer overquote:Op zondag 20 september 2015 17:25 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik zag ook nog iemand die de trail barefoot deed. In de groeve deed ie nog wel slippers aan, maar verder dus op blote voeten. Bijzonder, en vergt vast heel veel training en voorzichtig lopen.Heb mensen ook al marathons zien lopen op blote voeten of op teenslippers. Wat me wel verbaasde was dat ik vorige week 2 mensen zag die op blote voeten aan het winkelen waren..
Jaquote:Op zondag 20 september 2015 17:14 schreef Murmeli het volgende:
LT, welke afstand was dit? HM?![]()
Gefeliciteerd met je podiumplek!!!Bedankt
dat is niet "lekker gek" maar gewoon smerigquote:Op zondag 20 september 2015 17:26 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik verbaas me tegenwoordig nergens meer overHeb mensen ook al marathons zien lopen op blote voeten of op teenslippers. Wat me wel verbaasde was dat ik vorige week 2 mensen zag die op blote voeten aan het winkelen waren..
![]()
Die teenslippers zijn waarschijnlijk (afleidingen van) huaraches. Die hebben nog wel wat meer om de voet heen en om de enkel. Dus die flip-floppen niet, anders zou het wel heel ernstig zijnquote:Op zondag 20 september 2015 17:26 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik verbaas me tegenwoordig nergens meer overHeb mensen ook al marathons zien lopen op blote voeten of op teenslippers. Wat me wel verbaasde was dat ik vorige week 2 mensen zag die op blote voeten aan het winkelen waren..
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb mezelf ook wel eens schuldig gemaakt aan barefoot winkelen, toen we naar de AH gingen in Rotterdam na de Ekiden. Lekker ijsjes halen.
![]()
Goeie genade zeg!!! Are you human?quote:
Ik zit (okee ik lig) hier echt trots te zijn op jullie snellies en overige doorzettersSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Op zondag 20 september 2015 17:32 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Die teenslippers zijn waarschijnlijk (afleidingen van) huaraches. Die hebben nog wel wat meer om de voet heen en om de enkel. Dus die flip-floppen niet, anders zou het wel heel ernstig zijn.
Nee dit waren echt flipflops, met wat ducktape, was onderdeel van een verkleedoutfit als RomeinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb mezelf ook wel eens schuldig gemaakt aan barefoot winkelen, toen we naar de AH gingen in Rotterdam na de Ekiden. Lekker ijsjes halen.
Hij finishte nog vlak achter me ook
Ah lol!quote:Op zondag 20 september 2015 17:34 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nee dit waren echt flipflops, met wat ducktape, was onderdeel van een verkleedoutfit als Romein
Hij finishte nog vlak achter me ook![]()
![]()
Zombies! Run!quote:Op zondag 20 september 2015 17:21 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik kreeg nog een leuke foto doorgestuurd net. Helaas niet gefocust op de juiste mensen alleen.
[ afbeelding ]
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik zag trouwens dat ik nog helemaal in de OP sta met de Ladiesrun van de Kustmarathon. Mag dat alsnog?quote:
1
2[b]2 oktober 2015 - [url=www.marathonzeeland.nl]Ladiesrun - Kustmarathon (Zoutelande)[/url][/b]
[*] Gogo83 - 10 km![]()
Ik weet niet of het al gezegd is maar bij de Flying Tiger (in ieder geval die in Utrecht) hebben ze reflecterende armbanden met lampjes. Daar was laatst iemand naar op zoek een paar topics geleden.![]()
Duinen!quote:Op zondag 20 september 2015 17:44 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Ik zag trouwens dat ik nog helemaal in de OP sta met de Ladiesrun van de Kustmarathon. Mag dat alsnog?
[ code verwijderd ]
Trappen!
Strand!
Hoog water!
quote:Op zondag 20 september 2015 17:32 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Die teenslippers zijn waarschijnlijk (afleidingen van) huaraches. Die hebben nog wel wat meer om de voet heen en om de enkel. Dus die flip-floppen niet, anders zou het wel heel ernstig zijn.
Daar leken de slippers inderdaad op die hij aantrok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb mezelf ook wel eens schuldig gemaakt aan barefoot winkelen, toen we naar de AH gingen in Rotterdam na de Ekiden. Lekker ijsjes halen.
Verder, wat een tijden zijn er gelopen. Gewoon ziek zowel LT als Jero.so get yourself a car and drive it all alone
Ik mag de OP niet meer aanpassen? Maar ik denk dat ze met Fok bezig zijn, want ik kon je net ook niet quoten.quote:Op zondag 20 september 2015 17:44 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Ik zag trouwens dat ik nog helemaal in de OP sta met de Ladiesrun van de Kustmarathon. Mag dat alsnog?
[ code verwijderd ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Vandaag meegedaan met de Dam tot Dam loop (businessloop). Tevreden met mijn nettotijd van 1:41:54"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Lekker weer vandaag in Udenhout!
Redelijk tevreden over de tijd (2:23) en nog geen idee hoeveelste ik daarmee ben geworden. Ben wel helemaal gesloopt weer.
Wel ver rijden.
Hoogtepuntje: bij de start omgeroepen worden als Sander Wetzels!
2 druppels water natuurlijk.It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
quote:Op zondag 20 september 2015 18:00 schreef Bos81 het volgende:
Vandaag meegedaan met de Dam tot Dam loop (businessloop). Tevreden met mijn nettotijd van 1:41:54goed gedaan! Toekito vertelde al dat je meeliep. Wij waren aan het fietsen
Dat begint ook al zo'n grote naam te worden in de hardloopwereld, begrijpelijk de verwarringquote:Op zondag 20 september 2015 18:54 schreef Cynic het volgende:
Lekker weer vandaag in Udenhout!
Redelijk tevreden over de tijd (2:23) en nog geen idee hoeveelste ik daarmee ben geworden. Ben wel helemaal gesloopt weer.
Wel ver rijden.
Hoogtepuntje: bij de start omgeroepen worden als Sander Wetzels!
2 druppels water natuurlijk.
Nog niks gehoord van de groove/groevetrailers trouwens?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Pijll zei dat t zwaar Was, hij maakt nog n verslag.quote:Op zondag 20 september 2015 19:30 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dat begint ook al zo'n grote naam te worden in de hardloopwereld, begrijpelijk de verwarring
Nog niks gehoord van de groove/groevetrailers trouwens?
Quoi en nog iemand gingen ff wat drinken geloof ik.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik heb al twee groevetrailers hier zien posten hoorquote:Op zondag 20 september 2015 19:30 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dat begint ook al zo'n grote naam te worden in de hardloopwereld, begrijpelijk de verwarring
Nog niks gehoord van de groove/groevetrailers trouwens?F means you're fucked![]()
Blijven hangen bij landgoed Slavante overigens. Best last van een adrenalinekick nog. Wat was het leuk![]()
Later volgt een verslagje heur.![]()
Oja, even gemist!quote:Op zondag 20 september 2015 19:35 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb al twee groevetrailers hier zien posten hoor
Glijdt_Licht goed gedaan, toch je streeftijd gehaald in je eerste trail! 'Streef'tempo lijkt me ook moeilijk in te schatten bij zoiets.
En bij Quoi moeten we nog even in spanning afwachten
Ik moet trouwens nog iets bedenken voor het meenemen van gelletjes in Eindhoven, mijn startnummerbelt wiebelde alle kanten op dus na 1km viel er al één gelletje uit en die band ging over mijn blote buik schuren. Toen heb ik de gelletjes en band maar in de bovenrand van mijn broekje gestopt maar dat is met 6 gelletjes niet echt een succes en gaat ook schuren op zo'n lange afstand vrees ik.
Misschien wat aanklooien met tape of zo om alles beter op zijn plaats te houden![]()
De drankposten waren vandaag ook al niet erg lekker bezig, ondanks dat het echt heel rustig was op het parcours zaten ze tot 2x toe niet op te letten en had ik geen bekertje.. Maar goed. De km bordjes waren er dit jaar in ieder geval wel allemaal
Hoe heb je je gels in Amsterdam gedaan dan?quote:Op zondag 20 september 2015 19:49 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oja, even gemist!
Glijdt_Licht goed gedaan, toch je streeftijd gehaald in je eerste trail! 'Streef'tempo lijkt me ook moeilijk in te schatten bij zoiets.
En bij Quoi moeten we nog even in spanning afwachten
Ik moet trouwens nog iets bedenken voor het meenemen van gelletjes in Eindhoven, mijn startnummerbelt wiebelde alle kanten op dus na 1km viel er al één gelletje uit en die band ging over mijn blote buik schuren. Toen heb ik de gelletjes en band maar in de bovenrand van mijn broekje gestopt maar dat is met 6 gelletjes niet echt een succes en gaat ook schuren op zo'n lange afstand vrees ik.
Misschien wat aanklooien met tape of zo om alles beter op zijn plaats te houden![]()
De drankposten waren vandaag ook al niet erg lekker bezig, ondanks dat het echt heel rustig was op het parcours zaten ze tot 2x toe niet op te letten en had ik geen bekertje.. Maar goed. De km bordjes waren er dit jaar in ieder geval wel allemaal
Toen liep ik met waterrugzak, dat ben ik nu niet van planquote:Op zondag 20 september 2015 19:55 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Hoe heb je je gels in Amsterdam gedaan dan?
Ik ben erg tevreden over http://www.spibelt.nl/16-spibelt-marathon-race-belt.quote:Op zondag 20 september 2015 19:56 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Toen liep ik met waterrugzak, dat ben ik nu niet van plan
Of was het nou http://www.spibelt.nl/spi(...)endurance-zwart.html ?F means you're fucked![]()
Haha, grappige foto van een stuk van de eindhindernis.
Da's pas een zweeffoto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
LT: snelle tijd zeg! Ik was al benieuwd hoe je het zou doen na al die trainingsarbeid.
Had je vandaag 6 gelletjes bij je, of is dat t aantal voor Eindhoven?![]()
quote:Op zondag 20 september 2015 19:57 schreef Cynic het volgende:
Haha, grappige foto van een stuk van de eindhindernis.
Da's pas een zweeffoto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die man achter je vindt het ook heel interessant.
Nee dat is voor de hele, vandaag had ik er 3 mee maar had wel bedacht dat 2 waarschijnlijk genoeg was, gelukkig 1 reserve dusquote:Op zondag 20 september 2015 19:57 schreef steffelonio het volgende:
LT: snelle tijd zeg! Ik was al benieuwd hoe je het zou doen na al trainingsarbeid.
Had je vandaag 6 gelletjes bij je, of is dat t aantal voor Eindhoven?
Eén lieve man wilde het gevallen gelletje zelfs nog voor me gaan ophalen, heb snel geroepen dat dat niet hoefde. Er waren sowieso veel behulpzame manfiguren vandaag, ik kreeg ook een lift terug naar Utrecht
@Yur, hmm ja misschien toch die nog halen dan. Ik ga dinsdag eerst eens testen of het werkt met tape.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Zo LT, wat een lekkere tijd weer op de hm!
Ik ben ook aan het kijken hoe ik m'n gelletjes mee ga nemen, nemen toch meer ruimte in dan ik eerst dacht. Heb nu ook wat andere smaken geprobeerd van SIS. Vind die ik nu gehad heb allemaal wel prima weg te krijgen en vind de smaak ook best lekker.![]()
Zo ik ben ook weer thuis, St Pieterbear trail was een juweeltje met een snufje sadisme (De Observant genaamd, ik had wel klimijzers mee kunnen nemen, en dat na 26 km...)
Super mooi daar, lekker tussen de mergelgroeves gelopen, langs het Albert kanaal en langs Fort Eben- Emael.
Laatste rondje door de groove zelf was ook behoorlijk pittig.
Pijll en het echtpaar Q ook nog gemeet, inclusief naborrel met die laatste twee (nog bedankt voor het hersteldrankje Q).
Nu pizza![]()
Ik vind het echt jammer dat ik zo nodig verstandig moest zijnquote:Op zondag 20 september 2015 20:13 schreef Guard het volgende:
Zo ik ben ook weer thuis, St Pieterbear trail was een juweeltje met een snufje sadisme (De Observant genaamd, ik had wel klimijzers mee kunnen nemen, en dat na 26 km...)
Super mooi daar, lekker tussen de mergelgroeves gelopen, langs het Albert kanaal en langs Fort Eben- Emael.
Laatste rondje door de groove zelf was ook behoorlijk pittig.
Pijll en het echtpaar Q ook nog gemeet, inclusief naborrel met die laatste twee (nog bedankt voor het hersteldrankje Q).
Nu pizza![]()
Voortaan doe je maar eigenwijs, mooie trail gemist heur!quote:Op zondag 20 september 2015 20:16 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik vind het echt jammer dat ik zo nodig verstandig moest zijnMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik weet...maar ik kan nog heel veel jaartjes hardlopen als het goed isquote:Op zondag 20 september 2015 20:17 schreef Guard het volgende:
[..]
Voortaan doe je maar eigenwijs, mooie trail gemist heur!
quote:Op zondag 20 september 2015 19:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]goed gedaan! Toekito vertelde al dat je meeliep. Wij waren aan het fietsen
Thanks. Ja ik begreep ook van Toek dat jij ook met de Pace-Pro Hartekindgroep mee fietste..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Ook weer zo..quote:Op zondag 20 september 2015 20:18 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik weet...maar ik kan nog heel veel jaartjes hardlopen als het goed isMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Hihihiquote:Op zondag 20 september 2015 20:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]Thanks. Ja ik begreep ook van Toek dat jij ook met de Pace-Pro Hartekindgroep mee fietste..
wat een prachtige resultaten weer! schitterende prestaties wer neergezet door een ieder dit weekend! L_T en Jero, van harte gefelicitieerd met jullie season best times
(ik zat samen met Gup AT5 te kijken en dat was het buzz woord volgens mij)
quarry runners, you all rock!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nou, 1 van die mannen vindt kennelijk dat hij je goed gepaced heeft.quote:Op zondag 20 september 2015 15:24 schreef La_Tramposa het volgende:
Dat was een eenzame, winderige strijd door de polder, waardoor het me net niet lukte om onder de 1.31 te komeneen aantal mannen probeerde me in het begin nog op eigen initiatief te hazen, maar die liepen te langzaam waardoor het tempo elke keer omlaag ging als zij de kop overnamen en het me juist energie kostte om er steeds weer omheen te gaan. Dus toen ben ik maar bij ze weggelopen en heb ik vooral alleen gelopen.
En je hebt hem niet eens bedankt!
![]()
Haha ja ik dacht even, wow dat is awkward, ik heb meer op kop gelopen dan achter welke man dan ook; maar ik weet nu wie dat is. Die liep de hele tijd een stuk voor me en de laatste 3km had ik hem als richtpunt en heb ik hem uiteindelijk ingehaald, nog even mee gepraat achteraf. Kon het even niet linken omdat hij gepaced zei maar nu weet ik weer om wie het gaatquote:Op zondag 20 september 2015 20:53 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Nou, 1 van die mannen vindt kennelijk dat hij je goed gepaced heeft.En je hebt hem niet eens bedankt!
het kostte me geen minuut om door het nieuwsoverzicht heen te scrollen en de eerste doom-berichten over onwel geworden mensen tijdens de DtD tegen te komen.....
De media en de nieuwsgieren smullen weer... sommige verslaggevers
Ik heb d'r nog niks over gehoord?quote:Op zondag 20 september 2015 21:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
het kostte me geen minuut om door het nieuwsoverzicht heen te scrollen en de eerste doom-berichten over onwel geworden mensen tijdens de DtD tegen te komen.....
De media en de nieuwsgieren smullen weer... sommige verslaggevers[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dus, de Pietersbear Trail, vandaag. De start was aan de rand van de cementfabriek in de Pietersberg, een indrukwekkende lokatie. Even met Guard en de Q's gesproken, en om 14:00 gingen we met z'n allen van start. Het eerste stuk ging gestaag bergop, zonder problemen. Maar in het bos waren er een paar gladde afdalingen, waar ik gevallen ben, en op mijn billen naar beneden ben gegleden. Dat was gelukkig het enige stukje dat zo gevaarlijk was.
Het parcours ging verder, door een mooi glooiend gebied op de grens met Belgie. De ravitaillering was prima in orde, en daarna namen we afscheid van de waaghalzen die zich voor de 32 (of 34) hadden ingeschreven. Voor de zoveelste keer liepen we omhoog, maar daarna kwam er eindelijk een stuk dat grotendeels vlak was. Een verademing.
Vlak voordat we de cementgroeve weer bereikten werden we het hoogste punt van de omgeving opgestuurd. Daar zaten een paar hellingen in die op handen en voeten genomen moesten worden. Dat ging me prima af, geen problemen mee gehad, maar hardlopen was het niet. Vanaf D'n Observant was er een lange afdaling, maar ik was intussen zo moe dat die niet meer op volle snelheid kon.
Beneden maakten we nog een lus van 3 km door de groeve, en dat was onverwacht zwaar. Niet alleen was ik vrijwel leeg; ook zaten er een paar hellingen in de weg, en was de grond vervelend bekiezeld. Naar mijn mening was dit het zwaarste deel van de wedstrijd.
En na 19km en 2:15 uur was de finish bereikt. Het duurde even voordat ik weer een zinnig woord uit kon brengen. Het was een leuke wedstrijd, dat wel. Of ik 'm nog een keer zou doen...? Ik weet het niet. Hardlopen is leuker.![]()
Mooie prestaties hier! En daarmee bedoel ik niet alleen de podiumplekken of PR's (goed gedaan!), maar ook de gewone trainingen. Iedereen is gewoon lekker bezig.Als ik het zo lees ben ik juist blij dat ik verstandig ben geweest.quote:Op zondag 20 september 2015 20:16 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik vind het echt jammer dat ik zo nodig verstandig moest zijn
Ik heb een goed hardloopweekend gehad. Gisteravond de Damloop by night gelopen (voor de tweede keer), echt heel gezellig en goed georganiseerd. De Zaandammers haalden alles uit de kast (stereo, lichtshows, vuurkorven), dansten en zongen. Het stuk over het water was ook weer mooi met mensen in jetpacks of zo. Ik liep onverwachts supergoed; ik haalde voortdurend mensen in, ook op de brug, tot aan de finish. Voelde me conditioneel nog nooit eerder zo goed en mijn benen deden heel erg hun best. Nooit eerder een 5 mijl gelopen, maar qua snelheid wel een PR gelopen. Vorig jaar liep ik hier ook al zo fijn.
En vanochtend de Dam tot Dam gelopen in een bedrijventeam. Te hard gestart, na de IJ-tunnel voelde het zwaar en werd ik aan alle kanten ingehaald terwijl ik toch ook mijn best deed om door te lopen. Dat zware stuk was desondanks voorbij voor ik het door had en daarna liep ik best stabiel en op redelijk tempo. Ik heb zelfs voor het eerst al rennend geprobeerd AA te drinken wat uiteraard resulteerde in een plakboel. Zelfs de banaan heb ik rennend verorberd. De laatste paar kilometers in Zaandam waren lekker. Hoewel ik dat stuk nog van gisteravond kende, bleken er toch meer bochten en meer meters in te zitten dan ik dacht. Aangezien ik de laatste 3 km al licht had versneld zette ik mijn sprint pas in bij 100 meter voor de finish. Een man liep met me mee en spoorde me aan harder te gaan. Dat heb ik gedaan en finishte voor hem.
Op de terugreis was ik echt kapót en heb geslapen. Dat is me lang niet meer overkomen.
Mijn enkel was na gisteren wat stijver geworden, maar nu voelt het redelijk ok.![]()
Serieus. In alle stortvloed aan media-aandacht voor die wedstrijd zijn er twee kleine berichtje over een reanimatie en wat onwel worden. Dat is echt heel weinig. Ik zie zelfs berichten over een vlekkeloze Damloop.quote:Op zondag 20 september 2015 21:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
De media en de nieuwsgieren smullen weer... sommige verslaggevers
Vrij normale berichtgeving, volgens mij.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Jij bent natuurlijk niet helemaal onpartijdigquote:Op zondag 20 september 2015 22:30 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Serieus. In alle stortvloed aan media-aandacht voor die wedstrijd zijn er twee kleine berichtje over een reanimatie en wat onwel worden. Dat is echt heel weinig. Ik zie zelfs berichten over een vlekkeloze Damloop.
Vrij normale berichtgeving, volgens mij.
Ik misschien ook niet, door mijn werk als brandweerman heb ik een afschuw gekregen voor journalisten die (bewapend met telelenzen) stad en land afstropen naar doom and gloom stories'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Doe eens een linkje dan RD? Ik zag ook zo snel even niet dat soort nieuws.
@Pijll: een treffend verslag. Woord van de dag: revitaillering.![]()
Wat betekent dat in vredesnaam?????quote:Op zondag 20 september 2015 23:36 schreef Quoi het volgende:
Doe eens een linkje dan RD? Ik zag ook zo snel even niet dat soort nieuws.
@Pijll: een treffend verslag. Woord van de dag: revitaillering.
@pijll, klinkt leuk! En volgende keer moet je eten meenemen, dan ben je niet zo leeg.
Ik vind 2.15 best rap trouwens.
Edit: oh, bevoorrading... Al die stomme vaktermen ook....
[ Bericht 4% gewijzigd door Murmeli op 21-09-2015 07:27:11 ]Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Wat is er weer fantastisch gelopen gisteren!
Een podiumplaats, mooie tijden (al dan niet een PR), een zo te lezen mooie trail, enzovoorts.
Ik heb zelf niet gelopen, ik vond het vieren van de verjaardagen van de kinderen wel vermoeiend genoeg. Misschien vanavond weer...![]()
Volgende keer moet ik 3 dagen van tevoren geen 30km ldl gepland hebben staan.quote:Op maandag 21 september 2015 07:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
@pijll, klinkt leuk! En volgende keer moet je eten meenemen, dan ben je niet zo leeg.
Ik vind 2.15 best rap trouwens.
En ik heb geen idee of 2:15 snel is. Ik heb niets om mee te vergelijken.![]()
Boeiend of het snel is. Je hebt gewoon (bijna) verticale heuvelwanden overwonnen.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Afgaande op de verslagen staat die tijd prima in verhouding met je wegtijden volgens mij.quote:Op maandag 21 september 2015 08:53 schreef pijll het volgende:
[..]
Volgende keer moet ik 3 dagen van tevoren geen 30km ldl gepland hebben staan.
En ik heb geen idee of 2:15 snel is. Ik heb niets om mee te vergelijken.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik heb me afgelopen week twee keer staan verlekkeren op de Nike-collectie in de Run2Day. Wat een mooie kleren zeg! Volgens mij begin ik een fanboy te worden
Ik dacht dat je je meeste vrouwelijke hormonen een beetje kwijt was!quote:Op maandag 21 september 2015 09:53 schreef YUR het volgende:
Ik heb me afgelopen week twee keer staan verlekkeren op de Nike-collectie in de Run2Day. Wat een mooie kleren zeg! Volgens mij begin ik een fanboy te worden
Ik mag morgen naar de La Sportiva en UD demo run
Haha, wees maar niet bang hoorquote:Op maandag 21 september 2015 09:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Ik dacht dat je je meeste vrouwelijke hormonen een beetje kwijt was!
Ik mag morgen naar de La Sportiva en UD demo run
Tof, ben erg benieuwd!F means you're fucked
Forum Opties Forumhop: Hop naar: