Ik zag trouwens dat ik nog helemaal in de OP sta met de Ladiesrun van de Kustmarathon. Mag dat alsnog?quote:
| 1 2 | [b]2 oktober 2015 - [url=www.marathonzeeland.nl]Ladiesrun - Kustmarathon (Zoutelande)[/url][/b] [*] Gogo83 - 10 km |
Duinen!quote:Op zondag 20 september 2015 17:44 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Ik zag trouwens dat ik nog helemaal in de OP sta met de Ladiesrun van de Kustmarathon. Mag dat alsnog?
[ code verwijderd ]
quote:Op zondag 20 september 2015 17:32 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Die teenslippers zijn waarschijnlijk (afleidingen van) huaraches. Die hebben nog wel wat meer om de voet heen en om de enkel. Dus die flip-floppen niet, anders zou het wel heel ernstig zijn.
Daar leken de slippers inderdaad op die hij aantrok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb mezelf ook wel eens schuldig gemaakt aan barefoot winkelen, toen we naar de AH gingen in Rotterdam na de Ekiden. Lekker ijsjes halen.
Verder, wat een tijden zijn er gelopen. Gewoon ziek zowel LT als Jero.so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
Ik mag de OP niet meer aanpassen? Maar ik denk dat ze met Fok bezig zijn, want ik kon je net ook niet quoten.quote:Op zondag 20 september 2015 17:44 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Ik zag trouwens dat ik nog helemaal in de OP sta met de Ladiesrun van de Kustmarathon. Mag dat alsnog?
[ code verwijderd ]
quote:Op zondag 20 september 2015 18:00 schreef Bos81 het volgende:
Vandaag meegedaan met de Dam tot Dam loop (businessloop). Tevreden met mijn nettotijd van 1:41:54
Dat begint ook al zo'n grote naam te worden in de hardloopwereld, begrijpelijk de verwarringquote:Op zondag 20 september 2015 18:54 schreef Cynic het volgende:
Lekker weer vandaag in Udenhout!
Redelijk tevreden over de tijd (2:23) en nog geen idee hoeveelste ik daarmee ben geworden. Ben wel helemaal gesloopt weer.
Wel ver rijden.
Hoogtepuntje: bij de start omgeroepen worden als Sander Wetzels!
2 druppels water natuurlijk.
Pijll zei dat t zwaar Was, hij maakt nog n verslag.quote:Op zondag 20 september 2015 19:30 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dat begint ook al zo'n grote naam te worden in de hardloopwereld, begrijpelijk de verwarring
Nog niks gehoord van de groove/groevetrailers trouwens?
Ik heb al twee groevetrailers hier zien posten hoorquote:Op zondag 20 september 2015 19:30 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dat begint ook al zo'n grote naam te worden in de hardloopwereld, begrijpelijk de verwarring
Nog niks gehoord van de groove/groevetrailers trouwens?
Oja, even gemist!quote:Op zondag 20 september 2015 19:35 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb al twee groevetrailers hier zien posten hoor
Hoe heb je je gels in Amsterdam gedaan dan?quote:Op zondag 20 september 2015 19:49 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oja, even gemist!
Glijdt_Licht goed gedaan, toch je streeftijd gehaald in je eerste trail! 'Streef'tempo lijkt me ook moeilijk in te schatten bij zoiets.
En bij Quoi moeten we nog even in spanning afwachten
Ik moet trouwens nog iets bedenken voor het meenemen van gelletjes in Eindhoven, mijn startnummerbelt wiebelde alle kanten op dus na 1km viel er al één gelletje uit en die band ging over mijn blote buik schuren. Toen heb ik de gelletjes en band maar in de bovenrand van mijn broekje gestopt maar dat is met 6 gelletjes niet echt een succes en gaat ook schuren op zo'n lange afstand vrees ik.
Misschien wat aanklooien met tape of zo om alles beter op zijn plaats te houden![]()
De drankposten waren vandaag ook al niet erg lekker bezig, ondanks dat het echt heel rustig was op het parcours zaten ze tot 2x toe niet op te letten en had ik geen bekertje.. Maar goed. De km bordjes waren er dit jaar in ieder geval wel allemaal![]()
Toen liep ik met waterrugzak, dat ben ik nu niet van planquote:Op zondag 20 september 2015 19:55 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Hoe heb je je gels in Amsterdam gedaan dan?
Ik ben erg tevreden over http://www.spibelt.nl/16-spibelt-marathon-race-belt.quote:Op zondag 20 september 2015 19:56 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Toen liep ik met waterrugzak, dat ben ik nu niet van plan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
quote:Op zondag 20 september 2015 19:57 schreef Cynic het volgende:
Haha, grappige foto van een stuk van de eindhindernis.
Da's pas een zweeffoto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die man achter je vindt het ook heel interessant.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Nee dat is voor de hele, vandaag had ik er 3 mee maar had wel bedacht dat 2 waarschijnlijk genoeg was, gelukkig 1 reserve dusquote:Op zondag 20 september 2015 19:57 schreef steffelonio het volgende:
LT: snelle tijd zeg! Ik was al benieuwd hoe je het zou doen na al trainingsarbeid.
Had je vandaag 6 gelletjes bij je, of is dat t aantal voor Eindhoven?
Ik vind het echt jammer dat ik zo nodig verstandig moest zijnquote:Op zondag 20 september 2015 20:13 schreef Guard het volgende:
Zo ik ben ook weer thuis, St Pieterbear trail was een juweeltje met een snufje sadisme (De Observant genaamd, ik had wel klimijzers mee kunnen nemen, en dat na 26 km...)
Super mooi daar, lekker tussen de mergelgroeves gelopen, langs het Albert kanaal en langs Fort Eben- Emael.
Laatste rondje door de groove zelf was ook behoorlijk pittig.
Pijll en het echtpaar Q ook nog gemeet, inclusief naborrel met die laatste twee (nog bedankt voor het hersteldrankje Q).
Nu pizza![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |