abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156247469
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 12:05 schreef Guppyfriend het volgende:
...
Ik zag trouwens dat ik nog helemaal in de OP sta met de Ladiesrun van de Kustmarathon. Mag dat alsnog?

1
2
[b]2 oktober 2015 - [url=www.marathonzeeland.nl]Ladiesrun - Kustmarathon (Zoutelande)[/url][/b]
[*] Gogo83 - 10 km
pi_156247506
Ik weet niet of het al gezegd is maar bij de Flying Tiger (in ieder geval die in Utrecht) hebben ze reflecterende armbanden met lampjes. Daar was laatst iemand naar op zoek een paar topics geleden.
pi_156247536
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 17:44 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Ik zag trouwens dat ik nog helemaal in de OP sta met de Ladiesrun van de Kustmarathon. Mag dat alsnog?
[ code verwijderd ]

Duinen! *G*
Trappen! *G*
Strand! *G*
Hoog water! *G*
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_156247641
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 17:32 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Die teenslippers zijn waarschijnlijk (afleidingen van) huaraches. Die hebben nog wel wat meer om de voet heen en om de enkel. Dus die flip-floppen niet, anders zou het wel heel ernstig zijn :P.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb mezelf ook wel eens schuldig gemaakt aan barefoot winkelen, toen we naar de AH gingen in Rotterdam na de Ekiden :P. Lekker ijsjes halen.
Daar leken de slippers inderdaad op die hij aantrok.

Verder, wat een tijden zijn er gelopen. Gewoon ziek zowel LT als Jero.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  Moderator zondag 20 september 2015 @ 17:59:34 #255
155227 crew  Guppy
dus
pi_156247760
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 17:44 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

[ code verwijderd ]

Ik mag de OP niet meer aanpassen? Maar ik denk dat ze met Fok bezig zijn, want ik kon je net ook niet quoten.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_156247769
Vandaag meegedaan met de Dam tot Dam loop (businessloop). Tevreden met mijn nettotijd van 1:41:54
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_156248988
Lekker weer vandaag in Udenhout!
Redelijk tevreden over de tijd (2:23) en nog geen idee hoeveelste ik daarmee ben geworden. Ben wel helemaal gesloopt weer.
Wel ver rijden.
Hoogtepuntje: bij de start omgeroepen worden als Sander Wetzels!
2 druppels water natuurlijk.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
  zondag 20 september 2015 @ 19:26:11 #258
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_156249737
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 18:00 schreef Bos81 het volgende:
Vandaag meegedaan met de Dam tot Dam loop (businessloop). Tevreden met mijn nettotijd van 1:41:54
^O^ goed gedaan! Toekito vertelde al dat je meeliep. Wij waren aan het fietsen :)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_156249843
quote:
7s.gif Op zondag 20 september 2015 18:54 schreef Cynic het volgende:
Lekker weer vandaag in Udenhout!
Redelijk tevreden over de tijd (2:23) en nog geen idee hoeveelste ik daarmee ben geworden. Ben wel helemaal gesloopt weer.
Wel ver rijden.
Hoogtepuntje: bij de start omgeroepen worden als Sander Wetzels!
2 druppels water natuurlijk.
Dat begint ook al zo'n grote naam te worden in de hardloopwereld, begrijpelijk de verwarring ;)

Nog niks gehoord van de groove/groevetrailers trouwens?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zondag 20 september 2015 @ 19:31:54 #260
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_156249889
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 19:30 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Dat begint ook al zo'n grote naam te worden in de hardloopwereld, begrijpelijk de verwarring ;)

Pijll zei dat t zwaar Was, hij maakt nog n verslag.
Quoi en nog iemand gingen ff wat drinken geloof ik.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zondag 20 september 2015 @ 19:35:17 #261
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_156249985
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 19:30 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik heb al twee groevetrailers hier zien posten hoor
F means you're fucked
  zondag 20 september 2015 @ 19:36:59 #262
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_156250036
Goed lezen :)
  zondag 20 september 2015 @ 19:42:59 #263
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_156250177
Blijven hangen bij landgoed Slavante overigens. Best last van een adrenalinekick nog. Wat was het leuk :s)

Later volgt een verslagje heur.
pi_156250407
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2015 19:35 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik heb al twee groevetrailers hier zien posten hoor
Oja, even gemist!

Glijdt_Licht goed gedaan, toch je streeftijd gehaald in je eerste trail! 'Streef'tempo lijkt me ook moeilijk in te schatten bij zoiets.
En bij Quoi moeten we nog even in spanning afwachten ;)

Ik moet trouwens nog iets bedenken voor het meenemen van gelletjes in Eindhoven, mijn startnummerbelt wiebelde alle kanten op dus na 1km viel er al één gelletje uit en die band ging over mijn blote buik schuren. Toen heb ik de gelletjes en band maar in de bovenrand van mijn broekje gestopt maar dat is met 6 gelletjes niet echt een succes en gaat ook schuren op zo'n lange afstand vrees ik.
Misschien wat aanklooien met tape of zo om alles beter op zijn plaats te houden -O-
De drankposten waren vandaag ook al niet erg lekker bezig, ondanks dat het echt heel rustig was op het parcours zaten ze tot 2x toe niet op te letten en had ik geen bekertje.. Maar goed. De km bordjes waren er dit jaar in ieder geval wel allemaal ^O^
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_156250558
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 19:49 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Oja, even gemist!

Glijdt_Licht goed gedaan, toch je streeftijd gehaald in je eerste trail! 'Streef'tempo lijkt me ook moeilijk in te schatten bij zoiets.
En bij Quoi moeten we nog even in spanning afwachten ;)

Ik moet trouwens nog iets bedenken voor het meenemen van gelletjes in Eindhoven, mijn startnummerbelt wiebelde alle kanten op dus na 1km viel er al één gelletje uit en die band ging over mijn blote buik schuren. Toen heb ik de gelletjes en band maar in de bovenrand van mijn broekje gestopt maar dat is met 6 gelletjes niet echt een succes en gaat ook schuren op zo'n lange afstand vrees ik.
Misschien wat aanklooien met tape of zo om alles beter op zijn plaats te houden -O-
De drankposten waren vandaag ook al niet erg lekker bezig, ondanks dat het echt heel rustig was op het parcours zaten ze tot 2x toe niet op te letten en had ik geen bekertje.. Maar goed. De km bordjes waren er dit jaar in ieder geval wel allemaal ^O^
Hoe heb je je gels in Amsterdam gedaan dan?
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_156250575
quote:
99s.gif Op zondag 20 september 2015 19:55 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Hoe heb je je gels in Amsterdam gedaan dan?
Toen liep ik met waterrugzak, dat ben ik nu niet van plan ;)
  zondag 20 september 2015 @ 19:57:17 #267
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_156250593
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 19:56 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Toen liep ik met waterrugzak, dat ben ik nu niet van plan ;)
Ik ben erg tevreden over http://www.spibelt.nl/16-spibelt-marathon-race-belt.
Of was het nou http://www.spibelt.nl/spi(...)endurance-zwart.html ?
F means you're fucked
pi_156250597
Haha, grappige foto van een stuk van de eindhindernis.
Da's pas een zweeffoto!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_156250599
LT: snelle tijd zeg! Ik was al benieuwd hoe je het zou doen na al die trainingsarbeid.

Had je vandaag 6 gelletjes bij je, of is dat t aantal voor Eindhoven?
  Redactie Sport zondag 20 september 2015 @ 19:59:17 #270
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_156250642
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 19:57 schreef Cynic het volgende:
Haha, grappige foto van een stuk van de eindhindernis.
Da's pas een zweeffoto!

SPOILER
_O_ Die man achter je vindt het ook heel interessant. :P
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_156250657
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2015 19:57 schreef steffelonio het volgende:
LT: snelle tijd zeg! Ik was al benieuwd hoe je het zou doen na al trainingsarbeid.

Had je vandaag 6 gelletjes bij je, of is dat t aantal voor Eindhoven?
Nee dat is voor de hele, vandaag had ik er 3 mee maar had wel bedacht dat 2 waarschijnlijk genoeg was, gelukkig 1 reserve dus ;)
Eén lieve man wilde het gevallen gelletje zelfs nog voor me gaan ophalen, heb snel geroepen dat dat niet hoefde. Er waren sowieso veel behulpzame manfiguren vandaag, ik kreeg ook een lift terug naar Utrecht :D
@Yur, hmm ja misschien toch die nog halen dan. Ik ga dinsdag eerst eens testen of het werkt met tape.
pi_156250723
Zo LT, wat een lekkere tijd weer op de hm!

Ik ben ook aan het kijken hoe ik m'n gelletjes mee ga nemen, nemen toch meer ruimte in dan ik eerst dacht. Heb nu ook wat andere smaken geprobeerd van SIS. Vind die ik nu gehad heb allemaal wel prima weg te krijgen en vind de smaak ook best lekker.
pi_156251009
Zo ik ben ook weer thuis, St Pieterbear trail was een juweeltje met een snufje sadisme (De Observant genaamd, ik had wel klimijzers mee kunnen nemen, en dat na 26 km...)
Super mooi daar, lekker tussen de mergelgroeves gelopen, langs het Albert kanaal en langs Fort Eben- Emael.
Laatste rondje door de groove zelf was ook behoorlijk pittig.

Pijll en het echtpaar Q ook nog gemeet, inclusief naborrel met die laatste twee (nog bedankt voor het hersteldrankje Q ^O^).
Nu pizza :Y) :9
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  zondag 20 september 2015 @ 20:16:19 #274
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_156251093
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 20:13 schreef Guard het volgende:
Zo ik ben ook weer thuis, St Pieterbear trail was een juweeltje met een snufje sadisme (De Observant genaamd, ik had wel klimijzers mee kunnen nemen, en dat na 26 km...)
Super mooi daar, lekker tussen de mergelgroeves gelopen, langs het Albert kanaal en langs Fort Eben- Emael.
Laatste rondje door de groove zelf was ook behoorlijk pittig.

Pijll en het echtpaar Q ook nog gemeet, inclusief naborrel met die laatste twee (nog bedankt voor het hersteldrankje Q ^O^).
Nu pizza :Y) :9
Ik vind het echt jammer dat ik zo nodig verstandig moest zijn ;(
F means you're fucked
pi_156251135
Top Groovers! :D Klinkt goed!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')