abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156245070
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2015 15:24 schreef La_Tramposa het volgende:
Dat was een eenzame, winderige strijd door de polder, waardoor het me net niet lukte om onder de 1.31 te komen :( een aantal mannen probeerde me in het begin nog op eigen initiatief te hazen, maar die liepen te langzaam waardoor het tempo elke keer omlaag ging als zij de kop overnamen en het me juist energie kostte om er steeds weer omheen te gaan. Dus toen ben ik maar bij ze weggelopen en heb ik vooral alleen gelopen. Maar na een zeer slechte week en op een moeilijk parcours moet ik toch tevreden zijn met een PR van ruim een minuut (1.31.12 of iets dergelijks) en een derde plek, was ook heel snel hersteld na de finish dus de vorm is goed! Die 1.30 komt nog wel eens..
Dat komt zeker wel! Maar supergoed hoor! Gefeliciteerd met je 3e plek! ^O^
pi_156245141
Toch wel heel mooi om te zien in dit topic is er van alles wat, beginnende lopers, lopers die al een tijdje lopen en de die-hard medaille winnaars! We missen nog wel een olympisch/ek/wk/nk kampioen!
pi_156245145
quote:
Dat was een eenzame, winderige strijd door de polder, waardoor het me net niet lukte om onder de 1.31 te komen :( een aantal mannen probeerde me in het begin nog op eigen initiatief te hazen, maar die liepen te langzaam waardoor het tempo elke keer omlaag ging als zij de kop overnamen en het me juist energie kostte om er steeds weer omheen te gaan. Dus toen ben ik maar bij ze weggelopen en heb ik vooral alleen gelopen. Maar na een zeer slechte week en op een moeilijk parcours moet ik toch tevreden zijn met een PR van ruim een minuut (1.31.12 of iets dergelijks) en een derde plek, was ook heel snel hersteld na de finish dus de vorm is goed! Die 1.30 komt nog wel eens..
Ja die 1.30 komt zeker nog wel en onder de 1.30 ook! Gewoon weer een prima pr gelopen, gefeliciteerd. En nu de laatste weken gas terug en dan knallen in Eindhoven!
  zondag 20 september 2015 @ 16:59:06 #229
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_156246511
Mooie tijd LT. Het was mijn tijd vandaag :D

Ik heb het overleefd! *O* Het was superzwaar, maar leuk :) Guard loopt nu het laatste (doch zo zware) stukje door the groove. Ik heb een biertje ontplopt.
  zondag 20 september 2015 @ 17:02:41 #230
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_156246568
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 15:54 schreef mytec het volgende:
Toch wel heel mooi om te zien in dit topic is er van alles wat, beginnende lopers, lopers die al een tijdje lopen en de die-hard medaille winnaars! We missen nog wel een olympisch/ek/wk/nk kampioen!
Ja ik heb geen zin om die te lopen, sorry.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_156246622
St. Pietersbeartrail 10km. Lastig. In het begin heel veel sufferds die vooraan startten, maar bij het eerste heuveltje omhoog gingen lopen.. Verdomme, start dan achteraan als dat je plan is. Begin erg veel naast het pad gelopen daardoor een te hoog tempo aangehouden. Jammer vond ik ook dat bij de eerste echte klimdelen files ontstonden.

Halverwege begon ik het even heel erg zwaar te krijgen, heb nooit echt te maken gehad met hoogteverschillen of echte trailpaden. Km 4 t/m 6 waren echt loodzwaar. Rond km 7 ging het weer, een rond 7,5 a 8km draaiden we de Enci groeve in. Dat kreeg ik helaas last van een blaar door nieuwe sokken, maar toch maar doorlopen, al ging het niet lekker meer.
Uiteindelijk kwam Runkeeper met 11km afstand, 370m hoogtestijging en een tijd van 1:19.xx
Ik ging uit van 1:20 ivm zwaarte vh parcours en PR op de 10km van ong. 54min.

Het was tof om te doen, uitzichten adembenemend soms, maar ik heb denk ik meer met de weg. Al vond ik de sfeer hier wel gezelliger.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  zondag 20 september 2015 @ 17:05:33 #232
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_156246626
Hoera, ik heb nu ook hippe asfalt-patta's *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze hebben hun eerste rondje goed doorstaan :Y
F means you're fucked
  zondag 20 september 2015 @ 17:06:15 #233
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_156246643
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 17:05 schreef Glijdt_licht het volgende:
St. Pietersbeartrail 10km. Lastig. In het begin heel veel sufferds die vooraan startten, maar bij het eerste heuveltje omhoog gingen lopen.. Verdomme, start dan achteraan als dat je plan is. Begin erg veel naast het pad gelopen daardoor een te hoog tempo aangehouden. Jammer vond ik ook dat bij de eerste echte klimdelen files ontstonden.

Halverwege begon ik het even heel erg zwaar te krijgen, heb nooit echt te maken gehad met hoogteverschillen of echte trailpaden. Km 4 t/m 6 waren echt loodzwaar. Rond km 7 ging het weer, een rond 7,5 a 8km draaiden we de Enci groeve in. Dat kreeg ik helaas last van een blaar door nieuwe sokken, maar toch maar doorlopen, al ging het niet lekker meer.
Uiteindelijk kwam Runkeeper met 11km afstand, 370m hoogtestijging en een tijd van 1:19.xx
Ik ging uit van 1:20 ivm zwaarte vh parcours en PR op de 10km van ong. 54min.

Het was tot om te doen, uitzichten adembenemend soms, maar ik heb denk ik meer met de weg.
Jij hebt duidelijk nog niet eerder een trail gelopen :D
F means you're fucked
  zondag 20 september 2015 @ 17:08:05 #234
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_156246685
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 12:15 schreef Jero_nimo het volgende:
57'27!
15km in 53'38, 1.5 minuut onder mijn PR :D.
Sterk!

Later meer :P
Hee zeg... wow _O_
F means you're fucked
  zondag 20 september 2015 @ 17:08:42 #235
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_156246692
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 16:59 schreef Quoi het volgende:
Mooie tijd LT. Het was mijn tijd vandaag :D

Ik heb het overleefd! *O* Het was superzwaar, maar leuk :) Guard loopt nu het laatste (doch zo zware) stukje door the groove. Ik heb een biertje ontplopt.
Een welverdiend biertje dus! Hoe liepen je schoenen?
pi_156246694
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 17:06 schreef YUR het volgende:

[..]

Jij hebt duidelijk nog niet eerder een trail gelopen :D
Dat zei ik dan ook :+. Maar goed, ik heb denk ik meer met de weg, maar je moet alles eens proberen. Voor hetzelfde geld was het echt mijn ding geweest. Maar dat denk ik dus niet.
  zondag 20 september 2015 @ 17:09:03 #237
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_156246702
quote:
En weer een Fok!king podiumplaats *O* _O_

Gefeliciteerd!
F means you're fucked
  zondag 20 september 2015 @ 17:14:22 #238
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_156246819
LT, welke afstand was dit? HM? :o
Gefeliciteerd met je podiumplek!!!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_156246991
Ik kreeg nog een leuke foto doorgestuurd net. Helaas niet gefocust op de juiste mensen alleen. ;)

zondag 20 september 2015 @ 17:22:44 #240
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_156247006
Wow idd tof Jero! O+
pi_156247050
Ik zag ook nog iemand die de trail barefoot deed. In de groeve deed ie nog wel slippers aan, maar verder dus op blote voeten. Bijzonder, en vergt vast heel veel training en voorzichtig lopen.
pi_156247088
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 17:25 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik zag ook nog iemand die de trail barefoot deed. In de groeve deed ie nog wel slippers aan, maar verder dus op blote voeten. Bijzonder, en vergt vast heel veel training en voorzichtig lopen.
Ik verbaas me tegenwoordig nergens meer over :P Heb mensen ook al marathons zien lopen op blote voeten of op teenslippers. Wat me wel verbaasde was dat ik vorige week 2 mensen zag die op blote voeten aan het winkelen waren..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_156247102
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 17:14 schreef Murmeli het volgende:
LT, welke afstand was dit? HM? :o
Gefeliciteerd met je podiumplek!!!
Ja ;) Bedankt
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_156247157
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 17:26 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik verbaas me tegenwoordig nergens meer over :P Heb mensen ook al marathons zien lopen op blote voeten of op teenslippers. Wat me wel verbaasde was dat ik vorige week 2 mensen zag die op blote voeten aan het winkelen waren..
dat is niet "lekker gek" maar gewoon smerig
pi_156247208
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 17:26 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Die teenslippers zijn waarschijnlijk (afleidingen van) huaraches. Die hebben nog wel wat meer om de voet heen en om de enkel. Dus die flip-floppen niet, anders zou het wel heel ernstig zijn :P.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb mezelf ook wel eens schuldig gemaakt aan barefoot winkelen, toen we naar de AH gingen in Rotterdam na de Ekiden :P. Lekker ijsjes halen.
  zondag 20 september 2015 @ 17:33:38 #246
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_156247222
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 17:27 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ja ;) Bedankt
Goeie genade zeg!!! Are you human? ;)
Ik zit (okee ik lig) hier echt trots te zijn op jullie snellies en overige doorzetters
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_156247253
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 17:32 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Die teenslippers zijn waarschijnlijk (afleidingen van) huaraches. Die hebben nog wel wat meer om de voet heen en om de enkel. Dus die flip-floppen niet, anders zou het wel heel ernstig zijn :P.

SPOILER
Ik heb mezelf ook wel eens schuldig gemaakt aan barefoot winkelen, toen we naar de AH gingen in Rotterdam na de Ekiden :P. Lekker ijsjes halen.
Nee dit waren echt flipflops, met wat ducktape, was onderdeel van een verkleedoutfit als Romein ;)
Hij finishte nog vlak achter me ook :'(
pi_156247316
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 17:34 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Nee dit waren echt flipflops, met wat ducktape, was onderdeel van een verkleedoutfit als Romein ;)
Hij finishte nog vlak achter me ook :'(
Ah lol! :D
pi_156247394
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 17:21 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik kreeg nog een leuke foto doorgestuurd net. Helaas niet gefocust op de juiste mensen alleen. ;)

[ afbeelding ]
Zombies! Run! :)
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_156247432
En wow LT, wat een tijd weer!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')