Dat komt zeker wel! Maar supergoed hoor! Gefeliciteerd met je 3e plek!quote:Op zondag 20 september 2015 15:24 schreef La_Tramposa het volgende:
Dat was een eenzame, winderige strijd door de polder, waardoor het me net niet lukte om onder de 1.31 te komeneen aantal mannen probeerde me in het begin nog op eigen initiatief te hazen, maar die liepen te langzaam waardoor het tempo elke keer omlaag ging als zij de kop overnamen en het me juist energie kostte om er steeds weer omheen te gaan. Dus toen ben ik maar bij ze weggelopen en heb ik vooral alleen gelopen. Maar na een zeer slechte week en op een moeilijk parcours moet ik toch tevreden zijn met een PR van ruim een minuut (1.31.12 of iets dergelijks) en een derde plek, was ook heel snel hersteld na de finish dus de vorm is goed! Die 1.30 komt nog wel eens..
Ja die 1.30 komt zeker nog wel en onder de 1.30 ook! Gewoon weer een prima pr gelopen, gefeliciteerd. En nu de laatste weken gas terug en dan knallen in Eindhoven!quote:Op zondag 20 september 2015 15:24 schreef La_Tramposa het volgende:
Dat was een eenzame, winderige strijd door de polder, waardoor het me net niet lukte om onder de 1.31 te komeneen aantal mannen probeerde me in het begin nog op eigen initiatief te hazen, maar die liepen te langzaam waardoor het tempo elke keer omlaag ging als zij de kop overnamen en het me juist energie kostte om er steeds weer omheen te gaan. Dus toen ben ik maar bij ze weggelopen en heb ik vooral alleen gelopen. Maar na een zeer slechte week en op een moeilijk parcours moet ik toch tevreden zijn met een PR van ruim een minuut (1.31.12 of iets dergelijks) en een derde plek, was ook heel snel hersteld na de finish dus de vorm is goed! Die 1.30 komt nog wel eens..
Ja ik heb geen zin om die te lopen, sorry.quote:Op zondag 20 september 2015 15:54 schreef mytec het volgende:
Toch wel heel mooi om te zien in dit topic is er van alles wat, beginnende lopers, lopers die al een tijdje lopen en de die-hard medaille winnaars! We missen nog wel een olympisch/ek/wk/nk kampioen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze hebben hun eerste rondje goed doorstaan
F means you're fucked
Jij hebt duidelijk nog niet eerder een trail gelopenquote:Op zondag 20 september 2015 17:05 schreef Glijdt_licht het volgende:
St. Pietersbeartrail 10km. Lastig. In het begin heel veel sufferds die vooraan startten, maar bij het eerste heuveltje omhoog gingen lopen.. Verdomme, start dan achteraan als dat je plan is. Begin erg veel naast het pad gelopen daardoor een te hoog tempo aangehouden. Jammer vond ik ook dat bij de eerste echte klimdelen files ontstonden.
Halverwege begon ik het even heel erg zwaar te krijgen, heb nooit echt te maken gehad met hoogteverschillen of echte trailpaden. Km 4 t/m 6 waren echt loodzwaar. Rond km 7 ging het weer, een rond 7,5 a 8km draaiden we de Enci groeve in. Dat kreeg ik helaas last van een blaar door nieuwe sokken, maar toch maar doorlopen, al ging het niet lekker meer.
Uiteindelijk kwam Runkeeper met 11km afstand, 370m hoogtestijging en een tijd van 1:19.xx
Ik ging uit van 1:20 ivm zwaarte vh parcours en PR op de 10km van ong. 54min.
Het was tot om te doen, uitzichten adembenemend soms, maar ik heb denk ik meer met de weg.
Hee zeg... wowquote:Op zondag 20 september 2015 12:15 schreef Jero_nimo het volgende:
57'27!
15km in 53'38, 1.5 minuut onder mijn PR.
Sterk!
Later meer
Een welverdiend biertje dus! Hoe liepen je schoenen?quote:Op zondag 20 september 2015 16:59 schreef Quoi het volgende:
Mooie tijd LT. Het was mijn tijd vandaag![]()
Ik heb het overleefd!Het was superzwaar, maar leuk
Guard loopt nu het laatste (doch zo zware) stukje door the groove. Ik heb een biertje ontplopt.
Dat zei ik dan ookquote:Op zondag 20 september 2015 17:06 schreef YUR het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nog niet eerder een trail gelopen
En weer een Fok!king podiumplaatsquote:Op zondag 20 september 2015 15:24 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik verbaas me tegenwoordig nergens meer overquote:Op zondag 20 september 2015 17:25 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik zag ook nog iemand die de trail barefoot deed. In de groeve deed ie nog wel slippers aan, maar verder dus op blote voeten. Bijzonder, en vergt vast heel veel training en voorzichtig lopen.
Jaquote:Op zondag 20 september 2015 17:14 schreef Murmeli het volgende:
LT, welke afstand was dit? HM?![]()
Gefeliciteerd met je podiumplek!!!
dat is niet "lekker gek" maar gewoon smerigquote:Op zondag 20 september 2015 17:26 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik verbaas me tegenwoordig nergens meer overHeb mensen ook al marathons zien lopen op blote voeten of op teenslippers. Wat me wel verbaasde was dat ik vorige week 2 mensen zag die op blote voeten aan het winkelen waren..
Die teenslippers zijn waarschijnlijk (afleidingen van) huaraches. Die hebben nog wel wat meer om de voet heen en om de enkel. Dus die flip-floppen niet, anders zou het wel heel ernstig zijnquote:Op zondag 20 september 2015 17:26 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik verbaas me tegenwoordig nergens meer overHeb mensen ook al marathons zien lopen op blote voeten of op teenslippers. Wat me wel verbaasde was dat ik vorige week 2 mensen zag die op blote voeten aan het winkelen waren..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb mezelf ook wel eens schuldig gemaakt aan barefoot winkelen, toen we naar de AH gingen in Rotterdam na de Ekiden. Lekker ijsjes halen.
Goeie genade zeg!!! Are you human?quote:
quote:Op zondag 20 september 2015 17:32 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Die teenslippers zijn waarschijnlijk (afleidingen van) huaraches. Die hebben nog wel wat meer om de voet heen en om de enkel. Dus die flip-floppen niet, anders zou het wel heel ernstig zijn.
Nee dit waren echt flipflops, met wat ducktape, was onderdeel van een verkleedoutfit als RomeinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb mezelf ook wel eens schuldig gemaakt aan barefoot winkelen, toen we naar de AH gingen in Rotterdam na de Ekiden. Lekker ijsjes halen.
Hij finishte nog vlak achter me ook
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Ah lol!quote:Op zondag 20 september 2015 17:34 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nee dit waren echt flipflops, met wat ducktape, was onderdeel van een verkleedoutfit als Romein
Hij finishte nog vlak achter me ook
Zombies! Run!quote:Op zondag 20 september 2015 17:21 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik kreeg nog een leuke foto doorgestuurd net. Helaas niet gefocust op de juiste mensen alleen.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |