abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156251138
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 20:16 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik vind het echt jammer dat ik zo nodig verstandig moest zijn ;(
Voortaan doe je maar eigenwijs, mooie trail gemist heur!
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  zondag 20 september 2015 @ 20:18:30 #277
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_156251161
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 20:17 schreef Guard het volgende:

[..]

Voortaan doe je maar eigenwijs, mooie trail gemist heur!
Ik weet...maar ik kan nog heel veel jaartjes hardlopen als het goed is ^O^
F means you're fucked
pi_156251191
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2015 19:26 schreef Murmeli het volgende:

[..]

^O^ goed gedaan! Toekito vertelde al dat je meeliep. Wij waren aan het fietsen :)
:Y Thanks. Ja ik begreep ook van Toek dat jij ook met de Pace-Pro Hartekindgroep mee fietste..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_156251202
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 20:18 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik weet...maar ik kan nog heel veel jaartjes hardlopen als het goed is ^O^
Ook weer zo..
  zondag 20 september 2015 @ 20:45:30 #280
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_156252232
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 20:19 schreef Bos81 het volgende:

[..]

:Y Thanks. Ja ik begreep ook van Toek dat jij ook met de Pace-Pro Hartekindgroep mee fietste..
Hihihi :)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zondag 20 september 2015 @ 20:51:37 #281
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_156252557
wat een prachtige resultaten weer! schitterende prestaties wer neergezet door een ieder dit weekend! L_T en Jero, van harte gefelicitieerd met jullie season best times
(ik zat samen met Gup AT5 te kijken en dat was het buzz woord volgens mij)

quarry runners, you all rock!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_156252648
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2015 15:24 schreef La_Tramposa het volgende:
Dat was een eenzame, winderige strijd door de polder, waardoor het me net niet lukte om onder de 1.31 te komen :( een aantal mannen probeerde me in het begin nog op eigen initiatief te hazen, maar die liepen te langzaam waardoor het tempo elke keer omlaag ging als zij de kop overnamen en het me juist energie kostte om er steeds weer omheen te gaan. Dus toen ben ik maar bij ze weggelopen en heb ik vooral alleen gelopen.
Nou, 1 van die mannen vindt kennelijk dat hij je goed gepaced heeft. :D En je hebt hem niet eens bedankt!
pi_156252764
quote:
11s.gif Op zondag 20 september 2015 20:53 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

Nou, 1 van die mannen vindt kennelijk dat hij je goed gepaced heeft. :D En je hebt hem niet eens bedankt!
Haha ja ik dacht even, wow dat is awkward, ik heb meer op kop gelopen dan achter welke man dan ook; maar ik weet nu wie dat is. Die liep de hele tijd een stuk voor me en de laatste 3km had ik hem als richtpunt en heb ik hem uiteindelijk ingehaald, nog even mee gepraat achteraf. Kon het even niet linken omdat hij gepaced zei maar nu weet ik weer om wie het gaat ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zondag 20 september 2015 @ 21:01:43 #284
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_156253022
het kostte me geen minuut om door het nieuwsoverzicht heen te scrollen en de eerste doom-berichten over onwel geworden mensen tijdens de DtD tegen te komen.....

De media en de nieuwsgieren smullen weer... sommige verslaggevers :N
pi_156254185
Mooie tijden LT en Jero. De rest natuurlijk ook gefeliciteerd ! *O*
  Moderator zondag 20 september 2015 @ 21:29:12 #286
155227 crew  Guppy
dus
pi_156254435
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 21:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
het kostte me geen minuut om door het nieuwsoverzicht heen te scrollen en de eerste doom-berichten over onwel geworden mensen tijdens de DtD tegen te komen.....

Ik heb d'r nog niks over gehoord?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_156255222
Dus, de Pietersbear Trail, vandaag. De start was aan de rand van de cementfabriek in de Pietersberg, een indrukwekkende lokatie. Even met Guard en de Q's gesproken, en om 14:00 gingen we met z'n allen van start. Het eerste stuk ging gestaag bergop, zonder problemen. Maar in het bos waren er een paar gladde afdalingen, waar ik gevallen ben, en op mijn billen naar beneden ben gegleden. Dat was gelukkig het enige stukje dat zo gevaarlijk was.

Het parcours ging verder, door een mooi glooiend gebied op de grens met Belgie. De ravitaillering was prima in orde, en daarna namen we afscheid van de waaghalzen die zich voor de 32 (of 34) hadden ingeschreven. Voor de zoveelste keer liepen we omhoog, maar daarna kwam er eindelijk een stuk dat grotendeels vlak was. Een verademing.

Vlak voordat we de cementgroeve weer bereikten werden we het hoogste punt van de omgeving opgestuurd. Daar zaten een paar hellingen in die op handen en voeten genomen moesten worden. Dat ging me prima af, geen problemen mee gehad, maar hardlopen was het niet. Vanaf D'n Observant was er een lange afdaling, maar ik was intussen zo moe dat die niet meer op volle snelheid kon.

Beneden maakten we nog een lus van 3 km door de groeve, en dat was onverwacht zwaar. Niet alleen was ik vrijwel leeg; ook zaten er een paar hellingen in de weg, en was de grond vervelend bekiezeld. Naar mijn mening was dit het zwaarste deel van de wedstrijd.

En na 19km en 2:15 uur was de finish bereikt. Het duurde even voordat ik weer een zinnig woord uit kon brengen. Het was een leuke wedstrijd, dat wel. Of ik 'm nog een keer zou doen...? Ik weet het niet. Hardlopen is leuker.
pi_156255415
Klinkt (als ik het hardop lees :P ) toch wel als een leuk stukje hardlopen ^O^
pi_156257617
Mooie prestaties hier! En daarmee bedoel ik niet alleen de podiumplekken of PR's (goed gedaan!), maar ook de gewone trainingen. Iedereen is gewoon lekker bezig.
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 20:16 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik vind het echt jammer dat ik zo nodig verstandig moest zijn ;(
Als ik het zo lees ben ik juist blij dat ik verstandig ben geweest.

Ik heb een goed hardloopweekend gehad. Gisteravond de Damloop by night gelopen (voor de tweede keer), echt heel gezellig en goed georganiseerd. De Zaandammers haalden alles uit de kast (stereo, lichtshows, vuurkorven), dansten en zongen. Het stuk over het water was ook weer mooi met mensen in jetpacks of zo. Ik liep onverwachts supergoed; ik haalde voortdurend mensen in, ook op de brug, tot aan de finish. Voelde me conditioneel nog nooit eerder zo goed en mijn benen deden heel erg hun best. Nooit eerder een 5 mijl gelopen, maar qua snelheid wel een PR gelopen. Vorig jaar liep ik hier ook al zo fijn. O+
En vanochtend de Dam tot Dam gelopen in een bedrijventeam. Te hard gestart, na de IJ-tunnel voelde het zwaar en werd ik aan alle kanten ingehaald terwijl ik toch ook mijn best deed om door te lopen. Dat zware stuk was desondanks voorbij voor ik het door had en daarna liep ik best stabiel en op redelijk tempo. Ik heb zelfs voor het eerst al rennend geprobeerd AA te drinken wat uiteraard resulteerde in een plakboel. Zelfs de banaan heb ik rennend verorberd. De laatste paar kilometers in Zaandam waren lekker. Hoewel ik dat stuk nog van gisteravond kende, bleken er toch meer bochten en meer meters in te zitten dan ik dacht. Aangezien ik de laatste 3 km al licht had versneld zette ik mijn sprint pas in bij 100 meter voor de finish. Een man liep met me mee en spoorde me aan harder te gaan. Dat heb ik gedaan en finishte voor hem. :P
Op de terugreis was ik echt kapót en heb geslapen. Dat is me lang niet meer overkomen.
Mijn enkel was na gisteren wat stijver geworden, maar nu voelt het redelijk ok.
pi_156257744
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 21:01 schreef rechtsedirecte het volgende:

Serieus. In alle stortvloed aan media-aandacht voor die wedstrijd zijn er twee kleine berichtje over een reanimatie en wat onwel worden. Dat is echt heel weinig. Ik zie zelfs berichten over een vlekkeloze Damloop.

Vrij normale berichtgeving, volgens mij.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  zondag 20 september 2015 @ 22:38:44 #291
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_156257992
quote:
99s.gif Op zondag 20 september 2015 22:30 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Serieus. In alle stortvloed aan media-aandacht voor die wedstrijd zijn er twee kleine berichtje over een reanimatie en wat onwel worden. Dat is echt heel weinig. Ik zie zelfs berichten over een vlekkeloze Damloop.

Vrij normale berichtgeving, volgens mij.
Jij bent natuurlijk niet helemaal onpartijdig ;)

Ik misschien ook niet, door mijn werk als brandweerman heb ik een afschuw gekregen voor journalisten die (bewapend met telelenzen) stad en land afstropen naar doom and gloom stories
  zondag 20 september 2015 @ 23:36:41 #292
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_156260104
Doe eens een linkje dan RD? Ik zag ook zo snel even niet dat soort nieuws.

@Pijll: een treffend verslag. Woord van de dag: revitaillering.
  maandag 21 september 2015 @ 07:13:56 #293
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_156263253
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 23:36 schreef Quoi het volgende:
Doe eens een linkje dan RD? Ik zag ook zo snel even niet dat soort nieuws.

@Pijll: een treffend verslag. Woord van de dag: revitaillering.
Wat betekent dat in vredesnaam?????
@pijll, klinkt leuk! En volgende keer moet je eten meenemen, dan ben je niet zo leeg. :P
Ik vind 2.15 best rap trouwens.

Edit: oh, bevoorrading... Al die stomme vaktermen ook....

[ Bericht 4% gewijzigd door Murmeli op 21-09-2015 07:27:11 ]
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_156263410
Wat is er weer fantastisch gelopen gisteren!
Een podiumplaats, mooie tijden (al dan niet een PR), een zo te lezen mooie trail, enzovoorts.

Ik heb zelf niet gelopen, ik vond het vieren van de verjaardagen van de kinderen wel vermoeiend genoeg. Misschien vanavond weer...
pi_156264041
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2015 07:13 schreef Murmeli het volgende:

[..]

@pijll, klinkt leuk! En volgende keer moet je eten meenemen, dan ben je niet zo leeg. :P
Ik vind 2.15 best rap trouwens.
Volgende keer moet ik 3 dagen van tevoren geen 30km ldl gepland hebben staan.

En ik heb geen idee of 2:15 snel is. Ik heb niets om mee te vergelijken.
pi_156264624
Boeiend of het snel is. Je hebt gewoon (bijna) verticale heuvelwanden overwonnen.
  maandag 21 september 2015 @ 09:38:46 #297
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_156264656
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2015 08:53 schreef pijll het volgende:

[..]

Volgende keer moet ik 3 dagen van tevoren geen 30km ldl gepland hebben staan.

En ik heb geen idee of 2:15 snel is. Ik heb niets om mee te vergelijken.
Afgaande op de verslagen staat die tijd prima in verhouding met je wegtijden volgens mij.
  maandag 21 september 2015 @ 09:53:01 #298
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_156264850
Ik heb me afgelopen week twee keer staan verlekkeren op de Nike-collectie in de Run2Day. Wat een mooie kleren zeg :o ! Volgens mij begin ik een fanboy te worden :@
F means you're fucked
  maandag 21 september 2015 @ 09:59:00 #299
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_156264942
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 09:53 schreef YUR het volgende:
Ik heb me afgelopen week twee keer staan verlekkeren op de Nike-collectie in de Run2Day. Wat een mooie kleren zeg :o ! Volgens mij begin ik een fanboy te worden :@
Ik dacht dat je je meeste vrouwelijke hormonen een beetje kwijt was!
Ik mag morgen naar de La Sportiva en UD demo run :9
  maandag 21 september 2015 @ 10:00:10 #300
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_156264960
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 09:59 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Ik dacht dat je je meeste vrouwelijke hormonen een beetje kwijt was!
Ik mag morgen naar de La Sportiva en UD demo run :9
Haha, wees maar niet bang hoor :D

Tof, ben erg benieuwd!
F means you're fucked
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')