Oeh, waar kunnen we dat volgen?quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:23 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik kruip morgen lekker voor de tv om de DtD te volgen
AT5, vanaf 10:00 uurquote:Op zaterdag 19 september 2015 22:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oeh, waar kunnen we dat volgen?![]()
Tevens bedankt iedereen voor de complimenten!
streamen ze ook??quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
AT5, vanaf 10:00 uuroh, en ze zenden uit tot 17:00 uur!
Moet je aan streamnl vragenquote:
om het voor mijzelf makkeijk te maken vraag ik het zijn neef Streamnz wel!quote:
quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
om het voor mijzelf makkeijk te maken vraag ik het zijn neef Streamnz wel!
Heb ik ook. En als er dan zweet mijn ogen in drupt is het inderdaad bingoquote:Op zaterdag 19 september 2015 17:27 schreef mytec het volgende:
Heeft iemand anders het volgende wel eens: Ik kwam thuis van mijn run, zegt mijn vriendin wat zit er op je hoofd helemaal wit. Ik kijken bleek er een hele laag zout (van het zweet) opgedroogd op mijn hoofdhuid te zitten. Weet nu ook waarom mijn ogen soms zo branden tijdens het lopen..
daar heb je zweetbanden voor.... retro!quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:02 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Heb ik ook. En als er dan zweet mijn ogen in drupt is het inderdaad bingo
Ook! Op www.at5.nl wordt het hele circus gestreamd. Geen of t ook bij jou te zien is.quote:
quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:02 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Heb ik ook. En als er dan zweet mijn ogen in drupt is het inderdaad bingo
Gebeurde vooral in de volle zomer, nu alleen een soort van masker van zout op. Las op internet dat je gewoon moet zorgen dat je zout in name ok is, aangezien ik meestal toch (te) veel binnenkrijg is dat geen probleem. Retro zweetbandjes kunnen ook, maar dat maakt het hoofd ook weer wat warmer.quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
daar heb je zweetbanden voor.... retro!
Wat ga je goed joh! Echt tof om te zienquote:Op zaterdag 19 september 2015 17:02 schreef GotC het volgende:
Officiële tijd 1:05:38, vorige PR was 1:06:49. Plan goed uit kunnen voeren (1e 5 km in LDL tempo, 2e versnellen). Goeie negatieve split, 1e 5km in 34:08, 2e in 31:30.
Ik ben vooral blij dat het redelijk moeiteloos ging, met een mooie eindsprint.Geeft veel hoop voor de 7^^!
Oh ja dat ookquote:Op zondag 20 september 2015 07:57 schreef steffelonio het volgende:
Alle lopers vandaag: veel succes!en plezier!
Dat heb ik dus ook precies zo. Tot laters!quote:Op zondag 20 september 2015 08:30 schreef Guard het volgende:
Ik heb ook nog niet echt het idee dat ik straks een 'race' ga doen. Misschien wel goed, want voor mij is het meer een LDL dan een wedstrijd.
Iedereen veel succes vandaag en groovy ppl; tot straks!
Yes, die zitten erin! Met chocoladestukjes zelfs deze keer!quote:
Oh hier is het primaquote:Op zondag 20 september 2015 10:04 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat een baggerkwaliteit zendt AT5 uit zeg... Pixels, haperingen, bah!
Hier is het ook beter nuquote:
RTVNH kan je als alternatief proberen nog, zelfde uitzending.quote:Op zondag 20 september 2015 10:04 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat een baggerkwaliteit zendt AT5 uit zeg... Pixels, haperingen, bah!
Ik zag op het parcourskaartje dat de 32 ook nog langs Eben Emael komtquote:Op zondag 20 september 2015 10:52 schreef Quoi het volgende:
Het is hier trouwens een straaaaaalende dag!Onze kamer heeft trouwens uitzicht op het Fort St Pieter. Niet slecht
"How was that possible?" - ja, leg dat eens uitquote:Op zondag 20 september 2015 11:13 schreef Gogo83 het volgende:
Wat een diepte-interview weer op AT%.'How did the race go?'
Sterker nog, ik zie er ook zo uit!quote:Op zondag 20 september 2015 11:35 schreef hatsaflats het volgende:
Veel plezier allemaal vandaag! Q gewoon weer aan het trailen!
Ik ben even een weekje aan het roadtrippen. Naast een stop in Tsjechië hebben we nog geen idee waarheen. Maar hardloopkloffie en Garmin zijn mee, dus als het goed is komen er weer wat nieuwe rondjes op m'n hardloopkaartje
quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:32 schreef DeLuna het volgende:
JUICHEN! 58:41 gelopen, doel behaald.
Later meer.
quote:Op zaterdag 19 september 2015 17:02 schreef GotC het volgende:
Officiële tijd 1:05:38, vorige PR was 1:06:49. Plan goed uit kunnen voeren (1e 5 km in LDL tempo, 2e versnellen). Goeie negatieve split, 1e 5km in 34:08, 2e in 31:30.
Ik ben vooral blij dat het redelijk moeiteloos ging, met een mooie eindsprint.Geeft veel hoop voor de 7^^!
quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:37 schreef MaleDuck het volgende:
Zo, verslag is ook klaar:
https://allergenenhardlop(...)5-km-in-vlaardingen/
TL;DR:Mooie prestatiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.endomondo.com/users/2924303/workouts/604298117. Wie nog moeten gaan lopen vandaag veel plezier en succes
.
Ik heb gisteren mijn langste loop ooit gedaan. Het is toch wel (mentaal) zwaar om zo'n stuk in je eentje te lopen en denk dat het ook niet meehielp dat ik deze week steeds te weinig geslapen heb en dat ik gisterochtend moest werken. Wel weer 33km in 3:38 in de benen![]()
https://www.endomondo.com/users/5539573/workouts/604521352
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |