abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 juli 2015 @ 17:09:05 #1
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_154363963
[Dieetclub] is bedoeld voor mannen en vrouwen met (ex)overgewicht die nog steeds moeite hebben met wat ze wel of niet willen/moeten/kunnen eten.

Hallo allemaal! Wees welkom en post zoals je altijd gedaan hebt :-)

Lijstjes, slechte dagen en momenten waarop je trots bent op jezelf, bjna alles mag. Ook je nieuwe huis, je lieve kat en je toffe buurman kan besproken worden, als het belangrijkste onderwerp maar het gezamenlijke afvaldoel is.
Mensen die denken dat ze dé manier gevonden hebben en geen ruimte laten voor andere interpretaties/fouten/mislukkingen lezen we hier liever niet. We adoreren jullie wel in [lif]the GYM, op [spt]BODYBUILDING of bij [gc]VOORBEELDMENSENVOORIEDEREEN
Einde dienstmededeling.

Laten we het gezellig houden! Dit topic is bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld of ideale levenswijze.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 15 juli 2015 @ 17:09:53 #2
149959 SQ
snelle trees
pi_154363995
Die tt, moet dat? Ik ben fan van géén tt :')
disclaimer
  woensdag 15 juli 2015 @ 17:11:23 #3
149959 SQ
snelle trees
pi_154364053
Anyhow, ik heb alles wat véél te klein is (als in, daar zou ik vijftien kilo voor moeten afvallen) en alle lilleke oude zooi weggegooid vandaag. Het is bijna een kuub. :')
disclaimer
  † In Memoriam † woensdag 15 juli 2015 @ 17:11:23 #4
43556 miss_dynastie
pi_154364054
quote:
10s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb ooit een broek uit mijn jeugd bewaard voor 'dat moment dat ik ben afgevallen'. Toen ik mooi afgevallen mijn kledingkast ging opruimen was ie me te groot. Tsja.
Daarom is de theorie dat je dat betreffende kledingstuk elke zoveel kilo moet passen... ik heb het ook niet bedacht _O-
pi_154364056
Ja maar ik heb de hele ochtend liggen "slapen", dus om dan alles van de ochtend er S middags bij te moeten pakken, mwah. Heb sowieso nooit heel veel honger als ik me zo voel en vind het moeilijk om gezonde keuzes te maken omdat het vaak extra energie kost. En dan is een broodje pindakaas veel makkelijker dan een eitje bakken ofzo, of m'n vriend een frietje laten halen ipv koken. :@ dus wat dat betreft ben ik tot nu toe voor vandaag best wel tevreden omdat het allemaal gezond is.
  woensdag 15 juli 2015 @ 17:12:28 #6
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_154364065
quote:
10s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb ooit een broek uit mijn jeugd bewaard voor 'dat moment dat ik ben afgevallen'. Toen ik mooi afgevallen mijn kledingkast ging opruimen was ie me te groot. Tsja.
Ik heb ook nog steeds zo'n broek :Y Mét bijbehorende foto. Maar die foto is alweer van oktober 2013. Dus zwaar verouderd want inmiddels zijn er abs en shizzle. Maar om zoiets te hebben is toch nog steeds wel geniaal :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeansmaat 34/35. Kun je nagaan met 26 tegenwoordig :')
  † In Memoriam † woensdag 15 juli 2015 @ 17:12:33 #7
43556 miss_dynastie
pi_154364067
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:11 schreef Stormqueen het volgende:
Anyhow, ik heb alles wat véél te klein is (als in, daar zou ik vijftien kilo voor moeten afvallen) en alle lilleke oude zooi weggegooid vandaag. Het is bijna een kuub. :')
Oooh, dat geeft ruimte O+

Als hier de goten ein-de-lijk gedaan worden kan ik beginnen aan de walk-in closet room, daar heb ik nu al zin in (al wordt het wel low budget, geen dure maar mooie Ikea-kasten, maar gewoon, buiskoppelingen _O- )
  woensdag 15 juli 2015 @ 17:13:08 #8
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_154364090
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:09 schreef Stormqueen het volgende:
Die tt, moet dat? Ik ben fan van géén tt :')
Dan pak je je modrechten en dan pas je het aan? :P
pi_154364112
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hormonen kickten in en ik kan het moeilijk uitleggen als je het nooit ervaren hebt, maar alles alles alles moest mijn mond in :{ En met elke dag voelde ik me rotter en probeerde ik mezelf te vertellen dat ik NU moest stoppen. 8)7 Maar goed, uiteindelijk 10 kg onder mijn max gewicht gestopt en dus nog 10 kg afgevallen in totaal :') (nu wel weer wat meer hoor ;) )
Ik vind het tot op bepaalde hoogte wel herkenbaar. Heb soms van die dagen dat ik onverzadigbaar lijk, ogenschijnlijk uit het niets. Heb dan geen zelfbeheersing en blijf maar eten, terwijl ik me er echt tegen probeer te verzetten. Gelukkig houdt het nooit lang aan (als in: een week), maar daar ben ik wel eens bang voor. Zal op zo'n moment ook bij mij wel hormonaal kunnen zijn, anders weet ik het niet. Het is niet dat ik me uithonger en daardoor cravings krijg. :)

Kut hormonen. :*
pi_154364122
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:11 schreef miss_dynastie het volgende:

Daarom is de theorie dat je dat betreffende kledingstuk elke zoveel kilo moet passen... ik heb het ook niet bedacht _O-
:D nou ja, ik heb broeken van maat 48-38 in mijn kast en van alles wel wat, dus ik kan even vooruit zonder nieuwe te hoeven kopen. Alhoewel ik 48 waarschijnlijk al wel weg kan gooien, dan moet ik het wel weer heel bont maken.

SQ, had je daar niet iemand anders blij mee kunnen maken? :o Je hebt namelijk best een leuke kledingsmaak!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 15 juli 2015 @ 17:13:52 #11
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_154364123
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:11 schreef Fripsel het volgende:
Ja maar ik heb de hele ochtend liggen "slapen", dus om dan alles van de ochtend er S middags bij te moeten pakken, mwah. Heb sowieso nooit heel veel honger als ik me zo voel en vind het moeilijk om gezonde keuzes te maken omdat het vaak extra energie kost. En dan is een broodje pindakaas veel makkelijker dan een eitje bakken ofzo, of m'n vriend een frietje laten halen ipv koken. :@ dus wat dat betreft ben ik tot nu toe voor vandaag best wel tevreden omdat het allemaal gezond is.
Naja, alles erbij hoeft niet maar iets erbij zou best kunnen.
  woensdag 15 juli 2015 @ 17:13:56 #12
149959 SQ
snelle trees
pi_154364127
Ik ben geen topicnazi. En geen lif-mod for that matter :P
disclaimer
pi_154364141
quote:
14s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:12 schreef Qwea het volgende:

Ik heb ook nog steeds zo'n broek :Y Mét bijbehorende foto. Maar die foto is alweer van oktober 2013. Dus zwaar verouderd want inmiddels zijn er abs en shizzle. Maar om zoiets te hebben is toch nog steeds wel geniaal :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_ mooie foto!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 15 juli 2015 @ 17:14:39 #14
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_154364149
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:13 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik vind het tot op bepaalde hoogte wel herkenbaar. Heb soms van die dagen dat ik onverzadigbaar lijk, ogenschijnlijk uit het niets. Heb dan geen zelfbeheersing en blijf maar eten, terwijl ik me er echt tegen probeer te verzetten. Gelukkig houdt het nooit lang aan (als in: een week), maar daar ben ik wel eens bang voor. Zal op zo'n moment ook bij mij wel hormonaal kunnen zijn, anders weet ik het niet. Het is niet dat ik me uithonger en daardoor cravings krijg. :)

Kut hormonen. :*
Ja maar is dat hormoon gerelateerd dan? Want ik heb ook dagen dat ik 5000kcal wegwerk en nog steeds honger heb. Maar of dat hormonaal is?
  woensdag 15 juli 2015 @ 17:14:51 #15
149959 SQ
snelle trees
pi_154364157
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:D nou ja, ik heb broeken van maat 48-38 in mijn kast en van alles wel wat, dus ik kan even vooruit zonder nieuwe te hoeven kopen. Alhoewel ik 48 waarschijnlijk al wel weg kan gooien, dan moet ik het wel weer heel bont maken.

SQ, had je daar niet iemand anders blij mee kunnen maken? :o Je hebt namelijk best een leuke kledingsmaak!
't is nog niet weg-weg, het ligt op een stapel. De leuke dingen however, die pas ik weer/nog/al/nu.
disclaimer
pi_154364160
quote:

[..]

Mij bijvoorbeeld :+
  woensdag 15 juli 2015 @ 17:15:06 #17
149959 SQ
snelle trees
pi_154364162
Goeie buik qwea!
disclaimer
  woensdag 15 juli 2015 @ 17:15:20 #18
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_154364172
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:13 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben geen topicnazi. En geen lif-mod for that matter :P
TS zegt toch geen prob? :P Dus, als je het wil mag je het van mij aanpassen. En als je het niet wil, dan doe je het niet. :Y)
  woensdag 15 juli 2015 @ 17:15:44 #19
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_154364187
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:15 schreef Stormqueen het volgende:
Goeie buik qwea!
Nee :P 2013. Tegenwoordig beter. Maar die broek heb ik dus nog steeds O+
pi_154364211
quote:
14s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:12 schreef Qwea het volgende:

[..]

SPOILER
Gaaf Qwea. _O_

Zo'n broek heb ik ook en als ik de 40 kilo mijlpaal haal (nog 7 kilo te gaan) dan pleur ik het mooi op Facebook.
  woensdag 15 juli 2015 @ 17:16:45 #21
149959 SQ
snelle trees
pi_154364226
Vooruit. En nu mijn kint ophalen en broccoli koken :W
disclaimer
  † In Memoriam † woensdag 15 juli 2015 @ 17:17:14 #22
43556 miss_dynastie
pi_154364239
quote:

[..]

Ja, mijn range gaat nog wel wat verder.... :@ al heb ik het per maat in een vacuumzak op zolder in een kast liggen. Enige dat beneden is zijn mijn huidige maat plus een maat kleiner. Hoe groter je bent, hoe meer kilo verschil tussen de maten, dus ik hoef niet vaak te wisselen...
  woensdag 15 juli 2015 @ 17:17:42 #23
149959 SQ
snelle trees
pi_154364252
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:14 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Mij bijvoorbeeld :+
ja, jij zoekt linnen broeken in limegroen?
disclaimer
pi_154364285
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:17 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Uit welk jaartal komt die dan? :P
pi_154364295
quote:
14s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:14 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja maar is dat hormoon gerelateerd dan? Want ik heb ook dagen dat ik 5000kcal wegwerk en nog steeds honger heb. Maar of dat hormonaal is?
Maar jij sport ook behoorlijk veel. Ik deed dat (destijds) niet.

Ik weet het oprecht niet. Misschien is het een gevoeligheid voor eetbuien die ik altijd zal houden, kan ook. Maar ik voelde me verder emotioneel wel prima. Daarom: ogenschijnlijk uit het niet. :D
  woensdag 15 juli 2015 @ 17:19:12 #26
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_154364300
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Gaaf Qwea. _O_

Zo'n broek heb ik ook en als ik de 40 kilo mijlpaal haal (nog 7 kilo te gaan) dan pleur ik het mooi op Facebook.
Gewoon doen! Deze staat ook op FB. Mo had hem toen geplaatst :Y

quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:16 schreef Stormqueen het volgende:
Topic nazi :r

:W Oehw en broccoli :9 hier simpel een maaltijd salade want ik ben te moe, te lui om te koken. Zo de sportmasseur en dan een herstelrondje als ik nog kan lopen, dus fuck koken :P
pi_154364322
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:16 schreef Stormqueen het volgende:
Broccoli staat hier ook op het menu vanavond. *O*
  woensdag 15 juli 2015 @ 17:20:29 #28
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_154364330
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:19 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar jij sport ook behoorlijk veel. Ik deed dat (destijds) niet.
Klopt. Maar ik heb ook last van eetbuien trouwens. Alhoewel ze de laatste weken echt onder controle lijken te zijn na de gouden tips van gcjoel.

quote:
Ik weet het oprecht niet. Misschien is het een gevoeligheid voor eetbuien die ik altijd zal houden, kan ook. Maar ik voelde me verder emotioneel wel prima. Daarom: ogenschijnlijk uit het niet. :D
Ja dat kan. Alleen het is tricky om die buien dan niet te gaan compenseren. Althans, hiero.
pi_154364336
quote:
14s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:19 schreef Qwea het volgende:

[..]

Gewoon doen! Deze staat ook op FB. Mo had hem toen geplaatst :Y

[..]

Topic nazi :r

:W Oehw en broccoli :9 hier simpel een maaltijd salade want ik ben te moe, te lui om te koken. Zo de sportmasseur en dan een herstelrondje als ik nog kan lopen, dus fuck koken :P
Oeh dat ga ik met m'n -30 kg doen (nog 300 gram *O* ) foto in m'n broek maat 48(heb er 1 bewaard) naast m'n broek van nu plakken :+
pi_154364339
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:17 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Zo eentje ligt in maat 38 nog op mij te wachten :D
Wordt tijd om die weg te gooien.
pi_154364432
Mijn jurkje van toen ik 17 was vind ik nog best kunnen. M'n bandshirts van daarvoor laat ik toch maar in de kast liggen.
pi_154364466
quote:
14s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:14 schreef Qwea het volgende:

Gecompliceerder dan dat, maar ghreline is je hongerhormoon en dat neemt toe in je bloed als je vetcellen leger raken. Eigenlijk een soort beschermingsmechanisme. Want voorraad kwijt raken is evolutionair gezien natuurlijk absoluut niet goed en dus moet het gedrag zo gevormd worden dat je op zoek gaat naar eten en meer gaat eten dan je nodig hebt om die voorraad weer aan te vullen. De één zal er meer last van hebben dan een ander, neem ik aan. Het is zelfs zo dat dikkere mensen in het dagelijks leven (dus niet als ze aan het afvallen zijn) een lágere ghreline spiegel hebben dan slankere mensen! Want je hebt op zich niet nog meer voedsel nodig. Het wordt pas een hogere hormoonspiegel als je afvalt. Waarschijnlijk één van de redenen waarom zoveel mensen falen bij het afvallen.

Nog meer info: https://en.wikipedia.org/wiki/Ghrelin

Niet dat al die kennis je helpt bij het afvallen, maar ik wilde zo graag begrijpen waarom mijn honger onverzadigbaar was en ik alleen nog maar aan (slecht) eten kon denken.
pi_154364481
quote:
14s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:20 schreef Qwea het volgende:

[..]

Klopt. Maar ik heb ook last van eetbuien trouwens. Alhoewel ze de laatste weken echt onder controle lijken te zijn na de gouden tips van gcjoel.

Wat waren die gouden tips?

Ik probeer meestal te denken aan hoe naar ik me op dat moment voelde. Verder helpt het met bepaalde voedingsmiddelen waarvan ik weet dat het fout kan gaan om ze gewoon niet te eten, ook niet een handje oid. Ik heb het vooral met chips en snacks, terwijl ik het niet eens zo lekker vind noch mis als ik het niet eet. :') Misschien toch een soort onbewuste behoefte naar vet en zout.

quote:
Ja dat kan. Alleen het is tricky om die buien dan niet te gaan compenseren. Althans, hiero.
Uithongeren of overmatig sporten zit gelukkig niet zo in me. Wel de neiging om in die negatieve spiraal te blijven hangen omdat ik baal dat ik ben aangekomen (wat voor je gevoel altijd meer is dan het in werkelijkheid is). Maar tricky is het zeker!
pi_154364539
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Verder helpt het met bepaalde voedingsmiddelen waarvan ik weet dat het fout kan gaan om ze gewoon niet te eten, ook niet een handje oid
Herkenbaar! Ik moet gewoon niets eten van bepaalde dingen. Ik kan daarom best boos worden als ik iets afsla en mensen blijven aandringen terwijl ze onnozel 'maar eentje maakt toch niets uit!' zeggen |:(
pi_154364687
Vandaag zei nog iemand tegen me dat ik zo'n prachtig figuur had en absoluut niet nog meer moest afvallen. Ik vraag me altijd af of mensen blind zijn of bang dat ik slanker dan hun word? Mijn bmi zegt namelijk helemaal niet dat ik niet verder moet afvallen.
pi_154364693
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:26 schreef Isabeau het volgende:

Niet dat al die kennis je helpt bij het afvallen, maar ik wilde zo graag begrijpen waarom mijn honger onverzadigbaar was en ik alleen nog maar aan (slecht) eten kon denken.
Jammer dat het niet helpt.
Maar wel erg interessant om te lezen.
  Licht Ontvlambaar woensdag 15 juli 2015 @ 17:38:01 #37
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_154364729
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:36 schreef Isabeau het volgende:
Vandaag zei nog iemand tegen me dat ik zo'n prachtig figuur had en absoluut niet nog meer moest afvallen. Ik vraag me altijd af of mensen blind zijn of bang dat ik slanker dan hun word? Mijn bmi zegt namelijk helemaal niet dat ik niet verder moet afvallen.
heel vaak 'blind'... Gewicht schatten is niet de sterkste kant van de mens.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_154364792
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:38 schreef Sjeen het volgende:

heel vaak 'blind'... Gewicht schatten is niet de sterkste kant van de mens.
Ja, daar ben ik ook niet goed in. Verder dan 'dun - slank - normaal - mollig - veel te dik' kom ik meestal ook niet qua inschatten.
pi_154364806
quote:
Dat kreeg ik ook al vrij snel te horen. Als ik nu zeg dat ik er nog een paar laatste kilo's afwil denken mensen meteen dat ik ongezond bezig ben en een eetstoornis aan het ontwikkelen ben. Ook heel veel mensen die zeggen van superknap, maar je was ook al mooi toen je dikker was hoor :+ dan denk ik, ik ben toch niet achterlijk. Een jaar geleden draaide geen hoofd zich om, nu zijn de blikken van mannen bijna niet meer te tellen omdat ze een blond slank meisje voorbij zien komen :') waarmee ik niet wil zeggen dat ik eerst lelijk was, maar ik zie er nu gewoon een stuk beter uit. Als je dik bent is het ongezond en op het moment dat je afvalt valt het opeens allemaal wel mee.
pi_154364839
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:41 schreef Fripsel het volgende:
Ook heel veel mensen die zeggen van superknap, maar je was ook al mooi toen je dikker was hoor
Dat is vooral heel lief bedoeld O+

Maar ja, ik snap wat je bedoelt :Y Het is lief, maar ook wel stiekem gewoon onzin. Te dik ziet niemand er echt aantrekkelijk uit. Misschien niet een politiek correcte opvatting, maar zo zie ik het gewoon.
pi_154364970
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat is vooral heel lief bedoeld O+

Maar ja, ik snap wat je bedoelt :Y Het is lief, maar ook wel stiekem gewoon onzin. Te dik ziet niemand er echt aantrekkelijk uit. Misschien niet een politiek correcte opvatting, maar zo zie ik het gewoon.
Zo zie ik het ook. Het gezicht komt zelden mooi uit met extra vet. Die van mij was vooral erg pafferig, extra rond en met onderkin. Maar het is wel fijn om te horen dat mensen je op elk gewicht mooi vinden. :Y
pi_154365003
quote:
Die hoor ik ook zó vaak. Waarom sport je? Je bent toch al slank? Ja, maar waarom zou je op het punt van gezond BMI moeten stoppen met jezelf verbeteren. Die opmerkingen kreeg ik ook toen ik nog 10 kilo overgewicht had. Als je eenmaal bij mensen als dik in het geheugen hebt gestaan, lijkt de objectiviteit weg of zo.
pi_154365005
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Zo zie ik het ook. Het gezicht komt zelden mooi uit met extra vet. Die van mij was vooral erg pafferig, extra rond en met onderkin. Maar het is wel fijn om te horen dat mensen je op elk gewicht mooi vinden. :Y
Ja, mijn vriend zou ook nooit zeggen dat ik er nu beter uit zie. Maar hij zegt nu wel 'wow' als ik naakt ben O-)

Oh, en een oom zei dat ik er 1000x beter uit zie dan voorheen. Dat eh is misschien waar, maar niet zo beleefd.
pi_154365074
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, mijn vriend zou ook nooit zeggen dat ik er nu beter uit zie. Maar hij zegt nu wel 'wow' als ik naakt ben O-)

Oh, en een oom zei dat ik er 1000x beter uit zie dan voorheen. Dat eh is misschien waar, maar niet zo beleefd.
Bij mijn vriend merk ik het ook al zal hij het nooit hard op toegeven. Opeens word elke half naakte stap door het huis gevolgd :') dat was eerst echt niet :P

Mijn oma was ook wel heel lief laatst :+ je ziet er goed uit fripsel! Je moet niet meer zo dik worden hoor want dikke meisjes zijn niet mooi..
pi_154365150
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:55 schreef Fripsel het volgende:
Mijn oma was ook wel heel lief laatst je ziet er goed uit fripsel! Je moet niet meer zo dik worden hoor want dikke meisjes zijn niet mooi..
Ook al zo eerlijk _O-
  woensdag 15 juli 2015 @ 18:00:06 #46
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_154365155
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:26 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wat waren die gouden tips?
Elke dag wat lekkers inplannen en zorgen dat het in je kcal past. Ik eet ni 4x per week ofzo een milka reep. Past en het is niet verboden dus ik ga als ik het heb gehad niet helemaal los op alles omdat "het toch al verpest is"

En minder stress hebben werkt ook.

quote:
Ik probeer meestal te denken aan hoe naar ik me op dat moment voelde. Verder helpt het met bepaalde voedingsmiddelen waarvan ik weet dat het fout kan gaan om ze gewoon niet te eten, ook niet een handje oid. Ik heb het vooral met chips en snacks, terwijl ik het niet eens zo lekker vind noch mis als ik het niet eet. :') Misschien toch een soort onbewuste behoefte naar vet en zout.

Uithongeren of overmatig sporten zit gelukkig niet zo in me. Wel de neiging om in die negatieve spiraal te blijven hangen omdat ik baal dat ik ben aangekomen (wat voor je gevoel altijd meer is dan het in werkelijkheid is). Maar tricky is het zeker!
En door die negatieve spiraal ga je weer meer eten omdat je je kut voelt. Ik ken hem ;(
  woensdag 15 juli 2015 @ 18:01:48 #47
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_154365191
quote:
Nou ik heb dat dus zonder bmi. We bepalen toch zelf wel hoe en wat of niet dan???? Pleur op zeg.

"Ja niet meer KT doen hoor. Je word te gespierd" donder op. Bepaal ik zelf wel.
pi_154365209
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2015 18:00 schreef Qwea het volgende:
En door die negatieve spiraal ga je weer meer eten omdat je je kut voelt. Ik ken hem
Dat werd op een gegeven moment ook de reden dat ik zoveel weer was aangekomen. Honger = te veel eten = je rot voelen = eten omdat je je rot voelt = 'alles is nu verpest!', het maakt niets meer uit = meer eten etc

quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2015 18:01 schreef Qwea het volgende:

Nou ik heb dat dus zonder bmi. We bepalen toch zelf wel hoe en wat of niet dan???? Pleur op zeg.

"Ja niet meer KT doen hoor. Je word te gespierd" donder op. Bepaal ik zelf wel.
Yup *O* Je moet jezelf vooral mooi vinden natuurlijk :Y
  woensdag 15 juli 2015 @ 18:05:01 #49
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_154365264
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijne was vanmorgen voor het eerst onder de indruk van mijn V lijn. En dat terwijl hij van dikkere vrouwen houdt.
  woensdag 15 juli 2015 @ 18:06:45 #50
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_154365302
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 18:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat werd op een gegeven moment ook de reden dat ik zoveel weer was aangekomen. Honger = te veel eten = je rot voelen = eten omdat je je rot voelt = 'alles is nu verpest!', het maakt niets meer uit = meer eten etc

[..]

Yup *O* Je moet jezelf vooral mooi vinden natuurlijk :Y
Precies! Het gaat erom dat je met jezelf door 1 deur kan. En of dat nou dik, gespierd, dun, whatever is, boeit niet. Je moet het voor jezelf doen niet voor een ander.
  woensdag 15 juli 2015 @ 18:07:25 #51
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_154365317
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:52 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Die hoor ik ook zó vaak. Waarom sport je? Je bent toch al slank? Ja, maar waarom zou je op het punt van gezond BMI moeten stoppen met jezelf verbeteren. Die opmerkingen kreeg ik ook toen ik nog 10 kilo overgewicht had. Als je eenmaal bij mensen als dik in het geheugen hebt gestaan, lijkt de objectiviteit weg of zo.
Alsof sport ook draait om afvallen :')
  † In Memoriam † woensdag 15 juli 2015 @ 18:08:00 #52
43556 miss_dynastie
pi_154365328
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:55 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Bij mijn vriend merk ik het ook al zal hij het nooit hard op toegeven. Opeens word elke half naakte stap door het huis gevolgd :') dat was eerst echt niet :P

Mijn oma was ook wel heel lief laatst :+ je ziet er goed uit fripsel! Je moet niet meer zo dik worden hoor want dikke meisjes zijn niet mooi..
En dat is dan weer te eerlijk... It's a fine line _O-
pi_154365518
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2015 18:05 schreef Qwea het volgende:

[..]

Mijne was vanmorgen voor het eerst onder de indruk van mijn V lijn. En dat terwijl hij van dikkere vrouwen houdt.
Degene die ik naast mijn vriend zie ook :@ (openrelatie). Die leerde ik kennen toen ik dunner was. Kwam er al vrij snel achter dat hij liever wat voller heeft. Dat was wel even slikken :+ doe je zoveel moeite heeft de ander zoiets van, was niet nodig :P
pi_154366267
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2015 18:07 schreef Qwea het volgende:

[..]

Alsof sport ook draait om afvallen :')
Echt hè. Sporten heeft 109646 (gezondheids)voordelen, maar mensen verbinden het vooral aan afvallen.
pi_154366284
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 18:47 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Echt hè. Sporten heeft 109646 (gezondheids)voordelen, maar mensen verbinden het vooral aan afvallen.
Vaak mensen die te lui zijn om voor andere redenen te sporten.
pi_154366997
quote:

[..]

Kan het wel begrijpen. Veel mensen denken afvallen = rondjes rennen/fietsen. Daar ben ik ook te lui voor.
  woensdag 15 juli 2015 @ 19:35:36 #57
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_154367739
En nog steeds ben ik liever wat zwaarder en overal van genieten... Sinds ik dun ben ben ik echt niet gelukkiger geworden, sterker nog... je denkt nu met alles wat je naar binnen stopt of het wel kan.
Nee, liever vroeger :@
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 15 juli 2015 @ 19:43:25 #58
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_154367931
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2015 18:17 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Degene die ik naast mijn vriend zie ook :@ (openrelatie). Die leerde ik kennen toen ik dunner was. Kwam er al vrij snel achter dat hij liever wat voller heeft. Dat was wel even slikken :+ doe je zoveel moeite heeft de ander zoiets van, was niet nodig :P
Maar ik doe het ook niet voor een ander. Nooit gedaan en zal ik ook nooit doen. Ik weiger ook iets te laten voor een ander. Mijn partner vind abs af-schuw-elijk. Pech voor hem :P
  woensdag 15 juli 2015 @ 19:44:30 #59
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_154367949
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 18:47 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Vaak mensen die te lui zijn om voor andere redenen te sporten.
Dat ja. Ik sport grotendeels ter ontspanning, maar dat lijkt 99% niet te snappen. Want hoe kan jezelf afbeulen nou ontspanning zijn :')
  woensdag 15 juli 2015 @ 19:45:39 #60
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_154367984
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 19:35 schreef uniekhoorn het volgende:
En nog steeds ben ik liever wat zwaarder en overal van genieten... Sinds ik dun ben ben ik echt niet gelukkiger geworden, sterker nog... je denkt nu met alles wat je naar binnen stopt of het wel kan.
Nee, liever vroeger :@
Ik stop ongegeneerd van alles naar binnen nu én ik lig met een goed gevoel op het strand. Dat was vroeger wel anders.
pi_154367992
quote:
14s.gif Op woensdag 15 juli 2015 19:43 schreef Qwea het volgende:

[..]

Maar ik doe het ook niet voor een ander. Nooit gedaan en zal ik ook nooit doen. Ik weiger ook iets te laten voor een ander. Mijn partner vind abs af-schuw-elijk. Pech voor hem :P
Oh ik doe het ook niet voor een ander hoor. Als ik naar anderen zou luisteren zou ik nu stoppen :P
  woensdag 15 juli 2015 @ 19:48:02 #62
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_154368033
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 19:09 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Kan het wel begrijpen. Veel mensen denken afvallen = rondjes rennen/fietsen. Daar ben ik ook te lui voor.
Terwijl fietsen zoveel meer kan zijn dan gewoon fietsen. Fietsen is hier het maximale uit jezelf halen. Net ff wat sneller zijn dan de vorige keer, net ff een wat hogere cadans en een lagere hartslag. Net ff wat meer techniek en genieten van de omgeving.

That reminds me, ik moet nog een knwu licentie gaan aanvragen :o
pi_154368036
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:41 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Dat kreeg ik ook al vrij snel te horen. Als ik nu zeg dat ik er nog een paar laatste kilo's afwil denken mensen meteen dat ik ongezond bezig ben en een eetstoornis aan het ontwikkelen ben. Ook heel veel mensen die zeggen van superknap, maar je was ook al mooi toen je dikker was hoor :+ dan denk ik, ik ben toch niet achterlijk. Een jaar geleden draaide geen hoofd zich om, nu zijn de blikken van mannen bijna niet meer te tellen omdat ze een blond slank meisje voorbij zien komen :') waarmee ik niet wil zeggen dat ik eerst lelijk was, maar ik zie er nu gewoon een stuk beter uit. Als je dik bent is het ongezond en op het moment dat je afvalt valt het opeens allemaal wel mee.
Mja weet je. Toen ik net heel veel was afgevallen straalde ik 24/7. Maar dat nieuwe figuur werd het nieuwe normaal en toen werd ik weer mn nurkse chagrijnige zelfje met mn muil op onweer...

Toen waren die blikken ook voorbij :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 15 juli 2015 @ 19:51:45 #64
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_154368125
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2015 19:46 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Oh ik doe het ook niet voor een ander hoor. Als ik naar anderen zou luisteren zou ik nu stoppen :P
Anderen hebben altijd wel wat te miepen. Heb je overgewicht dan moet je afvallen, ben je slank aan het worden dan heb je anorexia, doe je graag aan sport dan heb je een obsessie, ect :')
pi_154368490
quote:
14s.gif Op woensdag 15 juli 2015 19:48 schreef Qwea het volgende:

[..]

Terwijl fietsen zoveel meer kan zijn dan gewoon fietsen. Fietsen is hier het maximale uit jezelf halen. Net ff wat sneller zijn dan de vorige keer, net ff een wat hogere cadans en een lagere hartslag. Net ff wat meer techniek en genieten van de omgeving.

That reminds me, ik moet nog een knwu licentie gaan aanvragen :o
Ik kan wel begrijpen dat mensen een passie voor fietsen hebben, daar niet van, maar ik moet al kapotveel eten wil ik wat aankomen. Om nou nóg meer te moeten eten... moet er niet aan denken. Ik mountainbikete ~8 jaar geleden enorm veel, nu helemaal 0,0.
pi_154368611
quote:
14s.gif Op woensdag 15 juli 2015 19:45 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik stop ongegeneerd van alles naar binnen nu én ik lig met een goed gevoel op het strand. Dat was vroeger wel anders.
Kan me ook niet voorstellen dat je BMR zo veel hoger ligt van een paar kilo vet.
  † In Memoriam † woensdag 15 juli 2015 @ 20:26:45 #67
43556 miss_dynastie
pi_154368993
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2015 19:48 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Mja weet je. Toen ik net heel veel was afgevallen straalde ik 24/7. Maar dat nieuwe figuur werd het nieuwe normaal en toen werd ik weer mn nurkse chagrijnige zelfje met mn muil op onweer...

Phoebs O+ :D
  woensdag 15 juli 2015 @ 20:54:00 #68
149959 SQ
snelle trees
pi_154369874
Ik heb net 40 gram chips gegeten, want het paste. Maar veertig gram is nauwelijks bevredigend. Een hele zak, dat is bevredigend. Morgenavond dus maar weer braaf aan het niks :')
disclaimer
pi_154370323
40 gram chips ghihi :)

Hier is de spaghetti verruild voor pannekoeken, had ik ineens superveel zin in :D

En mensen die niet kunnen snappen dat sport voor ontspanning of hobby is...tja, ik snap ook niet dat mensen voor hun lol formule 1 kijken, dat zeg ik ook..dus mogen ze andersom ook sporten niet snappen zonder dat het me irriteert.

Anders als mensen tegen me blijven zeiken dat ik teveel ben afgevallen of iets in die trant, lekker met je eigen zooi bemoeien, ik zeg ook niet tegen anderen dat het tijd wordt iets aan zichzelf te doen, lijkt mij hetzelfde.

En nu ben ik kapot, benen en buik en half uur lopen :Z
  woensdag 15 juli 2015 @ 21:07:28 #70
149959 SQ
snelle trees
pi_154370348
Veertig gram is 1,3 portie, volgens de zak.
disclaimer
pi_154370446
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2015 19:48 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

:* :*
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  woensdag 15 juli 2015 @ 21:13:52 #72
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_154370598
Morgen weer hobbelen. O+ Binnenkort naar de formule 1. O+

Niet alles in mijn hoofd kunnen stoppen zonder een enorme pens te kweken. :'( Af en toe alsnog aan de chocolade. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_154370614
quote:
9s.gif Op woensdag 15 juli 2015 21:07 schreef Stormqueen het volgende:
Marketing.

Kunnen ze in grote letters op de zak zetten "maar 100 calorieën per portie!", op basis van super kleine porties.
pi_154370742
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2015 21:10 schreef Vanyel het volgende:

[..]

:* :*
Mghi :*

Gelukkig heb er inmiddels weer een paar bij. Kan ik die er af werken en weer even stralen O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_154371350
quote:
9s.gif Op woensdag 15 juli 2015 21:07 schreef Stormqueen het volgende:
dat is niks nee :{
pi_154371375
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 21:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Morgen weer hobbelen. O+ Binnenkort naar de formule 1. O+

Niet alles in mijn hoofd kunnen stoppen zonder een enorme pens te kweken. :'( Af en toe alsnog aan de chocolade. O+
hobbelen als in paard hobbelen? leuk! dressuur?
  woensdag 15 juli 2015 @ 21:33:48 #77
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_154371486
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 21:31 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

hobbelen als in paard hobbelen? leuk! dressuur?
Nee, hardlopen. ;) Paardrijden is al een aardig tijdje geleden. Jaar of tien ofzo. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  † In Memoriam † woensdag 15 juli 2015 @ 21:34:37 #78
43556 miss_dynastie
pi_154371525
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2015 20:54 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb net 40 gram chips gegeten, want het paste. Maar veertig gram is nauwelijks bevredigend. Een hele zak, dat is bevredigend. Morgenavond dus maar weer braaf aan het niks :')
Ik vind nibbits of frites behoorlijk bevredigend per veertig gram! Zelfs per dertig trouwens.
  † In Memoriam † woensdag 15 juli 2015 @ 21:40:33 #79
43556 miss_dynastie
pi_154371761
Ik kwam overigens vandaag in de supermarkt niet meer bij... Een beer van een vent, over de 200 kilo, die tegen mijn vriend zei dat 'ie dik geworden was :') Nou was D vroeger toen 'ie nog contact met die man had echt een schrielkip en is ie nu wel een paar kilo te zwaar, maar toch he, het was zo'n contrast dat ik hardop moest lachen _O-
pi_154371892
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2015 21:33 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Nee, hardlopen. ;) Paardrijden is al een aardig tijdje geleden. Jaar of tien ofzo. :+
geheh ow :D ehm nou ook leuk ;)
pi_154371917
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2015 21:34 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik vind nibbits of frites behoorlijk bevredigend per veertig gram! Zelfs per dertig trouwens.
nibbits zijn vooral bevredigend als je ze niet hoeft te eten :r
  † In Memoriam † woensdag 15 juli 2015 @ 21:46:13 #82
43556 miss_dynastie
pi_154372006
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 21:44 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

Nou jaaaaa -O-
  Licht Ontvlambaar woensdag 15 juli 2015 @ 22:03:53 #83
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_154372733
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 21:44 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

wokkels ook, ben ik laatst achtergekomen :')

Ik heb mezelf echt verpest... Ben een beste eetsnob aan het worden.
pi_154381144
(Vakantie)lijstje:

B: 30min hoepelen
O: smoothie van kokoswater, spinazie, banaan en avocado + beetje lijnzaad
T: peer
L: courgettesalade met feta
D: gemengde bonen, krieltjes en schnitzel
T: speciaal biertje of wijn
pi_154381204
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2015 22:03 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Dus we moeten voortaan gaan sparen voor als we je mee willen nemen uiteten?
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_154381210
En mag ik even jompelen. Wat een kutwoord!
Maar de eerst 5 zijn er vanaf! *O*
pi_154381260
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 09:24 schreef Tally het volgende:
En mag ik even jompelen. Wat een kutwoord!
Maar de eerst 5 zijn er vanaf! *O*
*O*
pi_154381272
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 21:17 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Mghi :*

Gelukkig heb er inmiddels weer een paar bij. Kan ik die er af werken en weer even stralen O+
En Poebie! Ik vind je mooi. Met of zonder die paar bij *O* Zelfs als je net uit bed komt *O* ;)
pi_154381278
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2015 09:28 schreef Sarabi het volgende:

[..]

*O*
Ja ik ben echt zo blij. Zo blij dat ik er zelfs geen moeite mee had dat meneer gister een hele chocolade paashaas (ja die dingen liggen nog in de kast) en een magnum op zat te eten O+
pi_154381297
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 09:30 schreef Tally het volgende:

[..]

Ja ik ben echt zo blij. Zo blij dat ik er zelfs geen moeite mee had dat meneer gister een hele chocolade paashaas (ja die dingen liggen nog in de kast) en een magnum op zat te eten O+
Heerlijk die motivatie :Y
  donderdag 16 juli 2015 @ 09:34:18 #91
149959 SQ
snelle trees
pi_154381324
Goed zo tally!! *O*

Sarabi, ik krijg echt kippenvel van je O :D
disclaimer
pi_154381367
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2015 09:34 schreef Stormqueen het volgende:
Goed zo tally!! *O*

Sarabi, ik krijg echt kippenvel van je O :D
Dat hoorde ik eerder over deze smoothie :D maar ik vind hem echt lekker.
En het vult ook (dat had ik niet verwacht).
pi_154381392
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2015 09:37 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat hoorde ik eerder over deze smoothie :D maar ik vind hem echt lekker.
En het vult ook (dat had ik niet verwacht).
Klinkt lekker juist :Y
Spoilers!
  donderdag 16 juli 2015 @ 09:42:09 #94
149959 SQ
snelle trees
pi_154381436
Ja ik háát kokos, dat scheelt :')
disclaimer
pi_154381444
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2015 22:03 schreef Sjeen het volgende:

[..]

yep hier ook...als ik dan toch zoiets eet, dan moet het het ook wel waard zijn :')

Netjes Tally!

O: mugcake met honing en koffie
t: yoghurt met honing
l: 2 crackers en 2 rijstwafels met kaas
t: tutti frutti biteswelove
t: muesli reep plus appel
d: spaghetti bolognese
pi_154381836
quote:
17s.gif Op donderdag 16 juli 2015 09:29 schreef Tally het volgende:

[..]

En Poebie! Ik vind je mooi. Met of zonder die paar bij *O* Zelfs als je net uit bed komt *O* ;)
Mhi toen was ik op me dikkest denk ik :@

Maar toch waren we de babest babes van de camping vonkzelf!
pi_154381865
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2015 10:08 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Mhi toen was ik op me dikkest denk ik :@

Maar toch waren we de babest babes van de camping vonkzelf!
Kan je nagaan! En like duh!
pi_154382684
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2015 09:42 schreef Stormqueen het volgende:
Ja ik háát kokos, dat scheelt :')
Dat helpt niet nee :D

Ondertussen moet ik nog steeds aan mijn O beginnen, nog helemaal geen honger.
pi_154382947
hoe kun je nou geen honger hebben smorgens :D
pi_154383041
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 11:06 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
hoe kun je nou geen honger hebben smorgens :D
De afgelopen 2 weken teveel gegeten.
Maar ben begonnen aan de smoothie :)
pi_154383466
Ik heb smorgens ook totaal geen honger, doe nu ook sinds een week aan IF en dat bevalt goed. Ik eet al m'n maaltijden tussen 1200-2000 of 1300-2100.

Ontbijten deed ik altijd al met tegen zin dus dit is een fijne uitkomst! :)
pi_154383493
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 11:29 schreef sandertjuh het volgende:
Ik heb smorgens ook totaal geen honger, doe nu ook sinds een week aan IF en dat bevalt goed. Ik eet al m'n maaltijden tussen 1200-2000 of 1300-2100.

IF? Wat is dat als ik vragen mag?
pi_154383516
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 11:29 schreef sandertjuh het volgende:

Daar twijfel ik ook nog steeds over, zou in ieder geval wel bij mij passen.
pi_154383588
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 11:30 schreef Tally het volgende:

[..]

IF? Wat is dat als ik vragen mag?
http://dailyburn.com/life/health/intermittent-fasting-methods/

Ik doe de leangains variant. Of het nu daadwerkelijk sneller/beter vet verbrand als andere methodes weet ik niet, daarvoor doe ik het ook niet echt.

Vind het gewoon makkelijk dat ik mezelf niet aan vaste eet tijden hoef te houden (0900 - 1400 - 1800 - 2200) bijvoorbeeld.

Ik eet nu gewoon wanneer ik wil eten, in dat 8 uur tijdsbestek.
pi_154383857
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 11:35 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

http://dailyburn.com/life/health/intermittent-fasting-methods/

Ik doe de leangains variant. Of het nu daadwerkelijk sneller/beter vet verbrand als andere methodes weet ik niet, daarvoor doe ik het ook niet echt.

Vind het gewoon makkelijk dat ik mezelf niet aan vaste eet tijden hoef te houden (0900 - 1400 - 1800 - 2200) bijvoorbeeld.

Ik eet nu gewoon wanneer ik wil eten, in dat 8 uur tijdsbestek.
Zonder dat ik het wist doe ik dat dus ook. Niet bewust maar is gewoon zo gegroeid.
Ik kan 's morgens niet eten dus doe ik dat pas om 10 uur bijvoorbeeld. En dan of een shake of een cracker. Vanaf het avondeten er voor eet ik niets meer. :)
pi_154384095
Lijstje:
Late O: twee dikke plakken brood met ham
L: banaan ei pannekoekjes
S: krachttraining @ fysio
T: kwark met aardbeien
D: kip van de barbeque en de daarbij horende zooi.
  donderdag 16 juli 2015 @ 12:55:31 #107
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_154385465
d00d. Ritje van 109km.

SPOILER
SPOILER
Ik had per ongeluk toen ik moest plassen op stop ipv pauze gedrukt :')

Daar hoort dit lijstje bij:

SPOILER
Die ik nog met 1000kcal sowieso moet aanvullen.
  donderdag 16 juli 2015 @ 13:10:49 #108
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_154385747
quote:
14s.gif Op donderdag 16 juli 2015 12:55 schreef Qwea het volgende:
d00d. Ritje van 109km.

SPOILER
SPOILER
Ik had per ongeluk toen ik moest plassen op stop ipv pauze gedrukt :')

Daar hoort dit lijstje bij:

SPOILER
Die ik nog met 1000kcal sowieso moet aanvullen.
Eet jij rotte paprika?! Yuck :P

Maar nice hoor! _O_
Fear is the path to the Dark Side.
  donderdag 16 juli 2015 @ 13:34:45 #109
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_154386316
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 13:10 schreef Artoo het volgende:

[..]

Eet jij rotte paprika?! Yuck :P

Maar nice hoor! _O_
}:| rood!
  donderdag 16 juli 2015 @ 13:42:52 #110
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_154386480
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2015 13:34 schreef Qwea het volgende:

[..]

}:| rood!
:7
  donderdag 16 juli 2015 @ 13:44:51 #111
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_154386519
Anyways. Zelf dinsdag weer op de weegschaal gestaan na 1,5 maand niet zo veel meer tracken. Heb de teugels een beetje laten vieren wat voeding betreft maar ben wel trouw blijven krachttrainen. Resultaat: plus 2 kg op de weegschaal... Ik vermoed dat dit deels is van het slacken en deels gains :) Aangezien ik wel vind dat het weer even strak moet las ik de komende tijd wat vaker een HIIT in, naast de KT en het fietsen/hardlopen.
pi_154386624
Ik had een flinke training. :D
Sterkheidsbaas van alles.
pi_154386668
Ik weeg nog steeds niet, en sport 'gewoon'. Kan inmiddels wel m'n spijkerbroek over m'n reet trekken zonder 'm los te maken na het losmaken van m'n riem, kwam ik laatst achter. :')

O: 3 toast met boter
T: banaan
L1: smoothie met yoghurt, banaan en verse aardbeitjes
L2: scrambled eggs met wat paprika
S: uur body pump
D: halve kip uit de oven met zoete aardappel en bloemkool (ook uit de oven)

:9
Ja doei.
pi_154386700
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 13:51 schreef motorbloempje het volgende:
Ik weeg nog steeds niet, en sport 'gewoon'. Kan inmiddels wel m'n spijkerbroek over m'n reet trekken zonder 'm los te maken na het losmaken van m'n riem, kwam ik laatst achter. :')

Jouw D :9

Verder twijfel ik om ook te stoppen met wegen, maar het is zo'n fijne motivatie in het begin.
pi_154387121
ik heb een tijdje niet gewogen, maar nu sinds kort wel weer regelmatig. Eigenlijk meer een gewoonte dan wat anders
pi_154387181
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 13:51 schreef motorbloempje het volgende:

Waarom toast met boter?
pi_154387271
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 14:14 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Waarom toast met boter?
Omdat ik dat lekker vind.
Ja doei.
pi_154388253
zo het belang van goede nachtrust is ook weer gebleken :') dinsdag deed ik fluitend 100 kg legpress. Afgesproken met fysio dat we vandaag 110 zouden doen. Maar kreeg de 100 niet eens van z'n plek. :'(
pi_154388276
quote:
14s.gif Op donderdag 16 juli 2015 14:19 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Goed geïntegreerd toch? :+
pi_154388310
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2015 15:06 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Goed geïntegreerd toch? :+
Sowieso. 8-)
Ja doei.
pi_154388615
Oh, lijstjes!

O: salade met zwarte bonen en tonijn (niet zo'n lekkere combi, blijkt)
T: koffie en blokje chocolade
S: uurtje fitness
L: 2 volkoren met gebakken ei
T: magere kwark met whey, lijnzaad en blauwe bessen
D: soep
pi_154389391
quote:
14s.gif Op donderdag 16 juli 2015 14:19 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik ook, vooral bij soep.
pi_154389402
Ok.!
Ja doei.
pi_154389522
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 15:06 schreef Fripsel het volgende:
zo het belang van goede nachtrust is ook weer gebleken :') dinsdag deed ik fluitend 100 kg legpress. Afgesproken met fysio dat we vandaag 110 zouden doen. Maar kreeg de 100 niet eens van z'n plek. :'(
herkenbaar, en irritant!
pi_154389702
Smullen!

O: 100g havermout, 400 ml magere melk
T: 50g pistachenootjes
L: 100g havermout, 400 ml magere melk
T2: 50g whey isolaat, 500 ml magere melk
D: 175g rijst, 300g kip
S: Sport
S2: 175g rijst, 4 eieren, avocado, paprika, broccoli, zo'n paars groenteding
S3: 500g kwark

Totaal: 4.613 Kcal, 568 koolh, 140 vet, 290 eiwit
pi_154389730
Ok..!
Ja doei.
  Licht Ontvlambaar donderdag 16 juli 2015 @ 16:31:28 #127
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_154390412
Grappig on te lezen waar mensen zoal blij van worden wat eten betreft :)
pi_154390449
Ik vind 't vooral opmerkelijk dat kwark een sport is.
Ja doei.
pi_154390884
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 16:32 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind 't vooral opmerkelijk dat kwark een sport is.
Huh? :D

S'nachts de kwark, zodat je lekker kan slapen.
pi_154390933
Ok...!
Ja doei.
  donderdag 16 juli 2015 @ 16:49:38 #131
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_154391120
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 16:09 schreef Faeroer het volgende:
Smullen!

Waarom magere melk als je wilt aankomen? :r
pi_154391195
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 16:49 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Waarom magere melk als je wilt aankomen? :r
Omdat melk paupervetten heeft.
  donderdag 16 juli 2015 @ 16:52:51 #133
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_154391236
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 16:51 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Omdat melk paupervetten heeft.
Maar magere melk smaakt naar water :'(
pi_154391784
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 16:31 schreef Sjeen het volgende:
Grappig on te lezen waar mensen zoal blij van worden wat eten betreft :)
Echt hè. Elke dag havermout, eieren, rijst, kwark, kip, etc... :r
pi_154391795
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 16:09 schreef Faeroer het volgende:
Smullen!

Deze reeks gaat over afvallen, vriend.
pi_154391983
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 17:10 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Deze reeks gaat over afvallen, vriend.
"[Dieetclub] is bedoeld voor mannen en vrouwen met (ex)overgewicht die nog steeds moeite hebben met wat ze wel of niet willen/moeten/kunnen eten."

Ik heb overgewicht gehad en heb nu veel moeite om op m'n huidige gewicht te blijven, en jij hoeft mij niet in elk topic te stalken, vriend.
pi_154392387
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 17:16 schreef Faeroer het volgende:
heb nu veel moeite om op m'n huidige gewicht te blijven
Goh, en dat terwijl je maar 4600 kcals eet.
pi_154392426
Dus als ik besluit om dan echt voor de krachttraining te gaan en bij de 65 kg m'n inname ga verhogen hiervoor dan mag ik hier ook niet meer posten deuce?
pi_154392452
:O

Zo even wat yoga en dan naar de sportschool voor 'n bodypump/KT sessie. Rug gaat met stappen vooruit. Soms nog wel wat last direct na de training, maar die houdt niet lang aan. _O_
Ja doei.
pi_154392522
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 17:38 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Goh, en dat terwijl je maar 4600 kcals eet.
Misschien moet je wat minder trollen, mensen belachelijk maken en stalken (hoi topics aanmaken met een haal naar mij). Als ik moeite heb om op m'n gewicht en vetpercentage te blijven (gewichtsklasse is belangrijk voor mij), mag ik dus niet posten omdat m'n calorieën wat hoger liggen? Ik ben bijna 2 meter lang en sport 5 dagen/week, mag ik niets meer eten?
pi_154392552
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 17:46 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Misschien moet je wat minder trollen, mensen belachelijk maken en stalken (hoi topics aanmaken met een haal naar mij). Als ik moeite heb om op m'n gewicht en vetpercentage te blijven (gewichtsklasse is belangrijk voor mij), mag ik dus niet posten omdat m'n calorieën wat hoger liggen? Ik ben bijna 2 meter lang en sport 5 dagen/week, mag ik niets meer eten?
Hij is aan het trollen. Hij hoopt er gewoon een rel mee te kunnen beginnen hier.
pi_154392563
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2015 17:48 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Hij is aan het trollen. Hij hoopt er gewoon een rel mee te kunnen beginnen hier.
Erg jammer ja. Kan hem beter negeren.
pi_154392579
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 17:46 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Misschien moet je wat minder trollen, mensen belachelijk maken en stalken (hoi topics aanmaken met een haal naar mij).
Ik post hier al een tijdje, dus ik kom hier niet voor jou. Net zoals ik al vóór jou in de GYM en het Turkentopic postte, dus ik snap niet waarom je denk dat ik jou zogenaamd stalk.

Daarnaast heb ik nooit een topic over jou aan gemaakt. Dus ik weet niet waar je het over hebt.

De wereld draait niet om jou, vriend. Dit topic overigens ook niet, dus verder commentaar mag in DM.
pi_154392606
Doe eens stoppen. Pls. :O Zó vermoeiend.
Ja doei.
pi_154393302
Moeten we het topic hernoemen naar topic voor iedereen die oplet wat hij/zij in zijn waffel stopt :)
pi_154393386
Moblo, kun jij dat regelen?
  donderdag 16 juli 2015 @ 19:11:40 #147
149959 SQ
snelle trees
pi_154394210
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 18:35 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Moeten we het topic hernoemen naar topic voor iedereen die bijhoudt wat hij/zij in zijn waffel stopt :)
ftfy
disclaimer
pi_154394277
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2015 19:11 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ftfy
whut? :)
  donderdag 16 juli 2015 @ 19:18:17 #149
149959 SQ
snelle trees
pi_154394374
Even een kleine aanpassing gedaan -> fixed that for you ;)
disclaimer
  donderdag 16 juli 2015 @ 19:49:45 #150
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_154395203
Maar wat heb je nou aangepast dan sq?

Ik heb me afgelopen maandag weer eens ingeschreven bij de sport school.. Dus we gaan er maar weer met frisse moed tegenaan..
Enige probleem is de spierpijn in mn nek/schouders. Daardoor krijg ik vervolgens enorme koppijn... iemand een goede tip om dat te voorkomen of mee te leven? Het haalt een beetje het plezier uit het sporten..

Tevens koken we weer zelf hier.. dat is ook weer een eeuw geleden.. zucht..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_154395437
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2015 19:18 schreef Stormqueen het volgende:
Even een kleine aanpassing gedaan -> fixed that for you ;)
ah ik zie het :)
  Licht Ontvlambaar donderdag 16 juli 2015 @ 21:10:04 #152
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_154397086
In waffel gestopt vandaag...

O: 2,5 snee rozijnenrogge, boter, kaas
T: zakje bites iets met rozijnen en pecannoten
L: 4 sneden volkoren, gebakken pastei, mosterd
T: banaan, 2 stukken ontbijtkoek, boter, kaas, stroopwafel
D: rijst, kip Siam, Erdinger Weis

Geweldige dag :')
pi_154397398
Godverdehoere. Dat was een zware maar :9 les _O_

Ooit, ooit, ooit kan ik al m'n push-ups vanaf m'n tenen/voeten. Vooralsnog stopt 't bij 4 (na een lading aan andere oefeningen) :')

Eten zit in de oven. Honger.
Ja doei.
  donderdag 16 juli 2015 @ 22:39:32 #154
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_154400178
Die Bites we Love die bij nader inzien geen 470 kcals oid had, was wel onzettend lekker zeg!

Verder heb ik een nieuwe manier gevonden om geen zooi te kopen onderweg of eten te bestellen. Het is niet alleen zonde van de calorieen maar we zijn aan het sparen om te verhuizen en dus zonde van het geld.
Spoilers!
pi_154401839
quote:
7s.gif Op donderdag 16 juli 2015 19:49 schreef Barreltje het volgende:
Maar wat heb je nou aangepast dan sq?

Ik heb me afgelopen maandag weer eens ingeschreven bij de sport school.. Dus we gaan er maar weer met frisse moed tegenaan..
Enige probleem is de spierpijn in mn nek/schouders. Daardoor krijg ik vervolgens enorme koppijn... iemand een goede tip om dat te voorkomen of mee te leven? Het haalt een beetje het plezier uit het sporten..

Tevens koken we weer zelf hier.. dat is ook weer een eeuw geleden.. zucht..
Fysio :) kans is groot dat het te verhelpen is met wat oefeningen of een kleine aanpassing aan je houding.
  vrijdag 17 juli 2015 @ 00:00:50 #156
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_154403154
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 17:41 schreef Fripsel het volgende:
Dus als ik besluit om dan echt voor de krachttraining te gaan en bij de 65 kg m'n inname ga verhogen hiervoor dan mag ik hier ook niet meer posten deuce?
Niet Deuce, maar ja, wat mij betreft wel.
Prrrrr
pi_154403762
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 00:00 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Niet Deuce, maar ja, wat mij betreft wel.
Ik weet niet of ik het nu moet interpeteren als wat mij betreft mag je wel stoppen dan, of van mij mag je wel blijven posten. :@
  vrijdag 17 juli 2015 @ 00:23:32 #158
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_154403843
ach whatever.
Prrrrr
pi_154404320
Lekker duidelijk. Als ergens andere ideeën over zijn zeg het dan gewoon. Dan kan het uitgesproken worden.
  vrijdag 17 juli 2015 @ 01:38:14 #160
217702 Lonaa
Honger!
pi_154405607
Wat een gezelligheid. O+ :')
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 17 juli 2015 @ 05:43:16 #161
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_154406992
_O- this shit again?

73.6 zojuist *)
pi_154407033
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 17:41 schreef Fripsel het volgende:
Ik zou het niet heel gek vinden om een topic te hebben waar "dat soort lijstjes" niet voorkomen.

Vroegah was er een topic dat hoofdzakelijk bestond uit mensen die vnl probeerden hun calorieinname te beperken en het verliezen van gewicht in te passen in hun "normale leven". Dat topic mis ik nu.

Voor mij voelt dat niet perse verenigbaar met lijstjes van 4/5k aan calorieën vol met een overdaad aan dingen die de eerste groep probeert te vermijden, die naar binnen gewerkt kunnen worden omdat er een, imo extreme, lifestyle change is gemaakt.

Beide manieren zijn prima voor degenen die zich daar prima bij voelen. Maar ik heb zelf wel meer behoefte aan een topic uitsluitend voor mijn eigen manier.

Geen drama dat het er niet is, ga er ook niet de barricaden voor op, dan post ik gewoon minder hier en meer op andere plekken. Maar ik vind het wel jammer.
pi_154407232
Gisteren verjaardag en stokbrood, taart en hapjes gehad. Wat zie je dat toch gemeen direct op je weegschaal }:| Maar voorlopig geloof ik geen verjaardagen en feestjes *O*

En ik kan me goed in de woorden van DancingPhoebe vinden, maar heb het idee dat woorden van gelijke strekking al meer dan een jaar lang hier zijn geuit. Ook de reden dat veel mensen weg zijn gebleven.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 17 juli 2015 @ 07:24:56 #164
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_154407244
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2015 22:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Die Bites we Love die bij nader inzien geen 470 kcals oid had, was wel onzettend lekker zeg!

Verder heb ik een nieuwe manier gevonden om geen zooi te kopen onderweg of eten te bestellen. Het is niet alleen zonde van de calorieen maar we zijn aan het sparen om te verhuizen en dus zonde van het geld.
dat stond verkeerd in het begeleidend briefje, toch? Dat van die 470 kcal - 45 gram?

Ik vind je nieuwe manier een hele goede :Y Ik vul 'm nog aan met het feit dat ik weggooien zonde vind. Dus ik probeer alleen nog maar te kopen wat we echt lekker vinden/zeker eten.
  vrijdag 17 juli 2015 @ 07:38:14 #165
149959 SQ
snelle trees
pi_154407326
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 06:20 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik zou het niet heel gek vinden om een topic te hebben waar "dat soort lijstjes" niet voorkomen.

Vroegah was er een topic dat hoofdzakelijk bestond uit mensen die vnl probeerden hun calorieinname te beperken en het verliezen van gewicht in te passen in hun "normale leven". Dat topic mis ik nu.

Voor mij voelt dat niet perse verenigbaar met lijstjes van 4/5k aan calorieën vol met een overdaad aan dingen die de eerste groep probeert te vermijden, die naar binnen gewerkt kunnen worden omdat er een, imo extreme, lifestyle change is gemaakt.

Beide manieren zijn prima voor degenen die zich daar prima bij voelen. Maar ik heb zelf wel meer behoefte aan een topic uitsluitend voor mijn eigen manier.

Geen drama dat het er niet is, ga er ook niet de barricaden voor op, dan post ik gewoon minder hier en meer op andere plekken. Maar ik vind het wel jammer.
ben ik het wel mee eens eigenlijk. Zijn toch twee verschillende dingen.

Vroeger vond ik ook nog wel inspiratie in lijstjes van anderen, maar met whey, emmers kwark, bakken rauwe kip en dan nog een emmer b&j kan ik niks. Ik vond het naast elkaar bestaan van twee verschillende topics met twee verschillende insteken dan ook een méér dan prima oplossing. De vraag is, waarom werkt dit voor andere mensen niet?
disclaimer
pi_154407355
Maar als je dus op gewicht bent, je hier vaak genoeg mee hebt gedaan en je nog steeds moeite hebt met op gewicht blijven. Je lijstjes niet minder zijn dan je verbruik, want stabiel. Dan ben je niet meer welkom?

Dat is toch beetje raar? Want juist het afvallen is het simpelste. En dat vinden sommige hier misschien niet leuk om te horen. Maar vaak gaat het echt weer mis op het moment dat je weer op gewicht bent en wilt blijven. Niet voor niks jojo'en veel mensen.

Juist die 'struggles' is toch ook iets wat bij het hele afvalproces hoort en niet moet worden onderschat :? En als je die horde hebt genomen je pas echt je levensstijl hebt aangepast?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 17 juli 2015 @ 07:43:49 #167
149959 SQ
snelle trees
pi_154407359
De weegschaal deed gelukkig weer een dipje vanmorgen *O*

Nog maar 3,5 kilo en dan moet mn trouwjurk weer passen :7
disclaimer
  vrijdag 17 juli 2015 @ 07:45:41 #168
149959 SQ
snelle trees
pi_154407375
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 07:42 schreef CrunchySelf het volgende:
Maar als je dus op gewicht bent, je hier vaak genoeg mee hebt gedaan en je nog steeds moeite hebt met op gewicht blijven. Je lijstjes niet minder zijn dan je verbruik, want stabiel. Dan ben je niet meer welkom?

Dat is toch beetje raar? Want juist het afvallen is het simpelste. En dat vinden sommige hier misschien niet leuk om te horen. Maar vaak gaat het echt weer mis op het moment dat je weer op gewicht bent en wilt blijven. Niet voor niks jojo'en veel mensen.

Juist die 'struggles' is toch ook iets wat bij het hele afvalproces hoort en niet moet worden onderschat :? En als je die horde hebt genomen je pas echt je levensstijl hebt aangepast?
het gaat er om dat het twee totaaaaal verschillende aanpakken zijn. Het is alsof je in het hardlooptopic constant je fietsroutes gaat zitten spammen. En natuurlijk is iedereen welkom. Maar je kunt ook meepraten op een ander niveau. Daarom was dat tweede topic er ook.
disclaimer
  vrijdag 17 juli 2015 @ 07:47:23 #169
149959 SQ
snelle trees
pi_154407382
Maar goed, ik had moeten weten dat de groep op wie het betrekking heeft het geenszins wil snappen (of gewoon lekker principieel de zelfde lame discussie wil blijven aangaan, vooral dat) en blijft terugvallen op het "welkom zijn" dus laat ook maar gewoon, dan loopt het topic vanzelf weer leeg en is het probleem ook opgelost.
disclaimer
pi_154407386
quote:

Dan ga je toch ook geen lijstjes van 4k posten?

Als ik echt in the zone zit (ja, dat gebeurde vroeger :') ), weet ik ook dat mijn lijstjes niet in goede aarde vallen hier, die hou ik dan ook lekker voor me. Mijn posts hou ik dan meer algemeen.
pi_154407392
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 07:47 schreef Stormqueen het volgende:
Maar goed, ik had moeten weten dat de groep op wie het betrekking heeft het geenszins wil snappen en blijft terugvallen op het "welkom zijn" dus laat ook maar gewoon, dan loopt het topic vanzelf weer leeg en is het probleem ook opgelost.
Was een hele reactie weer aan het typen, maar je kunt mij ook gewoon in hokje plaatsen terwijl dat niet zo is :( Doe geen KT, eet geen grote lijstjes, etc.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_154407402
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 07:47 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dan ga je toch ook geen lijstjes van 4k posten?

Als ik echt in the zone zit (ja, dat gebeurde vroeger :') ), weet ik ook dat mijn lijstjes niet in goede aarde vallen hier, die hou ik dan ook lekker voor me. Mijn posts hou ik dan meer algemeen.
Juist mijn punt is dat er verschillende levensstijlen zijn. Maar dat men hier graag alleen lijstjes zit met -500 kcal of iets dergelijke. Ook alle andere dieetwijzen worden niet goed opgevat (noem alle merknamen maar).

it's my way or the highway, terwijl je juist van elkaar kunt leren. Ook uit die 4k lijstjes zitten misschien dingen waar jij wat aan hebt in de afval (meesten gaan toch voor een 'clean' benadering).

En andersom ook weer, het spaarzaam moeten omgaan met kcal.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 17 juli 2015 @ 07:52:32 #173
149959 SQ
snelle trees
pi_154407410
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 07:48 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Was een hele reactie weer aan het typen, maar je kunt mij ook gewoon in hokje plaatsen terwijl dat niet zo is :( Doe geen KT, eet geen grote lijstjes, etc.
wie zegt dat ik op jou specifiek doel dan?
disclaimer
pi_154407420
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 07:51 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Juist mijn punt is dat er verschillende levensstijlen zijn. Maar dat men hier graag alleen lijstjes zit met -500 kcal of iets dergelijke. Ook alle andere dieetwijzen worden niet goed opgevat (noem alle merknamen maar).

it's my way or the highway, terwijl je juist van elkaar kunt leren. Ook uit die 4k lijstjes zitten misschien dingen waar jij wat aan hebt in de afval (meesten gaan toch voor een 'clean' benadering).

En andersom ook weer, het spaarzaam moeten omgaan met kcal.
Maar het moet toch mogelijk zijn om een my-way topic te hebben? Wat zou daar mis mee zijn?

Idd wandelen vs. fietsen. Beiden mogen een eigen topic. Waarom de groep "beperkte inname - inpassen in je 'normale' leven" niet?

Snap niet waarom het kwalijk zou zijn dat er een topic is waar iemand dan niet thuis hoort? Dan zoek je toch een topic waar je wel thuis hoort? Of maak het desnoods aan en zie hoe het loopt?
pi_154407421
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 07:52 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

wie zegt dat ik op jou specifiek doel dan?
Dat gevoel kreeg ik van je reactie, omdat ie zo kort op die van mij was. Is nog vroeg :O
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 17 juli 2015 @ 07:55:10 #176
149959 SQ
snelle trees
pi_154407434
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 07:53 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Maar het moet toch mogelijk zijn om een my-way topic te hebben? Wat zou daar mis mee zijn?

Idd wandelen vs. fietsen. Beiden mogen een eigen topic. Waarom de groep "beperkte inname - inpassen in je 'normale' leven" niet?

Snap niet waarom het kwalijk zou zijn dat er een topic is waar iemand dan niet thuis hoort? Dan zoek je toch een topic waar je wel thuis hoort? Of maak het desnoods aan en zie hoe het loopt?
ja dit ook dus.
disclaimer
  vrijdag 17 juli 2015 @ 07:56:12 #177
149959 SQ
snelle trees
pi_154407444
Overigens vanavond wéér een BBQ maar gelukkig bij mij thuis! Dus ik kan normaal vlees kiezen ipv spek en worsten :')
disclaimer
pi_154407453
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 07:53 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dat is misschien ook wel weer zo, maar ging mij meer om het punt dat je zo wel veel kennis kwijt bent waar mensen misschien wel wat aan hebben.

Maar ik ga wel weer terug naar mijn semi-lurk modus :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  † In Memoriam † vrijdag 17 juli 2015 @ 08:00:58 #179
43556 miss_dynastie
pi_154407481
quote:

Nou, het punt is dat op gewicht blijven echt iets anders is dan een extreme lifestylechange. Dat eerste is prima en kan een goede inspiratie en motivatie zijn, dat laatste heeft niets meer met de oorsprong van het topic te maken. Alsof je besluit om aan te willen komen en dan je lijstjes gaat posten in het zwangerschapstopic omdat ze daar ook bezig zijn met aankomen en je tenslotte ooit zwanger bent geweest. Dat zou raar zijn, het heeft niks met zwanger worden, zwanger zijn of zwanger zijn geweest te maken. Even zo gek is het om het in een dieettopic te gaan hebben over zaken die geen verband houden met afvallen of op gewicht blijven, maar met het adepten van een extreme lifestyle. De focus is gewoon anders.
pi_154407623
quote:

[..]

Beetje spuit 11 maar DP omschrijft het wel erg goed.
pi_154407634
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 07:57 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Dat is misschien ook wel weer zo, maar ging mij meer om het punt dat je zo wel veel kennis kwijt bent waar mensen misschien wel wat aan hebben.

Maar ik ga wel weer terug naar mijn semi-lurk modus :)
Die kennis hoeft niet gebracht te worden :) Als die kennis beschikbaar is, in een eigen topic, kun je er, bij interesse, voor kiezen daar eens mee te lezen, een voorzichtige vraag te stellen en mogelijk krijg je dan de vibe te pakken en besluit je dat het voor jou tijd is voor een nieuwe manier. Dan schuif je een topic op *O*
  vrijdag 17 juli 2015 @ 08:47:21 #182
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_154407794
Zo! Ik was om 05:45 wakker :') pff.

Vandaag 10 jaar samen dus een andere dag dan anders. Lijstje:

O: whey havermout shake en croissant aardbeien, supps
L: 3x bruine pistolet, 1 appelstroop, 1 smeerkaas, 1 aardbei
T: high beer. 2 biertjes met wat hapjes
D: wokgroente, eiwitpasta, tonijn
S: herstel rondje fietsen van 25km want mijn kuiten liggen in puin. Dus ff actieve rust om ze soepel te krijgen voor zondag.
T: Milka reep, 500g kwark met aardbeien

Zometeen eerst maar eens varen!

Morgen bbq vanwege 10 jaar samen. Lijstje:

O: 2x spelt, 4 gebakken eieren, supps.
S: rondje fietsen en KT UB
T: wheyshake
L: 4x spelt, kalkoenfilet, bacon, kaas, appelstroop
D: bbq!
T: 500g kwark
pi_154407817
Wauw wat oppervlakkig. Omdat je een iets andere eindstreep hebt als de gemiddelde persoon kun je mooi oprotten. Nou duidelijk. Lekker zwart wit denken oom weer, omdat ik wat meer spier wil kweken. Meteen maar over 4000 kcal praten :')

Sorry maar imo zegt dit heel veel over de relatie tot eten van sommige hier. Wat maakt het uit wat ik in mijn mond stop. Bij een bepaalde grens hoor je opeens bij de vijand ofzo? En wie bepaald die grens dan?

Bah, ik ben weg hier.
  vrijdag 17 juli 2015 @ 08:53:44 #184
149959 SQ
snelle trees
pi_154407857
Nou, dat gaat weer lekker, met de tenen :')

Gelukkig mag iederéén hier een mening hebben :)
disclaimer
pi_154407872
Ja sorry hoor. Maar simpelweg word er verwoon gezegd dat ik op kan rotten. Dat er pas net 30 kg af is, m'n lichaam net zo goed onder de zebra strepen staat en het echte werk nu pas begint lijkt niet uit te maken.

Maar Ohnee, boehoehoe er word aan krachttraining gedaan en daar gaat ook mijn lijstje op aangepast worden en opeens worden alle vooroordelen schaamteloos op tafel gegooid.
  vrijdag 17 juli 2015 @ 08:57:21 #186
149959 SQ
snelle trees
pi_154407886
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 08:56 schreef Fripsel het volgende:
Ja sorry hoor. Maar simpelweg word er verwoon gezegd dat ik op kan rotten. Dat er pas net 30 kg af is, m'n lichaam net zo goed onder de zebra strepen staat en het echte werk nu pas begint lijkt niet uit te maken.

Maar Ohnee, boehoehoe er word aan krachttraining gedaan en daar gaat ook mijn lijstje op aangepast worden en opeens worden alle vooroordelen schaamteloos op tafel gegooid.
nee, dat staat nergens. Ik snap ook werkelijk niet dat JIJ je aangevallen voelt. Ik lees sinds ik hier weer meepost niets dan lof hier over jouw resultaten? Dag na dag? En dan reageer je zo?
disclaimer
pi_154407901
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 08:57 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nee, dat staat nergens. Ik snap ook werkelijk niet dat JIJ je aangevallen voelt. Ik lees sinds ik hier weer meepost niets dan lof hier over jouw resultaten? Dag na dag? En dan reageer je zo?
Omdat ik degene ben die de vraag stelde van, moet je wegblijven dan als je wat meer gaat eten misschien?
  vrijdag 17 juli 2015 @ 08:59:23 #188
149959 SQ
snelle trees
pi_154407909
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 08:58 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Omdat ik degene ben die de vraag stelde van, moet je wegblijven dan als je wat meer gaat eten misschien?
en het antwoord was nee. Maar je leest erg selectief. Jammer, want er wordt vaak zoveel meer gezegd.
disclaimer
pi_154407929
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 08:59 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

en het antwoord was nee. Maar je leest erg selectief. Jammer, want er wordt vaak zoveel meer gezegd.
Er staan hier posts vol van mensen die meteen weer van vooroordelen uitgaan als je naast wat gewichtsverlies jezelf ook nog op een andere manier jezelf wat wil verbeteren. Ja dan ben ik er klaar mee ja.

Waarom moet er altijd zo in kampen worden gedacht? Waarom kan er niet naar een persoon zelf gekeken worden ipv naar de calorie inname die iemand doet? Dat is toch 100x zo leerzaam.
pi_154407956
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 09:01 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Er staan hier posts vol van mensen die meteen weer van vooroordelen uitgaan als je naast wat gewichtsverlies jezelf ook nog op een andere manier jezelf wat wil verbeteren. Ja dan ben ik er klaar mee ja.

Ow?
  Licht Ontvlambaar vrijdag 17 juli 2015 @ 09:04:44 #191
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_154407961
Vooroordelen nog wel, toe maar...
pi_154407963
Erm ok... als persoon vind ik je met deze reactie op mijn zorgvuldig geformuleerde en open gegeven redenen om de doelen wmb liever gescheiden te houden ook niet heel aantrekkelijk om een topic mee te delen.
  vrijdag 17 juli 2015 @ 09:06:14 #193
149959 SQ
snelle trees
pi_154407980
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 09:01 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Waarom moet er altijd zo in kampen worden gedacht? Waarom kan er niet naar een persoon zelf gekeken worden ipv naar de calorie inname die iemand doet? Dat is toch 100x zo leerzaam.
omdat er willens en wetens geprovoceerd wordt. En zie de fiets/loop vergelijking. Maar goed, ga vooral. Ik vind het nog steeds knap wat je bereikt hebt.
disclaimer
pi_154407995
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 09:06 schreef Stormqueen het volgende:
omdat er willens en wetens geprovoceerd wordt.
Vooroordeel, want dat was in mijn geval echt niet :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 17 juli 2015 @ 09:08:21 #195
149959 SQ
snelle trees
pi_154408001
Overigens heb ik óók geen zin om voor de zes miljoenste keer een punt uit te leggen aan mensen die het niet wíllen snappen. Ik heb wel wat beters te doen.
disclaimer
  vrijdag 17 juli 2015 @ 09:08:43 #196
149959 SQ
snelle trees
pi_154408006
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 09:07 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Vooroordeel, want dat was in mijn geval echt niet :)
waarom betrek je het nou alwéér op jezelf?
disclaimer
pi_154408019
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 09:08 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

waarom betrek je het nou alwéér op jezelf?
Omdat jij zegt dat er willens en wetens geprovoceerd wordt. Gezien dat gaat over meer reacties en je niemand kwoot bedoel je dat dus algemeen. Lijkt me niet een hele rare conclusie dus om zo te trekken :')
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_154408023
quote:

[..]

Wat is dit dan? Je reageert dit letterlijk op mijn vraag. Ik heb nergens gezegd dat ik 4/5000 kcal ga eten, of dat ik meteen voor het extreme ga.

Dat kan ik niet eens met m'n fibromyalgie. Dan sloop ik m'n lijf.
pi_154408026
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 09:10 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Wat is dit dan? Je reageert dit letterlijk op mijn vraag. Ik heb nergens gezegd dat ik 4/5000 kcal ga eten, of dat ik meteen voor het extreme ga.

Dat kan ik niet eens met m'n fibromyalgie. Dan sloop ik m'n lijf.
Als jij dat soort lijstjes niet post is het toch duidelijk dat het niet over jou gaat.
  vrijdag 17 juli 2015 @ 09:11:29 #200
149959 SQ
snelle trees
pi_154408028
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 09:09 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Omdat jij zegt dat er willens en wetens geprovoceerd wordt. Gezien dat gaat over meer reacties en je niemand kwoot bedoel je dat dus algemeen. Lijkt me niet een hele rare conclusie dus om zo te trekken :')
Tsja. Da's ook een benadering.
disclaimer
pi_154408030
Not this shit again....
Ja doei.
pi_154408051
Vanavond eet ik alleen thuis. Lekker achter de computer, zoals 'vanouds' O+ Maar dan wel gezonder.

O: yoghurt met banaan en verse aardbeitjes
T: gekookt eitje
L: 3 toast met ?
T: handje rozijnen
S: 45 minuten spinning gevolgd door een uur circuits
D: speltpizza met gegrilde kip, broccoli en mozarella
Ja doei.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 17 juli 2015 @ 09:22:18 #203
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_154408156
Klinkt goed MoBlo!

Hier staat bbqworst, hard broodje, mosterd, sla en misschien aardappelsalade op het menu vanavond. Nu twee sneden volkoren met pindakaas O+
pi_154408189
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 09:08 schreef Stormqueen het volgende:
Overigens heb ik óók geen zin om voor de zes miljoenste keer een punt uit te leggen aan mensen die het niet wíllen snappen. Ik heb wel wat beters te doen.
De gesprekken gaan hier al heel lang in dat cirkeltje, dus nut heeft het zeker niet en de mensen die zich aangesproken voelen zouden zich niet aangesproken moeten voelen.

Ik doe overigens ook al sinds 2013 aan krachttraining (tijd pauze gehad door schouderblessure bleh) en dan met name de compound oefeningen en geen split, wheyshakes of fatburners. Maar daar praat ik hier verder nooit over, want dit is daar de plaats niet voor.
  vrijdag 17 juli 2015 @ 09:26:53 #205
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_154408207
Ik eet vanavond ook alleen. Drukke dag vandaag dus ik moet even gaan bedenken hoe ik iets verstandigs van mijn D maak. Ik ga moe zijn en trek hebben in junkfood.

Verder natuurlijk eens met SQ, Phoebe en Sarabi. Maar ik stoor me tot nu toe nog niet heel erg aan de enorme lijstjes.
Spoilers!
pi_154408224
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 09:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik doe overigens ook al sinds 2013 aan krachttraining (tijd pauze gehad door schouderblessure bleh) en dan met name de compound oefeningen en geen split, wheyshakes of fatburners. Maar daar praat ik hier verder nooit over, want dit is daar de plaats niet voor.
Mooie kern van het punt.

En terug in lurkstand.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 17 juli 2015 @ 09:29:24 #207
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_154408238
quote:

[..]

De gesprekken gaan hier al heel lang in dat cirkeltje, dus nut heeft het zeker niet en de mensen die zich aangesproken voelen zouden zich niet aangesproken moeten voelen.

Noes!!! Ik heb ook schouderblessure. Beide kanten! Wat heb jij? Ik impigent :')
  vrijdag 17 juli 2015 @ 09:32:09 #208
149959 SQ
snelle trees
pi_154408270
Isa O+

Ik besefte me net dat ik vanmorgen exact 20 kilo lichter was dan exact 40 weken geleden :D (dat was de dag na de worp namelijk, dus dat weet ik nog heel levendig :'))

Overigens ben ik tussen 10 oktober en 6 maart maar 5 kilo afgevallen, en de rest dus in de overige 4,5 maand :9
disclaimer
pi_154408283
Tof.
Ja doei.
  vrijdag 17 juli 2015 @ 09:34:39 #210
149959 SQ
snelle trees
pi_154408298
Je pizza klinkt trouwens heerlijk, moblo!
disclaimer
pi_154408310
Dat moeten we nog zien. 't Is namelijk gewoon iets bedacht met wat ik nog in huis had liggen :') :D ;)
Ja doei.
  † In Memoriam † vrijdag 17 juli 2015 @ 09:37:02 #212
43556 miss_dynastie
pi_154408334
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 09:22 schreef Sjeen het volgende:
Hier staat bbqworst, hard broodje, mosterd, sla en misschien aardappelsalade op het menu vanavond. Nu twee sneden volkoren met pindakaas
Zelfgemaakt?

Ik zou bij die pizza nog iets van hamreepjes toevoegen, maar ik ben ook dol op ham op de pizza, dus misschien ligt het daar aan :P
pi_154408361
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 09:29 schreef Qwea het volgende:

Noes!!! Ik heb ook schouderblessure. Beide kanten! Wat heb jij? Ik impigent :')
Ik ben al lang blij dat ik alleen mijn linkerkant geblesseerd heb _O- Subacromiale bursitis zonder dat ik het de rust gunde die het nodig had O-) Slecht slapen, kon niet op zij of rug of buik liggen = pijn. En toen had ik er helemaal de pest in en ben maar helemaal met sporten gestopt (behalve wandelen).
pi_154408364
Minimalisme op 'n pizza O+
Ja doei.
pi_154408371
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 08:49 schreef Fripsel het volgende:
Wauw wat oppervlakkig. Omdat je een iets andere eindstreep hebt als de gemiddelde persoon kun je mooi oprotten. Nou duidelijk. Lekker zwart wit denken oom weer, omdat ik wat meer spier wil kweken. Meteen maar over 4000 kcal praten :')

Sorry maar imo zegt dit heel veel over de relatie tot eten van sommige hier. Wat maakt het uit wat ik in mijn mond stop. Bij een bepaalde grens hoor je opeens bij de vijand ofzo? En wie bepaald die grens dan?

Bah, ik ben weg hier.
Snap dat het wrang is, maar misschien kun je dan beter hier posten:

LIF / [Het grote afval topic] #119 Waar we dik zijn! :D

De splitsing is precies om deze discussie ontstaan. Ik snap wel dat mensen zich minder thuis voelen in een topic waar grote hoeveelheden worden gegeten als ze zelf nog de kilo's proberen kwijt te raken door te 'cutten'. Het is een beetje als posten over de marathon die je rent in het hardlooptopic voor beginners (niet dat afvallers hier beginners zijn, maar je begrijpt hopelijk mijn punt). Het is heus niet dat wanneer je succesvol bent je niet meer welkom bent, maar de strekking van de lijstjes en posts passen dan gewoon beter elders.

Maar ja, same old. :)
  Licht Ontvlambaar vrijdag 17 juli 2015 @ 09:42:53 #216
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_154408416
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 09:37 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Zelfgemaakt?

Ik zou bij die pizza nog iets van hamreepjes toevoegen, maar ik ben ook dol op ham op de pizza, dus misschien ligt het daar aan :P
jip, rosevalkrieltjes, yoghurt, mosterd, kappertjes, augurkjes, zoete ui :) De vraag is alleen of het nu ook nog lekker is, na een paar dagen koelkast. Zo niet, dan voer ik 'm aan de gft-bak :P
pi_154408426
quote:

[..]

O+
  vrijdag 17 juli 2015 @ 09:46:43 #218
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_154408480
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 09:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben al lang blij dat ik alleen mijn linkerkant geblesseerd heb _O- Subacromiale bursitis zonder dat ik het de rust gunde die het nodig had O-) Slecht slapen, kon niet op zij of rug of buik liggen = pijn. En toen had ik er helemaal de pest in en ben maar helemaal met sporten gestopt (behalve wandelen).
Ooooooh zooooooooo herkenbaar!!! Hier ook ontstekingen. Slapen = hel idd.
  vrijdag 17 juli 2015 @ 10:00:07 #219
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_154408669
lijstje:
O: 2 bruine bth met procureur lapje ala minute van gister
t: groene appel
L: hopelijk een lekkere salade, de kantine is niet zo goed meer tegenwoordig :{ plus een soepie en een broodje
t: fruit
D: pesto gehaktballetjes, aardappeltjes, brocolli
S: intake toestand op de sportschool.. ben benieuwd naar de vet percentages.. :)
  vrijdag 17 juli 2015 @ 10:02:40 #220
149959 SQ
snelle trees
pi_154408704
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 10:00 schreef Barreltje het volgende:
tje:
L: hopelijk een lekkere salade, de kantine is niet zo goed meer tegenwoordig plus een soepie en een broodje
S: intake toestand op de sportschool.. ben benieuwd naar de vet percentages..
Offshore jij eigenlijk nog, of momenteel niet?
disclaimer
  † In Memoriam † vrijdag 17 juli 2015 @ 10:03:21 #221
43556 miss_dynastie
pi_154408717
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 09:42 schreef Sjeen het volgende:

[..]

jip, rosevalkrieltjes, yoghurt, mosterd, kappertjes, augurkjes, zoete ui :) De vraag is alleen of het nu ook nog lekker is, na een paar dagen koelkast. Zo niet, dan voer ik 'm aan de gft-bak :P
Klinkt lekker, minus de kappertjes dan :P
  vrijdag 17 juli 2015 @ 10:04:22 #222
149959 SQ
snelle trees
pi_154408733
disclaimer
pi_154408739
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 10:00 schreef Barreltje het volgende:
lijstje:
L: hopelijk een lekkere salade, de kantine is niet zo goed meer tegenwoordig :{ plus een soepie en een broodje
S: intake toestand op de sportschool.. ben benieuwd naar de vet percentages.. :)
Goede O :9 en succes in de sportschool!
pi_154408758
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 10:04 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Teh fack :')
Ja doei.
  vrijdag 17 juli 2015 @ 10:08:57 #225
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_154408821
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 10:02 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Offshore jij eigenlijk nog, of momenteel niet?
nope ..
ik ga gewoon lekker iedere dag op het scootertje naar mn werk ;)
en jah.. EIGENLIJK moet ik fietsen, maar daar krijg ik zo'n zadelpijn van :o ( en stiekem wil ik gewoon een fiets die iets rechteropzit want anders krijg ik last van mijn schoiuders en en en e ..ohh!! smoesjes! ;) )
  vrijdag 17 juli 2015 @ 10:09:23 #226
149959 SQ
snelle trees
pi_154408825
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 10:08 schreef Barreltje het volgende:

[..]

nope ..
en jah.. EIGENLIJK moet ik fietsen, maar daar krijg ik zo'n zadelpijn van :o ( en stiekem wil ik gewoon een fiets die iets rechteropzit want anders krijg ik last van mijn schoiuders en en en e ..ohh!! smoesjes! ;) )
hoeveel kilometer is het dan? :D
disclaimer
  vrijdag 17 juli 2015 @ 10:09:42 #227
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_154408830
12 heen en 12 terug
  vrijdag 17 juli 2015 @ 10:12:58 #228
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_154408888
Ik heb een klus aangenomen waarbij ik 3 dagen in de week 2,5 uur op mijn benen sta en 2 uur per dag in de auto zit. En ineens ben ik 2,5 kilo in 2 weken kwijt :o
Spoilers!
  vrijdag 17 juli 2015 @ 10:17:03 #229
149959 SQ
snelle trees
pi_154408961
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 10:09 schreef Barreltje het volgende:
12 heen en 12 terug
Mja, dat is toch wel een flink tochtje. Als je het nou om de dag doet om mee te beginnen? Langzaam opbouwen ofzo? Is toch "gratis" sport!
disclaimer
  vrijdag 17 juli 2015 @ 10:17:38 #230
149959 SQ
snelle trees
pi_154408972
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 10:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb een klus aangenomen waarbij ik 3 dagen in de week 2,5 uur op mijn benen sta en 2 uur per dag in de auto zit. En ineens ben ik 2,5 kilo in 2 weken kwijt :o
Nice! *O*
disclaimer
  vrijdag 17 juli 2015 @ 10:21:17 #231
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_154409035
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 10:17 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nice! *O*
Ja, ben er ook wel blij mee. Best onverwacht aangezien ik niet heel erg mijn best doe. En van al die activiteit (ik voer normaal gesproken nauwelijks wat uit behalve computeren) krijg ik megahonger dus ik eet eigenlijk meer dan normaal.

Ik eet nu ook gewoon brood als lunch als ik onderweg ben. En dat is toch wel beter dan, zoals gisteren, twee wraps met avocado en blauwe kaas.
Spoilers!
  vrijdag 17 juli 2015 @ 10:37:28 #232
386633 Adnap
I love Life !
pi_154409338
*zwaait*

Terug van vakantie en de schade viel mij alles mee : +2.5 kg.
Dat na veel wijn, bier, rosé, bbq, ijsjes, nog meer ijsjes, hapjes en andere meuk waar ik verschrikkelijk van genoten heb, nu terug naar mijn basis en de resterende kg afvallen.

Dus lijstje voor vandaag :

O 250 gr kwark, 2 beschuiten met jam *meegenomen van vakantie, erg lekker* en banaan
T appel en 2 mokken thee (heb nieuwe mok 8-) , kan 0.5 l in)
L 4 speltcrackers met vleeswaar en rauwkost
T handje noten
D gekookte piepers met groente en vlees
T 250 gr kwark
S/B boodschappen doen, wandelen en/of fietsen

Vanaf zondag heb ik een logeerlabradoedel en laat die nu gek zijn op wandelen en fietsen O+
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  vrijdag 17 juli 2015 @ 10:38:56 #233
149959 SQ
snelle trees
pi_154409363
ligt er aan hoe lang je verkansie was Adnap O-)
Maar fijn he, even de teugels laten vieren! En dan nu met frisse moed verder *O*
disclaimer
  vrijdag 17 juli 2015 @ 11:13:26 #234
386633 Adnap
I love Life !
pi_154410030
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 10:38 schreef Stormqueen het volgende:
ligt er aan hoe lang je verkansie was Adnap O-)
Maar fijn he, even de teugels laten vieren! En dan nu met frisse moed verder *O*
2,5 week, vanaf woensdag 1 juli tot en met vandaag
I live life, i love life
  vrijdag 17 juli 2015 @ 11:14:28 #235
149959 SQ
snelle trees
pi_154410054
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 11:13 schreef Adnap het volgende:

[..]

2,5 week, vanaf woensdag 1 juli tot en met vandaag
Oh, dan is 't netjes!
disclaimer
  vrijdag 17 juli 2015 @ 11:32:01 #236
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_154410365
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 10:17 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Mja, dat is toch wel een flink tochtje. Als je het nou om de dag doet om mee te beginnen? Langzaam opbouwen ofzo? Is toch "gratis" sport!
jah maar sport moet leuk zijn..
als ik heen ben gefietst dan doet mn doos zo'n pijn dat ik de hele dag opzie tegen terug fietsen! :o
  vrijdag 17 juli 2015 @ 11:33:24 #237
149959 SQ
snelle trees
pi_154410384
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 11:32 schreef Barreltje het volgende:

[..]

als ik heen ben gefietst dan doet mn doos zo'n pijn dat ik de hele dag opzie tegen terug fietsen! :o
Mja, ik weet dat er twee dingen zijn die helpen:
- vaker fietsen
- een ander zadel.
Maar dan moet je 't inderdaad wel graag willen ;)
disclaimer
  † In Memoriam † vrijdag 17 juli 2015 @ 11:33:36 #238
43556 miss_dynastie
pi_154410388
quote:

[..]

Is dat ook na een periode van gewenning? Het eraan wennen deed bij mij zo'n pijn dat ik dacht dat het nooit meer goed zou komen (was op een hometrainerzadel), maar is toch goed gekomen. Als je het na een periode nog hebt, zou het ook kunnen zijn dat je niet het goede zadel hebt voor jouw anatomie.
pi_154410480
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 09:46 schreef Qwea het volgende:

Ooooooh zooooooooo herkenbaar!!! Hier ook ontstekingen. Slapen = hel idd.
Zitten wilde wel :{ Maar zittend slapen is eh, niet zo fijn. Maar zo vaak in bed zitten janken. Doodmoe, maar niet kunnen liggen en dus niet kunnen slapen. maar goed, dat is voorbij en ik blijf er een beetje in hangen :@ Momenteel gaat het allemaal de goede kant op, maar ben nog wat bang voor zware training en vind het vreselijk dat je zo snel alle opgebouwde conditie + kracht kwijt raakt. Heel erg demotiverend.
pi_154410623
Kennedymars met iemand afgesproken en wordt Zwolle in mei 2016 *O* Eens kijken hoe leuk ik 80 km wandelen op 1 dag vind en als het verslavend is gaan we er meer doen.
pi_154410657
Wat leuk! :)
Ja doei.
pi_154410667
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 08:49 schreef Fripsel het volgende:

Bah, ik ben weg hier.
Je plaatst jezelf nu voor niets in de slachtoffer rol. Dat met die 4000 kcal ging niet over jou. Niemand heeft beweerd dat jij hier niet meer welkom zou zijn als je zou stoppen met afvallen.

Denk niet dat iemand zou klagen als jij ipv lijstjes van 1400 kcal opeens lijstjes van 2200 kcal gaat plaatsen.

Het gaat om de "extreme" gevallen, die 4000 kcal dus. Maar daar val jij helemaal niet onder.

Overigens was het gedoe tussen Faeroer en mij gewoon een misverstand, zijn we via DM achtergekomen.
  vrijdag 17 juli 2015 @ 12:16:28 #243
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_154411361
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 11:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zitten wilde wel :{ Maar zittend slapen is eh, niet zo fijn. Maar zo vaak in bed zitten janken. Doodmoe, maar niet kunnen liggen en dus niet kunnen slapen. maar goed, dat is voorbij en ik blijf er een beetje in hangen :@ Momenteel gaat het allemaal de goede kant op, maar ben nog wat bang voor zware training en vind het vreselijk dat je zo snel alle opgebouwde conditie + kracht kwijt raakt. Heel erg demotiverend.
Daarom train ik ook door maar minder zwaar en met fysio begeleiding momenteel.

Stiekem doe ik soms nog wel zware training, maar daar krijg ik gelijk de rekening van :') heb er injecties in gehad en nu een aangepast fysio programma. Icm de rust gaat het wel redelijk nu. Maar verwacht dat er toch gesneden moet worden.

Enkel mag ook weer. En kleine teen :')
  vrijdag 17 juli 2015 @ 12:17:36 #244
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_154411400
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 10:08 schreef Barreltje het volgende:

[..]

nope ..
Stadsfiets? Of racefiets?
  vrijdag 17 juli 2015 @ 12:20:34 #245
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_154411480
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 11:33 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Mja, ik weet dat er twee dingen zijn die helpen:
- vaker fietsen
- een ander zadel.
Maar dan moet je 't inderdaad wel graag willen ;)
Vaker fietsen helpt niet altijd. Meestal niet juist want door vaker de fietsen raakt het alleen maar geirriteerder. Ik heb het ook heel erg. Ondanks zeem, creme en shit.

Gisteren fietsmeting gedaan en zit botten laten meten en fiets 100% op mij laten afstellen. Mijn vorige zadel was te smal en stond te ver naar achtere = druk op je doos.
pi_154411781
Vanmorgen ontbeten in de stad, desembrood met gerookte zalm :9
Voor de rest van de dag heb ik nog niet echt een lijstje.
  vrijdag 17 juli 2015 @ 13:05:00 #247
386633 Adnap
I love Life !
pi_154412390
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 09:32 schreef Stormqueen het volgende:
Isa O+

Ik besefte me net dat ik vanmorgen exact 20 kilo lichter was dan exact 40 weken geleden :D (dat was de dag na de worp namelijk, dus dat weet ik nog heel levendig :'))

Overigens ben ik tussen 10 oktober en 6 maart maar 5 kilo afgevallen, en de rest dus in de overige 4,5 maand :9
_O_ _O_ _O_ _O_
I live life, i love life
  vrijdag 17 juli 2015 @ 14:22:17 #248
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_154414520
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 12:17 schreef Qwea het volgende:

[..]

Stadsfiets? Of racefiets?
een giant nog iets :P
ooit gekocht in noorwegen :)
geen race fiets , geen stadsfiets, geen niks
  vrijdag 17 juli 2015 @ 14:32:37 #249
149959 SQ
snelle trees
pi_154414789
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 12:20 schreef Qwea het volgende:

[..]

Vaker fietsen helpt niet altijd. Meestal niet juist want door vaker de fietsen raakt het alleen maar geirriteerder. Ik heb het ook heel erg. Ondanks zeem, creme en shit.

Gisteren fietsmeting gedaan en zit botten laten meten en fiets 100% op mij laten afstellen. Mijn vorige zadel was te smal en stond te ver naar achtere = druk op je doos.
niet altijd maar indien ongetraind wel. Als je inderdaad 100 kilometer gaat fietsen is het wat anders ;)

Lekker, sarabi! :9
disclaimer
  vrijdag 17 juli 2015 @ 18:24:23 #250
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_154420608
quote:

[..]

Laat je zadel eens goedzetten door een goede fietsenmaker -voor- je investeert in nieuw zitspul.
Veel dames hebben de punt "teveel omhoog staan" (en dan komen er verhalen over het gevoel hebben voorover eraf te glijden enz).

Hoe meer vering er in het zadel zit (veren gebeurt achterop) hoe verder de punt omlaag moet wijzen, dit natuurlijk in relatie tot lichaamsgewicht ;)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 17 juli 2015 @ 20:44:37 #251
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_154424090
Noms, ik heb net Indonesisch gegeten. Blijkbaar hebben we hier een toko die in de top 5 van Nederland staat. Fantastische nasi, 2 soorten kipfilet met groenten, nog twee soorten groenten en een ei. Allemaal voor 8,50 en ik kan er morgen ook nog van lunchen.

On another matter, ik heb vandaag een paar uur rondgelopen met een tussen mijn dijen kapot geschaafde spijkerbroek en nu heb ik een schaafwond aan de binnenkant van mijn dij :X
Spoilers!
  vrijdag 17 juli 2015 @ 23:44:15 #252
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_154429788
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 20:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Noms, ik heb net Indonesisch gegeten. Blijkbaar hebben we hier een toko die in de top 5 van Nederland staat. Fantastische nasi, 2 soorten kipfilet met groenten, nog twee soorten groenten en een ei. Allemaal voor 8,50 en ik kan er morgen ook nog van lunchen.

On another matter, ik heb vandaag een paar uur rondgelopen met een tussen mijn dijen kapot geschaafde spijkerbroek en nu heb ik een schaafwond aan de binnenkant van mijn dij :X
Calendula erop!

O 8 eiwitten 2 eieren 2 kipfilet plakjes 5 lu crackers
T 300 ml magere melk 40 gr brinta
S KT : pushdag
T 50 gr isolaat 250 ml magere melk
L 150 gr zilvervlies rijst 200 gr kip en wat wokgroenten
T Banaan
D 150 gr pasta 200 gr rundergehakt met tomatensaus
T 1000 kcal shake ( oa isolaat bevroren banaan pindakaas ijsklontjes melk en nog wat geheime ingredienten )
En zo voor het slapen nog wat kwark :(

Zwaar leven dat afvallen! :(
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_154430131
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 23:44 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

Calendula erop!

O 8 eiwitten 2 eieren 2 kipfilet plakjes 5 lu crackers
T 300 ml magere melk 40 gr brinta
S KT : pushdag
T 50 gr isolaat 250 ml magere melk
L 150 gr zilvervlies rijst 200 gr kip en wat wokgroenten
T Banaan
D 150 gr pasta 200 gr rundergehakt met tomatensaus
T 1000 kcal shake ( oa isolaat bevroren banaan pindakaas ijsklontjes melk en nog wat geheime ingredienten )
En zo voor het slapen nog wat kwark :(

Zwaar leven dat afvallen! :(
Mooi lijstje! Hoeveel kilo kip per week eet jij?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_154430150
Beetje zo'n te-veel-tussendoortjes dag. Van leren krijg ik trek.

O: salade met kikkererwten, geitenkaas en walnoten
T: kwark met whey en banaan
L: havermout met blauwe bessen
T: blokje chocola,1 volkoren met amandelpasta, komkommer
D: maaltijdsoep
S: hardlopen
T: kwark

:D
  vrijdag 17 juli 2015 @ 23:55:46 #255
25+ belegen, snap je?
pi_154430186
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 23:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Mooi lijstje! Hoeveel kilo kip per week eet jij?
Hmm, heel verschillend
Maak mijn maaltijden in het vooruit meestal is dat kip en rijst maar soms zoals nu
heb ik periodes dat ik ook zin aan pasta heb, in dat geval tussen de 1.2 en 1.5 kg per week.
Anders wel 2 ofzo denk ik
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_154430317
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 23:55 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

Hmm, heel verschillend
Maak mijn maaltijden in het vooruit meestal is dat kip en rijst maar soms zoals nu
heb ik periodes dat ik ook zin aan pasta heb, in dat geval tussen de 1.2 en 1.5 kg per week.
Anders wel 2 ofzo denk ik
Ik sta daar steeds weer van te kijken hé.

Hoopte dat Ryuu eens concurrentie zou hebben op het gebied van kip

_O-
  zaterdag 18 juli 2015 @ 00:00:34 #257
25+ belegen, snap je?
pi_154430352
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 23:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik sta daar steeds weer van te kijken hé.

Hoopte dat Ryuu eens concurrentie zou hebben op het gebied van kip

_O-
Die eet een vrachtwagen vol per week?
Zit ook op 10 eieren per dag he, ergens houdt het op vind kippen wel leuk
Wil niet dat ze uitsterven
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  zaterdag 18 juli 2015 @ 00:03:10 #258
149959 SQ
snelle trees
pi_154430444
Welkom gekoeld. Ik heb je volgens mij niet eerder gezien in dit topic. Wat brengt je hier? :)
disclaimer
pi_154430450
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 00:00 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

Minstens _O-

Ik eet 5 eieren per week en vind dat al zoveel :D
  zaterdag 18 juli 2015 @ 00:05:05 #260
25+ belegen, snap je?
pi_154430511
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 00:03 schreef Stormqueen het volgende:
Welkom gekoeld. Ik heb je volgens mij niet eerder gezien in dit topic. Wat brengt je hier? :)
Zag hier lijstjes! en had het vandaag niet in MFP ingevoerd dus dacht doe het hier maar ff
Schaamteloos omdat ik zo lui was :(
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_154430565
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 00:05 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

Zag hier lijstjes! en had het vandaag niet in MFP ingevoerd dus dacht doe het hier maar ff
Schaamteloos omdat ik zo lui was :(
Luie donder >:)
  zaterdag 18 juli 2015 @ 00:07:59 #262
25+ belegen, snap je?
pi_154430626
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 00:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Luie donder >:)
Doe jij eens even lief tegen de nieuwkomer :(
Ooh, je wil me nu al weg hebben
Klootzak ;)
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_154430819
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 00:07 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

Doe jij eens even lief tegen de nieuwkomer :(
Ooh, je wil me nu al weg hebben
Klootzak ;)
Oké oké ben wel weer naar het andere topic ^O^
  zaterdag 18 juli 2015 @ 00:15:06 #264
25+ belegen, snap je?
pi_154430890
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 00:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oké oké ben wel weer naar het andere topic ^O^
Dankjewel
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_154432626
quote:

Voorburg Toko? :D
  zaterdag 18 juli 2015 @ 06:43:57 #266
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_154433359
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 00:00 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

10? Tering ik zit op 6 ofzo _O-
  zaterdag 18 juli 2015 @ 09:12:36 #267
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_154433793
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 01:41 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Voorburg Toko? :D
Nope, Toko Singapura in Dordrecht.
Spoilers!
  † In Memoriam † zaterdag 18 juli 2015 @ 09:21:44 #268
43556 miss_dynastie
pi_154433840
quote:

Oh herkenbaar :X
Leve Vevina en Sarahs sweeties...

Nu moet je shoppen?
pi_154433894
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 09:21 schreef miss_dynastie het volgende:

Nu moet je shoppen?
Wat zijn Vevina en Sarah's sweeties?
  zaterdag 18 juli 2015 @ 09:30:33 #270
386633 Adnap
I love Life !
pi_154433899
Gisteren gewoon weer in het oude ritme *O*
enige uitspatting was een ijsje, maar dat vond ik prima.

Plan voor vandaag

O 1 mini ciabatta met ham en glas melk
t 2 stuks fruit
l 250 gr kwark 2 beschuiten met smeerkaas en rauwkost
t handje nootjes
d broccoli met gestoomd krielen en vis
t 250 gr kwark
s : 25 km fietsen en 45 minuten lopen
I live life, i love life
  † In Memoriam † zaterdag 18 juli 2015 @ 09:34:27 #271
43556 miss_dynastie
pi_154433936
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 09:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat zijn Vevina en Sarah's sweeties?
Vevina is creme die je smeert om het schuren tegen te gaan, Sarah's sweeties zijn onderbroeken met lange pijpen om het schuren tegen te gaan. Heb beide in deze reeks opgepikt, overigens :P
pi_154433953
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 09:34 schreef miss_dynastie het volgende:

Vevina is creme die je smeert om het schuren tegen te gaan, Sarah's sweeties zijn onderbroeken met lange pijpen om het schuren tegen te gaan. Heb beide in deze reeks opgepikt, overigens :P
ok! Ik gebruik gewoon Nivea :D en draag meestal boxershorts. Heb één keer een spijkerbroek open gehad tussen mijn dijen en toen moest ik nog zo'n 40 km fietsen :X Dat was pijnlijk.
pi_154433965
Ik gebruik vevina fijn spulletje :)
  zaterdag 18 juli 2015 @ 09:39:04 #274
149959 SQ
snelle trees
pi_154433968
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 09:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

ok! Ik gebruik gewoon Nivea :D en draag meestal boxershorts. Heb één keer een spijkerbroek open gehad tussen mijn dijen en toen moest ik nog zo'n 40 km fietsen :X Dat was pijnlijk.
Van nivea wordt het alleen maar stroever. Vevina is een soort siliconen putti :')
disclaimer
  zaterdag 18 juli 2015 @ 09:56:14 #275
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_154434104
Ik heb gisteren elk uur door het gat in mijn broek heen gesmeerd met vette creme. Na een nachtje slapen is het alweer bijna weg trouwens.
En ik moet nu inderdaad dringend shoppen. Morgen maar een en ander bestellen :Y
Spoilers!
  zaterdag 18 juli 2015 @ 10:55:40 #276
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_154434631
Ik vind vevina niet zo'n wonder middel.. :@

Intake gister was mwahh. . Wel enigszins met mn neus op de feiten gedrukt zeg maar. .
Hoogtepunt: visceraal vet = 8%
Dieptepunt :vetgehalte =46 %
Oftewel het vet zit aan mn buitenkant.. : P
Doel gesteld om over 8 maanden 15 kilo kwijt te zijn..
Over 8 weken moeten daar dan al 4 van weg zijn..

Het is niet fraai maar motiveert wel redelijk.. :o

[ Bericht 0% gewijzigd door Barreltje op 18-07-2015 12:35:14 ]
  zaterdag 18 juli 2015 @ 10:56:56 #277
149959 SQ
snelle trees
pi_154434653
Gaat je heus lukken barrel! Succes!
disclaimer
pi_154434661
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 09:21 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nu moet je shoppen?
Vevina is echt mijn redding geweest O+
Nooit meer sportbroekjes onder rokjes.
pi_154435078
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Gecompliceerder dan dat, maar ghreline is je hongerhormoon en dat neemt toe in je bloed als je vetcellen leger raken. Eigenlijk een soort beschermingsmechanisme. Want voorraad kwijt raken is evolutionair gezien natuurlijk absoluut niet goed en dus moet het gedrag zo gevormd worden dat je op zoek gaat naar eten en meer gaat eten dan je nodig hebt om die voorraad weer aan te vullen. De één zal er meer last van hebben dan een ander, neem ik aan. Het is zelfs zo dat dikkere mensen in het dagelijks leven (dus niet als ze aan het afvallen zijn) een lágere ghreline spiegel hebben dan slankere mensen! Want je hebt op zich niet nog meer voedsel nodig. Het wordt pas een hogere hormoonspiegel als je afvalt. Waarschijnlijk één van de redenen waarom zoveel mensen falen bij het afvallen.

Nog meer info: https://en.wikipedia.org/wiki/Ghrelin

Oh wauw :o Dat wist ik niet :D Interessant :Y
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zaterdag 18 juli 2015 @ 12:55:33 #280
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_154436302
Nee maar, mijn moeder maakte me net een compliment! Ze kon zien dat ik een paar kilo kwijt ben. "En nu eens doorzetten hoor, je wilt toch niet zo'n vet uitgezakt lijf houden".

:{w
Spoilers!
pi_154436390
Ik wou bij zo veel van jullie dat jullie fijnere mensen om jullie heen hadden :@
  † In Memoriam † zaterdag 18 juli 2015 @ 13:09:23 #282
43556 miss_dynastie
pi_154436650
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 10:57 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Vevina is echt mijn redding geweest O+
Nooit meer sportbroekjes onder rokjes.
Als het ff kan kies ik wel voor Sarah's sweeties hoor, maar die zitten fijner dan sportbroekjes, vind ik... Maar vrij lange pijpen, dus bij rokken boven de knie geen optie. En dan is Vevina heel fijn.

Het valt me wel op dat hier bovengemiddeld veel mensen met 'fijne' moeders zitten. Ik heb ook zo'n prijsexemplaar. Al kan ik het de laatste tijd steeds beter handelen gelukkig. Zoiets zou mijn moeder niet meer durven zeggen... Lekker shoppen voor jezelf Lucky, laat haar maar lullen!
  zaterdag 18 juli 2015 @ 13:11:24 #283
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_154436699
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 12:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik wou bij zo veel van jullie dat jullie fijnere mensen om jullie heen hadden :@
Inderdaad. :@
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_154436900
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 13:09 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Als het ff kan kies ik wel voor Sarah's sweeties hoor, maar die zitten fijner dan sportbroekjes, vind ik... Maar vrij lange pijpen, dus bij rokken boven de knie geen optie. En dan is Vevina heel fijn.

Ik heb een heel fijn broekje (geen idee welk merk) en die is veel dunner dan een sportbroekje. Die draag ik ook graag. Zal eens naar die sweeties kijken.
  Licht Ontvlambaar zaterdag 18 juli 2015 @ 13:21:51 #285
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_154436907
quote:
hier sluit ik me bij aan! Mijn ouders zeggen vrijwel nooit wat over mijn uiterlijk, maar dus ook nooit iets negatiefs.

Ik ben al van negen uur met mijn persoonlijke krachttraining bezig, eerst oud ijzer weggebracht, net naar het stort geweest. Nu even lunchen en dan dadelijk nog oude schoenen en kleren wegbrengen en hopelijk nog wat spul naar kringloop brengen.
  zaterdag 18 juli 2015 @ 13:25:39 #286
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_154436973
Thanks schatten O+ Mijn moeder bedoelt het dus lang niet zo lullig als het er uit komt. Het was een half compliment en half motivatie. In haar beleving dan. En de tijd dat ik het me aantrek ben ik al een tijdje voorbij, ik moet er alleen nog maar heel hard om lachen. Mijn ouders zijn hier 45 minuten geweest en mijn vriend en ik hebben een kwartier nodig gehad om alle belachelijke uitspraken te bespreken *;
Spoilers!
pi_154437146
Fijn dat je er in ieder geval samen met je vriend om kan lachen :)

Ik heb twee nieuwe rokken gekocht *O*

De zwarte is aan de grote kant maar anders moet ik hem 2 maten kleiner bestellen en dan zal ie wel net te klein zijn.
Ben er in ieder geval blij mee O+
pi_154439010
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 09:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En als je ooit eens Vevina wilt proberen.. ik heb het gekocht maar bij mij werkte het niet. En aangezien je in de buurt woont. :P
pi_154439050
Lang geleden dat ik hier heb gepost. Of uberhaupt op fok.

Maar het is bij mij precies hetzelfde punt als vorig jaar. Schommel steeds rond de 80. En op zich vind ik het wel prima zo. Als het eraf gaat is het goed, maar ik ga er geen dingen meer voor doen. Ik durf weer in korte broeken, te zwemmen in het openbaar (en met vrienden :D) en zit goed in m'n vel.

Ik sport nu voor mijn doen wel bizar veel. Dus uiteindelijk zal het gewicht vast wel naar beneden gaan.
pi_154447098
quote:
Ik krijg eigenlijk nooit vervelende opmerkingen over mijn figuur, daar ben ik wel blij mee hoor! En zéker niet van mijn moeder, die vindt niet eens dat ik hoef af te vallen :+ Dat is wel lief gezegd, maar grote onzin.
pi_154447121
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 15:48 schreef Patoshik het volgende:
Ik dacht al, hey jij hier! :D

Mooi dat het goed gaat *O* Zit je nog steeds bij dat buitensportgroepje of hoe heette dat ook alweer?
pi_154447471
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 21:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik dacht al, hey jij hier! :D

Mooi dat het goed gaat *O* Zit je nog steeds bij dat buitensportgroepje of hoe heette dat ook alweer?
Bootcamp. :D en ja, nog steeds! Meestal 2 keer per week nu. Heb er nog steeds erg veel plezier in.
Jij ook nog steeds aan het sporten bij B-F?

SPOILER
pi_154448558
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 15:48 schreef Patoshik het volgende:

Maar het is bij mij precies hetzelfde punt als vorig jaar. Schommel steeds rond de 80. En op zich vind ik het wel prima zo. Als het eraf gaat is het goed, maar ik ga er geen dingen meer voor doen. Ik durf weer in korte broeken, te zwemmen in het openbaar (en met vrienden :D) en zit goed in m'n vel.

Ik sport nu voor mijn doen wel bizar veel. Dus uiteindelijk zal het gewicht vast wel naar beneden gaan.
Welkom terug! Je zit goed in je vel en je hebt dus de weggewerkte kilo's eraf gehouden. Supergoed! :D
Lijkt me een goed startpunt om eventueel nog wat verdere kilotjes kwijt te raken mocht je dat willen.
My salvation lies in your love..
  zaterdag 18 juli 2015 @ 23:12:40 #294
386633 Adnap
I love Life !
pi_154450635
Vraagje

Op een dag als vandaag eet ik ca 1500 kcal en heb ik voor 1200 kcal bewogen.
hoeveel van die 1200 moet ik nu eigenlijk ook weer opeten?
Mijn bmr zit rond de 2100 (uitgaande van mijn huidige gewicht en lichte activiteit/3x per week sporten (bij mij elke dag 60 minuten fietsen of wandelen).
I live life, i love life
  zaterdag 18 juli 2015 @ 23:29:34 #295
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_154451147
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 23:12 schreef Adnap het volgende:
Vraagje

Op een dag als vandaag eet ik ca 1500 kcal en heb ik voor 1200 kcal bewogen.
hoeveel van die 1200 moet ik nu eigenlijk ook weer opeten?
Mijn bmr zit rond de 2100 (uitgaande van mijn huidige gewicht en lichte activiteit/3x per week sporten (bij mij elke dag 60 minuten fietsen of wandelen).
Oooooooooooooooh drama, te weinig! :P
Nou, lekker gaan slapen en morgen uitgebreid ontbijten met lekkere volkorenproducten, vleeswaren, kaas, gekookt eitje, rauwkost... lekker
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 18 juli 2015 @ 23:32:52 #296
386633 Adnap
I love Life !
pi_154451240
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 23:29 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Oooooooooooooooh drama, te weinig! :P
Nou, lekker gaan slapen en morgen uitgebreid ontbijten met lekkere volkorenproducten, vleeswaren, kaas, gekookt eitje, rauwkost... lekker
:+
Mijn vraag was hoeveel je van die 1200 weer op moet eten, hoe weet ik wel :+
I live life, i love life
  zaterdag 18 juli 2015 @ 23:35:18 #297
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_154451306
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 23:32 schreef Adnap het volgende:

[..]

:+
Mijn vraag was hoeveel je van die 1200 weer op moet eten, hoe weet ik wel :+
1200 bewogen is wel erg veel.
Ik zou er minimaal 700 bij eten.
  zondag 19 juli 2015 @ 00:11:18 #298
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_154452353
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 23:35 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

1200 bewogen is wel erg veel.
Ik zou er minimaal 700 bij eten.
Ik zou niet bijeten. Afvallen wil ze toch? En een keer te weinig ga je echt echt echt niet dood aan. De vraag is ook nog hoe het gemeten is, want voor 1200 kcal moet je 2u wielrennen op 25 km/u
  zondag 19 juli 2015 @ 00:14:55 #299
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_154452445
quote:
14s.gif Op zondag 19 juli 2015 00:11 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik zou niet bijeten. Afvallen wil ze toch? En een keer te weinig ga je echt echt echt niet dood aan. De vraag is ook nog hoe het gemeten is, want voor 1200 kcal moet je 2u wielrennen op 25 km/u
Precies wat ik zeg..
  zondag 19 juli 2015 @ 00:18:41 #300
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_154452531
quote:
14s.gif Op zondag 19 juli 2015 00:11 schreef Qwea het volgende:

[..]

Hoe ging het met je krachttraining? Gaat het met je lichaam nu beter of nog steeds zo'n pijn ? Geeft een dag rust je lichaam ook niet wat tijd om te herstellen?
  zondag 19 juli 2015 @ 00:19:51 #301
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_154452559
Lichamelijke ongemakken zijn zo vervelend! je weet het pas als je het zelf hebt :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')