Calendula erop!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Noms, ik heb net Indonesisch gegeten. Blijkbaar hebben we hier een toko die in de top 5 van Nederland staat. Fantastische nasi, 2 soorten kipfilet met groenten, nog twee soorten groenten en een ei. Allemaal voor 8,50 en ik kan er morgen ook nog van lunchen.
On another matter, ik heb vandaag een paar uur rondgelopen met een tussen mijn dijen kapot geschaafde spijkerbroek en nu heb ik een schaafwond aan de binnenkant van mijn dij
Mooi lijstje! Hoeveel kilo kip per week eet jij?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:44 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Calendula erop!
O 8 eiwitten 2 eieren 2 kipfilet plakjes 5 lu crackers
T 300 ml magere melk 40 gr brinta
S KT : pushdag
T 50 gr isolaat 250 ml magere melk
L 150 gr zilvervlies rijst 200 gr kip en wat wokgroenten
T Banaan
D 150 gr pasta 200 gr rundergehakt met tomatensaus
T 1000 kcal shake ( oa isolaat bevroren banaan pindakaas ijsklontjes melk en nog wat geheime ingredienten )
En zo voor het slapen nog wat kwark
Zwaar leven dat afvallen!
Hmm, heel verschillendquote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mooi lijstje! Hoeveel kilo kip per week eet jij?
Ik sta daar steeds weer van te kijken hé.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:55 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Hmm, heel verschillend
Maak mijn maaltijden in het vooruit meestal is dat kip en rijst maar soms zoals nu
heb ik periodes dat ik ook zin aan pasta heb, in dat geval tussen de 1.2 en 1.5 kg per week.
Anders wel 2 ofzo denk ik
Die eet een vrachtwagen vol per week?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik sta daar steeds weer van te kijken hé.
Hoopte dat Ryuu eens concurrentie zou hebben op het gebied van kip
Minstensquote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:00 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Die eet een vrachtwagen vol per week?
Zit ook op 10 eieren per dag he, ergens houdt het op vind kippen wel leuk
Wil niet dat ze uitsterven
Zag hier lijstjes! en had het vandaag niet in MFP ingevoerd dus dacht doe het hier maar ffquote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:03 schreef Stormqueen het volgende:
Welkom gekoeld. Ik heb je volgens mij niet eerder gezien in dit topic. Wat brengt je hier?
Luie donderquote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:05 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Zag hier lijstjes! en had het vandaag niet in MFP ingevoerd dus dacht doe het hier maar ff
Schaamteloos omdat ik zo lui was
Doe jij eens even lief tegen de nieuwkomerquote:
Oké oké ben wel weer naar het andere topicquote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:07 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Doe jij eens even lief tegen de nieuwkomer
Ooh, je wil me nu al weg hebben
Klootzak
Dankjewelquote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oké oké ben wel weer naar het andere topic
Voorburg Toko?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Noms, ik heb net Indonesisch gegeten. Blijkbaar hebben we hier een toko die in de top 5 van Nederland staat. Fantastische nasi, 2 soorten kipfilet met groenten, nog twee soorten groenten en een ei. Allemaal voor 8,50 en ik kan er morgen ook nog van lunchen.
On another matter, ik heb vandaag een paar uur rondgelopen met een tussen mijn dijen kapot geschaafde spijkerbroek en nu heb ik een schaafwond aan de binnenkant van mijn dij
10? Tering ik zit op 6 ofzoquote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:00 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Die eet een vrachtwagen vol per week?
Zit ook op 10 eieren per dag he, ergens houdt het op vind kippen wel leuk
Wil niet dat ze uitsterven
Oh herkenbaarquote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat zijn Vevina en Sarah's sweeties?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 09:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh herkenbaar
Leve Vevina en Sarahs sweeties...
Nu moet je shoppen?
Vevina is creme die je smeert om het schuren tegen te gaan, Sarah's sweeties zijn onderbroeken met lange pijpen om het schuren tegen te gaan. Heb beide in deze reeks opgepikt, overigensquote:Op zaterdag 18 juli 2015 09:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat zijn Vevina en Sarah's sweeties?
ok! Ik gebruik gewoon Niveaquote:Op zaterdag 18 juli 2015 09:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Vevina is creme die je smeert om het schuren tegen te gaan, Sarah's sweeties zijn onderbroeken met lange pijpen om het schuren tegen te gaan. Heb beide in deze reeks opgepikt, overigens
Van nivea wordt het alleen maar stroever. Vevina is een soort siliconen puttiquote:Op zaterdag 18 juli 2015 09:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ok! Ik gebruik gewoon Niveaen draag meestal boxershorts. Heb één keer een spijkerbroek open gehad tussen mijn dijen en toen moest ik nog zo'n 40 km fietsen
Dat was pijnlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |