Calendula erop!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Noms, ik heb net Indonesisch gegeten. Blijkbaar hebben we hier een toko die in de top 5 van Nederland staat. Fantastische nasi, 2 soorten kipfilet met groenten, nog twee soorten groenten en een ei. Allemaal voor 8,50 en ik kan er morgen ook nog van lunchen.
On another matter, ik heb vandaag een paar uur rondgelopen met een tussen mijn dijen kapot geschaafde spijkerbroek en nu heb ik een schaafwond aan de binnenkant van mijn dij
Mooi lijstje! Hoeveel kilo kip per week eet jij?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:44 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Calendula erop!
O 8 eiwitten 2 eieren 2 kipfilet plakjes 5 lu crackers
T 300 ml magere melk 40 gr brinta
S KT : pushdag
T 50 gr isolaat 250 ml magere melk
L 150 gr zilvervlies rijst 200 gr kip en wat wokgroenten
T Banaan
D 150 gr pasta 200 gr rundergehakt met tomatensaus
T 1000 kcal shake ( oa isolaat bevroren banaan pindakaas ijsklontjes melk en nog wat geheime ingredienten )
En zo voor het slapen nog wat kwark
Zwaar leven dat afvallen!
Hmm, heel verschillendquote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mooi lijstje! Hoeveel kilo kip per week eet jij?
Ik sta daar steeds weer van te kijken hé.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:55 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Hmm, heel verschillend
Maak mijn maaltijden in het vooruit meestal is dat kip en rijst maar soms zoals nu
heb ik periodes dat ik ook zin aan pasta heb, in dat geval tussen de 1.2 en 1.5 kg per week.
Anders wel 2 ofzo denk ik
Die eet een vrachtwagen vol per week?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik sta daar steeds weer van te kijken hé.
Hoopte dat Ryuu eens concurrentie zou hebben op het gebied van kip
Minstensquote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:00 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Die eet een vrachtwagen vol per week?
Zit ook op 10 eieren per dag he, ergens houdt het op vind kippen wel leuk
Wil niet dat ze uitsterven
Zag hier lijstjes! en had het vandaag niet in MFP ingevoerd dus dacht doe het hier maar ffquote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:03 schreef Stormqueen het volgende:
Welkom gekoeld. Ik heb je volgens mij niet eerder gezien in dit topic. Wat brengt je hier?
Luie donderquote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:05 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Zag hier lijstjes! en had het vandaag niet in MFP ingevoerd dus dacht doe het hier maar ff
Schaamteloos omdat ik zo lui was
Doe jij eens even lief tegen de nieuwkomerquote:
Oké oké ben wel weer naar het andere topicquote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:07 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Doe jij eens even lief tegen de nieuwkomer
Ooh, je wil me nu al weg hebben
Klootzak
Dankjewelquote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oké oké ben wel weer naar het andere topic
Voorburg Toko?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Noms, ik heb net Indonesisch gegeten. Blijkbaar hebben we hier een toko die in de top 5 van Nederland staat. Fantastische nasi, 2 soorten kipfilet met groenten, nog twee soorten groenten en een ei. Allemaal voor 8,50 en ik kan er morgen ook nog van lunchen.
On another matter, ik heb vandaag een paar uur rondgelopen met een tussen mijn dijen kapot geschaafde spijkerbroek en nu heb ik een schaafwond aan de binnenkant van mijn dij
10? Tering ik zit op 6 ofzoquote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:00 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Die eet een vrachtwagen vol per week?
Zit ook op 10 eieren per dag he, ergens houdt het op vind kippen wel leuk
Wil niet dat ze uitsterven
Oh herkenbaarquote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat zijn Vevina en Sarah's sweeties?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 09:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh herkenbaar
Leve Vevina en Sarahs sweeties...
Nu moet je shoppen?
Vevina is creme die je smeert om het schuren tegen te gaan, Sarah's sweeties zijn onderbroeken met lange pijpen om het schuren tegen te gaan. Heb beide in deze reeks opgepikt, overigensquote:Op zaterdag 18 juli 2015 09:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat zijn Vevina en Sarah's sweeties?
ok! Ik gebruik gewoon Niveaquote:Op zaterdag 18 juli 2015 09:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Vevina is creme die je smeert om het schuren tegen te gaan, Sarah's sweeties zijn onderbroeken met lange pijpen om het schuren tegen te gaan. Heb beide in deze reeks opgepikt, overigens
Van nivea wordt het alleen maar stroever. Vevina is een soort siliconen puttiquote:Op zaterdag 18 juli 2015 09:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ok! Ik gebruik gewoon Niveaen draag meestal boxershorts. Heb één keer een spijkerbroek open gehad tussen mijn dijen en toen moest ik nog zo'n 40 km fietsen
Dat was pijnlijk.
Vevina is echt mijn redding geweestquote:Op zaterdag 18 juli 2015 09:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh herkenbaar
Leve Vevina en Sarahs sweeties...
Nu moet je shoppen?
Oh wauwquote:Op woensdag 15 juli 2015 17:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gecompliceerder dan dat, maar ghreline is je hongerhormoon en dat neemt toe in je bloed als je vetcellen leger raken. Eigenlijk een soort beschermingsmechanisme. Want voorraad kwijt raken is evolutionair gezien natuurlijk absoluut niet goed en dus moet het gedrag zo gevormd worden dat je op zoek gaat naar eten en meer gaat eten dan je nodig hebt om die voorraad weer aan te vullen. De één zal er meer last van hebben dan een ander, neem ik aan. Het is zelfs zo dat dikkere mensen in het dagelijks leven (dus niet als ze aan het afvallen zijn) een lágere ghreline spiegel hebben dan slankere mensen! Want je hebt op zich niet nog meer voedsel nodig. Het wordt pas een hogere hormoonspiegel als je afvalt. Waarschijnlijk één van de redenen waarom zoveel mensen falen bij het afvallen.
Nog meer info: https://en.wikipedia.org/wiki/Ghrelin
Niet dat al die kennis je helpt bij het afvallen, maar ik wilde zo graag begrijpen waarom mijn honger onverzadigbaar was en ik alleen nog maar aan (slecht) eten kon denken.
Als het ff kan kies ik wel voor Sarah's sweeties hoor, maar die zitten fijner dan sportbroekjes, vind ik... Maar vrij lange pijpen, dus bij rokken boven de knie geen optie. En dan is Vevina heel fijn.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 10:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vevina is echt mijn redding geweest
Nooit meer sportbroekjes onder rokjes.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 12:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik wou bij zo veel van jullie dat jullie fijnere mensen om jullie heen hadden
Ik heb een heel fijn broekje (geen idee welk merk) en die is veel dunner dan een sportbroekje. Die draag ik ook graag. Zal eens naar die sweeties kijken.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als het ff kan kies ik wel voor Sarah's sweeties hoor, maar die zitten fijner dan sportbroekjes, vind ik... Maar vrij lange pijpen, dus bij rokken boven de knie geen optie. En dan is Vevina heel fijn.
hier sluit ik me bij aan! Mijn ouders zeggen vrijwel nooit wat over mijn uiterlijk, maar dus ook nooit iets negatiefs.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 12:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
En als je ooit eens Vevina wilt proberen.. ik heb het gekocht maar bij mij werkte het niet. En aangezien je in de buurt woont.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 09:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ok! Ik gebruik gewoon Niveaen draag meestal boxershorts. Heb één keer een spijkerbroek open gehad tussen mijn dijen en toen moest ik nog zo'n 40 km fietsen
Dat was pijnlijk.
Ik krijg eigenlijk nooit vervelende opmerkingen over mijn figuur, daar ben ik wel blij mee hoor! En zéker niet van mijn moeder, die vindt niet eens dat ik hoef af te vallenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 12:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik dacht al, hey jij hier!quote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:48 schreef Patoshik het volgende:
Lang geleden dat ik hier heb gepost. Of uberhaupt op fok.
Bootcamp.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht al, hey jij hier!
Mooi dat het goed gaatZit je nog steeds bij dat buitensportgroepje of hoe heette dat ook alweer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom terug! Je zit goed in je vel en je hebt dus de weggewerkte kilo's eraf gehouden. Supergoed!quote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:48 schreef Patoshik het volgende:
Lang geleden dat ik hier heb gepost. Of uberhaupt op fok.
Maar het is bij mij precies hetzelfde punt als vorig jaar. Schommel steeds rond de 80. En op zich vind ik het wel prima zo. Als het eraf gaat is het goed, maar ik ga er geen dingen meer voor doen. Ik durf weer in korte broeken, te zwemmen in het openbaar (en met vrienden) en zit goed in m'n vel.
Ik sport nu voor mijn doen wel bizar veel. Dus uiteindelijk zal het gewicht vast wel naar beneden gaan.
Oooooooooooooooh drama, te weinig!quote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:12 schreef Adnap het volgende:
Vraagje
Op een dag als vandaag eet ik ca 1500 kcal en heb ik voor 1200 kcal bewogen.
hoeveel van die 1200 moet ik nu eigenlijk ook weer opeten?
Mijn bmr zit rond de 2100 (uitgaande van mijn huidige gewicht en lichte activiteit/3x per week sporten (bij mij elke dag 60 minuten fietsen of wandelen).
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:29 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oooooooooooooooh drama, te weinig!
Nou, lekker gaan slapen en morgen uitgebreid ontbijten met lekkere volkorenproducten, vleeswaren, kaas, gekookt eitje, rauwkost... lekker
1200 bewogen is wel erg veel.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:32 schreef Adnap het volgende:
[..]![]()
Mijn vraag was hoeveel je van die 1200 weer op moet eten, hoe weet ik wel
Ik zou niet bijeten. Afvallen wil ze toch? En een keer te weinig ga je echt echt echt niet dood aan. De vraag is ook nog hoe het gemeten is, want voor 1200 kcal moet je 2u wielrennen op 25 km/uquote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:35 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
1200 bewogen is wel erg veel.
Ik zou er minimaal 700 bij eten.
Precies wat ik zeg..quote:Op zondag 19 juli 2015 00:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou niet bijeten. Afvallen wil ze toch? En een keer te weinig ga je echt echt echt niet dood aan. De vraag is ook nog hoe het gemeten is, want voor 1200 kcal moet je 2u wielrennen op 25 km/u
Hoe ging het met je krachttraining? Gaat het met je lichaam nu beter of nog steeds zo'n pijn ? Geeft een dag rust je lichaam ook niet wat tijd om te herstellen?quote:Op zondag 19 juli 2015 00:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou niet bijeten. Afvallen wil ze toch? En een keer te weinig ga je echt echt echt niet dood aan. De vraag is ook nog hoe het gemeten is, want voor 1200 kcal moet je 2u wielrennen op 25 km/u
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |