abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 juli 2015 @ 17:09:05 #1
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_154363963
[Dieetclub] is bedoeld voor mannen en vrouwen met (ex)overgewicht die nog steeds moeite hebben met wat ze wel of niet willen/moeten/kunnen eten.

Hallo allemaal! Wees welkom en post zoals je altijd gedaan hebt :-)

Lijstjes, slechte dagen en momenten waarop je trots bent op jezelf, bjna alles mag. Ook je nieuwe huis, je lieve kat en je toffe buurman kan besproken worden, als het belangrijkste onderwerp maar het gezamenlijke afvaldoel is.
Mensen die denken dat ze dé manier gevonden hebben en geen ruimte laten voor andere interpretaties/fouten/mislukkingen lezen we hier liever niet. We adoreren jullie wel in [lif]the GYM, op [spt]BODYBUILDING of bij [gc]VOORBEELDMENSENVOORIEDEREEN
Einde dienstmededeling.

Laten we het gezellig houden! Dit topic is bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld of ideale levenswijze.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 15 juli 2015 @ 17:09:53 #2
149959 SQ
snelle trees
pi_154363995
Die tt, moet dat? Ik ben fan van géén tt :')
disclaimer
  woensdag 15 juli 2015 @ 17:11:23 #3
149959 SQ
snelle trees
pi_154364053
Anyhow, ik heb alles wat véél te klein is (als in, daar zou ik vijftien kilo voor moeten afvallen) en alle lilleke oude zooi weggegooid vandaag. Het is bijna een kuub. :')
disclaimer
  † In Memoriam † woensdag 15 juli 2015 @ 17:11:23 #4
43556 miss_dynastie
pi_154364054
quote:
10s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb ooit een broek uit mijn jeugd bewaard voor 'dat moment dat ik ben afgevallen'. Toen ik mooi afgevallen mijn kledingkast ging opruimen was ie me te groot. Tsja.
Daarom is de theorie dat je dat betreffende kledingstuk elke zoveel kilo moet passen... ik heb het ook niet bedacht _O-
pi_154364056
Ja maar ik heb de hele ochtend liggen "slapen", dus om dan alles van de ochtend er S middags bij te moeten pakken, mwah. Heb sowieso nooit heel veel honger als ik me zo voel en vind het moeilijk om gezonde keuzes te maken omdat het vaak extra energie kost. En dan is een broodje pindakaas veel makkelijker dan een eitje bakken ofzo, of m'n vriend een frietje laten halen ipv koken. :@ dus wat dat betreft ben ik tot nu toe voor vandaag best wel tevreden omdat het allemaal gezond is.
  woensdag 15 juli 2015 @ 17:12:28 #6
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_154364065
quote:
10s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb ooit een broek uit mijn jeugd bewaard voor 'dat moment dat ik ben afgevallen'. Toen ik mooi afgevallen mijn kledingkast ging opruimen was ie me te groot. Tsja.
Ik heb ook nog steeds zo'n broek :Y Mét bijbehorende foto. Maar die foto is alweer van oktober 2013. Dus zwaar verouderd want inmiddels zijn er abs en shizzle. Maar om zoiets te hebben is toch nog steeds wel geniaal :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeansmaat 34/35. Kun je nagaan met 26 tegenwoordig :')
  † In Memoriam † woensdag 15 juli 2015 @ 17:12:33 #7
43556 miss_dynastie
pi_154364067
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:11 schreef Stormqueen het volgende:
Anyhow, ik heb alles wat véél te klein is (als in, daar zou ik vijftien kilo voor moeten afvallen) en alle lilleke oude zooi weggegooid vandaag. Het is bijna een kuub. :')
Oooh, dat geeft ruimte O+

Als hier de goten ein-de-lijk gedaan worden kan ik beginnen aan de walk-in closet room, daar heb ik nu al zin in (al wordt het wel low budget, geen dure maar mooie Ikea-kasten, maar gewoon, buiskoppelingen _O- )
  woensdag 15 juli 2015 @ 17:13:08 #8
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_154364090
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:09 schreef Stormqueen het volgende:
Die tt, moet dat? Ik ben fan van géén tt :')
Dan pak je je modrechten en dan pas je het aan? :P
pi_154364112
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hormonen kickten in en ik kan het moeilijk uitleggen als je het nooit ervaren hebt, maar alles alles alles moest mijn mond in :{ En met elke dag voelde ik me rotter en probeerde ik mezelf te vertellen dat ik NU moest stoppen. 8)7 Maar goed, uiteindelijk 10 kg onder mijn max gewicht gestopt en dus nog 10 kg afgevallen in totaal :') (nu wel weer wat meer hoor ;) )
Ik vind het tot op bepaalde hoogte wel herkenbaar. Heb soms van die dagen dat ik onverzadigbaar lijk, ogenschijnlijk uit het niets. Heb dan geen zelfbeheersing en blijf maar eten, terwijl ik me er echt tegen probeer te verzetten. Gelukkig houdt het nooit lang aan (als in: een week), maar daar ben ik wel eens bang voor. Zal op zo'n moment ook bij mij wel hormonaal kunnen zijn, anders weet ik het niet. Het is niet dat ik me uithonger en daardoor cravings krijg. :)

Kut hormonen. :*
pi_154364122
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:11 schreef miss_dynastie het volgende:

Daarom is de theorie dat je dat betreffende kledingstuk elke zoveel kilo moet passen... ik heb het ook niet bedacht _O-
:D nou ja, ik heb broeken van maat 48-38 in mijn kast en van alles wel wat, dus ik kan even vooruit zonder nieuwe te hoeven kopen. Alhoewel ik 48 waarschijnlijk al wel weg kan gooien, dan moet ik het wel weer heel bont maken.

SQ, had je daar niet iemand anders blij mee kunnen maken? :o Je hebt namelijk best een leuke kledingsmaak!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 15 juli 2015 @ 17:13:52 #11
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_154364123
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:11 schreef Fripsel het volgende:
Ja maar ik heb de hele ochtend liggen "slapen", dus om dan alles van de ochtend er S middags bij te moeten pakken, mwah. Heb sowieso nooit heel veel honger als ik me zo voel en vind het moeilijk om gezonde keuzes te maken omdat het vaak extra energie kost. En dan is een broodje pindakaas veel makkelijker dan een eitje bakken ofzo, of m'n vriend een frietje laten halen ipv koken. :@ dus wat dat betreft ben ik tot nu toe voor vandaag best wel tevreden omdat het allemaal gezond is.
Naja, alles erbij hoeft niet maar iets erbij zou best kunnen.
  woensdag 15 juli 2015 @ 17:13:56 #12
149959 SQ
snelle trees
pi_154364127
Ik ben geen topicnazi. En geen lif-mod for that matter :P
disclaimer
pi_154364141
quote:
14s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:12 schreef Qwea het volgende:

Ik heb ook nog steeds zo'n broek :Y Mét bijbehorende foto. Maar die foto is alweer van oktober 2013. Dus zwaar verouderd want inmiddels zijn er abs en shizzle. Maar om zoiets te hebben is toch nog steeds wel geniaal :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_ mooie foto!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 15 juli 2015 @ 17:14:39 #14
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_154364149
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:13 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik vind het tot op bepaalde hoogte wel herkenbaar. Heb soms van die dagen dat ik onverzadigbaar lijk, ogenschijnlijk uit het niets. Heb dan geen zelfbeheersing en blijf maar eten, terwijl ik me er echt tegen probeer te verzetten. Gelukkig houdt het nooit lang aan (als in: een week), maar daar ben ik wel eens bang voor. Zal op zo'n moment ook bij mij wel hormonaal kunnen zijn, anders weet ik het niet. Het is niet dat ik me uithonger en daardoor cravings krijg. :)

Kut hormonen. :*
Ja maar is dat hormoon gerelateerd dan? Want ik heb ook dagen dat ik 5000kcal wegwerk en nog steeds honger heb. Maar of dat hormonaal is?
  woensdag 15 juli 2015 @ 17:14:51 #15
149959 SQ
snelle trees
pi_154364157
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:D nou ja, ik heb broeken van maat 48-38 in mijn kast en van alles wel wat, dus ik kan even vooruit zonder nieuwe te hoeven kopen. Alhoewel ik 48 waarschijnlijk al wel weg kan gooien, dan moet ik het wel weer heel bont maken.

SQ, had je daar niet iemand anders blij mee kunnen maken? :o Je hebt namelijk best een leuke kledingsmaak!
't is nog niet weg-weg, het ligt op een stapel. De leuke dingen however, die pas ik weer/nog/al/nu.
disclaimer
pi_154364160
quote:

[..]

Mij bijvoorbeeld :+
  woensdag 15 juli 2015 @ 17:15:06 #17
149959 SQ
snelle trees
pi_154364162
Goeie buik qwea!
disclaimer
  woensdag 15 juli 2015 @ 17:15:20 #18
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_154364172
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:13 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben geen topicnazi. En geen lif-mod for that matter :P
TS zegt toch geen prob? :P Dus, als je het wil mag je het van mij aanpassen. En als je het niet wil, dan doe je het niet. :Y)
  woensdag 15 juli 2015 @ 17:15:44 #19
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_154364187
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:15 schreef Stormqueen het volgende:
Goeie buik qwea!
Nee :P 2013. Tegenwoordig beter. Maar die broek heb ik dus nog steeds O+
pi_154364211
quote:
14s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:12 schreef Qwea het volgende:

[..]

SPOILER
Gaaf Qwea. _O_

Zo'n broek heb ik ook en als ik de 40 kilo mijlpaal haal (nog 7 kilo te gaan) dan pleur ik het mooi op Facebook.
  woensdag 15 juli 2015 @ 17:16:45 #21
149959 SQ
snelle trees
pi_154364226
Vooruit. En nu mijn kint ophalen en broccoli koken :W
disclaimer
  † In Memoriam † woensdag 15 juli 2015 @ 17:17:14 #22
43556 miss_dynastie
pi_154364239
quote:

[..]

Ja, mijn range gaat nog wel wat verder.... :@ al heb ik het per maat in een vacuumzak op zolder in een kast liggen. Enige dat beneden is zijn mijn huidige maat plus een maat kleiner. Hoe groter je bent, hoe meer kilo verschil tussen de maten, dus ik hoef niet vaak te wisselen...
  woensdag 15 juli 2015 @ 17:17:42 #23
149959 SQ
snelle trees
pi_154364252
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:14 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Mij bijvoorbeeld :+
ja, jij zoekt linnen broeken in limegroen?
disclaimer
pi_154364285
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:17 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Uit welk jaartal komt die dan? :P
pi_154364295
quote:
14s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:14 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja maar is dat hormoon gerelateerd dan? Want ik heb ook dagen dat ik 5000kcal wegwerk en nog steeds honger heb. Maar of dat hormonaal is?
Maar jij sport ook behoorlijk veel. Ik deed dat (destijds) niet.

Ik weet het oprecht niet. Misschien is het een gevoeligheid voor eetbuien die ik altijd zal houden, kan ook. Maar ik voelde me verder emotioneel wel prima. Daarom: ogenschijnlijk uit het niet. :D
  woensdag 15 juli 2015 @ 17:19:12 #26
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_154364300
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Gaaf Qwea. _O_

Zo'n broek heb ik ook en als ik de 40 kilo mijlpaal haal (nog 7 kilo te gaan) dan pleur ik het mooi op Facebook.
Gewoon doen! Deze staat ook op FB. Mo had hem toen geplaatst :Y

quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:16 schreef Stormqueen het volgende:
Topic nazi :r

:W Oehw en broccoli :9 hier simpel een maaltijd salade want ik ben te moe, te lui om te koken. Zo de sportmasseur en dan een herstelrondje als ik nog kan lopen, dus fuck koken :P
pi_154364322
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:16 schreef Stormqueen het volgende:
Broccoli staat hier ook op het menu vanavond. *O*
  woensdag 15 juli 2015 @ 17:20:29 #28
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_154364330
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:19 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar jij sport ook behoorlijk veel. Ik deed dat (destijds) niet.
Klopt. Maar ik heb ook last van eetbuien trouwens. Alhoewel ze de laatste weken echt onder controle lijken te zijn na de gouden tips van gcjoel.

quote:
Ik weet het oprecht niet. Misschien is het een gevoeligheid voor eetbuien die ik altijd zal houden, kan ook. Maar ik voelde me verder emotioneel wel prima. Daarom: ogenschijnlijk uit het niet. :D
Ja dat kan. Alleen het is tricky om die buien dan niet te gaan compenseren. Althans, hiero.
pi_154364336
quote:
14s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:19 schreef Qwea het volgende:

[..]

Gewoon doen! Deze staat ook op FB. Mo had hem toen geplaatst :Y

[..]

Topic nazi :r

:W Oehw en broccoli :9 hier simpel een maaltijd salade want ik ben te moe, te lui om te koken. Zo de sportmasseur en dan een herstelrondje als ik nog kan lopen, dus fuck koken :P
Oeh dat ga ik met m'n -30 kg doen (nog 300 gram *O* ) foto in m'n broek maat 48(heb er 1 bewaard) naast m'n broek van nu plakken :+
pi_154364339
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:17 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Zo eentje ligt in maat 38 nog op mij te wachten :D
Wordt tijd om die weg te gooien.
pi_154364432
Mijn jurkje van toen ik 17 was vind ik nog best kunnen. M'n bandshirts van daarvoor laat ik toch maar in de kast liggen.
pi_154364466
quote:
14s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:14 schreef Qwea het volgende:

Gecompliceerder dan dat, maar ghreline is je hongerhormoon en dat neemt toe in je bloed als je vetcellen leger raken. Eigenlijk een soort beschermingsmechanisme. Want voorraad kwijt raken is evolutionair gezien natuurlijk absoluut niet goed en dus moet het gedrag zo gevormd worden dat je op zoek gaat naar eten en meer gaat eten dan je nodig hebt om die voorraad weer aan te vullen. De één zal er meer last van hebben dan een ander, neem ik aan. Het is zelfs zo dat dikkere mensen in het dagelijks leven (dus niet als ze aan het afvallen zijn) een lágere ghreline spiegel hebben dan slankere mensen! Want je hebt op zich niet nog meer voedsel nodig. Het wordt pas een hogere hormoonspiegel als je afvalt. Waarschijnlijk één van de redenen waarom zoveel mensen falen bij het afvallen.

Nog meer info: https://en.wikipedia.org/wiki/Ghrelin

Niet dat al die kennis je helpt bij het afvallen, maar ik wilde zo graag begrijpen waarom mijn honger onverzadigbaar was en ik alleen nog maar aan (slecht) eten kon denken.
pi_154364481
quote:
14s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:20 schreef Qwea het volgende:

[..]

Klopt. Maar ik heb ook last van eetbuien trouwens. Alhoewel ze de laatste weken echt onder controle lijken te zijn na de gouden tips van gcjoel.

Wat waren die gouden tips?

Ik probeer meestal te denken aan hoe naar ik me op dat moment voelde. Verder helpt het met bepaalde voedingsmiddelen waarvan ik weet dat het fout kan gaan om ze gewoon niet te eten, ook niet een handje oid. Ik heb het vooral met chips en snacks, terwijl ik het niet eens zo lekker vind noch mis als ik het niet eet. :') Misschien toch een soort onbewuste behoefte naar vet en zout.

quote:
Ja dat kan. Alleen het is tricky om die buien dan niet te gaan compenseren. Althans, hiero.
Uithongeren of overmatig sporten zit gelukkig niet zo in me. Wel de neiging om in die negatieve spiraal te blijven hangen omdat ik baal dat ik ben aangekomen (wat voor je gevoel altijd meer is dan het in werkelijkheid is). Maar tricky is het zeker!
pi_154364539
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Verder helpt het met bepaalde voedingsmiddelen waarvan ik weet dat het fout kan gaan om ze gewoon niet te eten, ook niet een handje oid
Herkenbaar! Ik moet gewoon niets eten van bepaalde dingen. Ik kan daarom best boos worden als ik iets afsla en mensen blijven aandringen terwijl ze onnozel 'maar eentje maakt toch niets uit!' zeggen |:(
pi_154364687
Vandaag zei nog iemand tegen me dat ik zo'n prachtig figuur had en absoluut niet nog meer moest afvallen. Ik vraag me altijd af of mensen blind zijn of bang dat ik slanker dan hun word? Mijn bmi zegt namelijk helemaal niet dat ik niet verder moet afvallen.
pi_154364693
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:26 schreef Isabeau het volgende:

Niet dat al die kennis je helpt bij het afvallen, maar ik wilde zo graag begrijpen waarom mijn honger onverzadigbaar was en ik alleen nog maar aan (slecht) eten kon denken.
Jammer dat het niet helpt.
Maar wel erg interessant om te lezen.
  Licht Ontvlambaar woensdag 15 juli 2015 @ 17:38:01 #37
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_154364729
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:36 schreef Isabeau het volgende:
Vandaag zei nog iemand tegen me dat ik zo'n prachtig figuur had en absoluut niet nog meer moest afvallen. Ik vraag me altijd af of mensen blind zijn of bang dat ik slanker dan hun word? Mijn bmi zegt namelijk helemaal niet dat ik niet verder moet afvallen.
heel vaak 'blind'... Gewicht schatten is niet de sterkste kant van de mens.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_154364792
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:38 schreef Sjeen het volgende:

heel vaak 'blind'... Gewicht schatten is niet de sterkste kant van de mens.
Ja, daar ben ik ook niet goed in. Verder dan 'dun - slank - normaal - mollig - veel te dik' kom ik meestal ook niet qua inschatten.
pi_154364806
quote:
Dat kreeg ik ook al vrij snel te horen. Als ik nu zeg dat ik er nog een paar laatste kilo's afwil denken mensen meteen dat ik ongezond bezig ben en een eetstoornis aan het ontwikkelen ben. Ook heel veel mensen die zeggen van superknap, maar je was ook al mooi toen je dikker was hoor :+ dan denk ik, ik ben toch niet achterlijk. Een jaar geleden draaide geen hoofd zich om, nu zijn de blikken van mannen bijna niet meer te tellen omdat ze een blond slank meisje voorbij zien komen :') waarmee ik niet wil zeggen dat ik eerst lelijk was, maar ik zie er nu gewoon een stuk beter uit. Als je dik bent is het ongezond en op het moment dat je afvalt valt het opeens allemaal wel mee.
pi_154364839
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:41 schreef Fripsel het volgende:
Ook heel veel mensen die zeggen van superknap, maar je was ook al mooi toen je dikker was hoor
Dat is vooral heel lief bedoeld O+

Maar ja, ik snap wat je bedoelt :Y Het is lief, maar ook wel stiekem gewoon onzin. Te dik ziet niemand er echt aantrekkelijk uit. Misschien niet een politiek correcte opvatting, maar zo zie ik het gewoon.
pi_154364970
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat is vooral heel lief bedoeld O+

Maar ja, ik snap wat je bedoelt :Y Het is lief, maar ook wel stiekem gewoon onzin. Te dik ziet niemand er echt aantrekkelijk uit. Misschien niet een politiek correcte opvatting, maar zo zie ik het gewoon.
Zo zie ik het ook. Het gezicht komt zelden mooi uit met extra vet. Die van mij was vooral erg pafferig, extra rond en met onderkin. Maar het is wel fijn om te horen dat mensen je op elk gewicht mooi vinden. :Y
pi_154365003
quote:
Die hoor ik ook zó vaak. Waarom sport je? Je bent toch al slank? Ja, maar waarom zou je op het punt van gezond BMI moeten stoppen met jezelf verbeteren. Die opmerkingen kreeg ik ook toen ik nog 10 kilo overgewicht had. Als je eenmaal bij mensen als dik in het geheugen hebt gestaan, lijkt de objectiviteit weg of zo.
pi_154365005
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Zo zie ik het ook. Het gezicht komt zelden mooi uit met extra vet. Die van mij was vooral erg pafferig, extra rond en met onderkin. Maar het is wel fijn om te horen dat mensen je op elk gewicht mooi vinden. :Y
Ja, mijn vriend zou ook nooit zeggen dat ik er nu beter uit zie. Maar hij zegt nu wel 'wow' als ik naakt ben O-)

Oh, en een oom zei dat ik er 1000x beter uit zie dan voorheen. Dat eh is misschien waar, maar niet zo beleefd.
pi_154365074
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, mijn vriend zou ook nooit zeggen dat ik er nu beter uit zie. Maar hij zegt nu wel 'wow' als ik naakt ben O-)

Oh, en een oom zei dat ik er 1000x beter uit zie dan voorheen. Dat eh is misschien waar, maar niet zo beleefd.
Bij mijn vriend merk ik het ook al zal hij het nooit hard op toegeven. Opeens word elke half naakte stap door het huis gevolgd :') dat was eerst echt niet :P

Mijn oma was ook wel heel lief laatst :+ je ziet er goed uit fripsel! Je moet niet meer zo dik worden hoor want dikke meisjes zijn niet mooi..
pi_154365150
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:55 schreef Fripsel het volgende:
Mijn oma was ook wel heel lief laatst je ziet er goed uit fripsel! Je moet niet meer zo dik worden hoor want dikke meisjes zijn niet mooi..
Ook al zo eerlijk _O-
  woensdag 15 juli 2015 @ 18:00:06 #46
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_154365155
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:26 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wat waren die gouden tips?
Elke dag wat lekkers inplannen en zorgen dat het in je kcal past. Ik eet ni 4x per week ofzo een milka reep. Past en het is niet verboden dus ik ga als ik het heb gehad niet helemaal los op alles omdat "het toch al verpest is"

En minder stress hebben werkt ook.

quote:
Ik probeer meestal te denken aan hoe naar ik me op dat moment voelde. Verder helpt het met bepaalde voedingsmiddelen waarvan ik weet dat het fout kan gaan om ze gewoon niet te eten, ook niet een handje oid. Ik heb het vooral met chips en snacks, terwijl ik het niet eens zo lekker vind noch mis als ik het niet eet. :') Misschien toch een soort onbewuste behoefte naar vet en zout.

Uithongeren of overmatig sporten zit gelukkig niet zo in me. Wel de neiging om in die negatieve spiraal te blijven hangen omdat ik baal dat ik ben aangekomen (wat voor je gevoel altijd meer is dan het in werkelijkheid is). Maar tricky is het zeker!
En door die negatieve spiraal ga je weer meer eten omdat je je kut voelt. Ik ken hem ;(
  woensdag 15 juli 2015 @ 18:01:48 #47
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_154365191
quote:
Nou ik heb dat dus zonder bmi. We bepalen toch zelf wel hoe en wat of niet dan???? Pleur op zeg.

"Ja niet meer KT doen hoor. Je word te gespierd" donder op. Bepaal ik zelf wel.
pi_154365209
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2015 18:00 schreef Qwea het volgende:
En door die negatieve spiraal ga je weer meer eten omdat je je kut voelt. Ik ken hem
Dat werd op een gegeven moment ook de reden dat ik zoveel weer was aangekomen. Honger = te veel eten = je rot voelen = eten omdat je je rot voelt = 'alles is nu verpest!', het maakt niets meer uit = meer eten etc

quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2015 18:01 schreef Qwea het volgende:

Nou ik heb dat dus zonder bmi. We bepalen toch zelf wel hoe en wat of niet dan???? Pleur op zeg.

"Ja niet meer KT doen hoor. Je word te gespierd" donder op. Bepaal ik zelf wel.
Yup *O* Je moet jezelf vooral mooi vinden natuurlijk :Y
  woensdag 15 juli 2015 @ 18:05:01 #49
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_154365264
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijne was vanmorgen voor het eerst onder de indruk van mijn V lijn. En dat terwijl hij van dikkere vrouwen houdt.
  woensdag 15 juli 2015 @ 18:06:45 #50
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_154365302
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 18:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat werd op een gegeven moment ook de reden dat ik zoveel weer was aangekomen. Honger = te veel eten = je rot voelen = eten omdat je je rot voelt = 'alles is nu verpest!', het maakt niets meer uit = meer eten etc

[..]

Yup *O* Je moet jezelf vooral mooi vinden natuurlijk :Y
Precies! Het gaat erom dat je met jezelf door 1 deur kan. En of dat nou dik, gespierd, dun, whatever is, boeit niet. Je moet het voor jezelf doen niet voor een ander.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')