Daarom is de theorie dat je dat betreffende kledingstuk elke zoveel kilo moet passen... ik heb het ook niet bedachtquote:Op woensdag 15 juli 2015 17:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ooit een broek uit mijn jeugd bewaard voor 'dat moment dat ik ben afgevallen'. Toen ik mooi afgevallen mijn kledingkast ging opruimen was ie me te groot. Tsja.
Ik heb ook nog steeds zo'n broekquote:Op woensdag 15 juli 2015 17:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ooit een broek uit mijn jeugd bewaard voor 'dat moment dat ik ben afgevallen'. Toen ik mooi afgevallen mijn kledingkast ging opruimen was ie me te groot. Tsja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeansmaat 34/35. Kun je nagaan met 26 tegenwoordig
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Oooh, dat geeft ruimtequote:Op woensdag 15 juli 2015 17:11 schreef Stormqueen het volgende:
Anyhow, ik heb alles wat véél te klein is (als in, daar zou ik vijftien kilo voor moeten afvallen) en alle lilleke oude zooi weggegooid vandaag. Het is bijna een kuub.
Dan pak je je modrechten en dan pas je het aan?quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:09 schreef Stormqueen het volgende:
Die tt, moet dat? Ik ben fan van géén tt
Ik vind het tot op bepaalde hoogte wel herkenbaar. Heb soms van die dagen dat ik onverzadigbaar lijk, ogenschijnlijk uit het niets. Heb dan geen zelfbeheersing en blijf maar eten, terwijl ik me er echt tegen probeer te verzetten. Gelukkig houdt het nooit lang aan (als in: een week), maar daar ben ik wel eens bang voor. Zal op zo'n moment ook bij mij wel hormonaal kunnen zijn, anders weet ik het niet. Het is niet dat ik me uithonger en daardoor cravings krijg.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hormonen kickten in en ik kan het moeilijk uitleggen als je het nooit ervaren hebt, maar alles alles alles moest mijn mond inEn met elke dag voelde ik me rotter en probeerde ik mezelf te vertellen dat ik NU moest stoppen.
Maar goed, uiteindelijk 10 kg onder mijn max gewicht gestopt en dus nog 10 kg afgevallen in totaal
(nu wel weer wat meer hoor
)
quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Daarom is de theorie dat je dat betreffende kledingstuk elke zoveel kilo moet passen... ik heb het ook niet bedacht
Naja, alles erbij hoeft niet maar iets erbij zou best kunnen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:11 schreef Fripsel het volgende:
Ja maar ik heb de hele ochtend liggen "slapen", dus om dan alles van de ochtend er S middags bij te moeten pakken, mwah. Heb sowieso nooit heel veel honger als ik me zo voel en vind het moeilijk om gezonde keuzes te maken omdat het vaak extra energie kost. En dan is een broodje pindakaas veel makkelijker dan een eitje bakken ofzo, of m'n vriend een frietje laten halen ipv koken.dus wat dat betreft ben ik tot nu toe voor vandaag best wel tevreden omdat het allemaal gezond is.
quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:12 schreef Qwea het volgende:
Ik heb ook nog steeds zo'n broekMét bijbehorende foto. Maar die foto is alweer van oktober 2013. Dus zwaar verouderd want inmiddels zijn er abs en shizzle. Maar om zoiets te hebben is toch nog steeds wel geniaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeansmaat 34/35. Kun je nagaan met 26 tegenwoordigmooie foto!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ja maar is dat hormoon gerelateerd dan? Want ik heb ook dagen dat ik 5000kcal wegwerk en nog steeds honger heb. Maar of dat hormonaal is?quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind het tot op bepaalde hoogte wel herkenbaar. Heb soms van die dagen dat ik onverzadigbaar lijk, ogenschijnlijk uit het niets. Heb dan geen zelfbeheersing en blijf maar eten, terwijl ik me er echt tegen probeer te verzetten. Gelukkig houdt het nooit lang aan (als in: een week), maar daar ben ik wel eens bang voor. Zal op zo'n moment ook bij mij wel hormonaal kunnen zijn, anders weet ik het niet. Het is niet dat ik me uithonger en daardoor cravings krijg.
Kut hormonen.
't is nog niet weg-weg, het ligt op een stapel. De leuke dingen however, die pas ik weer/nog/al/nu.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]nou ja, ik heb broeken van maat 48-38 in mijn kast en van alles wel wat, dus ik kan even vooruit zonder nieuwe te hoeven kopen. Alhoewel ik 48 waarschijnlijk al wel weg kan gooien, dan moet ik het wel weer heel bont maken.
SQ, had je daar niet iemand anders blij mee kunnen maken?Je hebt namelijk best een leuke kledingsmaak!
Mij bijvoorbeeldquote:Op woensdag 15 juli 2015 17:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]nou ja, ik heb broeken van maat 48-38 in mijn kast en van alles wel wat, dus ik kan even vooruit zonder nieuwe te hoeven kopen. Alhoewel ik 48 waarschijnlijk al wel weg kan gooien, dan moet ik het wel weer heel bont maken.
SQ, had je daar niet iemand anders blij mee kunnen maken?Je hebt namelijk best een leuke kledingsmaak!
TS zegt toch geen prob?quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:13 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben geen topicnazi. En geen lif-mod for that matter
Neequote:
quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb ook nog steeds zo'n broekMét bijbehorende foto. Maar die foto is alweer van oktober 2013. Dus zwaar verouderd want inmiddels zijn er abs en shizzle. Maar om zoiets te hebben is toch nog steeds wel geniaal
Gaaf Qwea.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeansmaat 34/35. Kun je nagaan met 26 tegenwoordig
Zo'n broek heb ik ook en als ik de 40 kilo mijlpaal haal (nog 7 kilo te gaan) dan pleur ik het mooi op Facebook.
Ja, mijn range gaat nog wel wat verder....quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:13 schreef Isabeau het volgende:
Uit welk jaartal komt die dan?quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, jij zoekt linnen broeken in limegroen?
Maar jij sport ook behoorlijk veel. Ik deed dat (destijds) niet.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar is dat hormoon gerelateerd dan? Want ik heb ook dagen dat ik 5000kcal wegwerk en nog steeds honger heb. Maar of dat hormonaal is?
Gewoon doen! Deze staat ook op FB. Mo had hem toen geplaatstquote:Op woensdag 15 juli 2015 17:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gaaf Qwea.
Zo'n broek heb ik ook en als ik de 40 kilo mijlpaal haal (nog 7 kilo te gaan) dan pleur ik het mooi op Facebook.
Topic naziquote:Op woensdag 15 juli 2015 17:16 schreef Stormqueen het volgende:
Vooruit. En nu mijn kint ophalen en broccoli koken
Broccoli staat hier ook op het menu vanavond.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:16 schreef Stormqueen het volgende:
Vooruit. En nu mijn kint ophalen en broccoli koken
Klopt. Maar ik heb ook last van eetbuien trouwens. Alhoewel ze de laatste weken echt onder controle lijken te zijn na de gouden tips van gcjoel.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar jij sport ook behoorlijk veel. Ik deed dat (destijds) niet.
Ja dat kan. Alleen het is tricky om die buien dan niet te gaan compenseren. Althans, hiero.quote:Ik weet het oprecht niet. Misschien is het een gevoeligheid voor eetbuien die ik altijd zal houden, kan ook. Maar ik voelde me verder emotioneel wel prima. Daarom: ogenschijnlijk uit het niet.
Oeh dat ga ik met m'n -30 kg doen (nog 300 gramquote:Op woensdag 15 juli 2015 17:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Gewoon doen! Deze staat ook op FB. Mo had hem toen geplaatst
[..]
Topic nazi![]()
Oehw en broccoli
hier simpel een maaltijd salade want ik ben te moe, te lui om te koken. Zo de sportmasseur en dan een herstelrondje als ik nog kan lopen, dus fuck koken
Zo eentje ligt in maat 38 nog op mij te wachtenquote:Op woensdag 15 juli 2015 17:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, jij zoekt linnen broeken in limegroen?
quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:14 schreef Qwea het volgende:
Ja maar is dat hormoon gerelateerd dan? Want ik heb ook dagen dat ik 5000kcal wegwerk en nog steeds honger heb. Maar of dat hormonaal is?
Wat waren die gouden tips?quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik heb ook last van eetbuien trouwens. Alhoewel ze de laatste weken echt onder controle lijken te zijn na de gouden tips van gcjoel.
Uithongeren of overmatig sporten zit gelukkig niet zo in me. Wel de neiging om in die negatieve spiraal te blijven hangen omdat ik baal dat ik ben aangekomen (wat voor je gevoel altijd meer is dan het in werkelijkheid is). Maar tricky is het zeker!quote:Ja dat kan. Alleen het is tricky om die buien dan niet te gaan compenseren. Althans, hiero.
Herkenbaar! Ik moet gewoon niets eten van bepaalde dingen. Ik kan daarom best boos worden als ik iets afsla en mensen blijven aandringen terwijl ze onnozel 'maar eentje maakt toch niets uit!' zeggenquote:Op woensdag 15 juli 2015 17:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Verder helpt het met bepaalde voedingsmiddelen waarvan ik weet dat het fout kan gaan om ze gewoon niet te eten, ook niet een handje oid
Jammer dat het niet helpt.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:26 schreef Isabeau het volgende:
Niet dat al die kennis je helpt bij het afvallen, maar ik wilde zo graag begrijpen waarom mijn honger onverzadigbaar was en ik alleen nog maar aan (slecht) eten kon denken.
heel vaak 'blind'... Gewicht schatten is niet de sterkste kant van de mens.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:36 schreef Isabeau het volgende:
Vandaag zei nog iemand tegen me dat ik zo'n prachtig figuur had en absoluut niet nog meer moest afvallen. Ik vraag me altijd af of mensen blind zijn of bang dat ik slanker dan hun word? Mijn bmi zegt namelijk helemaal niet dat ik niet verder moet afvallen.
Ja, daar ben ik ook niet goed in. Verder dan 'dun - slank - normaal - mollig - veel te dik' kom ik meestal ook niet qua inschatten.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:38 schreef Sjeen het volgende:
heel vaak 'blind'... Gewicht schatten is niet de sterkste kant van de mens.
Dat kreeg ik ook al vrij snel te horen. Als ik nu zeg dat ik er nog een paar laatste kilo's afwil denken mensen meteen dat ik ongezond bezig ben en een eetstoornis aan het ontwikkelen ben. Ook heel veel mensen die zeggen van superknap, maar je was ook al mooi toen je dikker was hoorquote:Op woensdag 15 juli 2015 17:36 schreef Isabeau het volgende:
Vandaag zei nog iemand tegen me dat ik zo'n prachtig figuur had en absoluut niet nog meer moest afvallen. Ik vraag me altijd af of mensen blind zijn of bang dat ik slanker dan hun word? Mijn bmi zegt namelijk helemaal niet dat ik niet verder moet afvallen.
Dat is vooral heel lief bedoeldquote:Op woensdag 15 juli 2015 17:41 schreef Fripsel het volgende:
Ook heel veel mensen die zeggen van superknap, maar je was ook al mooi toen je dikker was hoor
Zo zie ik het ook. Het gezicht komt zelden mooi uit met extra vet. Die van mij was vooral erg pafferig, extra rond en met onderkin. Maar het is wel fijn om te horen dat mensen je op elk gewicht mooi vinden.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is vooral heel lief bedoeld
Maar ja, ik snap wat je bedoeltHet is lief, maar ook wel stiekem gewoon onzin. Te dik ziet niemand er echt aantrekkelijk uit. Misschien niet een politiek correcte opvatting, maar zo zie ik het gewoon.
Die hoor ik ook zó vaak. Waarom sport je? Je bent toch al slank? Ja, maar waarom zou je op het punt van gezond BMI moeten stoppen met jezelf verbeteren. Die opmerkingen kreeg ik ook toen ik nog 10 kilo overgewicht had. Als je eenmaal bij mensen als dik in het geheugen hebt gestaan, lijkt de objectiviteit weg of zo.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:36 schreef Isabeau het volgende:
Ja, mijn vriend zou ook nooit zeggen dat ik er nu beter uit zie. Maar hij zegt nu wel 'wow' als ik naakt benquote:Op woensdag 15 juli 2015 17:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Zo zie ik het ook. Het gezicht komt zelden mooi uit met extra vet. Die van mij was vooral erg pafferig, extra rond en met onderkin. Maar het is wel fijn om te horen dat mensen je op elk gewicht mooi vinden.
Bij mijn vriend merk ik het ook al zal hij het nooit hard op toegeven. Opeens word elke half naakte stap door het huis gevolgdquote:Op woensdag 15 juli 2015 17:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, mijn vriend zou ook nooit zeggen dat ik er nu beter uit zie. Maar hij zegt nu wel 'wow' als ik naakt ben![]()
Oh, en een oom zei dat ik er 1000x beter uit zie dan voorheen. Dat eh is misschien waar, maar niet zo beleefd.
Ook al zo eerlijkquote:Op woensdag 15 juli 2015 17:55 schreef Fripsel het volgende:
Mijn oma was ook wel heel lief laatst je ziet er goed uit fripsel! Je moet niet meer zo dik worden hoor want dikke meisjes zijn niet mooi..
Elke dag wat lekkers inplannen en zorgen dat het in je kcal past. Ik eet ni 4x per week ofzo een milka reep. Past en het is niet verboden dus ik ga als ik het heb gehad niet helemaal los op alles omdat "het toch al verpest is"quote:
En door die negatieve spiraal ga je weer meer eten omdat je je kut voelt. Ik ken hemquote:Ik probeer meestal te denken aan hoe naar ik me op dat moment voelde. Verder helpt het met bepaalde voedingsmiddelen waarvan ik weet dat het fout kan gaan om ze gewoon niet te eten, ook niet een handje oid. Ik heb het vooral met chips en snacks, terwijl ik het niet eens zo lekker vind noch mis als ik het niet eet.Misschien toch een soort onbewuste behoefte naar vet en zout.
Uithongeren of overmatig sporten zit gelukkig niet zo in me. Wel de neiging om in die negatieve spiraal te blijven hangen omdat ik baal dat ik ben aangekomen (wat voor je gevoel altijd meer is dan het in werkelijkheid is). Maar tricky is het zeker!
Nou ik heb dat dus zonder bmi. We bepalen toch zelf wel hoe en wat of niet dan???? Pleur op zeg.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:36 schreef Isabeau het volgende:
Dat werd op een gegeven moment ook de reden dat ik zoveel weer was aangekomen. Honger = te veel eten = je rot voelen = eten omdat je je rot voelt = 'alles is nu verpest!', het maakt niets meer uit = meer eten etcquote:Op woensdag 15 juli 2015 18:00 schreef Qwea het volgende:
En door die negatieve spiraal ga je weer meer eten omdat je je kut voelt. Ik ken hem
Yupquote:Op woensdag 15 juli 2015 18:01 schreef Qwea het volgende:
Nou ik heb dat dus zonder bmi. We bepalen toch zelf wel hoe en wat of niet dan???? Pleur op zeg.
"Ja niet meer KT doen hoor. Je word te gespierd" donder op. Bepaal ik zelf wel.
Mijne was vanmorgen voor het eerst onder de indruk van mijn V lijn. En dat terwijl hij van dikkere vrouwen houdt.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, mijn vriend zou ook nooit zeggen dat ik er nu beter uit zie. Maar hij zegt nu wel 'wow' als ik naakt ben![]()
Oh, en een oom zei dat ik er 1000x beter uit zie dan voorheen. Dat eh is misschien waar, maar niet zo beleefd.
Precies! Het gaat erom dat je met jezelf door 1 deur kan. En of dat nou dik, gespierd, dun, whatever is, boeit niet. Je moet het voor jezelf doen niet voor een ander.quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat werd op een gegeven moment ook de reden dat ik zoveel weer was aangekomen. Honger = te veel eten = je rot voelen = eten omdat je je rot voelt = 'alles is nu verpest!', het maakt niets meer uit = meer eten etc
[..]
YupJe moet jezelf vooral mooi vinden natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |