ja, dat lijkt me echt onvindbaar. Ik vond stevige voedingsbh's in 95G dus al een crime. Zijn allemaal van die lelijke slappe seksloze gevallen. Was maar 1 merk dat fatsoenlijke maakt.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 08:27 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik tijdens de zwangerschap uit mijn bh's plofte. En toen heb ik stad en land af moeten lopen maar een passende voedingsbh. Maat 100I/J
met een kostenplaatje van 185 Euro per stuk. Duurste kleding die ik ooit heb gehad.
Grote omvang kleine cup is ook best lastig, als je tenminste beugel en padded wil en dat wil ikquote:Op dinsdag 14 juli 2015 08:52 schreef SummerBreeze het volgende:
Voor gewone beha's heb ik het met grote omvang grote cup veel minder lastig dan bij kleine omvang grote cup. Iets met verhoudingen enzo.
Maar ik kan me er echt over opwinden dat grote maten sportkleding zo verrekte moeilijk te vinden in. En als je het al vindt mag je de hoofdprijs betalen.
Alsof dikke vrouwen niet mogen sporten. En dus maar een slechte conditie moeten houden totdat ze met alleen een aangepast voedingspatroon op een door de fabrikant goedgekeurd maatniveau is aangekomen.
Figuurlijk. Het contact met m'n ouders is niet zo top op het momentquote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Grote omvang kleine cup is ook best lastig, als je tenminste beugel en padded wil en dat wil ik.
Maar met verlengstukjes lukt het aardig.
En jee voor FripselHeb je je ook echt uitgesproken richting je moeder of is het meer figuurlijk?
Heb nog wel een paar pareltjes hoor. "Waarom begin je met krachttraining, ga je toch niet volhouden". "Oh je weegt nu minder als ik, dan moet ik ook maar weer eens af gaan vallen". "Hoe kan jouw broekmaat nou kleiner zijn dan de mijne" etc.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:42 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
wat stom om een moeder te hebben die zo'n opmerkingen plaatst zeg
Whehequote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:06 schreef Fripsel het volgende:
LOL. Anders mep je even een kettlebell tegen je eigen hoofd aangelukkig was hij maar 6 kg.
Je hebt leuke mensen, je hebt stomme mensen, je hebt slimme mensen, je hebt domme mensen, je hebt volwassen mensen, je hebt kinderachtige mensen, je hebt lieve mensen, je hebt gemene mensen. En ze kunnen allemaal ouder worden. Af en toe valt mijn mond gewoon open van verbazing hoe sommige ouders tegen hun kinderen doen...quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:07 schreef Fripsel het volgende:
Heb nog wel een paar pareltjes hoor. "Waarom begin je met krachttraining, ga je toch niet volhouden". "Oh je weegt nu minder als ik, dan moet ik ook maar weer eens af gaan vallen". "Hoe kan jouw broekmaat nou kleiner zijn dan de mijne" etc.
Ooh. Mijn mond valt daar niet meer van open. Wellicht omdat ik zelf zulke ouders heb. Maar frips, bedenk heel goed, als je dat soort idioterie binnenlaat (mentaal) dan heb je jezelf daar helaas mee. Probeer het van je af te laten glijden. Of heb geen contact meer met ze. Dat werkt nog veul beter.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hebt leuke mensen, je hebt stomme mensen, je hebt slimme mensen, je hebt domme mensen, je hebt volwassen mensen, je hebt kinderachtige mensen, je hebt lieve mensen, je hebt gemene mensen. En ze kunnen allemaal ouder worden. Af en toe valt mijn mond gewoon open van verbazing hoe sommige ouders tegen hun kinderen doen...
Ik weet hetquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh. Mijn mond valt daar niet meer van open. Wellicht omdat ik zelf zulke ouders heb. Maar frips, bedenk heel goed, als je dat soort idioterie binnenlaat (mentaal) dan heb je jezelf daar helaas mee. Probeer het van je af te laten glijden. Of heb geen contact meer met ze. Dat werkt nog veul beter.
[ afbeelding ]
Dat is een true story.
Een moeder die jaloers is op haar eigen kind. Wereld kan dus toch nóg gekker worden.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:07 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Heb nog wel een paar pareltjes hoor. "Waarom begin je met krachttraining, ga je toch niet volhouden". "Oh je weegt nu minder als ik, dan moet ik ook maar weer eens af gaan vallen". "Hoe kan jouw broekmaat nou kleiner zijn dan de mijne" etc.
Mister Universequote:
hoeveel kcal is dit?quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:05 schreef Fripsel het volgende:
Lijstje voor vandaag:
O/L: twee plakken vers brood met ham en gebakken ei.
T: eierkoek met aardbeien
D: aardappelovenschotel met een salade met gerookte kip.
T: kwark
Wilde eigenlijk gaan hardlopen vandaag maar ben blij als ik mezelf onder de douche krijg
Geen idee. Maar ik zit nu pas aan m'n O/L. Kreeg mezelf eerder niet uit bed. Het gaat even niet niet zo lekker met het afkicken van m'n medicijnen.quote:
En, hoe voelde dat?quote:Op woensdag 15 juli 2015 15:18 schreef Fripsel het volgende:
Mezelf toch maar een rondje door het dorp gesleept, even de kringloop binnen gevallen. M'n eerste broek ooit in maat 38 is een feit. Volgens mij heb ik dat gewoon overgeslagen in de puberteit.
Ondanks m'n brakke lijf loop ik al de heletijd met een stomme grijns op m'n hoofd. En die broek aan natuurlijkquote:Op woensdag 15 juli 2015 16:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En, hoe voelde dat?
Ik voelde me al zo geweldig toen er bij de Grote Maten in een winkel alleen broeken hingen die me te groot waren. Maat 38 is nog wel een stapje verder
Hahah wat liefquote:Op woensdag 15 juli 2015 16:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik krijg bij jou de hele tijd de neiging om te schreeuwen: Ik vind het echt awesome en heb het lef niet om het te verpesten!!!Maar dat komt omdat ik het zelf zo verpest heb
Ik heb die maat 38 broek namelijk ook ooit gekocht en die ligt hier in mijn kast veel te klein te wezen
Dus mocht je ooit het gevoel krijgen dat het helemaal mis gaat, dan DM je me maar en dan ga ik de hele week naast je lopen en al het slechte eten uit je handen slaan!
quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:29 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ondanks m'n brakke lijf loop ik al de heletijd met een stomme grijns op m'n hoofd. En die broek aan natuurlijkvan maat 48 naar maat 38.
Waarom heb je het verpest? What happend?quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik krijg bij jou de hele tijd de neiging om te schreeuwen: Ik vind het echt awesome en heb het lef niet om het te verpesten!!!Maar dat komt omdat ik het zelf zo verpest heb
Ik heb die maat 38 broek namelijk ook ooit gekocht en die ligt hier in mijn kast veel te klein te wezen
Dus mocht je ooit het gevoel krijgen dat het helemaal mis gaat, dan DM je me maar en dan ga ik de hele week naast je lopen en al het slechte eten uit je handen slaan!
Hmm. Ik vind het zo weinig lijken.quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:11 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik zit nu pas aan m'n O/L. Kreeg mezelf eerder niet uit bed. Het gaat even niet niet zo lekker met het afkicken van m'n medicijnen.
Hormonen kickten in en ik kan het moeilijk uitleggen als je het nooit ervaren hebt, maar alles alles alles moest mijn mond inquote:
Het is ook niet veel, ook niet heel weinig. Ik doe vandaag niet heel veel meer dan op de bank zitten en dat kleine stukje door het dorp.quote:
Op een gegeven moment is het ook wel uit de mode en zul je het, al pas je het ooit weer, toch niet dragen. Ik heb van vroeger nog 1 setje bewaard, 'voor het geval dat'quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:03 schreef Stormqueen het volgende:
Wat super awesome fripsel!
Ik heb vandaag een enorme stapel maat 38 op de humana-stapel geflikkerd. Ze lagen al sinds 2006 in de kast voor "wie weet ooit weer". Ik vond het welletjesno more taunting.
Maar hormonen, van het zwanger worden? Of van een spiraal? Of of of?quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hormonen kickten in en ik kan het moeilijk uitleggen als je het nooit ervaren hebt, maar alles alles alles moest mijn mond inEn met elke dag voelde ik me rotter en probeerde ik mezelf te vertellen dat ik NU moest stoppen.
Maar goed, uiteindelijk 10 kg onder mijn max gewicht gestopt en dus nog 10 kg afgevallen in totaal
(nu wel weer wat meer hoor
)
Ik heb ooit een broek uit mijn jeugd bewaard voor 'dat moment dat ik ben afgevallen'. Toen ik mooi afgevallen mijn kledingkast ging opruimen was ie me te groot. Tsja.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Op een gegeven moment is het ook wel uit de mode en zul je het, al pas je het ooit weer, toch niet dragen. Ik heb van vroeger nog 1 setje bewaard, 'voor het geval dat'
Hongerhormonen. Niet uit te leggen hoe dat voelt.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:07 schreef Qwea het volgende:
Maar hormonen, van het zwanger worden? Of van een spiraal? Of of of?
Maar dat betekend niet dat je minder moet eten he!quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:04 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Het is ook niet veel, ook niet heel weinig. Ik doe vandaag niet heel veel meer dan op de bank zitten en dat kleine stukje door het dorp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |