Heb je nog steeds Dquote:Op maandag 13 juli 2015 21:54 schreef Fripsel het volgende:
Ja klopt. Heb het al wel eerder gehad 1x maar toen paste alleen m'n voorgevel niet in de 36volgens mij is het met cupmaat D ook niet helemaal ideaal om maat 36 echt te hebben :p
Is dat niet lastig bh's kopen?quote:
Sportbeha in 95G is ook nogal lastig weet ik uit ervaring. Ik ben serieus en zonder dollen meer dan 20 winkels, zowel sportspeciaalzaken als lingeriewinkels die adverteren met grote, afgegaan voordat ik een passende vond.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:10 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nee hoor slaag gewoon bij de H&M en dat soort winkels.sport bh's is alleen wel lastiger.
Oh dat lijkt me helemaal onmogelijk ja. Ik heb nog een redelijke doorsnee maat. Wat voor mij wel goed werkt is een gewone BH met daarover zo'n sportbh/top.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:32 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Sportbeha in 95G is ook nogal lastig weet ik uit ervaring. Ik ben serieus en zonder dollen meer dan 20 winkels, zowel sportspeciaalzaken als lingeriewinkels die adverteren met grote, afgegaan voordat ik een passende vond.
isabeautje toch, dat is zo'n makkelijke maatquote:
Ik weet nog dat ik tijdens de zwangerschap uit mijn bh's plofte. En toen heb ik stad en land af moeten lopen maar een passende voedingsbh. Maat 100I/Jquote:Op dinsdag 14 juli 2015 07:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
isabeautje toch, dat is zo'n makkelijke maat![]()
Wat summer zegt, probeer maar eens iets in 95G te vinden
(Hoewel ik ondertussen weer in mijn 85F-jes pas)
ja, dat lijkt me echt onvindbaar. Ik vond stevige voedingsbh's in 95G dus al een crime. Zijn allemaal van die lelijke slappe seksloze gevallen. Was maar 1 merk dat fatsoenlijke maakt.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 08:27 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik tijdens de zwangerschap uit mijn bh's plofte. En toen heb ik stad en land af moeten lopen maar een passende voedingsbh. Maat 100I/J
met een kostenplaatje van 185 Euro per stuk. Duurste kleding die ik ooit heb gehad.
Grote omvang kleine cup is ook best lastig, als je tenminste beugel en padded wil en dat wil ikquote:Op dinsdag 14 juli 2015 08:52 schreef SummerBreeze het volgende:
Voor gewone beha's heb ik het met grote omvang grote cup veel minder lastig dan bij kleine omvang grote cup. Iets met verhoudingen enzo.
Maar ik kan me er echt over opwinden dat grote maten sportkleding zo verrekte moeilijk te vinden in. En als je het al vindt mag je de hoofdprijs betalen.
Alsof dikke vrouwen niet mogen sporten. En dus maar een slechte conditie moeten houden totdat ze met alleen een aangepast voedingspatroon op een door de fabrikant goedgekeurd maatniveau is aangekomen.
Figuurlijk. Het contact met m'n ouders is niet zo top op het momentquote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Grote omvang kleine cup is ook best lastig, als je tenminste beugel en padded wil en dat wil ik.
Maar met verlengstukjes lukt het aardig.
En jee voor FripselHeb je je ook echt uitgesproken richting je moeder of is het meer figuurlijk?
Heb nog wel een paar pareltjes hoor. "Waarom begin je met krachttraining, ga je toch niet volhouden". "Oh je weegt nu minder als ik, dan moet ik ook maar weer eens af gaan vallen". "Hoe kan jouw broekmaat nou kleiner zijn dan de mijne" etc.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:42 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
wat stom om een moeder te hebben die zo'n opmerkingen plaatst zeg
Whehequote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:06 schreef Fripsel het volgende:
LOL. Anders mep je even een kettlebell tegen je eigen hoofd aangelukkig was hij maar 6 kg.
Je hebt leuke mensen, je hebt stomme mensen, je hebt slimme mensen, je hebt domme mensen, je hebt volwassen mensen, je hebt kinderachtige mensen, je hebt lieve mensen, je hebt gemene mensen. En ze kunnen allemaal ouder worden. Af en toe valt mijn mond gewoon open van verbazing hoe sommige ouders tegen hun kinderen doen...quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:07 schreef Fripsel het volgende:
Heb nog wel een paar pareltjes hoor. "Waarom begin je met krachttraining, ga je toch niet volhouden". "Oh je weegt nu minder als ik, dan moet ik ook maar weer eens af gaan vallen". "Hoe kan jouw broekmaat nou kleiner zijn dan de mijne" etc.
Ooh. Mijn mond valt daar niet meer van open. Wellicht omdat ik zelf zulke ouders heb. Maar frips, bedenk heel goed, als je dat soort idioterie binnenlaat (mentaal) dan heb je jezelf daar helaas mee. Probeer het van je af te laten glijden. Of heb geen contact meer met ze. Dat werkt nog veul beter.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hebt leuke mensen, je hebt stomme mensen, je hebt slimme mensen, je hebt domme mensen, je hebt volwassen mensen, je hebt kinderachtige mensen, je hebt lieve mensen, je hebt gemene mensen. En ze kunnen allemaal ouder worden. Af en toe valt mijn mond gewoon open van verbazing hoe sommige ouders tegen hun kinderen doen...
Ik weet hetquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh. Mijn mond valt daar niet meer van open. Wellicht omdat ik zelf zulke ouders heb. Maar frips, bedenk heel goed, als je dat soort idioterie binnenlaat (mentaal) dan heb je jezelf daar helaas mee. Probeer het van je af te laten glijden. Of heb geen contact meer met ze. Dat werkt nog veul beter.
[ afbeelding ]
Dat is een true story.
Een moeder die jaloers is op haar eigen kind. Wereld kan dus toch nóg gekker worden.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:07 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Heb nog wel een paar pareltjes hoor. "Waarom begin je met krachttraining, ga je toch niet volhouden". "Oh je weegt nu minder als ik, dan moet ik ook maar weer eens af gaan vallen". "Hoe kan jouw broekmaat nou kleiner zijn dan de mijne" etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |