Wat zij zegtquote:
Op maandag 13 juli 2015 09:38 schreef Stormqueen het volgende:
Ja maar de hele dag thuis blijven omdat ik een half uurtje wil hardlopen vind ik ook zo watquote:
Ja klopt, je kan dat aidspolyester 100000 keer wassen en dan ziet het er nog steeds als nieuw uit, dat kloptquote:Op maandag 13 juli 2015 09:43 schreef Fripsel het volgende:
Primark kleding blijft over het algemeen langer mooi dan H&M kleding.
Jullie willen niet weten hoe vaak ik complimenten krijg over m'n kleding en dat ik denk hahah primark thnx :$
Mja het hoeft nu ook niet lang mee te gaan, want ben nog steeds aan het afvallen natuurlijk.
Frips, doe je het nog?quote:Op maandag 13 juli 2015 10:01 schreef Fripsel het volgende:
Ik zal jullie op de hoogte houden van mijn gevaarlijke tochtals er langer dan 1 uur radio stilte is moet je je zorgen gaan maken.
Wat voor squat wil je?quote:Op maandag 13 juli 2015 20:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wie heeft een goede how to (met plaatjes of een duidelijk filmpje) voor een propper squat?
ligt er aan, kan twee kanten op natuurlijk. Maar bij jou in de plus, dus?quote:Op maandag 13 juli 2015 21:19 schreef marcb1974 het volgende:
Een nieuwe weegschaal kopen is niet leuk
+3.5 in 3 dagen tijdquote:Op maandag 13 juli 2015 21:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ligt er aan, kan twee kanten op natuurlijk. Maar bij jou in de plus, dus?
Begrafeniscakequote:Op maandag 13 juli 2015 21:15 schreef Stormqueen het volgende:
Wanneer wordt fripsel eigenlijk gecremeerd?
O zijn er meer?quote:
nee, dat is ook niet zo. Je moet gewoon nu even een nieuw nulpunt kiezen. Heb je de oude er even naast gezet om te kijken hoe veel het verschil precies is?quote:Op maandag 13 juli 2015 21:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
+3.5 in 3 dagen tijd
lijkt me niet zeg maar
De oude is helaas ook echt kapot gegaan, dus kan daar geen waarde meer vanaf halen.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, dat is ook niet zo. Je moet gewoon nu even een nieuw nulpunt kiezen. Heb je de oude er even naast gezet om te kijken hoe veel het verschil precies is?
go!quote:Op maandag 13 juli 2015 21:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De oude is helaas ook echt kapot gegaan, dus kan daar geen waarde meer vanaf halen.
Begin nu gewoon opnieuw en ga die 3,5 gewoon extra eraf jagen
Barbecuen we haar niet? Niet slecht voor de lijn want er zit niet zoveel vet meer aanquote:Op maandag 13 juli 2015 21:15 schreef Stormqueen het volgende:
Sorry ik was in tijdelijke shock toen bleek dat 38 te groot was van een shirt en ik een 36 nodig had.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:15 schreef Stormqueen het volgende:
Loooooooolquote:Op maandag 13 juli 2015 21:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Barbecuen we haar niet? Niet slecht voor de lijn want er zit niet zoveel vet meer aan
lekker gevoel is dat he!quote:Op maandag 13 juli 2015 21:42 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Sorry ik was in tijdelijke shock toen bleek dat 38 te groot was van een shirt en ik een 36 nodig had.
Ga even kijken, dank jequote:
Ja klopt. Heb het al wel eerder gehad 1x maar toen paste alleen m'n voorgevel niet in de 36quote:Op maandag 13 juli 2015 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
lekker gevoel is dat he!
(Nu vallen de maten bij primark erg... Gevarieerd. Maar het gevoel is priceless)
Heb je nog steeds Dquote:Op maandag 13 juli 2015 21:54 schreef Fripsel het volgende:
Ja klopt. Heb het al wel eerder gehad 1x maar toen paste alleen m'n voorgevel niet in de 36volgens mij is het met cupmaat D ook niet helemaal ideaal om maat 36 echt te hebben :p
Is dat niet lastig bh's kopen?quote:
Sportbeha in 95G is ook nogal lastig weet ik uit ervaring. Ik ben serieus en zonder dollen meer dan 20 winkels, zowel sportspeciaalzaken als lingeriewinkels die adverteren met grote, afgegaan voordat ik een passende vond.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:10 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nee hoor slaag gewoon bij de H&M en dat soort winkels.sport bh's is alleen wel lastiger.
Oh dat lijkt me helemaal onmogelijk ja. Ik heb nog een redelijke doorsnee maat. Wat voor mij wel goed werkt is een gewone BH met daarover zo'n sportbh/top.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:32 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Sportbeha in 95G is ook nogal lastig weet ik uit ervaring. Ik ben serieus en zonder dollen meer dan 20 winkels, zowel sportspeciaalzaken als lingeriewinkels die adverteren met grote, afgegaan voordat ik een passende vond.
isabeautje toch, dat is zo'n makkelijke maatquote:
Ik weet nog dat ik tijdens de zwangerschap uit mijn bh's plofte. En toen heb ik stad en land af moeten lopen maar een passende voedingsbh. Maat 100I/Jquote:Op dinsdag 14 juli 2015 07:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
isabeautje toch, dat is zo'n makkelijke maat![]()
Wat summer zegt, probeer maar eens iets in 95G te vinden
(Hoewel ik ondertussen weer in mijn 85F-jes pas)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |