abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 juli 2015 @ 22:39:32 #154
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_154400178
Die Bites we Love die bij nader inzien geen 470 kcals oid had, was wel onzettend lekker zeg!

Verder heb ik een nieuwe manier gevonden om geen zooi te kopen onderweg of eten te bestellen. Het is niet alleen zonde van de calorieen maar we zijn aan het sparen om te verhuizen en dus zonde van het geld.
Spoilers!
pi_154401839
quote:
7s.gif Op donderdag 16 juli 2015 19:49 schreef Barreltje het volgende:
Maar wat heb je nou aangepast dan sq?

Ik heb me afgelopen maandag weer eens ingeschreven bij de sport school.. Dus we gaan er maar weer met frisse moed tegenaan..
Enige probleem is de spierpijn in mn nek/schouders. Daardoor krijg ik vervolgens enorme koppijn... iemand een goede tip om dat te voorkomen of mee te leven? Het haalt een beetje het plezier uit het sporten..

Tevens koken we weer zelf hier.. dat is ook weer een eeuw geleden.. zucht..
Fysio :) kans is groot dat het te verhelpen is met wat oefeningen of een kleine aanpassing aan je houding.
  vrijdag 17 juli 2015 @ 00:00:50 #156
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_154403154
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 17:41 schreef Fripsel het volgende:
Dus als ik besluit om dan echt voor de krachttraining te gaan en bij de 65 kg m'n inname ga verhogen hiervoor dan mag ik hier ook niet meer posten deuce?
Niet Deuce, maar ja, wat mij betreft wel.
Prrrrr
pi_154403762
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 00:00 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Niet Deuce, maar ja, wat mij betreft wel.
Ik weet niet of ik het nu moet interpeteren als wat mij betreft mag je wel stoppen dan, of van mij mag je wel blijven posten. :@
  vrijdag 17 juli 2015 @ 00:23:32 #158
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_154403843
ach whatever.
Prrrrr
pi_154404320
Lekker duidelijk. Als ergens andere ideeën over zijn zeg het dan gewoon. Dan kan het uitgesproken worden.
  vrijdag 17 juli 2015 @ 01:38:14 #160
217702 Lonaa
Honger!
pi_154405607
Wat een gezelligheid. O+ :')
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 17 juli 2015 @ 05:43:16 #161
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_154406992
_O- this shit again?

73.6 zojuist *)
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_154407033
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 17:41 schreef Fripsel het volgende:
Dus als ik besluit om dan echt voor de krachttraining te gaan en bij de 65 kg m'n inname ga verhogen hiervoor dan mag ik hier ook niet meer posten deuce?
Ik zou het niet heel gek vinden om een topic te hebben waar "dat soort lijstjes" niet voorkomen.

Vroegah was er een topic dat hoofdzakelijk bestond uit mensen die vnl probeerden hun calorieinname te beperken en het verliezen van gewicht in te passen in hun "normale leven". Dat topic mis ik nu.

Voor mij voelt dat niet perse verenigbaar met lijstjes van 4/5k aan calorieën vol met een overdaad aan dingen die de eerste groep probeert te vermijden, die naar binnen gewerkt kunnen worden omdat er een, imo extreme, lifestyle change is gemaakt.

Beide manieren zijn prima voor degenen die zich daar prima bij voelen. Maar ik heb zelf wel meer behoefte aan een topic uitsluitend voor mijn eigen manier.

Geen drama dat het er niet is, ga er ook niet de barricaden voor op, dan post ik gewoon minder hier en meer op andere plekken. Maar ik vind het wel jammer.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_154407232
Gisteren verjaardag en stokbrood, taart en hapjes gehad. Wat zie je dat toch gemeen direct op je weegschaal }:| Maar voorlopig geloof ik geen verjaardagen en feestjes *O*

En ik kan me goed in de woorden van DancingPhoebe vinden, maar heb het idee dat woorden van gelijke strekking al meer dan een jaar lang hier zijn geuit. Ook de reden dat veel mensen weg zijn gebleven.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Licht Ontvlambaar vrijdag 17 juli 2015 @ 07:24:56 #164
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_154407244
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2015 22:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Die Bites we Love die bij nader inzien geen 470 kcals oid had, was wel onzettend lekker zeg!

Verder heb ik een nieuwe manier gevonden om geen zooi te kopen onderweg of eten te bestellen. Het is niet alleen zonde van de calorieen maar we zijn aan het sparen om te verhuizen en dus zonde van het geld.
dat stond verkeerd in het begeleidend briefje, toch? Dat van die 470 kcal - 45 gram?

Ik vind je nieuwe manier een hele goede :Y Ik vul 'm nog aan met het feit dat ik weggooien zonde vind. Dus ik probeer alleen nog maar te kopen wat we echt lekker vinden/zeker eten.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 17 juli 2015 @ 07:38:14 #165
149959 SQ
snelle trees
pi_154407326
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 06:20 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik zou het niet heel gek vinden om een topic te hebben waar "dat soort lijstjes" niet voorkomen.

Vroegah was er een topic dat hoofdzakelijk bestond uit mensen die vnl probeerden hun calorieinname te beperken en het verliezen van gewicht in te passen in hun "normale leven". Dat topic mis ik nu.

Voor mij voelt dat niet perse verenigbaar met lijstjes van 4/5k aan calorieën vol met een overdaad aan dingen die de eerste groep probeert te vermijden, die naar binnen gewerkt kunnen worden omdat er een, imo extreme, lifestyle change is gemaakt.

Beide manieren zijn prima voor degenen die zich daar prima bij voelen. Maar ik heb zelf wel meer behoefte aan een topic uitsluitend voor mijn eigen manier.

Geen drama dat het er niet is, ga er ook niet de barricaden voor op, dan post ik gewoon minder hier en meer op andere plekken. Maar ik vind het wel jammer.
ben ik het wel mee eens eigenlijk. Zijn toch twee verschillende dingen.

Vroeger vond ik ook nog wel inspiratie in lijstjes van anderen, maar met whey, emmers kwark, bakken rauwe kip en dan nog een emmer b&j kan ik niks. Ik vond het naast elkaar bestaan van twee verschillende topics met twee verschillende insteken dan ook een méér dan prima oplossing. De vraag is, waarom werkt dit voor andere mensen niet?
disclaimer
pi_154407355
Maar als je dus op gewicht bent, je hier vaak genoeg mee hebt gedaan en je nog steeds moeite hebt met op gewicht blijven. Je lijstjes niet minder zijn dan je verbruik, want stabiel. Dan ben je niet meer welkom?

Dat is toch beetje raar? Want juist het afvallen is het simpelste. En dat vinden sommige hier misschien niet leuk om te horen. Maar vaak gaat het echt weer mis op het moment dat je weer op gewicht bent en wilt blijven. Niet voor niks jojo'en veel mensen.

Juist die 'struggles' is toch ook iets wat bij het hele afvalproces hoort en niet moet worden onderschat :? En als je die horde hebt genomen je pas echt je levensstijl hebt aangepast?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 17 juli 2015 @ 07:43:49 #167
149959 SQ
snelle trees
pi_154407359
De weegschaal deed gelukkig weer een dipje vanmorgen *O*

Nog maar 3,5 kilo en dan moet mn trouwjurk weer passen :7
disclaimer
  vrijdag 17 juli 2015 @ 07:45:41 #168
149959 SQ
snelle trees
pi_154407375
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 07:42 schreef CrunchySelf het volgende:
Maar als je dus op gewicht bent, je hier vaak genoeg mee hebt gedaan en je nog steeds moeite hebt met op gewicht blijven. Je lijstjes niet minder zijn dan je verbruik, want stabiel. Dan ben je niet meer welkom?

Dat is toch beetje raar? Want juist het afvallen is het simpelste. En dat vinden sommige hier misschien niet leuk om te horen. Maar vaak gaat het echt weer mis op het moment dat je weer op gewicht bent en wilt blijven. Niet voor niks jojo'en veel mensen.

Juist die 'struggles' is toch ook iets wat bij het hele afvalproces hoort en niet moet worden onderschat :? En als je die horde hebt genomen je pas echt je levensstijl hebt aangepast?
het gaat er om dat het twee totaaaaal verschillende aanpakken zijn. Het is alsof je in het hardlooptopic constant je fietsroutes gaat zitten spammen. En natuurlijk is iedereen welkom. Maar je kunt ook meepraten op een ander niveau. Daarom was dat tweede topic er ook.
disclaimer
  vrijdag 17 juli 2015 @ 07:47:23 #169
149959 SQ
snelle trees
pi_154407382
Maar goed, ik had moeten weten dat de groep op wie het betrekking heeft het geenszins wil snappen (of gewoon lekker principieel de zelfde lame discussie wil blijven aangaan, vooral dat) en blijft terugvallen op het "welkom zijn" dus laat ook maar gewoon, dan loopt het topic vanzelf weer leeg en is het probleem ook opgelost.
disclaimer
pi_154407386
quote:

Dan ga je toch ook geen lijstjes van 4k posten?

Als ik echt in the zone zit (ja, dat gebeurde vroeger :') ), weet ik ook dat mijn lijstjes niet in goede aarde vallen hier, die hou ik dan ook lekker voor me. Mijn posts hou ik dan meer algemeen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_154407392
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 07:47 schreef Stormqueen het volgende:
Maar goed, ik had moeten weten dat de groep op wie het betrekking heeft het geenszins wil snappen en blijft terugvallen op het "welkom zijn" dus laat ook maar gewoon, dan loopt het topic vanzelf weer leeg en is het probleem ook opgelost.
Was een hele reactie weer aan het typen, maar je kunt mij ook gewoon in hokje plaatsen terwijl dat niet zo is :( Doe geen KT, eet geen grote lijstjes, etc.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_154407402
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 07:47 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dan ga je toch ook geen lijstjes van 4k posten?

Als ik echt in the zone zit (ja, dat gebeurde vroeger :') ), weet ik ook dat mijn lijstjes niet in goede aarde vallen hier, die hou ik dan ook lekker voor me. Mijn posts hou ik dan meer algemeen.
Juist mijn punt is dat er verschillende levensstijlen zijn. Maar dat men hier graag alleen lijstjes zit met -500 kcal of iets dergelijke. Ook alle andere dieetwijzen worden niet goed opgevat (noem alle merknamen maar).

it's my way or the highway, terwijl je juist van elkaar kunt leren. Ook uit die 4k lijstjes zitten misschien dingen waar jij wat aan hebt in de afval (meesten gaan toch voor een 'clean' benadering).

En andersom ook weer, het spaarzaam moeten omgaan met kcal.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 17 juli 2015 @ 07:52:32 #173
149959 SQ
snelle trees
pi_154407410
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 07:48 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Was een hele reactie weer aan het typen, maar je kunt mij ook gewoon in hokje plaatsen terwijl dat niet zo is :( Doe geen KT, eet geen grote lijstjes, etc.
wie zegt dat ik op jou specifiek doel dan?
disclaimer
pi_154407420
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 07:51 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Juist mijn punt is dat er verschillende levensstijlen zijn. Maar dat men hier graag alleen lijstjes zit met -500 kcal of iets dergelijke. Ook alle andere dieetwijzen worden niet goed opgevat (noem alle merknamen maar).

it's my way or the highway, terwijl je juist van elkaar kunt leren. Ook uit die 4k lijstjes zitten misschien dingen waar jij wat aan hebt in de afval (meesten gaan toch voor een 'clean' benadering).

En andersom ook weer, het spaarzaam moeten omgaan met kcal.
Maar het moet toch mogelijk zijn om een my-way topic te hebben? Wat zou daar mis mee zijn?

Idd wandelen vs. fietsen. Beiden mogen een eigen topic. Waarom de groep "beperkte inname - inpassen in je 'normale' leven" niet?

Snap niet waarom het kwalijk zou zijn dat er een topic is waar iemand dan niet thuis hoort? Dan zoek je toch een topic waar je wel thuis hoort? Of maak het desnoods aan en zie hoe het loopt?
pi_154407421
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 07:52 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

wie zegt dat ik op jou specifiek doel dan?
Dat gevoel kreeg ik van je reactie, omdat ie zo kort op die van mij was. Is nog vroeg :O
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 17 juli 2015 @ 07:55:10 #176
149959 SQ
snelle trees
pi_154407434
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 07:53 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Maar het moet toch mogelijk zijn om een my-way topic te hebben? Wat zou daar mis mee zijn?

Idd wandelen vs. fietsen. Beiden mogen een eigen topic. Waarom de groep "beperkte inname - inpassen in je 'normale' leven" niet?

Snap niet waarom het kwalijk zou zijn dat er een topic is waar iemand dan niet thuis hoort? Dan zoek je toch een topic waar je wel thuis hoort? Of maak het desnoods aan en zie hoe het loopt?
ja dit ook dus.
disclaimer
  vrijdag 17 juli 2015 @ 07:56:12 #177
149959 SQ
snelle trees
pi_154407444
Overigens vanavond wéér een BBQ maar gelukkig bij mij thuis! Dus ik kan normaal vlees kiezen ipv spek en worsten :')
disclaimer
pi_154407453
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 07:53 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dat is misschien ook wel weer zo, maar ging mij meer om het punt dat je zo wel veel kennis kwijt bent waar mensen misschien wel wat aan hebben.

Maar ik ga wel weer terug naar mijn semi-lurk modus :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  † In Memoriam † vrijdag 17 juli 2015 @ 08:00:58 #179
43556 miss_dynastie
pi_154407481
quote:

Nou, het punt is dat op gewicht blijven echt iets anders is dan een extreme lifestylechange. Dat eerste is prima en kan een goede inspiratie en motivatie zijn, dat laatste heeft niets meer met de oorsprong van het topic te maken. Alsof je besluit om aan te willen komen en dan je lijstjes gaat posten in het zwangerschapstopic omdat ze daar ook bezig zijn met aankomen en je tenslotte ooit zwanger bent geweest. Dat zou raar zijn, het heeft niks met zwanger worden, zwanger zijn of zwanger zijn geweest te maken. Even zo gek is het om het in een dieettopic te gaan hebben over zaken die geen verband houden met afvallen of op gewicht blijven, maar met het adepten van een extreme lifestyle. De focus is gewoon anders.
pi_154407623
quote:

[..]

Beetje spuit 11 maar DP omschrijft het wel erg goed.
pi_154407634
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 07:57 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Dat is misschien ook wel weer zo, maar ging mij meer om het punt dat je zo wel veel kennis kwijt bent waar mensen misschien wel wat aan hebben.

Maar ik ga wel weer terug naar mijn semi-lurk modus :)
Die kennis hoeft niet gebracht te worden :) Als die kennis beschikbaar is, in een eigen topic, kun je er, bij interesse, voor kiezen daar eens mee te lezen, een voorzichtige vraag te stellen en mogelijk krijg je dan de vibe te pakken en besluit je dat het voor jou tijd is voor een nieuwe manier. Dan schuif je een topic op *O*
  vrijdag 17 juli 2015 @ 08:47:21 #182
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_154407794
Zo! Ik was om 05:45 wakker :') pff.

Vandaag 10 jaar samen dus een andere dag dan anders. Lijstje:

O: whey havermout shake en croissant aardbeien, supps
L: 3x bruine pistolet, 1 appelstroop, 1 smeerkaas, 1 aardbei
T: banaan
T: high beer. 2 biertjes met wat hapjes
D: wokgroente, eiwitpasta, tonijn
S: herstel rondje fietsen van 25km want mijn kuiten liggen in puin. Dus ff actieve rust om ze soepel te krijgen voor zondag.
T: Milka reep, 500g kwark met aardbeien

Zometeen eerst maar eens varen!

Morgen bbq vanwege 10 jaar samen. Lijstje:

O: 2x spelt, 4 gebakken eieren, supps.
S: rondje fietsen en KT UB
T: wheyshake
L: 4x spelt, kalkoenfilet, bacon, kaas, appelstroop
T: banaan
D: bbq!
T: 500g kwark
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_154407817
Wauw wat oppervlakkig. Omdat je een iets andere eindstreep hebt als de gemiddelde persoon kun je mooi oprotten. Nou duidelijk. Lekker zwart wit denken oom weer, omdat ik wat meer spier wil kweken. Meteen maar over 4000 kcal praten :')

Sorry maar imo zegt dit heel veel over de relatie tot eten van sommige hier. Wat maakt het uit wat ik in mijn mond stop. Bij een bepaalde grens hoor je opeens bij de vijand ofzo? En wie bepaald die grens dan?

Bah, ik ben weg hier.
  vrijdag 17 juli 2015 @ 08:53:44 #184
149959 SQ
snelle trees
pi_154407857
Nou, dat gaat weer lekker, met de tenen :')

Gelukkig mag iederéén hier een mening hebben :)
disclaimer
pi_154407872
Ja sorry hoor. Maar simpelweg word er verwoon gezegd dat ik op kan rotten. Dat er pas net 30 kg af is, m'n lichaam net zo goed onder de zebra strepen staat en het echte werk nu pas begint lijkt niet uit te maken.

Maar Ohnee, boehoehoe er word aan krachttraining gedaan en daar gaat ook mijn lijstje op aangepast worden en opeens worden alle vooroordelen schaamteloos op tafel gegooid.
  vrijdag 17 juli 2015 @ 08:57:21 #186
149959 SQ
snelle trees
pi_154407886
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 08:56 schreef Fripsel het volgende:
Ja sorry hoor. Maar simpelweg word er verwoon gezegd dat ik op kan rotten. Dat er pas net 30 kg af is, m'n lichaam net zo goed onder de zebra strepen staat en het echte werk nu pas begint lijkt niet uit te maken.

Maar Ohnee, boehoehoe er word aan krachttraining gedaan en daar gaat ook mijn lijstje op aangepast worden en opeens worden alle vooroordelen schaamteloos op tafel gegooid.
nee, dat staat nergens. Ik snap ook werkelijk niet dat JIJ je aangevallen voelt. Ik lees sinds ik hier weer meepost niets dan lof hier over jouw resultaten? Dag na dag? En dan reageer je zo?
disclaimer
pi_154407901
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 08:57 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nee, dat staat nergens. Ik snap ook werkelijk niet dat JIJ je aangevallen voelt. Ik lees sinds ik hier weer meepost niets dan lof hier over jouw resultaten? Dag na dag? En dan reageer je zo?
Omdat ik degene ben die de vraag stelde van, moet je wegblijven dan als je wat meer gaat eten misschien?
  vrijdag 17 juli 2015 @ 08:59:23 #188
149959 SQ
snelle trees
pi_154407909
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 08:58 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Omdat ik degene ben die de vraag stelde van, moet je wegblijven dan als je wat meer gaat eten misschien?
en het antwoord was nee. Maar je leest erg selectief. Jammer, want er wordt vaak zoveel meer gezegd.
disclaimer
pi_154407929
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 08:59 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

en het antwoord was nee. Maar je leest erg selectief. Jammer, want er wordt vaak zoveel meer gezegd.
Er staan hier posts vol van mensen die meteen weer van vooroordelen uitgaan als je naast wat gewichtsverlies jezelf ook nog op een andere manier jezelf wat wil verbeteren. Ja dan ben ik er klaar mee ja.

Waarom moet er altijd zo in kampen worden gedacht? Waarom kan er niet naar een persoon zelf gekeken worden ipv naar de calorie inname die iemand doet? Dat is toch 100x zo leerzaam.
pi_154407956
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 09:01 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Er staan hier posts vol van mensen die meteen weer van vooroordelen uitgaan als je naast wat gewichtsverlies jezelf ook nog op een andere manier jezelf wat wil verbeteren. Ja dan ben ik er klaar mee ja.

Ow?
  Licht Ontvlambaar vrijdag 17 juli 2015 @ 09:04:44 #191
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_154407961
Vooroordelen nog wel, toe maar...
pi_154407963
Erm ok... als persoon vind ik je met deze reactie op mijn zorgvuldig geformuleerde en open gegeven redenen om de doelen wmb liever gescheiden te houden ook niet heel aantrekkelijk om een topic mee te delen.
  vrijdag 17 juli 2015 @ 09:06:14 #193
149959 SQ
snelle trees
pi_154407980
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 09:01 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Waarom moet er altijd zo in kampen worden gedacht? Waarom kan er niet naar een persoon zelf gekeken worden ipv naar de calorie inname die iemand doet? Dat is toch 100x zo leerzaam.
omdat er willens en wetens geprovoceerd wordt. En zie de fiets/loop vergelijking. Maar goed, ga vooral. Ik vind het nog steeds knap wat je bereikt hebt.
disclaimer
pi_154407995
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 09:06 schreef Stormqueen het volgende:
omdat er willens en wetens geprovoceerd wordt.
Vooroordeel, want dat was in mijn geval echt niet :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 17 juli 2015 @ 09:08:21 #195
149959 SQ
snelle trees
pi_154408001
Overigens heb ik óók geen zin om voor de zes miljoenste keer een punt uit te leggen aan mensen die het niet wíllen snappen. Ik heb wel wat beters te doen.
disclaimer
  vrijdag 17 juli 2015 @ 09:08:43 #196
149959 SQ
snelle trees
pi_154408006
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 09:07 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Vooroordeel, want dat was in mijn geval echt niet :)
waarom betrek je het nou alwéér op jezelf?
disclaimer
pi_154408019
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 09:08 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

waarom betrek je het nou alwéér op jezelf?
Omdat jij zegt dat er willens en wetens geprovoceerd wordt. Gezien dat gaat over meer reacties en je niemand kwoot bedoel je dat dus algemeen. Lijkt me niet een hele rare conclusie dus om zo te trekken :')
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_154408023
quote:

[..]

Wat is dit dan? Je reageert dit letterlijk op mijn vraag. Ik heb nergens gezegd dat ik 4/5000 kcal ga eten, of dat ik meteen voor het extreme ga.

Dat kan ik niet eens met m'n fibromyalgie. Dan sloop ik m'n lijf.
pi_154408026
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 09:10 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Wat is dit dan? Je reageert dit letterlijk op mijn vraag. Ik heb nergens gezegd dat ik 4/5000 kcal ga eten, of dat ik meteen voor het extreme ga.

Dat kan ik niet eens met m'n fibromyalgie. Dan sloop ik m'n lijf.
Als jij dat soort lijstjes niet post is het toch duidelijk dat het niet over jou gaat.
  vrijdag 17 juli 2015 @ 09:11:29 #200
149959 SQ
snelle trees
pi_154408028
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 09:09 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Omdat jij zegt dat er willens en wetens geprovoceerd wordt. Gezien dat gaat over meer reacties en je niemand kwoot bedoel je dat dus algemeen. Lijkt me niet een hele rare conclusie dus om zo te trekken :')
Tsja. Da's ook een benadering.
disclaimer
pi_154408030
Not this shit again....
Ja doei.
pi_154408051
Vanavond eet ik alleen thuis. Lekker achter de computer, zoals 'vanouds' O+ Maar dan wel gezonder.

O: yoghurt met banaan en verse aardbeitjes
T: gekookt eitje
L: 3 toast met ?
T: handje rozijnen
S: 45 minuten spinning gevolgd door een uur circuits
D: speltpizza met gegrilde kip, broccoli en mozarella
Ja doei.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 17 juli 2015 @ 09:22:18 #203
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_154408156
Klinkt goed MoBlo!

Hier staat bbqworst, hard broodje, mosterd, sla en misschien aardappelsalade op het menu vanavond. Nu twee sneden volkoren met pindakaas O+
pi_154408189
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 09:08 schreef Stormqueen het volgende:
Overigens heb ik óók geen zin om voor de zes miljoenste keer een punt uit te leggen aan mensen die het niet wíllen snappen. Ik heb wel wat beters te doen.
De gesprekken gaan hier al heel lang in dat cirkeltje, dus nut heeft het zeker niet en de mensen die zich aangesproken voelen zouden zich niet aangesproken moeten voelen.

Ik doe overigens ook al sinds 2013 aan krachttraining (tijd pauze gehad door schouderblessure bleh) en dan met name de compound oefeningen en geen split, wheyshakes of fatburners. Maar daar praat ik hier verder nooit over, want dit is daar de plaats niet voor.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')