abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154395437
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2015 19:18 schreef Stormqueen het volgende:
Even een kleine aanpassing gedaan -> fixed that for you ;)
ah ik zie het :)
  Licht Ontvlambaar donderdag 16 juli 2015 @ 21:10:04 #152
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_154397086
In waffel gestopt vandaag...

O: 2,5 snee rozijnenrogge, boter, kaas
T: zakje bites iets met rozijnen en pecannoten
L: 4 sneden volkoren, gebakken pastei, mosterd
T: banaan, 2 stukken ontbijtkoek, boter, kaas, stroopwafel
D: rijst, kip Siam, Erdinger Weis

Geweldige dag :')
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_154397398
Godverdehoere. Dat was een zware maar :9 les _O_

Ooit, ooit, ooit kan ik al m'n push-ups vanaf m'n tenen/voeten. Vooralsnog stopt 't bij 4 (na een lading aan andere oefeningen) :')

Eten zit in de oven. Honger.
Ja doei.
  donderdag 16 juli 2015 @ 22:39:32 #154
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_154400178
Die Bites we Love die bij nader inzien geen 470 kcals oid had, was wel onzettend lekker zeg!

Verder heb ik een nieuwe manier gevonden om geen zooi te kopen onderweg of eten te bestellen. Het is niet alleen zonde van de calorieen maar we zijn aan het sparen om te verhuizen en dus zonde van het geld.
Spoilers!
pi_154401839
quote:
7s.gif Op donderdag 16 juli 2015 19:49 schreef Barreltje het volgende:
Maar wat heb je nou aangepast dan sq?

Ik heb me afgelopen maandag weer eens ingeschreven bij de sport school.. Dus we gaan er maar weer met frisse moed tegenaan..
Enige probleem is de spierpijn in mn nek/schouders. Daardoor krijg ik vervolgens enorme koppijn... iemand een goede tip om dat te voorkomen of mee te leven? Het haalt een beetje het plezier uit het sporten..

Tevens koken we weer zelf hier.. dat is ook weer een eeuw geleden.. zucht..
Fysio :) kans is groot dat het te verhelpen is met wat oefeningen of een kleine aanpassing aan je houding.
  vrijdag 17 juli 2015 @ 00:00:50 #156
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_154403154
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 17:41 schreef Fripsel het volgende:
Dus als ik besluit om dan echt voor de krachttraining te gaan en bij de 65 kg m'n inname ga verhogen hiervoor dan mag ik hier ook niet meer posten deuce?
Niet Deuce, maar ja, wat mij betreft wel.
Prrrrr
pi_154403762
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 00:00 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Niet Deuce, maar ja, wat mij betreft wel.
Ik weet niet of ik het nu moet interpeteren als wat mij betreft mag je wel stoppen dan, of van mij mag je wel blijven posten. :@
  vrijdag 17 juli 2015 @ 00:23:32 #158
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_154403843
ach whatever.
Prrrrr
pi_154404320
Lekker duidelijk. Als ergens andere ideeën over zijn zeg het dan gewoon. Dan kan het uitgesproken worden.
  vrijdag 17 juli 2015 @ 01:38:14 #160
217702 Lonaa
Honger!
pi_154405607
Wat een gezelligheid. O+ :')
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 17 juli 2015 @ 05:43:16 #161
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_154406992
_O- this shit again?

73.6 zojuist *)
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_154407033
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 17:41 schreef Fripsel het volgende:
Dus als ik besluit om dan echt voor de krachttraining te gaan en bij de 65 kg m'n inname ga verhogen hiervoor dan mag ik hier ook niet meer posten deuce?
Ik zou het niet heel gek vinden om een topic te hebben waar "dat soort lijstjes" niet voorkomen.

Vroegah was er een topic dat hoofdzakelijk bestond uit mensen die vnl probeerden hun calorieinname te beperken en het verliezen van gewicht in te passen in hun "normale leven". Dat topic mis ik nu.

Voor mij voelt dat niet perse verenigbaar met lijstjes van 4/5k aan calorieën vol met een overdaad aan dingen die de eerste groep probeert te vermijden, die naar binnen gewerkt kunnen worden omdat er een, imo extreme, lifestyle change is gemaakt.

Beide manieren zijn prima voor degenen die zich daar prima bij voelen. Maar ik heb zelf wel meer behoefte aan een topic uitsluitend voor mijn eigen manier.

Geen drama dat het er niet is, ga er ook niet de barricaden voor op, dan post ik gewoon minder hier en meer op andere plekken. Maar ik vind het wel jammer.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_154407232
Gisteren verjaardag en stokbrood, taart en hapjes gehad. Wat zie je dat toch gemeen direct op je weegschaal }:| Maar voorlopig geloof ik geen verjaardagen en feestjes *O*

En ik kan me goed in de woorden van DancingPhoebe vinden, maar heb het idee dat woorden van gelijke strekking al meer dan een jaar lang hier zijn geuit. Ook de reden dat veel mensen weg zijn gebleven.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Licht Ontvlambaar vrijdag 17 juli 2015 @ 07:24:56 #164
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_154407244
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2015 22:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Die Bites we Love die bij nader inzien geen 470 kcals oid had, was wel onzettend lekker zeg!

Verder heb ik een nieuwe manier gevonden om geen zooi te kopen onderweg of eten te bestellen. Het is niet alleen zonde van de calorieen maar we zijn aan het sparen om te verhuizen en dus zonde van het geld.
dat stond verkeerd in het begeleidend briefje, toch? Dat van die 470 kcal - 45 gram?

Ik vind je nieuwe manier een hele goede :Y Ik vul 'm nog aan met het feit dat ik weggooien zonde vind. Dus ik probeer alleen nog maar te kopen wat we echt lekker vinden/zeker eten.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 17 juli 2015 @ 07:38:14 #165
149959 SQ
snelle trees
pi_154407326
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 06:20 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik zou het niet heel gek vinden om een topic te hebben waar "dat soort lijstjes" niet voorkomen.

Vroegah was er een topic dat hoofdzakelijk bestond uit mensen die vnl probeerden hun calorieinname te beperken en het verliezen van gewicht in te passen in hun "normale leven". Dat topic mis ik nu.

Voor mij voelt dat niet perse verenigbaar met lijstjes van 4/5k aan calorieën vol met een overdaad aan dingen die de eerste groep probeert te vermijden, die naar binnen gewerkt kunnen worden omdat er een, imo extreme, lifestyle change is gemaakt.

Beide manieren zijn prima voor degenen die zich daar prima bij voelen. Maar ik heb zelf wel meer behoefte aan een topic uitsluitend voor mijn eigen manier.

Geen drama dat het er niet is, ga er ook niet de barricaden voor op, dan post ik gewoon minder hier en meer op andere plekken. Maar ik vind het wel jammer.
ben ik het wel mee eens eigenlijk. Zijn toch twee verschillende dingen.

Vroeger vond ik ook nog wel inspiratie in lijstjes van anderen, maar met whey, emmers kwark, bakken rauwe kip en dan nog een emmer b&j kan ik niks. Ik vond het naast elkaar bestaan van twee verschillende topics met twee verschillende insteken dan ook een méér dan prima oplossing. De vraag is, waarom werkt dit voor andere mensen niet?
disclaimer
pi_154407355
Maar als je dus op gewicht bent, je hier vaak genoeg mee hebt gedaan en je nog steeds moeite hebt met op gewicht blijven. Je lijstjes niet minder zijn dan je verbruik, want stabiel. Dan ben je niet meer welkom?

Dat is toch beetje raar? Want juist het afvallen is het simpelste. En dat vinden sommige hier misschien niet leuk om te horen. Maar vaak gaat het echt weer mis op het moment dat je weer op gewicht bent en wilt blijven. Niet voor niks jojo'en veel mensen.

Juist die 'struggles' is toch ook iets wat bij het hele afvalproces hoort en niet moet worden onderschat :? En als je die horde hebt genomen je pas echt je levensstijl hebt aangepast?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 17 juli 2015 @ 07:43:49 #167
149959 SQ
snelle trees
pi_154407359
De weegschaal deed gelukkig weer een dipje vanmorgen *O*

Nog maar 3,5 kilo en dan moet mn trouwjurk weer passen :7
disclaimer
  vrijdag 17 juli 2015 @ 07:45:41 #168
149959 SQ
snelle trees
pi_154407375
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 07:42 schreef CrunchySelf het volgende:
Maar als je dus op gewicht bent, je hier vaak genoeg mee hebt gedaan en je nog steeds moeite hebt met op gewicht blijven. Je lijstjes niet minder zijn dan je verbruik, want stabiel. Dan ben je niet meer welkom?

Dat is toch beetje raar? Want juist het afvallen is het simpelste. En dat vinden sommige hier misschien niet leuk om te horen. Maar vaak gaat het echt weer mis op het moment dat je weer op gewicht bent en wilt blijven. Niet voor niks jojo'en veel mensen.

Juist die 'struggles' is toch ook iets wat bij het hele afvalproces hoort en niet moet worden onderschat :? En als je die horde hebt genomen je pas echt je levensstijl hebt aangepast?
het gaat er om dat het twee totaaaaal verschillende aanpakken zijn. Het is alsof je in het hardlooptopic constant je fietsroutes gaat zitten spammen. En natuurlijk is iedereen welkom. Maar je kunt ook meepraten op een ander niveau. Daarom was dat tweede topic er ook.
disclaimer
  vrijdag 17 juli 2015 @ 07:47:23 #169
149959 SQ
snelle trees
pi_154407382
Maar goed, ik had moeten weten dat de groep op wie het betrekking heeft het geenszins wil snappen (of gewoon lekker principieel de zelfde lame discussie wil blijven aangaan, vooral dat) en blijft terugvallen op het "welkom zijn" dus laat ook maar gewoon, dan loopt het topic vanzelf weer leeg en is het probleem ook opgelost.
disclaimer
pi_154407386
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 07:42 schreef CrunchySelf het volgende:

Dan ga je toch ook geen lijstjes van 4k posten?

Als ik echt in the zone zit (ja, dat gebeurde vroeger :') ), weet ik ook dat mijn lijstjes niet in goede aarde vallen hier, die hou ik dan ook lekker voor me. Mijn posts hou ik dan meer algemeen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_154407392
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 07:47 schreef Stormqueen het volgende:
Maar goed, ik had moeten weten dat de groep op wie het betrekking heeft het geenszins wil snappen en blijft terugvallen op het "welkom zijn" dus laat ook maar gewoon, dan loopt het topic vanzelf weer leeg en is het probleem ook opgelost.
Was een hele reactie weer aan het typen, maar je kunt mij ook gewoon in hokje plaatsen terwijl dat niet zo is :( Doe geen KT, eet geen grote lijstjes, etc.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_154407402
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 07:47 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dan ga je toch ook geen lijstjes van 4k posten?

Als ik echt in the zone zit (ja, dat gebeurde vroeger :') ), weet ik ook dat mijn lijstjes niet in goede aarde vallen hier, die hou ik dan ook lekker voor me. Mijn posts hou ik dan meer algemeen.
Juist mijn punt is dat er verschillende levensstijlen zijn. Maar dat men hier graag alleen lijstjes zit met -500 kcal of iets dergelijke. Ook alle andere dieetwijzen worden niet goed opgevat (noem alle merknamen maar).

it's my way or the highway, terwijl je juist van elkaar kunt leren. Ook uit die 4k lijstjes zitten misschien dingen waar jij wat aan hebt in de afval (meesten gaan toch voor een 'clean' benadering).

En andersom ook weer, het spaarzaam moeten omgaan met kcal.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 17 juli 2015 @ 07:52:32 #173
149959 SQ
snelle trees
pi_154407410
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 07:48 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Was een hele reactie weer aan het typen, maar je kunt mij ook gewoon in hokje plaatsen terwijl dat niet zo is :( Doe geen KT, eet geen grote lijstjes, etc.
wie zegt dat ik op jou specifiek doel dan?
disclaimer
pi_154407420
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 07:51 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Juist mijn punt is dat er verschillende levensstijlen zijn. Maar dat men hier graag alleen lijstjes zit met -500 kcal of iets dergelijke. Ook alle andere dieetwijzen worden niet goed opgevat (noem alle merknamen maar).

it's my way or the highway, terwijl je juist van elkaar kunt leren. Ook uit die 4k lijstjes zitten misschien dingen waar jij wat aan hebt in de afval (meesten gaan toch voor een 'clean' benadering).

En andersom ook weer, het spaarzaam moeten omgaan met kcal.
Maar het moet toch mogelijk zijn om een my-way topic te hebben? Wat zou daar mis mee zijn?

Idd wandelen vs. fietsen. Beiden mogen een eigen topic. Waarom de groep "beperkte inname - inpassen in je 'normale' leven" niet?

Snap niet waarom het kwalijk zou zijn dat er een topic is waar iemand dan niet thuis hoort? Dan zoek je toch een topic waar je wel thuis hoort? Of maak het desnoods aan en zie hoe het loopt?
pi_154407421
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 07:52 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

wie zegt dat ik op jou specifiek doel dan?
Dat gevoel kreeg ik van je reactie, omdat ie zo kort op die van mij was. Is nog vroeg :O
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')