ah ik zie hetquote:Op donderdag 16 juli 2015 19:18 schreef Stormqueen het volgende:
Even een kleine aanpassing gedaan -> fixed that for you
Fysioquote:Op donderdag 16 juli 2015 19:49 schreef Barreltje het volgende:
Maar wat heb je nou aangepast dan sq?
Ik heb me afgelopen maandag weer eens ingeschreven bij de sport school.. Dus we gaan er maar weer met frisse moed tegenaan..
Enige probleem is de spierpijn in mn nek/schouders. Daardoor krijg ik vervolgens enorme koppijn... iemand een goede tip om dat te voorkomen of mee te leven? Het haalt een beetje het plezier uit het sporten..
Tevens koken we weer zelf hier.. dat is ook weer een eeuw geleden.. zucht..
Niet Deuce, maar ja, wat mij betreft wel.quote:Op donderdag 16 juli 2015 17:41 schreef Fripsel het volgende:
Dus als ik besluit om dan echt voor de krachttraining te gaan en bij de 65 kg m'n inname ga verhogen hiervoor dan mag ik hier ook niet meer posten deuce?
Ik weet niet of ik het nu moet interpeteren als wat mij betreft mag je wel stoppen dan, of van mij mag je wel blijven posten.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 00:00 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Niet Deuce, maar ja, wat mij betreft wel.
Ik zou het niet heel gek vinden om een topic te hebben waar "dat soort lijstjes" niet voorkomen.quote:Op donderdag 16 juli 2015 17:41 schreef Fripsel het volgende:
Dus als ik besluit om dan echt voor de krachttraining te gaan en bij de 65 kg m'n inname ga verhogen hiervoor dan mag ik hier ook niet meer posten deuce?
dat stond verkeerd in het begeleidend briefje, toch? Dat van die 470 kcal - 45 gram?quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Die Bites we Love die bij nader inzien geen 470 kcals oid had, was wel onzettend lekker zeg!
Verder heb ik een nieuwe manier gevonden om geen zooi te kopen onderweg of eten te bestellen. Het is niet alleen zonde van de calorieen maar we zijn aan het sparen om te verhuizen en dus zonde van het geld.
ben ik het wel mee eens eigenlijk. Zijn toch twee verschillende dingen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 06:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik zou het niet heel gek vinden om een topic te hebben waar "dat soort lijstjes" niet voorkomen.
Vroegah was er een topic dat hoofdzakelijk bestond uit mensen die vnl probeerden hun calorieinname te beperken en het verliezen van gewicht in te passen in hun "normale leven". Dat topic mis ik nu.
Voor mij voelt dat niet perse verenigbaar met lijstjes van 4/5k aan calorieën vol met een overdaad aan dingen die de eerste groep probeert te vermijden, die naar binnen gewerkt kunnen worden omdat er een, imo extreme, lifestyle change is gemaakt.
Beide manieren zijn prima voor degenen die zich daar prima bij voelen. Maar ik heb zelf wel meer behoefte aan een topic uitsluitend voor mijn eigen manier.
Geen drama dat het er niet is, ga er ook niet de barricaden voor op, dan post ik gewoon minder hier en meer op andere plekken. Maar ik vind het wel jammer.
het gaat er om dat het twee totaaaaal verschillende aanpakken zijn. Het is alsof je in het hardlooptopic constant je fietsroutes gaat zitten spammen. En natuurlijk is iedereen welkom. Maar je kunt ook meepraten op een ander niveau. Daarom was dat tweede topic er ook.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 07:42 schreef CrunchySelf het volgende:
Maar als je dus op gewicht bent, je hier vaak genoeg mee hebt gedaan en je nog steeds moeite hebt met op gewicht blijven. Je lijstjes niet minder zijn dan je verbruik, want stabiel. Dan ben je niet meer welkom?
Dat is toch beetje raar? Want juist het afvallen is het simpelste. En dat vinden sommige hier misschien niet leuk om te horen. Maar vaak gaat het echt weer mis op het moment dat je weer op gewicht bent en wilt blijven. Niet voor niks jojo'en veel mensen.
Juist die 'struggles' is toch ook iets wat bij het hele afvalproces hoort en niet moet worden onderschatEn als je die horde hebt genomen je pas echt je levensstijl hebt aangepast?
Dan ga je toch ook geen lijstjes van 4k posten?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 07:42 schreef CrunchySelf het volgende:
Maar als je dus op gewicht bent, je hier vaak genoeg mee hebt gedaan en je nog steeds moeite hebt met op gewicht blijven. Je lijstjes niet minder zijn dan je verbruik, want stabiel. Dan ben je niet meer welkom?
Dat is toch beetje raar? Want juist het afvallen is het simpelste. En dat vinden sommige hier misschien niet leuk om te horen. Maar vaak gaat het echt weer mis op het moment dat je weer op gewicht bent en wilt blijven. Niet voor niks jojo'en veel mensen.
Juist die 'struggles' is toch ook iets wat bij het hele afvalproces hoort en niet moet worden onderschatEn als je die horde hebt genomen je pas echt je levensstijl hebt aangepast?
Was een hele reactie weer aan het typen, maar je kunt mij ook gewoon in hokje plaatsen terwijl dat niet zo isquote:Op vrijdag 17 juli 2015 07:47 schreef Stormqueen het volgende:
Maar goed, ik had moeten weten dat de groep op wie het betrekking heeft het geenszins wil snappen en blijft terugvallen op het "welkom zijn" dus laat ook maar gewoon, dan loopt het topic vanzelf weer leeg en is het probleem ook opgelost.
Juist mijn punt is dat er verschillende levensstijlen zijn. Maar dat men hier graag alleen lijstjes zit met -500 kcal of iets dergelijke. Ook alle andere dieetwijzen worden niet goed opgevat (noem alle merknamen maar).quote:Op vrijdag 17 juli 2015 07:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dan ga je toch ook geen lijstjes van 4k posten?
Als ik echt in the zone zit (ja, dat gebeurde vroeger), weet ik ook dat mijn lijstjes niet in goede aarde vallen hier, die hou ik dan ook lekker voor me. Mijn posts hou ik dan meer algemeen.
wie zegt dat ik op jou specifiek doel dan?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 07:48 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Was een hele reactie weer aan het typen, maar je kunt mij ook gewoon in hokje plaatsen terwijl dat niet zo isDoe geen KT, eet geen grote lijstjes, etc.
Maar het moet toch mogelijk zijn om een my-way topic te hebben? Wat zou daar mis mee zijn?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 07:51 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Juist mijn punt is dat er verschillende levensstijlen zijn. Maar dat men hier graag alleen lijstjes zit met -500 kcal of iets dergelijke. Ook alle andere dieetwijzen worden niet goed opgevat (noem alle merknamen maar).
it's my way or the highway, terwijl je juist van elkaar kunt leren. Ook uit die 4k lijstjes zitten misschien dingen waar jij wat aan hebt in de afval (meesten gaan toch voor een 'clean' benadering).
En andersom ook weer, het spaarzaam moeten omgaan met kcal.
Dat gevoel kreeg ik van je reactie, omdat ie zo kort op die van mij was. Is nog vroegquote:Op vrijdag 17 juli 2015 07:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wie zegt dat ik op jou specifiek doel dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |