Dat hoorde ik eerder over deze smoothiequote:Op donderdag 16 juli 2015 09:34 schreef Stormqueen het volgende:
Goed zo tally!!
Sarabi, ik krijg echt kippenvel van je O
Klinkt lekker juistquote:Op donderdag 16 juli 2015 09:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat hoorde ik eerder over deze smoothiemaar ik vind hem echt lekker.
En het vult ook (dat had ik niet verwacht).
yep hier ook...als ik dan toch zoiets eet, dan moet het het ook wel waard zijnquote:Op woensdag 15 juli 2015 22:03 schreef Sjeen het volgende:
[..]
wokkels ook, ben ik laatst achtergekomen
Ik heb mezelf echt verpest... Ben een beste eetsnob aan het worden.
Mhi toen was ik op me dikkest denk ikquote:Op donderdag 16 juli 2015 09:29 schreef Tally het volgende:
[..]
En Poebie! Ik vind je mooi. Met of zonder die paar bijZelfs als je net uit bed komt
![]()
Kan je nagaan! En like duh!quote:Op donderdag 16 juli 2015 10:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mhi toen was ik op me dikkest denk ik
Maar toch waren we de babest babes van de camping vonkzelf!
Dat helpt niet neequote:
De afgelopen 2 weken teveel gegeten.quote:Op donderdag 16 juli 2015 11:06 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
hoe kun je nou geen honger hebben smorgens
IF? Wat is dat als ik vragen mag?quote:Op donderdag 16 juli 2015 11:29 schreef sandertjuh het volgende:
Ik heb smorgens ook totaal geen honger, doe nu ook sinds een week aan IF en dat bevalt goed. Ik eet al m'n maaltijden tussen 1200-2000 of 1300-2100.
Ontbijten deed ik altijd al met tegen zin dus dit is een fijne uitkomst!
Daar twijfel ik ook nog steeds over, zou in ieder geval wel bij mij passen.quote:Op donderdag 16 juli 2015 11:29 schreef sandertjuh het volgende:
Ik heb smorgens ook totaal geen honger, doe nu ook sinds een week aan IF en dat bevalt goed. Ik eet al m'n maaltijden tussen 1200-2000 of 1300-2100.
Ontbijten deed ik altijd al met tegen zin dus dit is een fijne uitkomst!
http://dailyburn.com/life/health/intermittent-fasting-methods/quote:
Zonder dat ik het wist doe ik dat dus ook. Niet bewust maar is gewoon zo gegroeid.quote:Op donderdag 16 juli 2015 11:35 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
http://dailyburn.com/life/health/intermittent-fasting-methods/
Ik doe de leangains variant. Of het nu daadwerkelijk sneller/beter vet verbrand als andere methodes weet ik niet, daarvoor doe ik het ook niet echt.
Vind het gewoon makkelijk dat ik mezelf niet aan vaste eet tijden hoef te houden (0900 - 1400 - 1800 - 2200) bijvoorbeeld.
Ik eet nu gewoon wanneer ik wil eten, in dat 8 uur tijdsbestek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had per ongeluk toen ik moest plassen op stop ipv pauze gedrukt
Daar hoort dit lijstje bij:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die ik nog met 1000kcal sowieso moet aanvullen.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
quote:Op donderdag 16 juli 2015 12:55 schreef Qwea het volgende:
d00d. Ritje van 109km.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had per ongeluk toen ik moest plassen op stop ipv pauze gedrukt
Daar hoort dit lijstje bij:Eet jij rotte paprika?! YuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die ik nog met 1000kcal sowieso moet aanvullen.
Maar nice hoor!
Fear is the path to the Dark Side.![]()
quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:10 schreef Artoo het volgende:
[..]
Eet jij rotte paprika?! Yuck
Maar nice hoor!rood!
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
Anyways. Zelf dinsdag weer op de weegschaal gestaan na 1,5 maand niet zo veel meer tracken. Heb de teugels een beetje laten vieren wat voeding betreft maar ben wel trouw blijven krachttrainen. Resultaat: plus 2 kg op de weegschaal... Ik vermoed dat dit deels is van het slacken en deels gainsAangezien ik wel vind dat het weer even strak moet las ik de komende tijd wat vaker een HIIT in, naast de KT en het fietsen/hardlopen.
Fear is the path to the Dark Side.![]()
Ik weeg nog steeds niet, en sport 'gewoon'. Kan inmiddels wel m'n spijkerbroek over m'n reet trekken zonder 'm los te maken na het losmaken van m'n riem, kwam ik laatst achter.
O: 3 toast met boter
T: banaan
L1: smoothie met yoghurt, banaan en verse aardbeitjes
L2: scrambled eggs met wat paprika
S: uur body pump
D: halve kip uit de oven met zoete aardappel en bloemkool (ook uit de oven)
Ja doei.![]()
Jouw Dquote:Op donderdag 16 juli 2015 13:51 schreef motorbloempje het volgende:
Ik weeg nog steeds niet, en sport 'gewoon'. Kan inmiddels wel m'n spijkerbroek over m'n reet trekken zonder 'm los te maken na het losmaken van m'n riem, kwam ik laatst achter.
D: halve kip uit de oven met zoete aardappel en bloemkool (ook uit de oven)
Verder twijfel ik om ook te stoppen met wegen, maar het is zo'n fijne motivatie in het begin.![]()
ik heb een tijdje niet gewogen, maar nu sinds kort wel weer regelmatig. Eigenlijk meer een gewoonte dan wat anders![]()
Waarom toast met boter?quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:51 schreef motorbloempje het volgende:
D: halve kip uit de oven met zoete aardappel en bloemkool (ook uit de oven)![]()
zo het belang van goede nachtrust is ook weer geblekendinsdag deed ik fluitend 100 kg legpress. Afgesproken met fysio dat we vandaag 110 zouden doen. Maar kreeg de 100 niet eens van z'n plek.
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: