hobbelen als in paard hobbelen? leuk! dressuur?quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Morgen weer hobbelen.Binnenkort naar de formule 1.
Niet alles in mijn hoofd kunnen stoppen zonder een enorme pens te kweken.Af en toe alsnog aan de chocolade.
Nee, hardlopen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:31 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
hobbelen als in paard hobbelen? leuk! dressuur?
Ik vind nibbits of frites behoorlijk bevredigend per veertig gram! Zelfs per dertig trouwens.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:54 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb net 40 gram chips gegeten, want het paste. Maar veertig gram is nauwelijks bevredigend. Een hele zak, dat is bevredigend. Morgenavond dus maar weer braaf aan het niks
geheh owquote:Op woensdag 15 juli 2015 21:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, hardlopen.Paardrijden is al een aardig tijdje geleden. Jaar of tien ofzo.
nibbits zijn vooral bevredigend als je ze niet hoeft te etenquote:Op woensdag 15 juli 2015 21:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik vind nibbits of frites behoorlijk bevredigend per veertig gram! Zelfs per dertig trouwens.
Nou jaaaaaquote:Op woensdag 15 juli 2015 21:44 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
nibbits zijn vooral bevredigend als je ze niet hoeft te eten
wokkels ook, ben ik laatst achtergekomenquote:Op woensdag 15 juli 2015 21:44 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
nibbits zijn vooral bevredigend als je ze niet hoeft te eten
Dus we moeten voortaan gaan sparen voor als we je mee willen nemen uiteten?quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:03 schreef Sjeen het volgende:
[..]
wokkels ook, ben ik laatst achtergekomen
Ik heb mezelf echt verpest... Ben een beste eetsnob aan het worden.
quote:Op donderdag 16 juli 2015 09:24 schreef Tally het volgende:
En mag ik even jompelen. Wat een kutwoord!
Maar de eerst 5 zijn er vanaf!
En Poebie! Ik vind je mooi. Met of zonder die paar bijquote:Op woensdag 15 juli 2015 21:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mghi
Gelukkig heb er inmiddels weer een paar bij. Kan ik die er af werken en weer even stralen
Ja ik ben echt zo blij. Zo blij dat ik er zelfs geen moeite mee had dat meneer gister een hele chocolade paashaas (ja die dingen liggen nog in de kast) en een magnum op zat te etenquote:
Heerlijk die motivatiequote:Op donderdag 16 juli 2015 09:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja ik ben echt zo blij. Zo blij dat ik er zelfs geen moeite mee had dat meneer gister een hele chocolade paashaas (ja die dingen liggen nog in de kast) en een magnum op zat te eten
Dat hoorde ik eerder over deze smoothiequote:Op donderdag 16 juli 2015 09:34 schreef Stormqueen het volgende:
Goed zo tally!!
Sarabi, ik krijg echt kippenvel van je O
Klinkt lekker juistquote:Op donderdag 16 juli 2015 09:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat hoorde ik eerder over deze smoothiemaar ik vind hem echt lekker.
En het vult ook (dat had ik niet verwacht).
yep hier ook...als ik dan toch zoiets eet, dan moet het het ook wel waard zijnquote:Op woensdag 15 juli 2015 22:03 schreef Sjeen het volgende:
[..]
wokkels ook, ben ik laatst achtergekomen
Ik heb mezelf echt verpest... Ben een beste eetsnob aan het worden.
Mhi toen was ik op me dikkest denk ikquote:Op donderdag 16 juli 2015 09:29 schreef Tally het volgende:
[..]
En Poebie! Ik vind je mooi. Met of zonder die paar bijZelfs als je net uit bed komt
![]()
Kan je nagaan! En like duh!quote:Op donderdag 16 juli 2015 10:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mhi toen was ik op me dikkest denk ik
Maar toch waren we de babest babes van de camping vonkzelf!
Dat helpt niet neequote:
De afgelopen 2 weken teveel gegeten.quote:Op donderdag 16 juli 2015 11:06 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
hoe kun je nou geen honger hebben smorgens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |