Mylene,kan je aub kappen met alles wegeditten, posts verwijderen en users bannen?quote:Op maandag 11 mei 2015 09:19 schreef x3ro het volgende:
[..]
Klopt dat dit met het dragen niet zo enorm opvalt(gelukkig). Echter is het, gezien ik 't zelf weet, gewoon een puntje waar ik mij aan stoor
[..]
Mooie navi! Veel draagplezier.
Verder wil ik nog even iets melden met de vraag of andere dit is opgevallen. Dat er pakweg de laatste week enorm veel ge-edit en verwijderd wordt door een niet nader te noemen mod (kijk maar naar wie Skv's posts edit) Gezien mij beperkte tijd meld ik dit nog wel in het feedback topic, echter vroeg ik mij af of mensen dit ook zo ervaren hebben? Overgrote deel bijvoorbeeld in de discussie van het vorige topic is verwijderd terwijl dit er allemaal behoorlijk netjes nog aan toe ging. In ieder geval geen reden om mensen te bannen of post te verwijderen zonder enige uitleg.. Wanneer je zo erg op je tenen moet gaan lopen dat je bang bent om ook maar nog de discussie aan te gaan, dan is men in mijn ogen niet goed bezig en ben ik, mocht dat zo blijven ook snel klaar met dit topic.
Ik zal het nog iets verder nuanceren. Zelf hang ik regelmatig in andere forumonderdelen rond en ben dus ook niet onbekend met de misdragingen welke users soms laten zijn. Echter waar ik mij in de eerste plaats aan stoor is dat er gewoon zaken ge-edit worden zonder dat hier vervolgens ook maar iets over gemeld word qua reden. Ook het zonder (gericht) waarschuwen delen van discussies verwijderen vind ik niet de normale gang van zaken. Al helemaal wanneer het een behoorlijk normale discussie is tussen een aantal vaste bezoekers van het topic. Last but not least worden er users gebanned voor een aantal dagen, wederom zonder waarschuwing of een normale communicatie vanuit de kant van de betreffende moderator (Mylene). Ik snap dat moderators nodig zijn omdat het regelmatig voorkomt dat users zich niet gedragen, echter zijn dit alles behalve goede voorbeelden welke je normaliter toch wel van een persoon in deze positie mag verwachten. Al helemaal gezien ik al een aantal jaar rond hang in het topic in kwestie, waar er altijd respectvol met elkaar om wordt gegaan en hier zijn dit soort zaken nooit voorgevallen... Tot een aantal weken terug.quote:Op maandag 11 mei 2015 14:25 schreef Skv het volgende:
Nadat ook mijn vorige post volledig is weggeedit zie ik ook dat andere users zich er aan storen:
[..]
Mylene,kan je aub kappen met alles wegeditten, posts verwijderen en users bannen?
Ja, dat heb ik gedaan en dan krijg een chagrijnige reactie dat ik niet zo irritant moet doen. En de linkjes die ik in de mail zette om mijn punt bij te staan zijn dood omdat iemand al mijn reacties uit een reeds gesloten topic heeft verwijderd. Dit slaat nergens op.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:46 schreef Mylene het volgende:
Ik blijf niet herhalen. Er is gewaarschuwd waar geen gehoor aan werd gegeven. Dan rest mij niet anders dan een ban aan te vragen. Als een FA vindt dat een betreffende user fout bezig was krijgt hij een ban. Zo simpel is het. Je kunt hier nog even vragen/klagen in het algemene feedback forum: Feedback maar eigenlijk wordt over bans op het forum niet gesproken en dien je contact op te nemen met forum@fok.nl.
Ik laat het in ieder geval hier bij.
Ik krijg nu DM van een FA die zegt dat ik in dit FB-topic moet kappen met het doorzetten van mijn punt.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:03 schreef x3ro het volgende:
In je reactie ga je nu dus heel gericht op 1 punt in op dusdanige manier dat het alleen een uiteenzetting van de regels is, om vervolgens de overige punten totaal te negeren en te melden dat je het hierbij laat. Dit is nou dus exact het gene waar ik en een aantal andere users binnen het horlogetopic tegenaan lopen, namelijk selectief zijn. In dit geval is het betreffende de zaken waarvan je kiest om alleen deze te beantwoorden, in het topic gaat het om het klakkeloos editen en verwijderen van zaken welke hier totaal geen grond voor geven.
Dus nogmaals, waarom worden zonder dat hier ook maar iets over gemeld word qua reden posts aangepast of verwijderd, ondanks dat de content hiervan alles behalve in strijd is met de regels van fok en de vaste users van het topic een normale discussie voeren? Het betreft namelijk niet alleen Skv, er zijn ook posts van wij aangepast of verdwenen.
Ik heb vaker met moderators vandoen gehad en hier stond altijd een heldere en duidelijke manier van handelen centraal. Dat is in mijn ogen in deze totaal niet het geval en dan heb ik het niet over de antwoorden hier, maar de manier waarop er in het topic gemod word.
Edit: De link waarnaar verwezen wordt heeft inderdaad een deel omtrent moderaties, echter staat daar dit: In dit topic kun je je klachten, opmerkingen, suggesties en tips met betrekking tot de moderatie en reacties op de FRONTPAGE kwijt. dus lijkt mij niet van toepassing
Hoi,quote:Op dinsdag 12 mei 2015 07:50 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik krijg nu DM van een FA die zegt dat ik in dit FB-topic moet kappen met het doorzetten van mijn punt.! Laat dan normaal modereren en blijf van die ban-knop af als daar geen reden voor is. Wat een kansloos gedoe. Als er iets mis is gegaan dan geef je dat gewoon toe en ga je niet alle posts weghalen en vervolgens de boel negeren en DM's sturen met dat ik m'n bek moet houden.
Ach, die zal wel hopen dat ik die DM hier post, zodat ze me nog een keer op de korrel kunnen nemen.
Dat heb ik ook bekeken zoals ik hier boven aan gaf.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:52 schreef Skv het volgende:
Ja, lekker makkelijk dit. Eerst gaan mopperen dat ik mijn mond moet houden en dan met dooddoeners komen.
Het gaat overigens niet over de ban, maar over de manier van modereren in dat topic, waar x3ro hierboven ook van aangeeft dat het nergens op slaat.
Dan vind ik alsnog enorm jammer hoe Mylene hier haar modden tentoonspreid. Ik heb meerdere malen een normale doch grondige uiteenzetting gedaan van wat wij het probleem achten en hier wordt door de betreffende mod gewoon selectief niet op ingegaan. Ik vind het een kwalijke zaak dat het kennelijk niet 'fijn' geacht word om kritiek te uiten op de manier van modden. Zoals in mijn twee uiteenzettingen duidelijk aangegeven is, vind ik het niet normaal dat wanneer meerdere users het niet eens zijn met een manier van handelen, dat vervolgens deze hele discussie doodgeslagen wordt puur omdat een moderator met kennelijk te weinig ervaring(ondanks al vele jaren mod)heeft en zodoende geen antwoord kan of wil geven.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:55 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat heb ik ook bekeken zoals ik hier boven aan gaf.
Hier waarschuwde Mylene nog LIF / Horloges en Horlogetechniek [deel 65] De horloge & zijn verhaal . Gaan jullie nu weer lekker converseren over elkaars klokjes ipv elkaar in de haren te vliegen zodat er moderatie nodig is?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:17 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dan vind ik alsnog enorm jammer hoe Mylene hier haar modden tentoonspreid. Ik heb meerdere malen een normale doch grondige uiteenzetting gedaan van wat wij het probleem achten en hier wordt door de betreffende mod gewoon selectief niet op ingegaan. Ik vind het een kwalijke zaak dat het kennelijk niet 'fijn' geacht word om kritiek te uiten op de manier van modden. Zoals in mijn twee uiteenzettingen duidelijk aangegeven is, vind ik het niet normaal dat wanneer meerdere users het niet eens zijn met een manier van handelen, dat vervolgens deze hele discussie doodgeslagen wordt puur omdat een moderator met kennelijk te weinig ervaring(ondanks al vele jaren mod)heeft en zodoende geen antwoord kan of wil geven.
Dit heeft wat weg van een nare vorm van censuur en is dan ook iets wat hopelijk niet verder doorzet. Want wat ik ook kwalijk vind is het feit dat ik hier in LIF Feedback altijd correct en duidelijk ben gebleven en vervolgens met wat drogredenen wordt verwacht dat ik mijn mond maar houd, nu notabene door een FA.. Gezien na haar korte nergens over gaande antwoord Mylene nergens meer te bekennen is, zou een duidelijk antwoord alsnog aangenaam worden gevonden. Want na nu een derde uiteenzetting kunnen jullie hier toch echt niet meer vast blijven houden aan het antwoord dat de ban correct was. Want hier gaat 75% van het punt niet over.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:37 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Hier waarschuwde Mylene nog LIF / Horloges en Horlogetechniek [deel 65] De horloge & zijn verhaal . Gaan jullie nu weer lekker converseren over elkaars klokjes ipv elkaar in de haren te vliegen zodat er moderatie nodig is?
Selectief antwoorden en de rest van een post negeren is bij LIF mod's kennelijk normaal aan 't worden. Lees voor de grap mijn initiele post hier nog maar eens:quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:37 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Hier waarschuwde Mylene nog LIF / Horloges en Horlogetechniek [deel 65] De horloge & zijn verhaal . Gaan jullie nu weer lekker converseren over elkaars klokjes ipv elkaar in de haren te vliegen zodat er moderatie nodig is?
Zoals eerder gezegd. Ik heb geen onnodige edits of verwijderingen geconstateerd.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:55 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat heb ik ook bekeken zoals ik hier boven aan gaf.
Oké, dan is het immers allemaal zo, gezien dat zo gevonden wordquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:48 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zoals eerder gezegd. Ik heb geen onnodige edits of verwijderingen geconstateerd.
NIET TE ZIEN MENSEN GEWOON DOORLOPEN.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:48 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zoals eerder gezegd. Ik heb geen onnodige edits of verwijderingen geconstateerd.
Het is heul geen zondag.quote:Op donderdag 14 mei 2015 14:06 schreef yvonne het volgende:
Man trek je keutel in, er is geantwoord, het is zondag én het is mooi weer.
En Kaas!quote:Op donderdag 14 mei 2015 14:06 schreef yvonne het volgende:
Waarom? Er is nog steeds geen enkel fatsoenlijk antwoord geproduceerd en alle posts zijn weg. Bovendien is het geen zondag.quote:Op donderdag 14 mei 2015 14:06 schreef yvonne het volgende:
Ik vind het behoorlijk opmerkelijk dat dit zo makkelijk afgeschoven word door de betreffende mods. Ook is het hebben van een feedback onderdeel op het form en er vervolgens zo mee omgaan rustig opmerkelijk te noemen. Maar wat gewoon beschamend is, is de manier waarop vragen gewoon stelselmatig worden genegeerd. Ook vind ik het op zijn zachts gezegd raar dat een moderator gewoon haar verantwoording kan ontlopen en niet hoeft in te gaan op haar handelen omtrent het verwijderen van posts en delen hiervan zonder gedegen reden. Om het vervolgens af te maken laat Mylene het het door anderen opknappen om hem intussen zelf uit het topic te smeren.quote:Op donderdag 14 mei 2015 14:06 schreef yvonne het volgende:
Oh nitpicker, dan is het donderdag, jij je zin. En verder gaat het nergens over en dat weet je zelf ook wel. 'in wangetjes knijpt 'quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:34 schreef Skv het volgende:
[..]
Waarom? Er is nog steeds geen enkel fatsoenlijk antwoord geproduceerd en alle posts zijn weg. Bovendien is het geen zondag.
Worden FA's en mods tegenwoordig uitgezocht op het feit dat ze maar wat doen en vervolgens alles verwijderen zodat er geen discussie meer over kan ontstaan? Ook in dit fb topic is nog niet een fatsoenlijke opmerking geplaatst, behalve dan Door x3ro. als deze discussie irritant is (blijkbaar wel, anders werd er wel normaal gereageerd), dan moet er maar normaal gemiddelde worden.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh nitpicker, dan is het donderdag, jij je zin. En verder gaat het nergens over en dat weet je zelf ook wel. 'in wangetjes knijpt '
GC / Users waar je aan moet wennen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:08 schreef Skv het volgende:
[..]
En blijf van mijn wangen af, of ik stuur je weer een mailbom.
2005quote:
Intussen wanneer men met een goed onderbouwde uiteenzetting van een probleem melding maakt bij Fok.. Tot 5 maal toe.quote:
Ga je nog reageren op de posts in dit topic van x3ro, DDD en mij?quote:
dediscussie was al lang wel over, zoals meedere malen aangegeven.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:57 schreef Skv het volgende:
[..]
Ga je nog reageren op de posts in dit topic van x3ro, DDD en mij?
Ja hoor. Bij mijn weten is er nog geen topic over.quote:Op maandag 18 mei 2015 15:10 schreef De_Kaas het volgende:
Zou een topic(reeks) over duurzaam leven in LIF passen? Of bestaat het al of kan het überhaupt beter ergens anders?
Nee, jij vind dat onvriendelijke woorden. Het is totaal niet veroordelend. Het geeft aan dat je beter eerst dat kan lezen voordat je domme vragen stelt. En ja, domme vragen staan echt.quote:Op woensdag 27 mei 2015 16:54 schreef motorbloempje het volgende:
Zeg, modjes. In dat ontzettend gezellige topic waar iedereen welkom is om te praten over afvallen staan wat onvriendelijke woorden in de OP, 'domme vragen' dit dat alles.
Als je zo inclusive wilt zijn moet je, m.i. ook dat soort dingen gewoon niet willen zeggen in zo'n topic, het is nogal veroordelend enzo. Meer afvaltopicposters die het hier mee eens zijn?
+1quote:Op woensdag 27 mei 2015 16:54 schreef motorbloempje het volgende:
Zeg, modjes. In dat ontzettend gezellige topic waar iedereen welkom is om te praten over afvallen staan wat onvriendelijke woorden in de OP, 'domme vragen' dit dat alles.
Als je zo inclusive wilt zijn moet je, m.i. ook dat soort dingen gewoon niet willen zeggen in zo'n topic, het is nogal veroordelend enzo. Meer afvaltopicposters die het hier mee eens zijn?
Ik kan me hier wel in vinden.quote:Op woensdag 27 mei 2015 16:54 schreef motorbloempje het volgende:
Dat. Leuk man als pop 900 komt met "ja ik eet geen brood mee want KH's zijn slecht he?". Krijg je toffe reacties van voor de 900ste keer.quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:00 schreef gcjoel het volgende:
niet dat mensen de OP lezen meestal (zeker niet die voor wie het bedoeld zou zijn) maar het scheelt wel veel gemene reacties. Want als poppetje nummer zoveel met dezelfde 'domme' vraag aan komt zetten zijn de reacties echt niet meer gezellig en open.
En vallen over dat het domme vragen worden genoemd vind ik nogal soft. Ik denk dat ieder normaal denkend mens echt wel snapt dat dit niet direct bedoeld wordt als je bent achterlijk en dom ofzo.
Wat voor de een duidelijk is, is voor de ander compleet nieuw, zeker met al die nieuwe methoden, dingen die elkaar tegenspreken (waarvan je eigenlijk nog steeds nooit kunt weten wat nou waar is), en die link is bijvoorbeeld best prima, een overzichtje van informatie voor als je begint, maar zet er dan achter: "lees deze link even door om alvast antwoord te vinden op veel gestelde vragen".quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:00 schreef gcjoel het volgende:
niet dat mensen de OP lezen meestal (zeker niet die voor wie het bedoeld zou zijn) maar het scheelt wel veel gemene reacties. Want als poppetje nummer zoveel met dezelfde 'domme' vraag aan komt zetten zijn de reacties echt niet meer gezellig en open.
En vallen over dat het domme vragen worden genoemd vind ik nogal soft. Ik denk dat ieder normaal denkend mens echt wel snapt dat dit niet direct bedoeld wordt als je bent achterlijk en dom ofzo.
Maar die lazen de OP sowieso al niet, dus waarom de mensen die 'm wél lezen meteen ontmoedigen om te posten?quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat. Leuk man als pop 900 komt met "ja ik eet geen brood mee want KH's zijn slecht he?". Krijg je toffe reacties van voor de 900ste keer.
ik kan me hier ik vinden.quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:00 schreef gcjoel het volgende:
quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar die lazen de OP sowieso al niet, dus waarom de mensen die 'm wél lezen meteen ontmoedigen om te posten?
quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:04 schreef CrunchySelf het volgende:
Als je je al ontmoedigd voelt door 'domme vragen' te gebruiken als term dan staat je nog heel wat te wachten in het leven.
Nja of toch opnieuw de splitsing voor echt dieeters en de 'sporters' ofzoquote:Op woensdag 27 mei 2015 17:07 schreef Ole het volgende:
Dus dan is dit topic voor gevorderden? Dan kunnen we ook een topic maken voor Noobs. Opgelost.
Is een SC er naast sowieso niet handig? Dan wordt het ook meteen minder een kliekje met inside gesprekken.quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Beledigen en ontmoedigen is niet hetzelfde.
Ik ben gewoon voor meer variatie in het topic, anders kan het net zo goed officieel een SC worden. En als een vriendelijke OP helpt, waarom niet wat aanpassen?
quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die link is bijvoorbeeld best prima, een overzichtje van informatie voor als je begint, maar zet er dan achter: "lees deze link even door om alvast antwoord te vinden op veel gestelde vragen".
Dat staat al een stuk vriendelijker.
Nee, we proberen er nu al een frisse wind er doorheen te voeren. Iedereen moet zich er welkom voelen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Is een SC er naast sowieso niet handig? Dan wordt het ook meteen minder een kliekje met inside gesprekken.
Ga nou niet op zoek naar voorbeeldjes. Dat kunnen we nu ook niet gebruiken. Als je een punt van kritiek hebt is dat natuurlijk prima, maar probeer het dan zonder dat jullie.quote:Op donderdag 28 mei 2015 06:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
[..]
[..]
En weer een voorbeeldje van hoe laagdrempeling het hier is en hoe welkom iedereen (!!!) hier is.
Als je geen krachttraining doet wordt er gewoon weer op ingehakt.
Lekker zoeken om het zoeken want boohoo.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:03 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ga nou niet op zoek naar voorbeeldjes. Dat kunnen we nu ook niet gebruiken. Als je een punt van kritiek hebt is dat natuurlijk prima, maar probeer het dan zonder dat jullie.
Voorbeeld van hoe ik het de volgende keer dan moet verwoorden?quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:03 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ga nou niet op zoek naar voorbeeldjes. Dat kunnen we nu ook niet gebruiken. Als je een punt van kritiek hebt is dat natuurlijk prima, maar probeer het dan zonder dat jullie.
Doen we dat de volgende keerquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:34 schreef CrunchySelf het volgende:
Gewoon niet? Rapporteren is daar een mooie functie voor.
ze zegt niets over je verwoording. Ze zegt dat je niet constant op zoek moet gaan naar voorbeelden.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Voorbeeld van hoe ik het de volgende keer dan moet verwoorden?
Ook jij mag wel letten op de manier waarop je post, is totaal niet wenselijk. Let er daarom voortaan op.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je ook commentaar krijgt dan van mensen van wie het niet gewenst is. Sterkte daarmee.
Dank je!quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:23 schreef Qwea het volgende:
LIF / Ziekte van Crohn en Colitis Ulcerosa deel 37. Nog meer poep!
Nee, als ik vind dat een post niets toevoegt verwijder ik hem.quote:Op donderdag 4 juni 2015 19:21 schreef Qwea het volgende:
Ey mylene, kun je kappen om mijn posts te verwijderen?! De tyfus
Lmao. Dat je nog niet alle fucking posts op fok delete dan joh!!!!quote:Op donderdag 4 juni 2015 19:24 schreef Mylene het volgende:
[..]
Nee, als ik vind dat een post niets toevoegt verwijder ik hem.
En wat nu als de rest van de posters in dat topic het wel iets vinden toevoegen?quote:Op donderdag 4 juni 2015 19:24 schreef Mylene het volgende:
[..]
Nee, als ik vind dat een post niets toevoegt verwijder ik hem.
Ja, het wordt alleen wel een probleem als die omgangsvormen tegen de policy ingaan waardoor we moeten ingrijpen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 20:31 schreef sanger het volgende:
[..]
En wat nu als de rest van de posters in dat topic het wel iets vinden toevoegen?
Wat is het probleem als er een bepaalde groep in topic X wil zitten met hun eigen omgangsvormen, en een andere groep in hun eigen topic?
Gebeurt dat dan wel aan beide kanten? Want ik kan me herinneren dat in dat andere topic men ook dergelijke opmerkingen maakte vroeger, maar nooit ingegerepen werd.quote:Op donderdag 4 juni 2015 20:42 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja, het wordt alleen wel een probleem als die omgangsvormen tegen de policy ingaan waardoor we moeten ingrijpen.
We gaan geen oude koeien uit de sloot halen. Sinds de frisse wind is bijvoorbeeld ook Sarabi aangesproken op haar postgedrag.quote:Op donderdag 4 juni 2015 20:59 schreef sanger het volgende:
[..]
Gebeurt dat dan wel aan beide kanten? Want ik kan me herinneren dat in dat andere topic men ook dergelijke opmerkingen maakte vroeger, maar nooit ingegerepen werd.
Volgens mij is het hele probleem dat die oude koeien er nog steeds zijn, en men tegen beter weten in toch steeds "in dat andere" topic blijft kijken.....quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:01 schreef Mylene het volgende:
[..]
We gaan geen oude koeien uit de sloot halen. Sinds de frisse wind is bijvoorbeeld ook Sarabi aangesproken op haar postgedrag.
Zo zo, vooruitstrevend hoor.quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:01 schreef Mylene het volgende:
[..]
Sinds de frisse wind is bijvoorbeeld ook Sarabi aangesproken op haar postgedrag.
Dat dus. Ik heb geen idee wat je wilt bereiken door alle posts te verwijderen die enigszins negatief zijnquote:Op donderdag 4 juni 2015 21:06 schreef sanger het volgende:
Mylene, is het niet een idee een constructieve oplossing te bedenken ipv iedereen die je tegenspreekt te bannen? Het probleem blijft zo bestaan volgens mij. Dus wachten op nog een andere keer een escalatie.
Ja, maar wat is 'normaal'? Waarom mogen we bijvoorbeeld in het topic geen plaatjes posten?quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:15 schreef Mylene het volgende:
Moderators kunnen niet bannen, alleen aanvragen. Als je normaal post is er niets aan de hand. Zo moeilijk is het niet.
Topic vervuilend, genoeg andere topics waar je deze kunt deponeren.quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar wat is 'normaal'? Waarom mogen we bijvoorbeeld in het topic geen plaatjes posten?
Dan kunnen we driekwart van fok wel sluiten...quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:16 schreef Mylene het volgende:
[..]
Topic vervuilend, genoeg andere topics waar je deze kunt deponeren.
Nou eigenlijk nietquote:Op donderdag 4 juni 2015 21:16 schreef Mylene het volgende:
[..]
Eens met de rest van je post en zulks, maar hier heeft moblo het ook over gehad in het topic.quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ook jammer trouwens dat moblo in dit topic gaat klagen over de OP, in plaats van het in het topic zelf aan te kaarten
Ah, dan heb ik dat gemistquote:Op donderdag 4 juni 2015 21:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Eens met de rest van je post en zulks, maar hier heeft moblo het ook over gehad in het topic.
Dan blijft het wel staan hoor, als het afvallen gerelateerd is.quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou eigenlijk nietSoms is het gewoon geinig om een afval gerelateerd plaatje te posten en vaak wordt dat nog gewaardeerd ook. Waarom zou ik dat in bijvoorbeeld ONZ posten als het gerelateerd is aan dat topic? Ze zeggen niet voor niks 'een plaatje zegt soms meer dan 1.000 woorden'.
Welke aanwijzing, dat er geen plaatje gepost mocht worden? Die memo heb ik gemist.quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:28 schreef Pharkus het volgende:
Het gaat niet om het plaatje maar om het niet willen luisteren naar de aanwijzingen van de mods.
Maar het geeft wel de indruk dat er ietwat naar oude koeien gekeken wordt bij het aanvragen. Zoals Maraca zegt, er kan best wat discussie zijn. Mar die wordt nu om zeep geholpen imo.quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:15 schreef Mylene het volgende:
Moderators kunnen niet bannen, alleen aanvragen. Als je normaal post is er niets aan de hand. Zo moeilijk is het niet.
En wat nu als we dat voortaan een SC noemen?quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:16 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja er is hier mijn in\ziens ook geen sprake van een frisse wind, schone lei enz.quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:31 schreef sanger het volgende:
[..]
Maar het geeft wel de indruk dat er ietwat naar oude koeien gekeken wordt bij het aanvragen. Zoals Maraca zegt, er kan best wat discussie zijn. Mar die wordt nu om zeep geholpen imo.
Maar waarom gaat de mod in kwestie niet gewoon de discussie aan om eindelijk eens tot een oplossing te komen>? Op deze manier wordt het van kwaad tot erger, met als resultaat dat mensen misschien wel FOK! de rug keren. Lijkt me ook niet helemaal de bedoeling toch?quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:28 schreef Pharkus het volgende:
Het gaat niet om het plaatje maar om het niet willen luisteren naar de aanwijzingen van de mods.
Welke oplossingen had je in gedachte?quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:33 schreef sanger het volgende:
[..]
Maar waarom gaat de mod in kwestie niet gewoon de discussie aan om eindelijk eens tot een oplossing te komen>? Op deze manier wordt het van kwaad tot erger, met als resultaat dat mensen misschien wel FOK! de rug keren. Lijkt me ook niet helemaal de bedoeling toch?
Dat men die aanstoot kan nemen aan de mensen in topic X niet meer posten in topic Y. En als ze er echt aanstoot aan nemen misschien zelfs wel niet meer lezen, of althans op eigen risico.quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:37 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Welke oplossingen had je in gedachte?
Er was geen discussie. Reden van ingrijpen kwam door deze posts.quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:31 schreef sanger het volgende:
[..]
Maar het geeft wel de indruk dat er ietwat naar oude koeien gekeken wordt bij het aanvragen. Zoals Maraca zegt, er kan best wat discussie zijn. Mar die wordt nu om zeep geholpen imo.
quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:42 schreef Ryuuzen het volgende:
dit is een subtiele referentie naar iemand in de dieetclub....die 30 dagen iets doet en na 4 dagen zoiets had van "dit is niets voor mij"
quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:56 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
nee hoor het was Sarabi (ow yea I went there)
shots fired!
quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:37 schreef Ryuuzen het volgende:
nou ja ze is iig "opgehoepeld" naar dat andere topic
zo schrok ik me even een ongeluk dat ik door je gequote werdquote:Op donderdag 4 juni 2015 21:46 schreef Mylene het volgende:
[..]
Er was geen discussie. Reden van ingrijpen kwam door deze posts.
[..]
[..]
[..]
Mijn 2 centen, laat elkaar in waarde en ga niet lopen roddelen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:39 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat men die aanstoot kan nemen aan de mensen in topic X niet meer posten in topic Y. En als ze er echt aanstoot aan nemen misschien zelfs wel niet meer lezen, of althans op eigen risico.
Maar he, ik ben maar een simpele posterGeen mod, geen FA.
Maar wat ik bedoel is dat toen ik vroeger nog crew was we er alles aan deden om mensen naar FOK toe te halen, en dit eerder het tegenovergestelde effect heeft.
Overal waar mensen komen gebeurt dat... Hou je ook niet tegen. Neemt niet weg dat Ryuuzen feitelijk niets anders zegt dan als hij antwoord moet geven wat er gebeurt is dat Q en Crunchy er niet meer zijn.quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:05 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Mijn 2 centen, laat elkaar in waarde en ga niet lopen roddelen.
Vrij kinderachtig allemaal en geen reet ontopic.quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:14 schreef sanger het volgende:
Even serieus, maar waarom wordt er nu bepaald dat er niet meer over pindakaas gesproken mag worden? Dat kun je toch met geen mogelijkheid topicverziekend noemen
Op deze manier escaleert het alleen maar....
Dat is min of meer de running gag van het moment bij de vaste kern in dat topic. Er zijn genoeg andere SC's waar dit wel getolereert wordt volgens mij.... Overigens was het op dit moment misschien nog wel het meest on topic van de afgelopen tijdquote:Op donderdag 4 juni 2015 22:16 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Vrij kinderachtig allemaal en geen reet ontopic.
Een geintje valt en staat met timing. In dit geval valt het geintje (af).quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh kom op dus een geintje onderling kan ook al niet meer? Kom die zure sloot eens uit.
Ik heb de voorgeschiedenis niet, dus geen reden adem te halen. Daarom zie ik ook misschien wat objectiever dat zo hard snijden in topics averechts werkt, zeker omdat bij anderen dit niet of een stuk minder gebeurt.quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:18 schreef Pharkus het volgende:
En dat dreigen met escalatie dit dat. Gewoon even een break nemen, rustig ademhalen en weer normaal mee posten.
Hihi, je maakte een grapje en was off topicquote:Op donderdag 4 juni 2015 22:19 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Een geintje valt en staat met timing. In dit geval valt het geintje (af).
Ja grappigquote:Op donderdag 4 juni 2015 22:19 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Daar ga ik een nachtje over slapen en rustig met de mods van lif over leggen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:20 schreef sanger het volgende:
[..]
Hihi, je maakte een grapje en was off topic![]()
Maar om terug te komen op mijn vraag, moeten we het voortaan SC noemen dan?
Dan zou ik haast het volgende zeggen:quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:19 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Jullie staan echt op scherpquote:Op donderdag 4 juni 2015 22:18 schreef Pharkus het volgende:
En dat dreigen met escalatie dit dat. Gewoon even een break nemen, rustig ademhalen en weer normaal mee modden.
Prima, maar dan moet dat andere topic ook een SC worden he. Gelijke monikken gelijke kappen he.quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:23 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Daar ga ik een nachtje over slapen en rustig met de mods van lif over leggen.
Als outsider snap ik inderdaad jullie running gag niet. Leg maar eens aan je schoonmoeder uit dat 50 posts over pindakaas in een half uur grappig zijn.quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja grappig![]()
Slaat gewoon nergens op. Misschien overal maar even melden dat een geintje beslist niet kan. Wat is er mis met een lopend geintje in een groep posters? Het is niet alsof er iemand mee beledigd wordt ofzo.
Wat maakt dat uit dan? Het is toch ook alleen boeiend voor mensen die er posten en eventueel meelezen? Het is nogal een probleem zeg praten over pindakaas. Zo kun je overal wel een verbod op leggen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:28 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Als outsider snap ik inderdaad jullie running gag niet. Leg maar eens aan je schoonmoeder uit dat 50 posts over pindakaas in een half uur grappig zijn.
Waarom zou ik? Die wil ik niet in de grap betrekken.... Maar is dit nu echt de beste redenatie die je kunt bedenken om ons te beperken in wat we mogen schrijven? Want sorry, ik denk dat er dan ook weleens bij andere topics gekeken kan worden....quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:28 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Als outsider snap ik inderdaad jullie running gag niet. Leg maar eens aan je schoonmoeder uit dat 50 posts over pindakaas in een half uur grappig zijn.
Zou je denken?quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:31 schreef sanger het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Die wil ik niet in de grap betrekken.... Maar is dit nu echt de beste redenatie die je kunt bedenken om ons te beperken in wat we mogen schrijven? Want sorry, ik denk dat er dan ook weleens bij andere topics gekeken kan worden....
Ik heb het idee, zonder de voorgeschiedenis he, dat er met 2 maten gemeten wordt...
Mijn punt was, juist nu er veel outsiders ineens meelezen, wat jullie best weten, om dan ineens een running gag van stal te halen dat het erg slecht getimed overkomt. 3 dagen geleden zou ik het nooit gezien hebben of er over gevallen zijn.quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit dan? Het is toch ook alleen boeiend voor mensen die er posten en eventueel meelezen? Het is nogal een probleem zeg praten over pindakaas. Zo kun je overal wel een verbod op leggen.
Van stal halen? Heb je de laatste TT's gezien? Je doet alsof we het expres doenquote:Op donderdag 4 juni 2015 22:33 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Mijn punt was, juist nu er veel outsiders ineens meelezen, wat jullie best weten, om dan ineens een running gag van stal te halen dat het erg slecht getimed overkomt. 3 dagen geleden zou ik het nooit gezien hebben of er over gevallen zijn.
Het is echt al dagen bezig... Dus juist dat jullie nu er ineens een probleem van maken is gek.quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:33 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Mijn punt was, juist nu er veel outsiders ineens meelezen, wat jullie best weten, om dan ineens een running gag van stal te halen dat het erg slecht getimed overkomt. 3 dagen geleden zou ik het nooit gezien hebben of er over gevallen zijn.
Zie mijn eerdere post.. Dat er ineens outsiders zijn is een bewust geplande actie geweest, dus moeten we bij zo een topic kaap nog onze running gag laten varenquote:Op donderdag 4 juni 2015 22:33 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ja dat hele topic is toch ontstaan omdat de ene groep in andere maten wilde meten dan de andere groep?quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:31 schreef sanger het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Die wil ik niet in de grap betrekken.... Maar is dit nu echt de beste redenatie die je kunt bedenken om ons te beperken in wat we mogen schrijven? Want sorry, ik denk dat er dan ook weleens bij andere topics gekeken kan worden....
Ik heb het idee, zonder de voorgeschiedenis he, dat er met 2 maten gemeten wordt...
Stuur maar via de pm. Privé gegevens enzo.quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:35 schreef sanger het volgende:
[..]
Zie mijn eerdere post.. Dat er ineens outsiders zijn is een bewust geplande actie geweest, dus moeten we bij zo een topic kaap nog onze running gag laten varen
Wacht even, zal de FB post even opzoeken en print screen hier posten.
Wat ik begrepen heb is dat sommige er niet tegen konden dat mensen andere ideeen hadden over hoe af te vallen. En dus niet begrepen dat sommige afvallen combineren met spieropbouw en dus lijstjes posten met meer kcal dan zei wenselijk achten.quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:35 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ja dat hele topic is toch ontstaan omdat de ene groep in andere maten wilde meten dan de andere groep?
Check je box maar.quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:41 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Stuur maar via de pm. Privé gegevens enzo.
En zo ben ik er ook in geroldquote:Op donderdag 4 juni 2015 22:43 schreef aapieannie het volgende:
Ik als nieuwkomer in het topic stoor me er er in iedergeval enorm aan dat er nu ineens van alles niet meer mag.
Als er zo streng word gekeken haalt het de lol er wel af ja jeetje.
Wat is er gebeurd met het advies als je het niet wilt lezen doe het dan niet? Net zo simpel toch sjeetje
In onze WA groep besluiten we niet om jullie topic te kapenquote:Op donderdag 4 juni 2015 22:44 schreef Sarabi het volgende:
Als jullie het FB groepje hier willen beoordelen, laten jullie dan ook jullie hele Whatsapp gesprekken aan de crew zien?
Lijkt me dat beide weinig met fok te maken heeft
En ook niet om die 'grapjes' uit te halen?quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:45 schreef sanger het volgende:
[..]
In onze WA groep besluiten we niet om jullie topic te kapen
Welke grapjes?quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En ook niet om die 'grapjes' uit te halen?
Ik postte een 1.200kcal lijstje met het idee gezond bezig te zijnquote:
Zelfde gaat voor mij op. En dat komt omdat mensen verschillen. En daarom is het goed dat er twee topics zijn (al hoeft dat voor mij niet eens). Maar laat ieder topic dan in zijn waarde....quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik postte een 1.200kcal lijstje met het idee gezond bezig te zijnWas juist blij met de directheid en ben nu veel beter bezig dan als ze de VIVA methode hadden gehanteerd.
En datquote:Op donderdag 4 juni 2015 22:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
En ik had er afgelopen weekend echt enorm de shit in en dan helpen ze me ook heel goed ook al had ik tijden niks laten horen
Oeh pindakaas dat is ook een soort gemeenschappelijke liefde..quote:
Al nieuws?quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:41 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Stuur maar via de pm. Privé gegevens enzo.
Okiedokie. Zou je trouwens de posts weer terug willen plaatsen?quote:
Waarom? Verwijderen heb je ook zonder overleg gedaan. We geven aan dat het satire was en nu moet je ineens overleggenquote:
Ik was er even niet en ik had achter aangegeven om LIF even in de gaten te houden. In dit geval is het Ole even geweest.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Waarom? Verwijderen heb je ook zonder overleg gedaan. We geven aan dat het satire was en nu moet je ineens overleggen
Bij bestaande posters is hij toch gewoon terug te vinden via de MYAT?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 12:28 schreef matthijst het volgende:
Dit topic is na een spamgolf van Aesthetics privé gezet (niet te vinden via Google en niet te zien als je niet ingelogd bent), maar het lijkt erop dat bestaande posters 'm nu ook lastiger kunnen vinden.
LIF / Tatoeage verwijderen, deel 9, issie al weg?
Zou die misschien weer openbaar kunnen worden?
Mocht d'r weer gespamd worden dan kan ie altijd weer "privé"?
Klopt, maar zie laatste post in t topic, Shenk klaagde erover en toen we van 8 naar 9 gingen kreeg ik PM's van mensen die dachten dat ik het topic gesloten had (was pagina 7 auto topic closed).quote:Op zaterdag 6 juni 2015 12:29 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Bij bestaande posters is hij toch gewoon terug te vinden via de MYAT?
Ik denk niet dat het nut heeft hem weer openbaar te zetten, dna begint de spamgolf weer van voren af aan
Het was niet zinnigs, gewoon een kinderachtige manier van posten. De edit is duidelijk genoeg.quote:Op zondag 7 juni 2015 20:21 schreef Qwea het volgende:
Ja hoi! Ik heb wat zinnigs te melden mylene, dat heb ik zojuist gedaan. Of mogen er alleen maar knuffelkusjekroel reacties op lijstjes?
Bedankt, centraal zetten zou nog beter zijn. FOK is het enige forum met een goed topic hierover.quote:Op zondag 7 juni 2015 14:25 schreef Mord_Sith het volgende:
Het huidige topic staat weer in Google. Oude topics laten we voor wat het is.
Als het weer fout gaat dan zetten we het wel weer gewoon terug.
De topics zijn ook gewoon te bereiken vanuit de MYAT als je er in post.
Oh en eventueel kan ik hem nog centraal zetten, dan hangt hij onderaan de open topics lijst, en zakt hij niet weg naar onzichtbare oorden als er een tijd niet in gepost wordt.
Als hij centraal staat, staat hij vast onderaan de topiclijst, voor de gesloten topics. Denk je dat hij dan beter vindbaar is voor vaste posters?quote:Op zondag 7 juni 2015 20:47 schreef Shenk het volgende:
[..]
Bedankt, centraal zetten zou nog beter zijn. FOK is het enige forum met een goed topic hierover.
Pindakaas geneuzel valt wel mee toch? Gaat er al twee topics lang er niet over.quote:Op woensdag 10 juni 2015 19:59 schreef Mylene het volgende:
Er is eerder gezegd dat het geneuzel over pindakaas klaar is, niet doorgaan.
Al we zeggen dat het klaar is, is het klaar. Doe het maar leuk ergens anders.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:03 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Pindakaas geneuzel valt wel mee toch? Gaat er al twee topics lang er niet over.
Gewoon hier in dit topic, het heet ook 'feedback'quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:39 schreef Ryuuzen het volgende:
beste fok moderators.
waar kan ik een vraag stellen over het moderaten zelf? Ik heb al eens eerder gehoord dat dit niet de bedoeling is om hier te doen en om weer een ban te voorkomen doe ik het graag goed.
Alvast bedankt
Dat viel laatste keren tegen, want dingen werden gedelete.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gewoon hier in dit topic, het heet ook 'feedback'
dat is dan raar want er werd eerder in dit topic gezet dat dit niet de bedoeling maar goed.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gewoon hier in dit topic, het heet ook 'feedback'
Dat is niet meer zo. Beide is iedereen welkomquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:50 schreef Sarasi het volgende:
Ik ben in de war. Er zijn twee dieettopics? Niet meer eentje voor t/m 25BMI en eentje voor 25+BMI? Ik weet niet meer waar ik nu moet/mag posten. Vorig jaar was het nog gewoon opgedeeld op BMI, dacht ik.
Omdat het flauw is.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:43 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
dat is dan raar want er werd eerder in dit topic gezet dat dit niet de bedoeling maar goed.
Mijn vraag is eigenlijk simpel. wat is er mis met de posts over pindakaas in ons topic. Ik snap dat namelijk totaal niet en eigenlijk niemand in ons topic.
Ik ben in de war. Er zijn twee exact dezelfde topics? Als ik geen kusjekroel wil, wel sport, voornamelijk esthetisch wil afvallen en kcal tel, waar moet ik dan zijn?quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:50 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dat is niet meer zo. Beide is iedereen welkom
Lees anders in beiden mee en kijk waar je het meest bij past. Er zijn ook mensen die gewoon in beide topics meekletsen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:50 schreef Sarasi het volgende:
Ik ben in de war. Er zijn twee dieettopics? Niet meer eentje voor t/m 25BMI en eentje voor 25+BMI? Ik weet niet meer waar ik nu moet/mag posten. Vorig jaar was het nog gewoon opgedeeld op BMI, dacht ik.
Het Afvaltopic is meer sport georiënteerd, misschien kan je daar het beste je ei kwijt.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:51 schreef Sarasi het volgende:
Ik ben in de war. Er zijn twee exact dezelfde topics? Als ik geen kusjekroel wil, wel sport, voornamelijk esthetisch wil afvallen en kcal tel, waar moet ik dan zijn?
Het was een running gag, werd zelf gezegd in de reeks, op een gegeven moment werd er alleen maar teampindakaas en plaatjes gepost. Dan is het voor ons klaar.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:43 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
dat is dan raar want er werd eerder in dit topic gezet dat dit niet de bedoeling maar goed.
Mijn vraag is eigenlijk simpel. wat is er mis met de posts over pindakaas in ons topic. Ik snap dat namelijk totaal niet en eigenlijk niemand in ons topic.
Thanks!quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het Afvaltopic is meer sport georiënteerd, misschien kan je daar het beste je ei kwijt.
Er komt geen SC. Er al ruimte voor SC tot op een zekere hoogte in de reeksen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:54 schreef CrunchySelf het volgende:
Was er ooit nog wat uitgekomen omtrent het wel/niet SC maken van die reeksen?
dat klopt natuurlijk dat het een onderlinge grap was, maar wat ik niet begrijp is hoe de beslissing dan gemaakt is dat het niet meer mag. Ik begrijp dat het er natuurlijk niet altijd over moet gaan. Het lijkt er nu iig op dat er geen grap gemaakt meer mag worden anders komt de modstok langs en snel daarna de banstok.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:53 schreef Mylene het volgende:
[..]
Het was een running gag, werd zelf gezegd in de reeks, op een gegeven moment werd er alleen maar teampindakaas en plaatjes gepost. Dan is het voor ons klaar.
snap dat het op dat moment zo was en dat was ook echt flauw. (moet alsnog kunnen vind ik maar goed)quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:53 schreef Mylene het volgende:
[..]
Het was een running gag, werd zelf gezegd in de reeks, op een gegeven moment werd er alleen maar teampindakaas en plaatjes gepost. Dan is het voor ons klaar.
ok dat is duidelijk dus er mogen geen pindakaas grappen meer gemaakt worden.dan hoop ik dat de volgende running gag ook niet ooit te veel gebruikt wordt want dan hebben we natuurlijk 2 grappen die niet meer kunnenquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:59 schreef Mylene het volgende:
Er mag gegrapt worden hoor, maar verzin eens wat anders.
Duidelijk.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:57 schreef Mylene het volgende:
[..]
Er komt geen SC. Er al ruimte voor SC tot op een zekere hoogte in de reeksen.
Ik heb toch nog een vraagje. Aan welke criteria moeten de grappen nu eigenlijk voldoen dan? want humor is natuurlijk nogal objectief. Wat ik hilarisch kan vinden kan iemand anders juist bijzonder over de zeik brengen en andersom.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:59 schreef Mylene het volgende:
Er mag gegrapt worden hoor, maar verzin eens wat anders.
Wij houden enkel in de gaten of de grap uit de hand loopt. Niet zo moeilijk met flauwe grappenquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:13 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
Ik heb toch nog een vraagje. Aan welke criteria moeten de grappen nu eigenlijk voldoen dan? want humor is natuurlijk nogal objectief. Wat ik hilarisch kan vinden kan iemand anders juist bijzonder over de zeik brengen en andersom.
thanks
Huh wat, dat zie ik ook nu pasquote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:01 schreef Mord_Sith het volgende:
Done, en meteen maar de reekstitel aangepast![]()
Ach, misschien word ik oud en paranoïde...quote:
Gezien en bedankt!quote:
Eerste post was niet negatief, het antwoord daar op wel dus tegenreactiequote:Op zondag 19 juli 2015 11:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zou misschien iemand de reacties van hoas in dit topic LIF / Van avondmens naar ochtendmens kunnen wegmodereren? Afgezien van de negatieve vorm van zijn posts, gaan zijn beide reacties totaal niet in op de inhoud van de OP en lokken ze alleen maar meer (bagger)reacties uit.
Als tegenreactie had je maar een TR moeten plaatsen, want jouw 2e reactie bevestigt alleen maar dat jouw beide posts alleen maar een discussie uitlokken die totaal niks te maken heeft met het onderwerp van het topic en daar heb ik gewoon helemaal geen zin in.quote:Op zondag 19 juli 2015 12:31 schreef hoas het volgende:
[..]
Eerste post was niet negatief, het antwoord daar op wel dus tegenreactie
Actie-reactíe.
Gast, pleasequote:Op zondag 19 juli 2015 12:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
En ik heb geloof mijn hele fok!carriëre misschien 5 posts geplaatst in LIF? Dus ik heb geen idee wat de persoonlijke fitties zijn hiero, maar ik zou graag willen verzoeken jullie persoonlijke fitties buiten mijn topic te houden en dat desnoods maar per DM/PM of rooksignalen (whatever!) voort te zetten, dank jullie
Ik zie dat het je gelukt is een outfit te vinden, top!quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:20 schreef zeefje het volgende:
LIF / Wat aan bij een sollicitatiegesprek
Kan een modje dit topic sluiten?
quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:39 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Ik zie dat het je gelukt is een outfit te vinden, top!
In LIF sluiten we in principe geen topics, hij zakt bij voldoende inactiviteit vanzelf wel naar onderen toe
WTF is dit voor gezwamquote:Wellicht is het handig om gewoon de ware persoon prijs te geven achter de naam 'Matthijst'.
Maar nogmaals; dat is mijn mening. Ik zie achter teksten snel wanneer dit geschreven wordt vanuit reclame achtergronden.... ;-)
Omdat ze opvallend veel gelijkenis heeft met jouw posts?quote:Op donderdag 30 juli 2015 08:09 schreef BRZMR het volgende:
Enige opmerking; Waarom óók zo direct reageren over Peach2015 in dit topic. Omdat ze 24 uur geleden geregistreerd is heeft ze niets nuttigs te zeggen?
Maar je geeft helemaal niks aan: je komt met een heel verhaal waarom je voor Picosure kiest en vervolgens na een modbreak, waarin een post van je wordt verwijderd, kom je met een promotieverhaal over Picoway en dat je klaar bent met het Lasercentrum. Dát komt nogal over als: "shit, ze hebben me door ik probeer mijn verhaaltje nog ff snel te posten"...quote:Jullie ervaringen zijn belangrijk, maar hebben hun oorsprong vanuit 2013. Ik wil graag aangeven wat mij tot de keuze beweegt om voor een bepaalde laser en kliniek te kiezen. Hier is in 2015 weer een nieuwe keuze bijgekomen.
Zeker, dat is ook goed. Wat apart is is dat je opeens omslaat in een keus en dan promo's van een Picoway blog als feiten post. Als er dan gevraagd wordt om een bron dan blijft die eerst een tijd uit.quote:En inderdaad, komende tijd blijf ik zeker actief in dat topic! En ook mijn ervaringen ga ik zeker met jullie delen. Die ervaringen starten met het eerste contact met een kliniek.
Ik lees aardig goed en naar mijn mening liet je je in het begin positief uit over picosure om na een modbreak opeens een Picoway promoverhaal te beginnen en 't lasercentrum commercieel te noemen met "al die reclame". Op vragen van anderen om welke reclame dat ging komt dan natuurlijk geen antwoord.quote:Als je goed leest laat ik me óók positief uit over de PicoSure. Een mooie vooruitgang op de oudere lasers.
En nogmaals: áls dit zo is, post dan een bronvermelding, wat het zijn nogal stellingen die je post.quote:Ik vat samen wat verschillende artikelen schrijven, het KAN dat de PicoSure iets agressiever op de huid reageert bij zwarte inkt in vergelijking met een YAG.[quote]
Dit zei je, kan zo in een folder van Picoway:
[quote]Laat je niet enkel leiden door het feit dat men schrijft dat PicoWay en PicoSure beide picolasers zijn en dat er geen verschil is. Beide lasers zijn relatief gezien, zeker in vergelijking met de Q-Switched, erg nieuw en de eerste échte resultaten zijn dan ook op basis van wetenschappelijk onderzoek.
Al zijn de eerste resultaten zeer verbluffend met de PicoWay, al moet ik met name spreken op zwarte inkt tattoo's.
Hiernaast is de PicoWay ook het minst agressief voor de huid, zelfs met donkere huidskleuren. De laser is beter voor de huid aangezien er maar 30% warmte wordt gebruikt en 70% mechanische energie.
Nogmaals, zodra we de indruk krijgen dat het spam is grijpen wij echt wel. Danny, de baas van FOK!, volgt de reeks ook. Vertrouw er dus maar gewoon op dat het al onze aandacht heeft.quote:Op donderdag 30 juli 2015 10:55 schreef Shenk het volgende:
Brzmr, bedankt nu is het topic definitief verziekt!
WRH:quote:Ohja, ik vind het trouwens geen enkel probleem als je mij qoute hoor, men mag prima weten hoe ik er over denk. Het is vooral dat ik het niet prettig meer vind om in het topic zelf nog te reageren.
Wel knap dat WRH 100% zeker weet dat de opmerking die IK heb gemaakt afkomstig is van Peter van Veldhoven? De opmerking heb ik geplaatst op basis van eigen ervaring en inzicht. Ik woon 130 kilometer van de kliniek Veldhoven en nabij Lasercentrum Zoetermeer, dus een dergelijke opmerking is zeer kansloos. Mijn voorkeur ging uit naar het Lasercentrum ivm fijn mailcontact, tot ik gerichten vragen ging stellen op basis van mailverkeer met andere laserklinieken waarop een zeer tegenstrijdig antwoord kwam in vergelijking met eerder mailverkeer.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 12:49 schreef matthijst het volgende:
Nog een reactie van WRH (toestemming om te quoten):
[..]
WRH:
Het is inmiddels na alle jaren dat we hier schrijven en ervaringen delen helder wanneer iemand écht is of fake.
Wat er nu gebeurt is dat werkelijk niet 1 nieuw aangemeld persoon blijkbaar kan beschikken over foto's. Ofwel ze hebben geen camera, ofwel snappen niet hoe te uploaden of onzin over herkenbaarheid. Lijkt mij dat als iemand je kan herkennen aan een tatoeage, diegene dus al weet dat je er eentje hebt en waarom zouden mensen dan vervolgens niet mogen weten dat je er eentje weg laat halen?
Ik begrijp Fok dat ze daar niet heel veel mee kunnen maar het betekent voor mij in ieder geval dat ik gestopt ben met reageren. Het is te veel van dit soort onzin geworden en het ergert mij enorm.
Overigens oa de opmerking 'de persoon achter Matthijst' is voor mij 100% zeker Peter van de kliniek Veldhoven. Exact deze bewoordingen heeft hij eerder nl bij mij gebruikt [toen ik daar nog zat] dus voor mij geen twijfel mogelijk.
Het was nog wel net tijd om weer eens een flinke foto update te plaatsen maar ik ga het niet meer doen, het voelt niet goed meer.
BTW het gaat wel echt goed bij Jan / Laserkliniek. Zoals het er nu uitziet schat ik nog een behandeling of 3 a 4 en dan zou het echt wel weg moeten zijn.
Over 3 weken kan ik weer en het gaat echt de goede kant uit.
/WRH
Je maakt het vooral jezelf lastig: je leest ervaringen hier, maar gooit die "opeens" naast je neer op basis van een mailtje.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:49 schreef BRZMR het volgende:
Dat maakte voor mij de keus enorm lastig. Ook omdat ik al aangaf dat Veldhoven 130 kilometer verderop is.
Feedbacktopic?quote:Ik mocht niet wijzen van de hosters hier, waarom mag WRH dat wel. En dan nog via een achterdeur laten posten door Matthijst.
Echte ervaringen komen eind november toch, eerst ff 4 maanden aanzien? Ervaringen van vaste posters wordt vrolijk langsheen gepraat of afgedaan als verzonnen.quote:We kunnen ons ook gewoon bezig houden met ervaringen delen. Die aanvaring is dagen geleden en kan je ook járen over doorgaan. Onzin.
En toen ineens niet meerquote:Op maandag 10 augustus 2015 16:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vuige leugens
We waren er al aan begonnen
Kusjon erop?quote:Op maandag 10 augustus 2015 16:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is ook ge-eindigt, prima, topactie. Maar dat verandert niks aan het begin![]()
Yep.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 20:08 schreef Voszje het volgende:
Kan dit topic bij de reeks? LIF / [hardlopen 0-10km]#4 Waar we beginnen met hardlopen!
Bij #3 stond er alleen de mogelijkheid om een nieuw topic te openen, geen nieuw deel. Vandaar.
NewBalance kon het niet via mobiel.
Omdat het nogal de boventoon voerde in de reeks. In de Iphone of iPad reeks is het ook niet wenselijk als men constant begint over de slechte werkomstandigheden en kinderarbeid voor het maken van deze producten.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:52 schreef Nielsch het volgende:
[..]
waarom moet dat in hemelsnaam in een apart topic?
Omdat je daarmee naar de huisarts moet, en net zo dom bent als het achtereind van een varken als je dat niet doet en in plaats daarvan diagnoses op het internet vraagt?quote:Op vrijdag 11 september 2015 17:18 schreef 1marcelfilms het volgende:
man man man wrm mijn spul weer sluiten, ik heb er last van ik wil gewoon even tips krijgen enzo
Het was een zooitje, vandaar opschonen, zoals vaker in de reeks. Misschien te grondig en heb ik jouw kennelijk ontopic reactie ook verwijderd. In dit geval mijn excuus.quote:
Oh, OK. Kon me niet voorstellen dat mijn reactie over de schreef ging namelijk.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:27 schreef Mylene het volgende:
[..]
Het was een zooitje, vandaar opschonen, zoals vaker in de reeks. Misschien te grondig en heb ik jouw kennelijk ontopic reactie ook verwijderd. In dit geval mijn excuus.
Ik ga de lopende OP niet aanpassen.quote:Op maandag 28 september 2015 22:14 schreef BRZMR het volgende:
Ik zit met een vraagje... Ik had een vervolg topic bij tattoo verwijderen verkeerd geopend.
Mylene heeft nu de standaard opening gekozen, echter staat daar nu in dat ik bv bij Het Lasercentrum zit, dat is niet correct.
Ik zou de post graag willen aanpassen en de specifieke onderwerpen eruit willen halen. Met name de "Het Lasercentrum" getinte teksten...
Eens. Heb ik ook al mijn excuses voor aangeboden!quote:Op woensdag 30 september 2015 13:59 schreef Mord_Sith het volgende:
Brzmr moet zich gewoon niet zo aanstellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan ter zake. Kan iemand een quote-sluittag toevoegen in dit bericht:
LIF / Tatoeage verwijderen, deel 11, vrolijk verder
[ Bericht 2% gewijzigd door matthijst op 15-10-2015 09:33:33 ]Haters everywhere but I don't really care.
Jouw reactie is terecht verwijderd, niets opbouwend aan. Ik stel daarom voor dat je normaal doet met je 'autoritair gedrag is prima hoor, maar geef het dan ook toe'.quote:
Dank je. Zal vanavond iets in elkaar flanzen.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:23 schreef Mylene het volgende:
Weet ik zo gauw niet, maar open gerust een nieuw topic hoor.
Ze postte eerst mee in het chronisch ziek topic maar daar was ze niet op haar plaats omdat ze niet echt chronisch ziek is. Toen is er gezegd dat ze beter een eigen topic kon maken.quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:54 schreef Kreator het volgende:
LIF / Ik ben wie ik ben met mijn handicap #2
Wat een raar dagboek/slowchat topic. Had dat nou niet in 1 van de 1000 andere reeksen gekund?
Ah thanks, ik ga me daar melden. Hat helemaal niet aan F&F gedachtquote:Op woensdag 9 maart 2016 12:10 schreef Mylene het volgende:
Nee, F&F, deze reeks: F&F / Het Moestuintopic #20 Nu al dromen van de lente of apart topic openen.
Omdat je een post had gequoot welke ik heb verwijderd. Dan staat jouw reactie raar, ook al goed bedoeld. Ik wil voorkomen dat er een pittige kapsel discussie ontstaat. User in kwestie vond het ook niet leuk.quote:Op zondag 20 maart 2016 20:52 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
En waarom is mijn positieve reactie weggehaald?
Bij dezequote:Op woensdag 23 maart 2016 22:15 schreef Skeletor. het volgende:
Heeeelp, nieuw deel Crohn-Colitis geopend, maar topictitel niet gewijzigd! Mag het veranderd worden naar "Tussen Kunst en Werkelijkheid"?
Het enige écht objectieve topic over dit onderwerp dat NL zo ongeveer rijk was, nu compleet naar de maan geholpen door 1 kliniek / behandelaar.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 07:09 schreef matthijst het volgende:
Hey, waar zit jij, nou daar.
Oh echt waar? Is dat dezelfde die eerst ze heette?
Ja ik denk het wel, ik heb gedegen onderzoek gedaan. Oh ik ook. Goh.
Jiskefet.
Waarom haal je mijn foto weg?quote:Op maandag 16 mei 2016 18:08 schreef Mylene het volgende:
Probeer het nog eens, gewoon op een normale toon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |