Het was niet zinnigs, gewoon een kinderachtige manier van posten. De edit is duidelijk genoeg.quote:Op zondag 7 juni 2015 20:21 schreef Qwea het volgende:
Ja hoi! Ik heb wat zinnigs te melden mylene, dat heb ik zojuist gedaan. Of mogen er alleen maar knuffelkusjekroel reacties op lijstjes?
Bedankt, centraal zetten zou nog beter zijn. FOK is het enige forum met een goed topic hierover.quote:Op zondag 7 juni 2015 14:25 schreef Mord_Sith het volgende:
Het huidige topic staat weer in Google. Oude topics laten we voor wat het is.
Als het weer fout gaat dan zetten we het wel weer gewoon terug.
De topics zijn ook gewoon te bereiken vanuit de MYAT als je er in post.
Oh en eventueel kan ik hem nog centraal zetten, dan hangt hij onderaan de open topics lijst, en zakt hij niet weg naar onzichtbare oorden als er een tijd niet in gepost wordt.
Als hij centraal staat, staat hij vast onderaan de topiclijst, voor de gesloten topics. Denk je dat hij dan beter vindbaar is voor vaste posters?quote:Op zondag 7 juni 2015 20:47 schreef Shenk het volgende:
[..]
Bedankt, centraal zetten zou nog beter zijn. FOK is het enige forum met een goed topic hierover.
Pindakaas geneuzel valt wel mee toch? Gaat er al twee topics lang er niet over.quote:Op woensdag 10 juni 2015 19:59 schreef Mylene het volgende:
Er is eerder gezegd dat het geneuzel over pindakaas klaar is, niet doorgaan.
Al we zeggen dat het klaar is, is het klaar. Doe het maar leuk ergens anders.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:03 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Pindakaas geneuzel valt wel mee toch? Gaat er al twee topics lang er niet over.
Gewoon hier in dit topic, het heet ook 'feedback'quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:39 schreef Ryuuzen het volgende:
beste fok moderators.
waar kan ik een vraag stellen over het moderaten zelf? Ik heb al eens eerder gehoord dat dit niet de bedoeling is om hier te doen en om weer een ban te voorkomen doe ik het graag goed.
Alvast bedankt
Dat viel laatste keren tegen, want dingen werden gedelete.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gewoon hier in dit topic, het heet ook 'feedback'
dat is dan raar want er werd eerder in dit topic gezet dat dit niet de bedoeling maar goed.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gewoon hier in dit topic, het heet ook 'feedback'
Dat is niet meer zo. Beide is iedereen welkomquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:50 schreef Sarasi het volgende:
Ik ben in de war. Er zijn twee dieettopics? Niet meer eentje voor t/m 25BMI en eentje voor 25+BMI? Ik weet niet meer waar ik nu moet/mag posten. Vorig jaar was het nog gewoon opgedeeld op BMI, dacht ik.
Omdat het flauw is.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:43 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
dat is dan raar want er werd eerder in dit topic gezet dat dit niet de bedoeling maar goed.
Mijn vraag is eigenlijk simpel. wat is er mis met de posts over pindakaas in ons topic. Ik snap dat namelijk totaal niet en eigenlijk niemand in ons topic.
Ik ben in de war. Er zijn twee exact dezelfde topics? Als ik geen kusjekroel wil, wel sport, voornamelijk esthetisch wil afvallen en kcal tel, waar moet ik dan zijn?quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:50 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dat is niet meer zo. Beide is iedereen welkom
Lees anders in beiden mee en kijk waar je het meest bij past. Er zijn ook mensen die gewoon in beide topics meekletsen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:50 schreef Sarasi het volgende:
Ik ben in de war. Er zijn twee dieettopics? Niet meer eentje voor t/m 25BMI en eentje voor 25+BMI? Ik weet niet meer waar ik nu moet/mag posten. Vorig jaar was het nog gewoon opgedeeld op BMI, dacht ik.
Het Afvaltopic is meer sport georiënteerd, misschien kan je daar het beste je ei kwijt.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:51 schreef Sarasi het volgende:
Ik ben in de war. Er zijn twee exact dezelfde topics? Als ik geen kusjekroel wil, wel sport, voornamelijk esthetisch wil afvallen en kcal tel, waar moet ik dan zijn?
Het was een running gag, werd zelf gezegd in de reeks, op een gegeven moment werd er alleen maar teampindakaas en plaatjes gepost. Dan is het voor ons klaar.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:43 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
dat is dan raar want er werd eerder in dit topic gezet dat dit niet de bedoeling maar goed.
Mijn vraag is eigenlijk simpel. wat is er mis met de posts over pindakaas in ons topic. Ik snap dat namelijk totaal niet en eigenlijk niemand in ons topic.
Thanks!quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het Afvaltopic is meer sport georiënteerd, misschien kan je daar het beste je ei kwijt.
Er komt geen SC. Er al ruimte voor SC tot op een zekere hoogte in de reeksen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:54 schreef CrunchySelf het volgende:
Was er ooit nog wat uitgekomen omtrent het wel/niet SC maken van die reeksen?
dat klopt natuurlijk dat het een onderlinge grap was, maar wat ik niet begrijp is hoe de beslissing dan gemaakt is dat het niet meer mag. Ik begrijp dat het er natuurlijk niet altijd over moet gaan. Het lijkt er nu iig op dat er geen grap gemaakt meer mag worden anders komt de modstok langs en snel daarna de banstok.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:53 schreef Mylene het volgende:
[..]
Het was een running gag, werd zelf gezegd in de reeks, op een gegeven moment werd er alleen maar teampindakaas en plaatjes gepost. Dan is het voor ons klaar.
snap dat het op dat moment zo was en dat was ook echt flauw. (moet alsnog kunnen vind ik maar goed)quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:53 schreef Mylene het volgende:
[..]
Het was een running gag, werd zelf gezegd in de reeks, op een gegeven moment werd er alleen maar teampindakaas en plaatjes gepost. Dan is het voor ons klaar.
ok dat is duidelijk dus er mogen geen pindakaas grappen meer gemaakt worden.dan hoop ik dat de volgende running gag ook niet ooit te veel gebruikt wordt want dan hebben we natuurlijk 2 grappen die niet meer kunnenquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:59 schreef Mylene het volgende:
Er mag gegrapt worden hoor, maar verzin eens wat anders.
Duidelijk.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:57 schreef Mylene het volgende:
[..]
Er komt geen SC. Er al ruimte voor SC tot op een zekere hoogte in de reeksen.
Ik heb toch nog een vraagje. Aan welke criteria moeten de grappen nu eigenlijk voldoen dan? want humor is natuurlijk nogal objectief. Wat ik hilarisch kan vinden kan iemand anders juist bijzonder over de zeik brengen en andersom.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:59 schreef Mylene het volgende:
Er mag gegrapt worden hoor, maar verzin eens wat anders.
Wij houden enkel in de gaten of de grap uit de hand loopt. Niet zo moeilijk met flauwe grappenquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:13 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
Ik heb toch nog een vraagje. Aan welke criteria moeten de grappen nu eigenlijk voldoen dan? want humor is natuurlijk nogal objectief. Wat ik hilarisch kan vinden kan iemand anders juist bijzonder over de zeik brengen en andersom.
thanks
Huh wat, dat zie ik ook nu pasquote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:01 schreef Mord_Sith het volgende:
Done, en meteen maar de reekstitel aangepast![]()
Ach, misschien word ik oud en paranoïde...quote:
Gezien en bedankt!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |