quote:
Op donderdag 30 juli 2015 08:09 schreef BRZMR het volgende:Enige opmerking; Waarom óók zo direct reageren over Peach2015 in dit topic. Omdat ze 24 uur geleden geregistreerd is heeft ze niets nuttigs te zeggen?
Omdat ze opvallend veel gelijkenis heeft met jouw posts?
Is mijn mening heh, daarom is dit "feedback" en niet in het topic.
Ik voorspel: een verrassende omslag in keuze voor het oktober is, maar ik ben geen waarzegger.
quote:
Jullie ervaringen zijn belangrijk, maar hebben hun oorsprong vanuit 2013. Ik wil graag aangeven wat mij tot de keuze beweegt om voor een bepaalde laser en kliniek te kiezen. Hier is in 2015 weer een nieuwe keuze bijgekomen.
Maar je geeft helemaal niks aan: je komt met een heel verhaal waarom je voor Picosure kiest en vervolgens na een modbreak, waarin een post van je wordt verwijderd, kom je met een promotieverhaal over Picoway en dat je klaar bent met het Lasercentrum. Dát komt nogal over als: "shit, ze hebben me door ik probeer mijn verhaaltje nog ff snel te posten"...
quote:
En inderdaad, komende tijd blijf ik zeker actief in dat topic! En ook mijn ervaringen ga ik zeker met jullie delen. Die ervaringen starten met het eerste contact met een kliniek.
Zeker, dat is ook goed. Wat apart is is dat je opeens omslaat in een keus en dan promo's van een Picoway blog als feiten post. Als er dan gevraagd wordt om een bron dan blijft die eerst een tijd uit.
En dat vind ik niet alleen heh; zie de reacties van Shenk. Of hierboven van DonnaRush (die in het topic minder op je ingaat, dus dat vind je dan wel waardevolle reacties, snap ik).
quote:
Als je goed leest laat ik me óók positief uit over de PicoSure. Een mooie vooruitgang op de oudere lasers.
Ik lees aardig goed en naar mijn mening liet je je in het begin positief uit over picosure om na een modbreak opeens een Picoway promoverhaal te beginnen en 't lasercentrum commercieel te noemen met "al die reclame". Op vragen van anderen om welke reclame dat ging komt dan natuurlijk geen antwoord.
quote:
Ik vat samen wat verschillende artikelen schrijven, het KAN dat de PicoSure iets agressiever op de huid reageert bij zwarte inkt in vergelijking met een YAG.[quote]
Dit zei je, kan zo in een folder van Picoway:
[quote]Laat je niet enkel leiden door het feit dat men schrijft dat PicoWay en PicoSure beide picolasers zijn en dat er geen verschil is. Beide lasers zijn relatief gezien, zeker in vergelijking met de Q-Switched, erg nieuw en de eerste échte resultaten zijn dan ook op basis van wetenschappelijk onderzoek.
Al zijn de eerste resultaten zeer verbluffend met de PicoWay, al moet ik met name spreken op zwarte inkt tattoo's.
Hiernaast is de PicoWay ook het minst agressief voor de huid, zelfs met donkere huidskleuren. De laser is beter voor de huid aangezien er maar 30% warmte wordt gebruikt en 70% mechanische energie.
En nogmaals: áls dit zo is, post dan een bronvermelding, wat het zijn nogal stellingen die je post.
Helemaal als later blijkt dat je bron
picolasers.nl is. Wij van WC Eend....
En het zou je sieren als je stopt met verdachtmakingen, en niet alleen steeds roept "nu graag on topic" en dan vervolgens nog even snel een regeltje erachteraan post:
"wie is de persoon achter matthijst"
"en weer een bericht geedit, lekker betrouwbaar"
"ik heb hierover nog wat meer informatie, van buiten dit forum om'"
Maar goed, ik ben er wel klaar mee, want zo te lezen hebben andere topicposters al geen zin meer om te posten (aantal pm's gehad en zie hierboven), dus weinig nut om me nog druk te blijven maken om een topic objectief te houden
[ Bericht 2% gewijzigd door matthijst op 30-07-2015 08:33:59 ]