Als ik ''normaal '' zou gaan, zou ik in nette spijkerbroek(zonder gaten etc) en t-shirt gaanquote:Op woensdag 22 juli 2015 20:24 schreef hugecooll het volgende:
Ja eh, gewoon 'netjes'. Niet alsof je in de discotheek staat, maar ook niet alsof je naar een bruiloft of begrafenis gaat. Gewoon normaal+
Normaal+ dus hequote:Op woensdag 22 juli 2015 20:25 schreef zeefje het volgende:
[..]
Als ik ''normaal '' zou gaan, zou ik in nette spijkerbroek(zonder gaten etc) en t-shirt gaan
lees nog eens de op.quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:26 schreef Harvest89 het volgende:
Blouse, medium rokje, panty, hakkeschoentjes, haar strak en netjes (niet los).
Post pics van het resultaat aub.
Zou ik niet doen nee.quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:27 schreef zeefje het volgende:
[..]
lees nog eens de op.
Ik heb geen medium rok. Alleen net over billen. kan dus niet he.
Logistiek ergens iets, Mannenwereld dus.quote:
Dan is die broek oke, en dan gewoon een leuk topje overheen en voila.quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:30 schreef zeefje het volgende:
[..]
Logistiek ergens iets, Mannenwereld dus.
Ik dacht juist dat die niet zo met de kleding bezig waren :$
Dan is die broek geen probleem.quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:30 schreef zeefje het volgende:
[..]
Logistiek ergens iets, Mannenwereld dus.
Ik dacht juist dat die niet zo met de kleding bezig waren :$
Logistiek teamleider. Leidinggevende functie dusquote:Op woensdag 22 juli 2015 20:31 schreef Stormqueen het volgende:
Wat voor functie is het dan?
Voor een reclamebureau kan het wel. Voor een woordvoerder bij de gemeente niet, zeg maar
Je kan om alles afgewezen worden.quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:33 schreef zeefje het volgende:
Kanje trouwens afgewezen worden omdat je kleding niet goed is
bedrijf heeft een omzet van een miljard pjquote:Op woensdag 22 juli 2015 20:33 schreef Stormqueen het volgende:
Nou dat ligt er aan op wat voor functie en hoe groot dat bedrijf is natuurlijk
Ik zou zelf voor het jurkje + blazer gaan.
quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:34 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Je kan om alles afgewezen worden.
Nee, maar:quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:33 schreef zeefje het volgende:
Kanje trouwens afgewezen worden omdat je kleding niet goed is
Niet de AH neequote:Op woensdag 22 juli 2015 20:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, maar:
"You never get a second chance for a first impression"
Het moet dus gewoon goed zijn. Voor een leidinggevende functie is een spijkerbroek not done. Tenzij in de lokal Albert Heijn
Dat is echt compleet afhankelijk van het bedrijf.quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:35 schreef Stormqueen het volgende:
Voor een leidinggevende functie is een spijkerbroek not done.
* zeefje gaat zoekenquote:Op woensdag 22 juli 2015 20:37 schreef Lilliesleaf het volgende:
Heb je een plaatje van dat (of vergelijkbaar) taupe jurkje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |