Als ik ''normaal '' zou gaan, zou ik in nette spijkerbroek(zonder gaten etc) en t-shirt gaanquote:Op woensdag 22 juli 2015 20:24 schreef hugecooll het volgende:
Ja eh, gewoon 'netjes'. Niet alsof je in de discotheek staat, maar ook niet alsof je naar een bruiloft of begrafenis gaat. Gewoon normaal+
Normaal+ dus hequote:Op woensdag 22 juli 2015 20:25 schreef zeefje het volgende:
[..]
Als ik ''normaal '' zou gaan, zou ik in nette spijkerbroek(zonder gaten etc) en t-shirt gaan
lees nog eens de op.quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:26 schreef Harvest89 het volgende:
Blouse, medium rokje, panty, hakkeschoentjes, haar strak en netjes (niet los).
Post pics van het resultaat aub.
Zou ik niet doen nee.quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:27 schreef zeefje het volgende:
[..]
lees nog eens de op.
Ik heb geen medium rok. Alleen net over billen. kan dus niet he.
Logistiek ergens iets, Mannenwereld dus.quote:
Dan is die broek oke, en dan gewoon een leuk topje overheen en voila.quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:30 schreef zeefje het volgende:
[..]
Logistiek ergens iets, Mannenwereld dus.
Ik dacht juist dat die niet zo met de kleding bezig waren :$
Dan is die broek geen probleem.quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:30 schreef zeefje het volgende:
[..]
Logistiek teamleider. Leidinggevende functie dusquote:Op woensdag 22 juli 2015 20:31 schreef Stormqueen het volgende:
Wat voor functie is het dan?
Voor een reclamebureau kan het wel. Voor een woordvoerder bij de gemeente niet, zeg maar
Je kan om alles afgewezen worden.quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:33 schreef zeefje het volgende:
Kanje trouwens afgewezen worden omdat je kleding niet goed is
bedrijf heeft een omzet van een miljard pjquote:Op woensdag 22 juli 2015 20:33 schreef Stormqueen het volgende:
Nou dat ligt er aan op wat voor functie en hoe groot dat bedrijf is natuurlijk
Ik zou zelf voor het jurkje + blazer gaan.
quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:34 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Je kan om alles afgewezen worden.
Nee, maar:quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:33 schreef zeefje het volgende:
Niet de AH neequote:Op woensdag 22 juli 2015 20:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, maar:
"You never get a second chance for a first impression"
Het moet dus gewoon goed zijn. Voor een leidinggevende functie is een spijkerbroek not done. Tenzij in de lokal Albert Heijn
Dat is echt compleet afhankelijk van het bedrijf.quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:35 schreef Stormqueen het volgende:
Voor een leidinggevende functie is een spijkerbroek not done.
* zeefje gaat zoekenquote:Op woensdag 22 juli 2015 20:37 schreef Lilliesleaf het volgende:
Heb je een plaatje van dat (of vergelijkbaar) taupe jurkje?
Klopt, maar het gaat om een zeer groot bedrijf in een leidinggevende functie. Waarom zou je dat dan doen?quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is echt compleet afhankelijk van het bedrijf.
Ik zou dan iig voor een pantalon en overhemd gaan. Of misschien nog iets formeler.quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klopt, maar het gaat om een zeer groot bedrijf in een leidinggevende functie. Waarom zou je dat dan doen?
Een pakquote:Op woensdag 22 juli 2015 20:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zou dan iig voor een pantalon en overhemd gaan. Of misschien nog iets formeler.
Ja, precies. Als je daar ziet dat het heel casual is kun je dat altijd nog toepassen als je wordt aangenomenquote:Op woensdag 22 juli 2015 20:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zou dan iig voor een pantalon en overhemd gaan. Of misschien nog iets formeler.
Ik had dit juist aan moeten trekken bij mijn sollicitatie want ik was te netjes gekleed met pantalon en blazer.quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:30 schreef zeefje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze broek in het zwart. Kan zeker niet :$
Ben benieuwd waar jij dan op solliciteerde?quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:44 schreef Isis20 het volgende:
[..]
Ik had dit juist aan moeten trekken bij mijn sollicitatie want ik was te netjes gekleed met pantalon en blazer.
In dat geval stel ik de hoge hakken en de witte blouse voor. Als het die dag niet zo warm is misschien nog een onderbroekje.quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:30 schreef zeefje het volgende:
[..]
Geen tijd om te shoppen. Morgenochtend al het gesprek .quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik denk het jurkje. Nog tijd om te shoppen? Mango heeft goede basics.
[..]
Ben benieuwd waar jij dan op solliciteerde?
Business to business after sales. Garantie bepalingen enzo.Ook een mannenwereld blijkbaar, er werken 2 vrouwen op 20 mannenquote:Op woensdag 22 juli 2015 20:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik denk het jurkje. Nog tijd om te shoppen? Mango heeft goede basics.
[..]
Ben benieuwd waar jij dan op solliciteerde?
het was een kwestie van tijdquote:Op woensdag 22 juli 2015 20:47 schreef DonJames het volgende:
[..]
In dat geval stel ik de hoge hakken en de witte blouse voor. Als het die dag niet zo warm is misschien nog een onderbroekje.
Moest lachen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:47 schreef DonJames het volgende:
[..]
In dat geval stel ik de hoge hakken en de witte blouse voor. Als het die dag niet zo warm is misschien nog een onderbroekje.
Wel lomp dat ze je erop afrekenen. Ik ben geneigd om netjes op gesprek te gaan en meestal valt het dan mee.quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:48 schreef Isis20 het volgende:
[..]
Business to business after sales. Garantie bepalingen enzo.Ook een mannenwereld blijkbaar, er werken 2 vrouwen op 20 mannen
Zwarte broek, nette witte blouse erop een optie?quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:25 schreef zeefje het volgende:
[..]
Als ik ''normaal '' zou gaan, zou ik in nette spijkerbroek(zonder gaten etc) en t-shirt gaan
Nou ja, als de indruk niet goed is, kijken ze gauw verder. Dus is een belangrijk deel van een eerste indrukquote:Op woensdag 22 juli 2015 20:33 schreef zeefje het volgende:
Ik dus ook. Hele kast vol nette kleding die ik niet kan dragenquote:Op woensdag 22 juli 2015 20:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wel lomp dat ze je erop afrekenen. Ik ben geneigd om netjes op gesprek te gaan en meestal valt het dan mee.
Yup. Maar zoals SQ al zei.quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zwarte broek, nette witte blouse erop een optie?
quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klopt, maar het gaat om een zeer groot bedrijf in een leidinggevende functie. Waarom zou je dat dan doen?
neuh, vind ik een hoop geld voor dingen die je 1/2x pj draag.quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:40 schreef Lilliesleaf het volgende:
Je hebt in ieder geval een spaardoel voor je eerste salarissen: wat basisstukken voor een professionele garderobe!
stad is dicht. En morgenochtend 9.30 gesprekquote:Op woensdag 22 juli 2015 20:55 schreef timmmmm het volgende:
Kan je niet gewoon even naar de stad voor een nette zwarte broek?
Dan ben je niet zo heel erg slim dat je daar nu pas over nadenkt hè. Je kan niks van een vriendin lenen oid?quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:56 schreef zeefje het volgende:
[..]
stad is dicht. En morgenochtend 9.30 gesprek
Omdat ik vanmiddag het belletje kreegquote:Op woensdag 22 juli 2015 20:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan ben je niet zo heel erg slim dat je daar nu pas over nadenkt hè. Je kan niks van een vriendin lenen oid?
Dan zou ik voor de zwarte broek met witte blouse gaan. Beste alternatief denk ik. Als je maar NIET, ik herhaal NIET in een jumpsuit gaat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |