abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154460090
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 11:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zou misschien iemand de reacties van hoas in dit topic LIF / Van avondmens naar ochtendmens kunnen wegmodereren? Afgezien van de negatieve vorm van zijn posts, gaan zijn beide reacties totaal niet in op de inhoud van de OP en lokken ze alleen maar meer (bagger)reacties uit.
Eerste post was niet negatief, het antwoord daar op wel dus tegenreactie
Actie-reactíe.
pi_154460568
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2015 12:31 schreef hoas het volgende:

[..]

Eerste post was niet negatief, het antwoord daar op wel dus tegenreactie
Actie-reactíe.
Als tegenreactie had je maar een TR moeten plaatsen, want jouw 2e reactie bevestigt alleen maar dat jouw beide posts alleen maar een discussie uitlokken die totaal niks te maken heeft met het onderwerp van het topic en daar heb ik gewoon helemaal geen zin in.

Wat je 1e reactie betreft, ik heb heel uitgebreid uitgelegd wat mijn situatie is en jij begint over ploegendiensten, wat een ondoordachte reactie is aangezien je had kunnen weten dat jarenlange vaste ochtendtijden van school voor mij nooit gewerkt hebben om mijn bioritme te vervroegen, dus iets als ploegendiensten zit er voor mij sowieso niet in.

Dus beide reacties van jou voegen niks toe, zijn overbodig en lokken alleen maar uit tot gebagger terwijl mensen die mijn vraag wel willen beantwoorden, worden weggejaagd door het begagger en getroll in mijn topic
pi_154460630
En ik heb geloof mijn hele fok!carriëre misschien 5 posts geplaatst in LIF? Dus ik heb geen idee wat de persoonlijke fitties zijn hiero, maar ik zou graag willen verzoeken jullie persoonlijke fitties buiten mijn topic te houden en dat desnoods maar per DM/PM of rooksignalen (whatever!) voort te zetten, dank jullie
pi_154465547
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 12:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
En ik heb geloof mijn hele fok!carriëre misschien 5 posts geplaatst in LIF? Dus ik heb geen idee wat de persoonlijke fitties zijn hiero, maar ik zou graag willen verzoeken jullie persoonlijke fitties buiten mijn topic te houden en dat desnoods maar per DM/PM of rooksignalen (whatever!) voort te zetten, dank jullie
Gast, please
pi_154484855
Het topic loopt nu weer zoals het zou moeten, dus voor nu laat ik het even zo.
Mokkel met stuntstok
  donderdag 23 juli 2015 @ 11:20:46 #210
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_154562173
LIF / Wat aan bij een sollicitatiegesprek

Kan een modje dit topic sluiten?
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_154562697
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2015 11:20 schreef zeefje het volgende:
LIF / Wat aan bij een sollicitatiegesprek

Kan een modje dit topic sluiten?
Ik zie dat het je gelukt is een outfit te vinden, top!

In LIF sluiten we in principe geen topics, hij zakt bij voldoende inactiviteit vanzelf wel naar onderen toe :)
Mokkel met stuntstok
  donderdag 23 juli 2015 @ 12:12:54 #212
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_154563716
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 11:39 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Ik zie dat het je gelukt is een outfit te vinden, top!

In LIF sluiten we in principe geen topics, hij zakt bij voldoende inactiviteit vanzelf wel naar onderen toe :)
^O^
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  woensdag 29 juli 2015 @ 15:56:40 #213
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_154733940
Nieuwe poster, doet aardig leuk mee maar begint nu persoonlijk te worden:
LIF / Tatoeage verwijderen, deel 10, vrolijk verder

Na een vorig akkefietje heb ik m'n lesje wel geleerd qua reageren, dus ik ga er verder niet op in.
Maar vind het nogal ongepast dat iemand die net lid is oude koeien uit de sloot trekt dat ik "teksten edit" (de edit knop zit er niet voor niks en soms bedenk ik me, net als zovele anderen na posten dat iets wel erg lomp overkomt).
Dat editen was overigens een week of wat terug met "Eefje86" of iets in die richting, die daarna verdwenen is. Dus om dat erbij te gaan trekken. Apart.

quote:
Wellicht is het handig om gewoon de ware persoon prijs te geven achter de naam 'Matthijst'.

Maar nogmaals; dat is mijn mening. Ik zie achter teksten snel wanneer dit geschreven wordt vanuit reclame achtergronden.... ;-)
WTF is dit voor gezwam :D
Hij komt met vragen, dan geef je antwoord en dan is het commercieel.
Als er 5 man op Fok bij behandelaar A zit en tevreden is. Dan lijkt het mij normaal dat je dan behandelaar A adviseert, en wat dingen rechtzet die niet kloppen.

Kreeg al een PM van iemand die het ook maar apart vindt, zo'n overvloed aan nieuwe gebruikers in een paar dagen tijd.

[ Bericht 12% gewijzigd door matthijst op 29-07-2015 16:04:49 ]
Haters everywhere but I don't really care.
pi_154734378
Ik denk dat sowieso het jagen op eventuele spammers er even uit moet.
De users in dat specifiewke topic zijn, m.i., TE veel gericht op het ontmaskeren van spammers waardoor een goede dialoog vaak stukloopt.

Ik snap ergens de reactie van de user in kwestie ook wel. Je wordt niet echt welkom geheten, maar met veel argusogen bekeken, want stel je voor at je weer zol'n spammer bent.
\
De mods zijn er om eventuele spammers aan te pakken en te ontmaskeren, als user lijkt het me het beste vooral gewoon lekker te posten.

Ik vind de reactie ook aan de aparte kant, maar snap het ergens wel.
Ik ga zo wel editten, dan kan er gewoon weer ontopic gebabbeld worden :)
Mokkel met stuntstok
  woensdag 29 juli 2015 @ 16:20:15 #215
28167 matthijst
pi_154734653
Vielen dank.
Snap het wel een beetje, maar ja, je kan alleen praten over waar je verstand van hebt, in mijn geval zo'n Picosure en tsja, als die bij je om de hoek zit of je moet 260km rijden voor een ander apparaat da's voor mij een no brainer :)

Vind het dan weer vreemd en onnodig om na gisteren nog 2-3 berichten te hebben geplaatst vandaag opeens een "aanval" te posten, terwijl hij tot dan toe normaal reageerde.
Kan wel wat hebben hoor, maar vind t niet netjes...

Anway, terug in topic :)
pi_154734676
Snap ik hoor.
Ik heb het gewoon gedelete, en jouw reactie (uiteraard) ook.
Mokkel met stuntstok
  woensdag 29 juli 2015 @ 19:00:50 #217
28167 matthijst
pi_154739057
Heel raar verhaal :)
Hij gaat zelf naar een Picosure behandelaar met een zwarte tatoeage. Die volgens zijn éigen post van net véél beter met een Picoway behandeld kan worden.

En welke feiten hebben we het dan over?
Over promotiepraat gesproken, via een omweg met Picosure praat alsnog op Picoway uitkomen.

Edit: Shenk concludeert hetzelfde :)

[ Bericht 23% gewijzigd door matthijst op 29-07-2015 19:20:58 ]
  Moderator woensdag 29 juli 2015 @ 20:02:26 #218
382129 crew  Donna
pi_154740819
Ik kijk hier normaal nooit, maar wou iets melden over het tattoo verwijdering topic. Zie alleen dat er al over gesproken wordt.

Ik sta open voor iedereen. Lach meestal om spammers omdat het zo overduidelijk is en vervolgens gaan 'we' weer verder met het topic én de mensen die wel onder behandeling zijn of serieuze interesse hebben.

Op spammer jacht ben ik sowieso nooit geweest, dus ook op de nieuwe posters in het topic heb ik netjes gereageerd en vragen beantwoord. Zeker na de 'aanvaring' van matthijst en eefje van enkele weken terug. Ik kan er m`n vinger gewoon niet op leggen, maar het gevoel erbij is niet goed. Achter de schermen gaan er ook genoeg PM's en niemand vindt dit prettig. Het voelt allemaal als reclame en dat is gewoon zuur, vooral omdat er nog zo weinig echte verhalen zijn. Ik wil mijn verhaal kwijt kunnen, maar ook anderen helpen, maar zo hoeft het niet.

Ik weet dat het lastig te controleren is, maar het is overall gewoon jammer zo.
  woensdag 29 juli 2015 @ 20:22:46 #219
28167 matthijst
pi_154741613
Gaat nergens meer over.
Vaste posters in twijfel trekken, en van reclame betichten, vervolgens draaien en zeggen dat het om de mails van lasercentrum ging (maar er vervolgens dan wel voor kiezen).

Niet reageren op vragen over die "feiten" die hij post als "de" waarheid.

Niet reageren op twee/drie vragen waarom hij voor Picosure kiest als Picoway de topklasse zou zijn (toch interessant lijkt me).

En vermoorde onschuld spelen als je een tegenvragen stelt....

Ondanks dat zijn tatoeerder en de picosure behandelaar zeggen dat je na 4 weken kan beginnen met behandelen pas, over enkele maanden beginnen (dus mooi 3-4 maandjes doorgaan met "feiten" posten zonder bronvermelding).

En nu roepen dat we vooral ervaringen moeten delen. Een ervaring is iets wat je zelf meemaakt, niet een verhaaltje posten op basis van een plaatje op een website, of iets wat je eind van het jaar gaat doen?

Of als je dat wel doet (informatie delen), vermeld dan bronnen, das wel zo leuk, als mensen hun keuzes baseren op jouw informatie?

Wat DonnaRush zegt. Lol is er wel een beetje af zo, terwijl dit wel een van de waardevollere reeksen in LIF was, denk ik.

Beetje Extince 4 Voeters gevoel....
die aap van jou die komt toch wel uit de mouw
Dus zeg het me nu maar gauw....

[ Bericht 10% gewijzigd door matthijst op 29-07-2015 20:38:35 ]
  woensdag 29 juli 2015 @ 21:04:26 #220
28167 matthijst
pi_154743324
Zie laatste reactie in het topic.
Sensor klopte aardig dit keer lijkt het.

Mooie grote omtrekkende beweging. Positieve verhalen over Picosure na de initiële steekjes onder water (vb. post 187). En uiteindelijk afbranden en zeggen "toch maar" naar Kliniek Veldhoven te gaan.
Niet direct natuurlijk, eerst nog een keer showvissen zodat iemand anders hem het laatste zetje geeft.

[ Bericht 36% gewijzigd door matthijst op 29-07-2015 22:12:57 ]
pi_154750246
Dekloonscan wijst niks uit, ik hou vinger aan de pols maar laat het voor nu even zo gaan..
Mokkel met stuntstok
  donderdag 30 juli 2015 @ 07:25:23 #222
28167 matthijst
pi_154756243
Ok. Heb zelf een beetje het idee dat hij voortborduurt op post #55. Door nu steeds te hinten op "aanvallen".
peach2015 die zich binnen 24 uur geregistreerd heeft begint opeens over "harde reactie". En bzmzr praat vrolijk om vragen van bronnen heen maar claimt wel feiten te geven :)

't is in ieder geval weer wat actie in het tattootopic. Dat dan weer wel.
Ik hoop dat er ook ervaringen uit voort gaan komen, maar daar moeten we tot eind van het jaar op wachten zo te lezen.
Tot die tijd blijft het bij vrijelijk speculeren en meningen posten die gebaseerd zijn op? Ja op wat eigenlijk? Daar komt geen antwoord op...

Ben wel even klaar met reageren. Eens kijken waar dit verhaal naartoe gaat :)

edit: oh, er is een bron gekomen: picolaser.nl |:(

[ Bericht 9% gewijzigd door matthijst op 30-07-2015 08:09:10 ]
pi_154756474
Leuk om me dan ook hier te kunnen mengen.

Via een achterdeur naar dit LIF topic.

Enige opmerking; Waarom óók zo direct reageren over Peach2015 in dit topic. Omdat ze 24 uur geleden geregistreerd is heeft ze niets nuttigs te zeggen?
Jullie ervaringen zijn belangrijk, maar hebben hun oorsprong vanuit 2013. Ik wil graag aangeven wat mij tot de keuze beweegt om voor een bepaalde laser en kliniek te kiezen. Hier is in 2015 weer een nieuwe keuze bijgekomen.

En inderdaad, komende tijd blijf ik zeker actief in dat topic! En ook mijn ervaringen ga ik zeker met jullie delen. Die ervaringen starten met het eerste contact met een kliniek. Als je goed leest laat ik me óók positief uit over de PicoSure. Een mooie vooruitgang op de oudere lasers. Ik vat samen wat verschillende artikelen schrijven, het KAN dat de PicoSure iets agressiever op de huid reageert bij zwarte inkt in vergelijking met een YAG.

Succes!
  donderdag 30 juli 2015 @ 08:25:05 #224
28167 matthijst
pi_154756602
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 08:09 schreef BRZMR het volgende:
Enige opmerking; Waarom óók zo direct reageren over Peach2015 in dit topic. Omdat ze 24 uur geleden geregistreerd is heeft ze niets nuttigs te zeggen?
Omdat ze opvallend veel gelijkenis heeft met jouw posts?
Is mijn mening heh, daarom is dit "feedback" en niet in het topic.
Ik voorspel: een verrassende omslag in keuze voor het oktober is, maar ik ben geen waarzegger.

quote:
Jullie ervaringen zijn belangrijk, maar hebben hun oorsprong vanuit 2013. Ik wil graag aangeven wat mij tot de keuze beweegt om voor een bepaalde laser en kliniek te kiezen. Hier is in 2015 weer een nieuwe keuze bijgekomen.
Maar je geeft helemaal niks aan: je komt met een heel verhaal waarom je voor Picosure kiest en vervolgens na een modbreak, waarin een post van je wordt verwijderd, kom je met een promotieverhaal over Picoway en dat je klaar bent met het Lasercentrum. Dát komt nogal over als: "shit, ze hebben me door ik probeer mijn verhaaltje nog ff snel te posten"...

quote:
En inderdaad, komende tijd blijf ik zeker actief in dat topic! En ook mijn ervaringen ga ik zeker met jullie delen. Die ervaringen starten met het eerste contact met een kliniek.
Zeker, dat is ook goed. Wat apart is is dat je opeens omslaat in een keus en dan promo's van een Picoway blog als feiten post. Als er dan gevraagd wordt om een bron dan blijft die eerst een tijd uit.

En dat vind ik niet alleen heh; zie de reacties van Shenk. Of hierboven van DonnaRush (die in het topic minder op je ingaat, dus dat vind je dan wel waardevolle reacties, snap ik).

quote:
Als je goed leest laat ik me óók positief uit over de PicoSure. Een mooie vooruitgang op de oudere lasers.
Ik lees aardig goed en naar mijn mening liet je je in het begin positief uit over picosure om na een modbreak opeens een Picoway promoverhaal te beginnen en 't lasercentrum commercieel te noemen met "al die reclame". Op vragen van anderen om welke reclame dat ging komt dan natuurlijk geen antwoord.

quote:
Ik vat samen wat verschillende artikelen schrijven, het KAN dat de PicoSure iets agressiever op de huid reageert bij zwarte inkt in vergelijking met een YAG.[quote]

Dit zei je, kan zo in een folder van Picoway:
[quote]Laat je niet enkel leiden door het feit dat men schrijft dat PicoWay en PicoSure beide picolasers zijn en dat er geen verschil is. Beide lasers zijn relatief gezien, zeker in vergelijking met de Q-Switched, erg nieuw en de eerste échte resultaten zijn dan ook op basis van wetenschappelijk onderzoek.
Al zijn de eerste resultaten zeer verbluffend met de PicoWay, al moet ik met name spreken op zwarte inkt tattoo's.

Hiernaast is de PicoWay ook het minst agressief voor de huid, zelfs met donkere huidskleuren. De laser is beter voor de huid aangezien er maar 30% warmte wordt gebruikt en 70% mechanische energie.
En nogmaals: áls dit zo is, post dan een bronvermelding, wat het zijn nogal stellingen die je post.
Helemaal als later blijkt dat je bron picolasers.nl is. Wij van WC Eend....

En het zou je sieren als je stopt met verdachtmakingen, en niet alleen steeds roept "nu graag on topic" en dan vervolgens nog even snel een regeltje erachteraan post:

"wie is de persoon achter matthijst"
"en weer een bericht geedit, lekker betrouwbaar"
"ik heb hierover nog wat meer informatie, van buiten dit forum om'"

Maar goed, ik ben er wel klaar mee, want zo te lezen hebben andere topicposters al geen zin meer om te posten (aantal pm's gehad en zie hierboven), dus weinig nut om me nog druk te blijven maken om een topic objectief te houden :)

[ Bericht 2% gewijzigd door matthijst op 30-07-2015 08:33:59 ]
pi_154757143
Geniet van de zomer!
pi_154758647
Brzmr, bedankt nu is het topic definitief verziekt!
  donderdag 30 juli 2015 @ 16:09:16 #227
16715 Mylene
*schatje*
pi_154766626
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 10:55 schreef Shenk het volgende:
Brzmr, bedankt nu is het topic definitief verziekt!
Nogmaals, zodra we de indruk krijgen dat het spam is grijpen wij echt wel. Danny, de baas van FOK!, volgt de reeks ook. Vertrouw er dus maar gewoon op dat het al onze aandacht heeft.

Ga gewoon met elkaar in discussie, ook met nieuwe users die zich aanmelden. FOK! moet het natuurlijk ook hebben van nieuwe geregistreerde users. Hen kunnen we niet zomaar niet meer welkom heten als we niet hard kunnen maken dat ze daadwerkelijk spammen.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 10:15:45 #228
28167 matthijst
pi_154785858
Lastig te bewijzen inderdaad.

Picolaser.nl is wel opeens offline.
404.
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 12:49:45 #229
28167 matthijst
pi_154816141
Nog een reactie van WRH (toestemming om te quoten):
quote:
Ohja, ik vind het trouwens geen enkel probleem als je mij qoute hoor, men mag prima weten hoe ik er over denk. Het is vooral dat ik het niet prettig meer vind om in het topic zelf nog te reageren.
WRH:
Het is inmiddels na alle jaren dat we hier schrijven en ervaringen delen helder wanneer iemand écht is of fake.

Wat er nu gebeurt is dat werkelijk niet 1 nieuw aangemeld persoon blijkbaar kan beschikken over foto's. Ofwel ze hebben geen camera, ofwel snappen niet hoe te uploaden of onzin over herkenbaarheid. Lijkt mij dat als iemand je kan herkennen aan een tatoeage, diegene dus al weet dat je er eentje hebt en waarom zouden mensen dan vervolgens niet mogen weten dat je er eentje weg laat halen?

Ik begrijp Fok dat ze daar niet heel veel mee kunnen maar het betekent voor mij in ieder geval dat ik gestopt ben met reageren. Het is te veel van dit soort onzin geworden en het ergert mij enorm.

Overigens oa de opmerking 'de persoon achter Matthijst' is voor mij 100% zeker Peter van de kliniek Veldhoven. Exact deze bewoordingen heeft hij eerder nl bij mij gebruikt [toen ik daar nog zat] dus voor mij geen twijfel mogelijk.

Het was nog wel net tijd om weer eens een flinke foto update te plaatsen maar ik ga het niet meer doen, het voelt niet goed meer.

BTW het gaat wel echt goed bij Jan / Laserkliniek. Zoals het er nu uitziet schat ik nog een behandeling of 3 a 4 en dan zou het echt wel weg moeten zijn.
Over 3 weken kan ik weer en het gaat echt de goede kant uit.

/WRH
pi_154818844
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 12:49 schreef matthijst het volgende:
Nog een reactie van WRH (toestemming om te quoten):

[..]

WRH:
Het is inmiddels na alle jaren dat we hier schrijven en ervaringen delen helder wanneer iemand écht is of fake.

Wat er nu gebeurt is dat werkelijk niet 1 nieuw aangemeld persoon blijkbaar kan beschikken over foto's. Ofwel ze hebben geen camera, ofwel snappen niet hoe te uploaden of onzin over herkenbaarheid. Lijkt mij dat als iemand je kan herkennen aan een tatoeage, diegene dus al weet dat je er eentje hebt en waarom zouden mensen dan vervolgens niet mogen weten dat je er eentje weg laat halen?

Ik begrijp Fok dat ze daar niet heel veel mee kunnen maar het betekent voor mij in ieder geval dat ik gestopt ben met reageren. Het is te veel van dit soort onzin geworden en het ergert mij enorm.

Overigens oa de opmerking 'de persoon achter Matthijst' is voor mij 100% zeker Peter van de kliniek Veldhoven. Exact deze bewoordingen heeft hij eerder nl bij mij gebruikt [toen ik daar nog zat] dus voor mij geen twijfel mogelijk.

Het was nog wel net tijd om weer eens een flinke foto update te plaatsen maar ik ga het niet meer doen, het voelt niet goed meer.

BTW het gaat wel echt goed bij Jan / Laserkliniek. Zoals het er nu uitziet schat ik nog een behandeling of 3 a 4 en dan zou het echt wel weg moeten zijn.
Over 3 weken kan ik weer en het gaat echt de goede kant uit.

/WRH
Wel knap dat WRH 100% zeker weet dat de opmerking die IK heb gemaakt afkomstig is van Peter van Veldhoven? De opmerking heb ik geplaatst op basis van eigen ervaring en inzicht. Ik woon 130 kilometer van de kliniek Veldhoven en nabij Lasercentrum Zoetermeer, dus een dergelijke opmerking is zeer kansloos. Mijn voorkeur ging uit naar het Lasercentrum ivm fijn mailcontact, tot ik gerichten vragen ging stellen op basis van mailverkeer met andere laserklinieken waarop een zeer tegenstrijdig antwoord kwam in vergelijking met eerder mailverkeer.

Dat maakte voor mij de keus enorm lastig. Ook omdat ik al aangaf dat Veldhoven 130 kilometer verderop is.

Ik mocht niet wijzen van de hosters hier, waarom mag WRH dat wel. En dan nog via een achterdeur laten posten door Matthijst.

We kunnen ons ook gewoon bezig houden met ervaringen delen. Die aanvaring is dagen geleden en kan je ook járen over doorgaan. Onzin.
pi_154818918
-nvm-
Ja doei.
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 16:07:36 #232
28167 matthijst
pi_154819195
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 15:49 schreef BRZMR het volgende:
Dat maakte voor mij de keus enorm lastig. Ook omdat ik al aangaf dat Veldhoven 130 kilometer verderop is.
Je maakt het vooral jezelf lastig: je leest ervaringen hier, maar gooit die "opeens" naast je neer op basis van een mailtje.
Wat is dan de waarde van het posten van ervaringen nog? Die wil je toch niet horen.

quote:
Ik mocht niet wijzen van de hosters hier, waarom mag WRH dat wel. En dan nog via een achterdeur laten posten door Matthijst.
Feedbacktopic?
Jij strooide insinuaties in het "normale" topic.
WRH is klaar met t topic, net als een paar anderen ondertussen.

quote:
We kunnen ons ook gewoon bezig houden met ervaringen delen. Die aanvaring is dagen geleden en kan je ook járen over doorgaan. Onzin.
Echte ervaringen komen eind november toch, eerst ff 4 maanden aanzien? Ervaringen van vaste posters wordt vrolijk langsheen gepraat of afgedaan als verzonnen.

Wel frappant dat je weer niet in gaat op het meest valide punt dat WRH maakt: nieuwe posters hebben schijnbaar nooit de beschikking over een camera.

En het punt dat ze, als 9 jaar postende Fokker bij meerdere klinieken is behandeld (ook bij Aesthetics), maar nu bij t Lasercentrum er eindelijk af lijkt te komen met de door jou afgebrande Picosure :)

[ Bericht 4% gewijzigd door matthijst op 01-08-2015 16:18:57 ]
pi_155080864
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 16:07 schreef Mord_Sith het volgende:
Ja hier gaan we niet aan beginnen.
Vuige leugens :(

We waren er al aan begonnen :(
pi_155081201
quote:
99s.gif Op maandag 10 augustus 2015 16:17 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Vuige leugens :(

We waren er al aan begonnen :(
En toen ineens niet meer O+
Mokkel met stuntstok
pi_155081238
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 16:26 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

En toen ineens niet meer O+
Het is ook ge-eindigt, prima, topactie. Maar dat verandert niks aan het begin ;) :P
pi_155081278
quote:
99s.gif Op maandag 10 augustus 2015 16:28 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Het is ook ge-eindigt, prima, topactie. Maar dat verandert niks aan het begin ;) :P
Kusjon erop?
Mokkel met stuntstok
pi_155081443
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 16:29 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Kusjon erop?
Ja lekker :P
pi_155081474
quote:
99s.gif Op maandag 10 augustus 2015 16:34 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ja lekker :P
:*
Mokkel met stuntstok
  donderdag 13 augustus 2015 @ 20:08:33 #239
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_155188297
Kan dit topic bij de reeks? LIF / [hardlopen 0-10km]#4 Waar we beginnen met hardlopen!
Bij #3 stond er alleen de mogelijkheid om een nieuw topic te openen, geen nieuw deel. Vandaar. :)
NewBalance kon het niet via mobiel.
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 20:09:57 #240
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_155188343
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 20:08 schreef Voszje het volgende:
Kan dit topic bij de reeks? LIF / [hardlopen 0-10km]#4 Waar we beginnen met hardlopen!
Bij #3 stond er alleen de mogelijkheid om een nieuw topic te openen, geen nieuw deel. Vandaar. :)
NewBalance kon het niet via mobiel.
Yep.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 20:10:14 #241
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_155188352
quote:
7s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 20:09 schreef Snakey het volgende:

[..]

Yep.
^O^
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
pi_155236307
Wil iemand deze post LIF / Diabetes deel 4 als OP maken? ^O^
pi_155236579
Ja hoor :).
pi_155236726
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 13:34 schreef Mylene het volgende:
Ja hoor :).
Thnx ^O^
pi_155357577
quote:
6s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:52 schreef Nielsch het volgende:

[..]

waarom moet dat in hemelsnaam in een apart topic?
Omdat het nogal de boventoon voerde in de reeks. In de Iphone of iPad reeks is het ook niet wenselijk als men constant begint over de slechte werkomstandigheden en kinderarbeid voor het maken van deze producten.
  vrijdag 11 september 2015 @ 17:18:30 #246
389307 1marcelfilms
(permanent verbannen)
pi_156002819
man man man wrm mijn spul weer sluiten, ik heb er last van ik wil gewoon even tips krijgen enzo
vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_v­ándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_präté­ñ
pi_156002981
quote:
13s.gif Op vrijdag 11 september 2015 17:18 schreef 1marcelfilms het volgende:
man man man wrm mijn spul weer sluiten, ik heb er last van ik wil gewoon even tips krijgen enzo
Omdat je daarmee naar de huisarts moet, en net zo dom bent als het achtereind van een varken als je dat niet doet en in plaats daarvan diagnoses op het internet vraagt?
Mokkel met stuntstok
pi_156304086
Waarom is mijn post in WDJV weg? :?
full stops and exclamation marks
pi_156304774
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 september 2015 19:59 schreef krioro het volgende:
Waarom is mijn post in WDJV weg? :?
Het was een zooitje, vandaar opschonen, zoals vaker in de reeks. Misschien te grondig en heb ik jouw kennelijk ontopic reactie ook verwijderd. In dit geval mijn excuus.
pi_156305133
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 20:27 schreef Mylene het volgende:

[..]

Het was een zooitje, vandaar opschonen, zoals vaker in de reeks. Misschien te grondig en heb ik jouw kennelijk ontopic reactie ook verwijderd. In dit geval mijn excuus.
Oh, OK. Kon me niet voorstellen dat mijn reactie over de schreef ging namelijk.
full stops and exclamation marks
pi_156341379
Hoi, ik zit met een vraagje

Bestaat er al een centraal topic over slapeloosheid? Ik weet trouwens ook niet of ik een centraal slapeloosheid-topic in LIF of in R&P zou moeten zoeken (ik denk eerder LIF, vandaar dat ik het hier eerst vraag).

edit:nvm, blijkbaar keek ik niet goed _O- :P

[ Bericht 32% gewijzigd door magnetronkoffie op 24-09-2015 02:17:43 ]
pi_156460866
.

[ Bericht 99% gewijzigd door BRZMR op 29-09-2015 22:40:53 ]
pi_156466478
8)7
Mokkel met stuntstok
pi_156472118
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 22:14 schreef BRZMR het volgende:
Ik zit met een vraagje... Ik had een vervolg topic bij tattoo verwijderen verkeerd geopend.
Mylene heeft nu de standaard opening gekozen, echter staat daar nu in dat ik bv bij Het Lasercentrum zit, dat is niet correct.

Ik zou de post graag willen aanpassen en de specifieke onderwerpen eruit willen halen. Met name de "Het Lasercentrum" getinte teksten...
Ik ga de lopende OP niet aanpassen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')