Oh, OK. Kon me niet voorstellen dat mijn reactie over de schreef ging namelijk.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:27 schreef Mylene het volgende:
[..]
Het was een zooitje, vandaar opschonen, zoals vaker in de reeks. Misschien te grondig en heb ik jouw kennelijk ontopic reactie ook verwijderd. In dit geval mijn excuus.
Ik ga de lopende OP niet aanpassen.quote:Op maandag 28 september 2015 22:14 schreef BRZMR het volgende:
Ik zit met een vraagje... Ik had een vervolg topic bij tattoo verwijderen verkeerd geopend.
Mylene heeft nu de standaard opening gekozen, echter staat daar nu in dat ik bv bij Het Lasercentrum zit, dat is niet correct.
Ik zou de post graag willen aanpassen en de specifieke onderwerpen eruit willen halen. Met name de "Het Lasercentrum" getinte teksten...
Eens. Heb ik ook al mijn excuses voor aangeboden!quote:Op woensdag 30 september 2015 13:59 schreef Mord_Sith het volgende:
Brzmr moet zich gewoon niet zo aanstellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan ter zake. Kan iemand een quote-sluittag toevoegen in dit bericht:
LIF / Tatoeage verwijderen, deel 11, vrolijk verder
[ Bericht 2% gewijzigd door matthijst op 15-10-2015 09:33:33 ]Haters everywhere but I don't really care.
Jouw reactie is terecht verwijderd, niets opbouwend aan. Ik stel daarom voor dat je normaal doet met je 'autoritair gedrag is prima hoor, maar geef het dan ook toe'.quote:
Dank je. Zal vanavond iets in elkaar flanzen.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:23 schreef Mylene het volgende:
Weet ik zo gauw niet, maar open gerust een nieuw topic hoor.
Ze postte eerst mee in het chronisch ziek topic maar daar was ze niet op haar plaats omdat ze niet echt chronisch ziek is. Toen is er gezegd dat ze beter een eigen topic kon maken.quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:54 schreef Kreator het volgende:
LIF / Ik ben wie ik ben met mijn handicap #2
Wat een raar dagboek/slowchat topic. Had dat nou niet in 1 van de 1000 andere reeksen gekund?
Ah thanks, ik ga me daar melden. Hat helemaal niet aan F&F gedachtquote:Op woensdag 9 maart 2016 12:10 schreef Mylene het volgende:
Nee, F&F, deze reeks: F&F / Het Moestuintopic #20 Nu al dromen van de lente of apart topic openen.
Omdat je een post had gequoot welke ik heb verwijderd. Dan staat jouw reactie raar, ook al goed bedoeld. Ik wil voorkomen dat er een pittige kapsel discussie ontstaat. User in kwestie vond het ook niet leuk.quote:Op zondag 20 maart 2016 20:52 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
En waarom is mijn positieve reactie weggehaald?
Bij dezequote:Op woensdag 23 maart 2016 22:15 schreef Skeletor. het volgende:
Heeeelp, nieuw deel Crohn-Colitis geopend, maar topictitel niet gewijzigd! Mag het veranderd worden naar "Tussen Kunst en Werkelijkheid"?
Het enige écht objectieve topic over dit onderwerp dat NL zo ongeveer rijk was, nu compleet naar de maan geholpen door 1 kliniek / behandelaar.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 07:09 schreef matthijst het volgende:
Hey, waar zit jij, nou daar.
Oh echt waar? Is dat dezelfde die eerst ze heette?
Ja ik denk het wel, ik heb gedegen onderzoek gedaan. Oh ik ook. Goh.
Jiskefet.
Waarom haal je mijn foto weg?quote:Op maandag 16 mei 2016 18:08 schreef Mylene het volgende:
Probeer het nog eens, gewoon op een normale toon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |