Hoe bedoel je?quote:
Ik dacht juist dat ik best heel wat resultaat heb geboekt, gezien 4 behandelingen.quote:Op maandag 12 oktober 2015 15:13 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
na 4 behandelingen...wat weinig resultaat of zie ik dat fout?
ik dacht dat picoway betere resultaten boekte, maar moet eerlijk bekenen dat ik niet zo goed geinformeerd ben
Thanks, dat bedoelde ik (was me niet helemaal duidelijk welke foto van welk moment was)quote:Op maandag 12 oktober 2015 15:11 schreef Wasmachine1 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Bovenste en onderste zijn voor ik begon en de middelste 2 zijn van vandaag, na 4 behandelingen. Ik zie wel enige vervaging, ben benieuwd of jullie dat ook zien
ja mischien zie ik het ook gewoon niet goed, de voor en na foto lijken heel anders qua kleurinstelling (donkedere huid op 1e foto en hele lichte huid op 2e foto)quote:Op maandag 12 oktober 2015 15:24 schreef Wasmachine1 het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat ik best heel wat resultaat heb geboekt, gezien 4 behandelingen.
Overigens pas bij de 3e en 4e behandeling met picoway behandeld
Dacht ik al, geen dank hihi.quote:Op maandag 12 oktober 2015 15:30 schreef matthijst het volgende:
[..]
Thanks, dat bedoelde ik (was me niet helemaal duidelijk welke foto van welk moment was)
Zie zeker wel dat het een stukje vager is inderdaad.
Ja daar ben ik me van bewust, maar de voor-foto is in de kliniek zelf gemaakt. En heb verder geen andere foto's waar het helemaal te zien is. Missch dat ik thuis in hetzelfde (gele) licht nogmaals een foto maak.quote:Op maandag 12 oktober 2015 15:37 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
ja mischien zie ik het ook gewoon niet goed, de voor en na foto lijken heel anders qua kleurinstelling (donkedere huid op 1e foto en hele lichte huid op 2e foto)
Het is misschien niet het resultaat wat je gehoopt had. Maar zie wel degelijk 'breukjes' in je lijnen en vervaagde stukken. Ik heb nog maar 1 behandeling gehad, wel direct met de PicoWay.quote:
Op basis van informatie welke ik van kliniek Veldhoven heb gekregen heb ik ook dit besluit genomen. Die geven aan dat hij helemaal te verwijderen is.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 09:48 schreef matthijst het volgende:
Ben wel benieuwd in hoeverre je een hele sleeve "onzichtbaar" weg gaat krijgen
Als je een beetje harige armen hebt scheelt wel...
Ja, ga er vol voor!! Zal een lange weg worden, maar gewoon proberen zo min mogelijk aan te ergeren komende twee jaar. Je gaat er steeds minder van zien. Zwaarste zal komende zomer worden, dan zie je nog veel van dr sleeve maar ook dat die helemaal beschadigd is... Denk ik.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 09:04 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ah heb je een besluit genomen? nou wel fijn toch..dan kun je tenminste volle kracht vooruit
Het hoeft niet elke keer een Picoway/Picosure discussie te worden, volgens mijn doen die vrijwel hetzelfde.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:52 schreef BRZMR het volgende:
Hoop op je reactie! PicoSure zou dat toch ook moeten kunnen, net zoals PicoWay. Er staat nergens hoe groot een tattoo mag/moet zijn om geheel verwijderd te kunnen worden, dan zou daar toch wel over geschreven worden?
Twee jaar? Is dat niet heel ruim genomen van je? Hoeveel behandelingen denk je nodig te hebben? Kan zijn dat je dat al hebt verteld maar ben een ramp met het internet, dus moet me nog wegwijs maken op dit forum.quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:32 schreef BRZMR het volgende:
[..]
Het is misschien niet het resultaat wat je gehoopt had. Maar zie wel degelijk 'breukjes' in je lijnen en vervaagde stukken. Ik heb nog maar 1 behandeling gehad, wel direct met de PicoWay.
Je schrijft ook dat je pas 2 behandelingen met de PicoWay hebt gehad, dan ben je in principe nog wel even bezig als je er vanuit gaat dat dat je 'echte start' was (tenzij je ervoor met de picosure behandeld ben).
Ik mag 29 oktober voor mijn 2e behandeling. Ben begonnen met delen in een half-sleeve. Nu toch gekozen om de hele sleeve te verwijderen en ook niks meer ervoor terug te doen. Eerst was het de bedoeling een deel te vervagen en dan cover-up. Maar ben de tattoo nu helemaal zat, heb het ermee gehad. Kan me er ook niet meer blij mee maken.. en heb nu toch in mijn hoofd dat ik de komende 2 jaar ermee bezig ben (en wellicht langer, mijn hoop is in ieder geval enkel zomer 16 en 17, uitloop winter 2017) dat de rest er ook wel bij kan.
Voor mij mn de zomer lastig. Zit op onwijs zichtbare plek (onderarm) en kan ook niet gaan liggen zonnen zonder m'n arm te bedekken (bijvoorbeeld een band voor de elleboog eromheen of een panty met huidskleur).
Ik zit overigens ook bij kliniek Veldhoven!
Succes!!
Het gaat me ook niet over de specifieke laser discussie. Ik stel beide lasers even gelijk. Is het derhalve met dergelijke geavanceerde lasers ook een illusie om te denken dat het helemaal weg gaat?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:02 schreef matthijst het volgende:
[..]
Het hoeft niet elke keer een Picoway/Picosure discussie te worden.
Wat ik bedoel is: je ziet er altijd wel "iets" van. Het lijkt mij een illusie om te denken dat je er 0,0 van terugziet: tatoeage kan al wat met je huid gedaan hebben, laseren kan er invloed op hebben.
En aangezien je met een sleeve een gigantisch oppervlak hebt is de kans groter dat het opvalt. Net zoals een tatoeage over je hele rug waarschijnlijk helemaal lastig onzichtbaar weg te halen is.
Dat is gewoon common sense en staat los van welke laser dan ook.
Twee jaar is denk ik wel realistisch. Voor mij neem ik 29-10 als basis van start behandeling. Aangezien sessie 1 maar een klein deel van de sleeve was. Destijds twijfelde ik erg over helemaal of deels te doen. In overleg met kliniek besloten om bij twijfel gewoon de pauze tussen behandeling 1 en 2 nog even te gebruiken om zekerheid voor mezelf te krijgen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:02 schreef Wasmachine1 het volgende:
[..]
Twee jaar? Is dat niet heel ruim genomen van je? Hoeveel behandelingen denk je nodig te hebben? Kan zijn dat je dat al hebt verteld maar ben een ramp met het internet, dus moet me nog wegwijs maken op dit forum.
En je issues wat betreft zomer begrijp ik als geen ander. Afgelopen zomer had ik m'n afspraak dan ook afgezegd, zodat ik een maand lang geen zorgen had en gewoon in de zon kon liggen. Natuurlijk wel een maand voor de afspraak uit de zon blijven. Ik had het mentaal zwaarder verwacht. Natuurlijk wil ook ik zsm van m'n tattoo af, maar ik heb ook zoiets van: ben überhaupt al blij dat er een mogelijkheid bestaat om het weg te halen. Liever 2 jaar even bikkelen, dan een heel leven lang kijken naar iets op je lichaam waar je niet tevreden over bent. Máár ook ik hoop uiteraard stiekempjes dat ik voldoende heb aan 10 behandelingen, wat in principe zou betekenen dat ik nog een stuk of 8 moet ondergaan (eerste 2 niet meegerekend ivm andere laser).
Maar goed, we zullen het zien. Eind november 5e behandeling, zal weer foto's maken en uploaden nu ik eindelijk weet hoe het moet, als dat wordt gewaardeerd!
Mag ik vragen waarom je het in eerste instantie niet volledig weg wilde? Zo te horen ben je daarover in een korte tijdsduur van gedachte veranderd. Gewoon nieuwsgierigheid, hoor.
Ben zelf ook blij met de kliniek Veldhoven. Uiteindelijk is elke keus individueel, en gaat het ook weer erom welk gevoel je hebt als je een dergelijke plek inloopt. De laatste keer dat ik er was, kwam ik een man tegen in de wachtkamer die ook voor zijn tatoeage kwam. Altijd leuk om even live ervaringen uit te wisselen, aangezien ik dit proces alleen onderga.
Jij ook succes straks bij je volgende behandeling!
Dat is mijn mening. Ik denk dat je altijd wel iets kunt zien, als je goed kijktquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:09 schreef BRZMR het volgende:
is het derhalve met geavanceerde lasers ook een illusie om te denken dat het helemaal weg gaat?
100% garantie geven betekent dat ze in de toekomst kunnen kijken, maar als je erbij zegt "dat het lang kan duren" dan geloof ik daar ook wel inquote:De kliniek heeft aangegeven dat ze de tattoo 100% weg krijgen. Het kan lan duren, maar hij gaat met de huidige apparatuur zeker weg.
Nee, ik heb het niet over inkt, ik denk dat je met een groot oppervlak altíjd wel iets terug ziet.quote:Jij stelt dus dat je denkt dat de inkt niet 100% te verwijderen is? Waarom kan dat met kleinere tattoo's dan wel? Zie genoeg voorbeelden waar je écht niks meer ziet, zoals het voorbeeld
Van de Picosure die je hierboven erop hebt gezet.
Dan heb ik je verkeerd begrepen. Ik doelde alleen op de inkt. Zolang er geen littekens ed in je huid zitten en de inkt verwijderd kan worden zou je in principe niks meer moeten zien.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:41 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dat is mijn mening. Ik denk dat je altijd wel iets kunt zien, als je goed kijkt
[..]
100% garantie geven betekent dat ze in de toekomst kunnen kijken, maar als je erbij zegt "dat het lang kan duren" dan geloof ik daar ook wel in
[..]
Nee, ik heb het niet over inkt, ik denk dat je met een groot oppervlak altíjd wel iets terug ziet.
Hoe kleiner het oppervlak hoe minder zichtbaar iets is, dat is toch logisch?
Gooi een druppel cola op een tafel en je ziet het niet, gooi een blikje leeg en je ziet een vlek
Dat is waar. Maar als zij de ervaring hebben dat ze tot op heden alle tattoo's uiteindelijk hebben kunnen verwijderen (van degene die ze zijn gaan behandelen) geeft dat ook wel wat meer onderbouwing voor mezelf.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 12:56 schreef matthijst het volgende:
Je kúnt toch ook alleen maar op advies en ervaringen afgaan?
Ik bedoel alleen te zeggen dat niemand in de toekomst kan kijken en elke tatoeage en huid anders reageert
100% zekerheid kan je nooit krijgen vooraf lijkt me. Zou ik zelf niet geven als ik een behandelaar was.
Mooi toepasselijk praktijkvoorbeeldquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:20 schreef riodejaneiro het volgende:
Het betekent dat het waarschijnlijk meer behandelingen gaat kosten dan de eerst ingeschatte 7. Nou ja. We gaan het zien. Hij is ook 2x gezet dus wellicht ligt het daar ook aan.
Ook benieuwd naar, die postte dat ze een week na behandeling opeens blaren had toch? Zou foto's posten, img-tag nog uitgelegd, maar...quote:En Eefje1984, hoe is het afgelopen met jouw blaren?
ja als je ene gevoelige huid hebt is dat natuurlijk direct al een ander verhaal, hoge pijngrens of niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:20 schreef riodejaneiro het volgende:
Mensen, ik snap niet hoe jullie het handelen, die laserbehandelingen van tatoeages groter dan 1 cm. Ik heb normaal een hoge pijngrens maar ik ga echt stuk tijdens dat laseren! Als ik die sleeves en ingekleurde tattoos van jullie zie, respect voor jullie doorzettingsvermogen!
Ik ben vandaag voor de tweede keer behandeld. Even ter opfrissing: ik ga in Rotterdam en wordt gelaserd met de picosure. In augustus ben ik de eerste keer geweest. Omdat ik nogal een gevoelige huid heb (veel eczeem) hebben ze toen besloten de laser niet te hoog te zetten.
Helaas bleek nu dat de tatoeage niet zichtbaar vervaagd is. De behandelaar was zelf teleurgesteld in het resultaat. Vandaag dus met een hogere intensiteit gelaserd. Ik ben benieuwd. Ook zei ze dat er waarschijnlijk ijzerstof in de inkt zat, omdat je anders wel meer resultaat zou zien na 1x laseren... Het betekent dat het waarschijnlijk meer behandelingen gaat kosten dan de eerst ingeschatte 7. Nou ja. We gaan het zien. Hij is ook 2x gezet dus wellicht ligt het daar ook aan.
Ik heb op zich geen haast, ben vooral benieuwd naar het proces. Daarnaast heb ik afgelopen jaar een allergietest laten doen en daar kwam uit dat ik allergisch ben voor kobalt, wat ook kan voorkomen in zwarte tatoeage inkt.... Ik hoop dus stiekem ook, dat met het verdwijnen van de tattoo, mijn huidproblemen verminderen!
De tatoeage zit nu nog onder een gaasje maar ik zal over een paar dagen foto's posten om het resultaat te laten zien. Ben benieuwd hoe het er nu bij Bla_Bla_Bla uitziet, ik was er wel van onder de indruk hoeveel resultaat het na 1x bij jou leek te hebben!
En Eefje1984, hoe is het afgelopen met jouw blaren?
We kunnen wel wachten hoor!! Dat is toch ook het codewoord bij het verwijderen van een tattoo!quote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:17 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Zal moeten wachten tot het weekend want s'avonds is geen goed licht voor een vergelijking met een overdag foto
Ik ben wel benieuwd wat jij vindt van de opmerking dat wrh niet van d'r tatoeage af kwam.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:00 schreef BRZMR het volgende:
[..]
We kunnen wel wachten hoor!! Dat is toch ook het codewoord bij het verwijderen van een tattoo!
Ik kan de foto's en specifieke opmerking van wrh even niet terug vinden. Ook bij welke kliniek en met welke laser wrh onder behandeling was niet. Kan jij mij hier even op wijzen?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:51 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat jij vindt van de opmerking dat wrh niet van d'r tatoeage af kwam.
En naar je reactie op de conclusie dat iemand pas maximaal 4-5 behandelingen gehad kan hebben met 10 weken ertussen (omdat het apparaat nog geen jaar in gebruik is).
Vind jij het niet "raar" (of niet slim om te doen, zeg maar), dat wie dan ook 100% verwijdering durft te garanderen, juist omdát het nogal lastig inschatten is allemaal?
Wel nieuwsgierig hoe jij dat ziet, gezien je vooronderzoek
Oh excuses coor de quote.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 22:42 schreef matthijst het volgende:
je mist een quote tag]
Wrh heeft een aantal jaar bij "jouw" kliniek gezeten en zag geen resultaat meer, vandaar de vraag over hun claims (maar meer in het algemeen ook: claims over medische handelingen moet je volgens mij altijd voorzichtig mee zijn. Zo gingen borstvergrotingen altijd goed, totdat de moeder van Kanye West op tafel lag)![]()
Het bloeden is geen goed teken hoor... Dan heeft de laser iets te hoog gestaan.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 07:51 schreef lelijketattoo het volgende:
Ik ben gister voor mijn 2e behandeling bij het lasercentrum geweest. De vorige keer was de behandeling ontzettend pijnlijk, maar had nu emla creme erop gesmeerd. Wat een verschil. Ik voelde nagenoeg niets van de behandeling.
De vorige keer had ik naderhand veel blaren. Ik kreeg nu de tip om langer te koelen. Dus dat heb ik gisteravond ook lang gedaan. Toen ik daar gisteravond uiteindelijk mee stopte, werd de plek ontzettend pijnlijk. Ik zag ook dat ie wat gebloed had. Toen ik net wakker werd, viel de pijn gelukkig mee, dus ik hoopte ook weinig blaren te zien, maar helaas......Hij zit onder de blaren, waarvan in mijn ogen 2 behoorlijk grote....
Maar ja t hoort erbij.
Daardoor zie ik nu ook nog niet echt resultaat, dus moet nog even een paar dagen geduld hebben....
Je kan een post editen?quote:
Ze heeft heel vaak foto's gepost in deze reeks, heeft heel lang bij Aesthetics gezeten?quote:Ik zou wel graag foto's willen zien van WRH, en of hij altijd bij kliniek Veldhoven heeft gezeten. Behandeld met oude lasers, daar was doorzetten nog een belangrijker onderdeel. Als ik nu bijvoorbeeld al ong 12 behandelingen nodig zou hebben, dan was dat met de oude lasers vele malen meer.
Omdat ze nu met Picosure verder is gegaan?quote:De laatste woorden die ik van WRH heb gelezen waren niet negatief over verwijdering namelijk...
Natuurlijk, maar het lijkt erop dat je wel erg graag predikt en strooit met claims over 100% verwijdering, maar dat dat nog niet op echte ervaringen gebaseerd is, omdat de Picoway nog niet langer dan een jaar gebruikt wordt. Dus de ervaringen zijn zeker waardevol, het promoverhaal eromheen wat minder, totdat de praktijk zich bewezen heeft?quote:Ieder verhaal is weer anders op dit forum, we kunnen ons voordeel hiermee doen. Maar ook het verhaal van de mensen die er nu net mee zijn begonnen zal weer anders zijn, mede omdat dit de eerste zijn die vanaf sessie 1 behandeld worden met de pico lasers.
Klopt, die is na drie behandelingen bij Veldhoven terecht gekomen. Daar tot 20 doorgegaan en overgestapt. Met elke pico was dat uiteindelijk waarschijnlijk wel goed gekomen inderdaadquote:Op donderdag 15 oktober 2015 10:44 schreef BRZMR het volgende:
[quote]WRH is eerst begonnen bij een andere kliniek, dit heb ik wel kunnen terug halen. De 20 behandelinhen dus niet bij kliniek Veldhoven.
Exact mijn punt: er zijn nog geen mensen die volledig met Picolasers zijn behandeld, dus waarom die 100% verwijderingsclaims kritiekloos geloven? Terwijl bv. WRH er door de claimers niet vanaf gekomen is. Maar idd: misschien heeft die wel te vroeg opgegevenquote:En het is makkelijk om te zeggen dat de PicoSure hem wel heeft weg gekregen, aangezien er al heel veel voorwerk is gedaan... Wil graag resultaten zien van mensen die direct zijn behandeld met de Picolasers. Dat gaat volgen.
Ik vertrek niet van dit forum, had het over het topic. Dat is een verschilquote:Je zei te vertrekken van dit forum, je komt toch terug en begint direct weer in de aanval te gaan. Alles wat de PicoSure aan gaat moet je verdedigen en ik moet van jou wel kritisch zijn op mijn kliniek en de picoway. Jammer.
quote:Laten we gewoon ervaringen blijven delen met elkaar. Zonde als Matthijst op dit moment afhaakt.
Kritische vragen stellen is niet meteen aanvallen? Zie het als kanttekeningen, gebaseerd op wat hier in het verleden allemaal is gepost. Jouw reacties op mij, als ik een ervaring van bv. wrh aan je voorleg kan je toch ook zien als: "hmm, bedankt, dat had ik nog niet gezien, ga ik induiken, wel apart inderdaad"....quote:Laten we ons concentreren op de ervaringen en kap eens met aanvallen.
Mensen laten op basis van hier geposte claims iemand met een laser op hun lichaam schieten, dan kan het geen kwaad om een beetje door te vragen lijkt me?quote:Open en transparant is goed voor de volgende posters!
Da's een behoorlijke ondernemingquote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:26 schreef BRZMR het volgende:
Hiernaast twee tattoo's op m'n borst ook laten laseren, ga nu voor helemaal tattoo vrij.
Zeker! Gewoon rustig de tijd voor nemen. Heb er alle vertrouwen in.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:36 schreef matthijst het volgende:
[..]
Da's een behoorlijke onderneming
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |