We kunnen wel wachten hoor!! Dat is toch ook het codewoord bij het verwijderen van een tattoo!quote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:17 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Zal moeten wachten tot het weekend want s'avonds is geen goed licht voor een vergelijking met een overdag foto
Ik ben wel benieuwd wat jij vindt van de opmerking dat wrh niet van d'r tatoeage af kwam.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:00 schreef BRZMR het volgende:
[..]
We kunnen wel wachten hoor!! Dat is toch ook het codewoord bij het verwijderen van een tattoo!
Ik kan de foto's en specifieke opmerking van wrh even niet terug vinden. Ook bij welke kliniek en met welke laser wrh onder behandeling was niet. Kan jij mij hier even op wijzen?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:51 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat jij vindt van de opmerking dat wrh niet van d'r tatoeage af kwam.
En naar je reactie op de conclusie dat iemand pas maximaal 4-5 behandelingen gehad kan hebben met 10 weken ertussen (omdat het apparaat nog geen jaar in gebruik is).
Vind jij het niet "raar" (of niet slim om te doen, zeg maar), dat wie dan ook 100% verwijdering durft te garanderen, juist omdát het nogal lastig inschatten is allemaal?
Wel nieuwsgierig hoe jij dat ziet, gezien je vooronderzoek
Oh excuses coor de quote.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 22:42 schreef matthijst het volgende:
je mist een quote tag]
Wrh heeft een aantal jaar bij "jouw" kliniek gezeten en zag geen resultaat meer, vandaar de vraag over hun claims (maar meer in het algemeen ook: claims over medische handelingen moet je volgens mij altijd voorzichtig mee zijn. Zo gingen borstvergrotingen altijd goed, totdat de moeder van Kanye West op tafel lag)![]()
Het bloeden is geen goed teken hoor... Dan heeft de laser iets te hoog gestaan.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 07:51 schreef lelijketattoo het volgende:
Ik ben gister voor mijn 2e behandeling bij het lasercentrum geweest. De vorige keer was de behandeling ontzettend pijnlijk, maar had nu emla creme erop gesmeerd. Wat een verschil. Ik voelde nagenoeg niets van de behandeling.
De vorige keer had ik naderhand veel blaren. Ik kreeg nu de tip om langer te koelen. Dus dat heb ik gisteravond ook lang gedaan. Toen ik daar gisteravond uiteindelijk mee stopte, werd de plek ontzettend pijnlijk. Ik zag ook dat ie wat gebloed had. Toen ik net wakker werd, viel de pijn gelukkig mee, dus ik hoopte ook weinig blaren te zien, maar helaas......Hij zit onder de blaren, waarvan in mijn ogen 2 behoorlijk grote....
Maar ja t hoort erbij.
Daardoor zie ik nu ook nog niet echt resultaat, dus moet nog even een paar dagen geduld hebben....
Je kan een post editen?quote:
Ze heeft heel vaak foto's gepost in deze reeks, heeft heel lang bij Aesthetics gezeten?quote:Ik zou wel graag foto's willen zien van WRH, en of hij altijd bij kliniek Veldhoven heeft gezeten. Behandeld met oude lasers, daar was doorzetten nog een belangrijker onderdeel. Als ik nu bijvoorbeeld al ong 12 behandelingen nodig zou hebben, dan was dat met de oude lasers vele malen meer.
Omdat ze nu met Picosure verder is gegaan?quote:De laatste woorden die ik van WRH heb gelezen waren niet negatief over verwijdering namelijk...
Natuurlijk, maar het lijkt erop dat je wel erg graag predikt en strooit met claims over 100% verwijdering, maar dat dat nog niet op echte ervaringen gebaseerd is, omdat de Picoway nog niet langer dan een jaar gebruikt wordt. Dus de ervaringen zijn zeker waardevol, het promoverhaal eromheen wat minder, totdat de praktijk zich bewezen heeft?quote:Ieder verhaal is weer anders op dit forum, we kunnen ons voordeel hiermee doen. Maar ook het verhaal van de mensen die er nu net mee zijn begonnen zal weer anders zijn, mede omdat dit de eerste zijn die vanaf sessie 1 behandeld worden met de pico lasers.
Klopt, die is na drie behandelingen bij Veldhoven terecht gekomen. Daar tot 20 doorgegaan en overgestapt. Met elke pico was dat uiteindelijk waarschijnlijk wel goed gekomen inderdaadquote:Op donderdag 15 oktober 2015 10:44 schreef BRZMR het volgende:
[quote]WRH is eerst begonnen bij een andere kliniek, dit heb ik wel kunnen terug halen. De 20 behandelinhen dus niet bij kliniek Veldhoven.
Exact mijn punt: er zijn nog geen mensen die volledig met Picolasers zijn behandeld, dus waarom die 100% verwijderingsclaims kritiekloos geloven? Terwijl bv. WRH er door de claimers niet vanaf gekomen is. Maar idd: misschien heeft die wel te vroeg opgegevenquote:En het is makkelijk om te zeggen dat de PicoSure hem wel heeft weg gekregen, aangezien er al heel veel voorwerk is gedaan... Wil graag resultaten zien van mensen die direct zijn behandeld met de Picolasers. Dat gaat volgen.
Ik vertrek niet van dit forum, had het over het topic. Dat is een verschilquote:Je zei te vertrekken van dit forum, je komt toch terug en begint direct weer in de aanval te gaan. Alles wat de PicoSure aan gaat moet je verdedigen en ik moet van jou wel kritisch zijn op mijn kliniek en de picoway. Jammer.
quote:Laten we gewoon ervaringen blijven delen met elkaar. Zonde als Matthijst op dit moment afhaakt.
Kritische vragen stellen is niet meteen aanvallen? Zie het als kanttekeningen, gebaseerd op wat hier in het verleden allemaal is gepost. Jouw reacties op mij, als ik een ervaring van bv. wrh aan je voorleg kan je toch ook zien als: "hmm, bedankt, dat had ik nog niet gezien, ga ik induiken, wel apart inderdaad"....quote:Laten we ons concentreren op de ervaringen en kap eens met aanvallen.
Mensen laten op basis van hier geposte claims iemand met een laser op hun lichaam schieten, dan kan het geen kwaad om een beetje door te vragen lijkt me?quote:Open en transparant is goed voor de volgende posters!
Da's een behoorlijke ondernemingquote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:26 schreef BRZMR het volgende:
Hiernaast twee tattoo's op m'n borst ook laten laseren, ga nu voor helemaal tattoo vrij.
Zeker! Gewoon rustig de tijd voor nemen. Heb er alle vertrouwen in.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:36 schreef matthijst het volgende:
[..]
Da's een behoorlijke onderneming
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |