Overdrijven? Jij zit onterecht posts te verwijderenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:47 schreef Ole het volgende:
Niet zo overdrijven hoor. Eventueel gastmodden is aan de mods.
Veel te warm voor. Laten we vooral geen verhitte discussie houden. En post lekker namens jezelf en niet over andere stelletje roddeltantes (m/v).quote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Moet iedereen even zijn plasje komen doen over dit topic of wat
Ik post namens mezelf...quote:Op vrijdag 5 juni 2015 13:23 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Veel te warm voor. Laten we vooral geen verhitte discussie houden. En post lekker namens jezelf en niet over andere stelletje roddeltantes (m/v).
Ik doelde niet op jou persoonlijk met die opmerking. Wie de schoen past, trekke hem aan.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 13:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik post namens mezelf...
Er was hier geen verhitte discussie maar toen werd er weer besloten dat een satire ook verboden is.
Echt ik ben best relaxed en begrijp dat sommige dingen niet kunnen maar dit modden begint een beetje door te slaan en dat maakt het er niet leuker op. Krijg haast het gevoel alsof het de bedoeling is dat we hier maar weg blijven ofzo.
Jammerlijk dat je niet op de rest in gaat.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 13:30 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik doelde niet op jou persoonlijk met die opmerking. Wie de schoen past, trekke hem aan.
Verder wens ik jullie hier een rustige dag toe. Lief zijn voor de mods en elkaar en geniet van het zonnetje.
O 4 boterhammen kaas/salami
T taart
L zie ontbijt
A BBQ worst hamburgers shaslick sla huzaren stokbrood etc.
B Achter de kids aanhobbelen
Mwehehe geef nou maar toe dat je dat namens hun postquote:Op vrijdag 5 juni 2015 13:32 schreef gcjoel het volgende:
Ik ging op de fiets broodjes halen! Eindelijk zon!![]()
Nu weer opgesloten![]()
Verwar nu niet mijn post met crunchy en qwea ok? Ik fiets ook en ik eet ook brood!![]()
Krijg ik nog een update over mijn PM van gister?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 13:30 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik doelde niet op jou persoonlijk met die opmerking. Wie de schoen past, trekke hem aan.
Verder wens ik jullie hier een rustige dag toe. Lief zijn voor de mods en elkaar en geniet van het zonnetje.
O 4 boterhammen kaas/salami
T taart
L zie ontbijt
A BBQ worst hamburgers shaslick sla huzaren stokbrood etc.
B Achter de kids aanhobbelen
het was maar 10 minuten eerlijk waar!!quote:Op vrijdag 5 juni 2015 13:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mwehehe geef nou maar toe dat je dat namens hun post
Die is achter besproken.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 13:34 schreef sanger het volgende:
[..]
Krijg ik nog een update over mijn PM van gister?
Dat is de enige reactie?quote:
Satire mag, posten namens een gebande niet. Als het een met het ander verward wordt dan is dat pech hebben. Verder wat ik eerder al zei. Focus meer op de positieve dingen van elkaar dan op de negatieve. En laat elkaar in elkaars waarde.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 13:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Jammerlijk dat je niet op de rest in gaat.
Je begrijpt toch wel dat dit enige vraagtekens oproept? En voor scheve gezichten.quote:
Zolang dat (gevoelsmatig) niet wederzijds is, zal dat niet gebeurenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 13:40 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Satire mag, posten namens een gebande niet. Als het een met het ander verward wordt dan is dat pech hebben. Verder wat ik eerder al zei. Focus meer op de positieve dingen van elkaar dan op de negatieve. En laat elkaar in elkaars waarde.
Dit idd.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 13:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zolang dat (gevoelsmatig) niet wederzijds is, zal dat niet gebeuren
Smakelijkquote:Op vrijdag 5 juni 2015 13:50 schreef Lastpost het volgende:
Wat een gezeik weer zeg.![]()
Hier net lekker stokbrood afgebakken, wat smeerseltjes op tafel en vanavond BBQ. Heerlijk dagje zo.
Maak maar een groepsselfie met scheve gezichten voor in mijn plakboek. Wat ik achter de schermen of in de dm pm bespreek is vertrouwelijk.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 13:41 schreef sanger het volgende:
[..]
Je begrijpt toch wel dat dit enige vraagtekens oproept? En voor scheve gezichten.
Handjes boven het hoofd houden bedoel je.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 13:51 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Maak maar een groepsselfie met scheve gezichten voor in mijn plakboek. Wat ik achter de schermen of in de dm pm bespreek is vertrouwelijk.
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 13:51 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Maak maar een groepsselfie met scheve gezichten voor in mijn plakboek. Wat ik achter de schermen of in de dm pm bespreek is vertrouwelijk.
Ik heb mijn oplossing gisteren aan je verteld in het feedback topic en vandaag hier nogmaals herhaalt. Die dringt niet door. Maak je niet zo druk over zij en hullie, dat gevingerwijzen naar elkaar siert iemand. Jullie zijn toch allemaal de basisschool ontstegen.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:08 schreef sanger het volgende:
[..]
Dit geeft niet echt het vertrouwen dat er nu eindelijk naar een definitieve oplossing gezocht wordt...
Ik doelde meer op het met twee maten meten vanuit de modjes, waarvan wij toch sterk de indruk hebben dat het gebeurt. Zie het topickaap verhaal en de gevolgen bij de posters in dit topic...quote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:15 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik heb mijn oplossing gisteren aan je verteld in het feedback topic en vandaag hier nogmaals herhaalt. Die dringt niet door. Maak je niet zo druk over zij en hullie, dat gevingerwijzen naar elkaar siert iemand. Jullie zijn toch allemaal de basisschool ontstegen.
Net waren we weer gewoon aan het posten en werd er weer om niks ingegrepen. Dan werk je het toch zelf in de hand.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:15 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik heb mijn oplossing gisteren aan je verteld in het feedback topic en vandaag hier nogmaals herhaalt. Die dringt niet door. Maak je niet zo druk over zij en hullie, dat gevingerwijzen naar elkaar siert iemand. Jullie zijn toch allemaal de basisschool ontstegen.
Ik ben ook pannenkoekjes aan het bakkenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:27 schreef CrunchySelf het volgende:
Lijstje:
O: drie volkoren, jam
T: pannenkoek
L: 2 volkkoren, rosbief. Italiaanse bol, rosbief. Cornetto
T: banaan
D: ?
mealprep man!quote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:49 schreef sanger het volgende:
Waar halen jullie de tijd vandaanIk moet gewoon werken
Moest van 8 tot half 11 werken. Dat was 't weer, dinsdag de volgende werkdag.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:49 schreef sanger het volgende:
Ze liggen hier in de vriezer per 2 stuks, even ontdooien en opwarmen in magnetronquote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:49 schreef sanger het volgende:
Doet opslaanquote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:12 schreef Artoo het volgende:
Hier een recept voor een brood dat je niet hoeft te knedenGeen vieze handen ftw.
http://www.alexandracooks(...)-you-will-ever-make/
Mijn broodje is nu net klaar, it smells so goodLekker voor bij de bbq vanavond!
Ooh ziet er lekker uitquote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:12 schreef Artoo het volgende:
Hier een recept voor een brood dat je niet hoeft te knedenGeen vieze handen ftw.
http://www.alexandracooks(...)-you-will-ever-make/
Mijn broodje is nu net klaar, it smells so goodLekker voor bij de bbq vanavond!
Toen stond ik de kinderen te douchenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
mealprep man!![]()
Ik stond vanmorgen om 7 uur taart te maken voor vanavond!
Ja, dat ken ik..... Dan is het 1 groot waterballet....quote:
Hint:quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:31 schreef sanger het volgende:
[..]
Ja, dat ken ik..... Dan is het 1 groot waterballet....
Die kunnen ook een waterballet veroorzakenquote:
Dat is waar trouwens! Maar uit dat drinkbakje valt het gelukkig mee. Ze gaan niet in bad!quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:40 schreef sanger het volgende:
[..]
Die kunnen ook een waterballet veroorzaken
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat is waar trouwens! Maar uit dat drinkbakje valt het gelukkig mee. Ze gaan niet in bad!
That is how I rollquote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:02 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ben jij hoog van de toren aan het blazen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |