Door mensen als jij heb ik het dus zo druk!quote:
Wat is de meest bizarre die je hebt gezien?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Door mensen als jij heb ik het dus zo druk!![]()
Voed die kinderen eens op man!![]()
Ach je verbaasd je nog wat voor schades mensen/kinderen maken
Daar zijn ze op gebouwd toch of niet?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:11 schreef aapieannie het volgende:
Die van mij valt net head first van de tuinstoel... oeps
Druk mee bezig.. Geloof me... Echt heel drukquote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Door mensen als jij heb ik het dus zo druk!![]()
Voed die kinderen eens op man!![]()
Ik niet meer denk ik. Ik was zelf vroeger ook best wel een doerak zoals mijn moeder zegt.quote:Ach je verbaasd je nog wat voor schades mensen/kinderen maken
Worden ze hard vanquote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:11 schreef aapieannie het volgende:
Die van mij valt net head first van de tuinstoel... oeps
2 geschaafde knieen... meer niet. Ze kwam zelf naar binnen lopen en zei droog mama auw haha. Ze kan wel wat hebben. 2 weken terug waren we in duitsland en toen maakte ze al een schuiver over een grindpad en ze begon keihard te lachen toen het gebeurdequote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Daar zijn ze op gebouwd toch of niet?![]()
Mankeert ze niks?
Ik vind het vooral bizar dat sommige mensen alles vergoed krijgen.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wat is de meest bizarre die je hebt gezien?
Kinderne beginnen vaak pas te huilen door de schrikreactie van mensen om hun heen. Wij hebben dat serieus getest namelijkquote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:16 schreef aapieannie het volgende:
[..]
2 geschaafde knieen... meer niet. Ze kwam zelf naar binnen lopen en zei droog mama auw haha. Ze kan wel wat hebben. 2 weken terug waren we in duitsland en toen maakte ze al een schuiver over een grindpad en ze begon keihard te lachen toen het gebeurde
Die laatstequote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik vind het vooral bizar dat sommige mensen alles vergoed krijgen.
Gordijnen te heet wassen, sigartten peuk tegen tuinset, laarzen op vakantie laten staan![]()
Gourmetstel op z'n kop op tafel zetten
Ow.. een bikkel dusquote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:16 schreef aapieannie het volgende:
[..]
2 geschaafde knieen... meer niet. Ze kwam zelf naar binnen lopen en zei droog mama auw haha. Ze kan wel wat hebben. 2 weken terug waren we in duitsland en toen maakte ze al een schuiver over een grindpad en ze begon keihard te lachen toen het gebeurde
Dat deed ze wel eerst. Maar ik geef er niet teveel aandacht aan. Mn vriend zegt meestal deed het pijn. En als ze dat ja zegt zegt hij goed zo dan doe je het niet nog eens...quote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ow.. een bikkel dusmijn neefje gaat eerst rondkijken of iemand kijkt en als iemand kijkt begint hij keihard te huilen. Negeer je hem is er niks aan de hand
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:42 schreef aapieannie het volgende:
[..]
Dat deed ze wel eerst. Maar ik geef er niet teveel aandacht aan. Mn vriend zegt meestal deed het pijn. En als ze dat ja zegt zegt hij goed zo dan doe je het niet nog eens...
Klinkt als mijn vaderquote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:42 schreef aapieannie het volgende:
[..]
Dat deed ze wel eerst. Maar ik geef er niet teveel aandacht aan. Mn vriend zegt meestal deed het pijn. En als ze dat ja zegt zegt hij goed zo dan doe je het niet nog eens...
Natuurlijk. Maar als ze vallen en het doet niet pijn, is er ook geen emotie.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:51 schreef sanger het volgende:
Toch schijnt het wel goed te zijn om kinderen te troosten. Iets met laten zien dat ze emoties mogen uitten enzo.
Er kan ook schrik zijn of angst. Zelfs als ze geen pijn hebbenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar als ze vallen en het doet niet pijn, is er ook geen emotie.
Dat is waarquote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:55 schreef sanger het volgende:
[..]
Er kan ook schrik zijn of angst. Zelfs als ze geen pijn hebben
Gewoon keihard uitlachen werkt het beste dusquote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:18 schreef sanger het volgende:
[..]
Kinderne beginnen vaak pas te huilen door de schrikreactie van mensen om hun heen. Wij hebben dat serieus getest namelijkAls er iets gebeurde en wij gingen lachten gingen de kinderen ook lachen. Deden wij geschrokken dan gingen ze huilen
Eet jij geen T's? Weinig zo zeg!quote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:54 schreef sanger het volgende:
En mijn eigen lijstje:
O: kwark met honing
L: 4 volkoren, 2 kipfilet 2 sambalkaas
D: geen idee nog
S: voetbaltoernooitje
T: kwark met honing
Nee ook niet. Dan schijnen ze later moeite te krijgen met uiten van gevoelens en emoties.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:57 schreef -Peach het volgende:
[..]
Gewoon keihard uitlachen werkt het beste dus
Normaal wel ja. Alleen niets meegenomen vandaagquote:
ook niet in je moterrrr?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:01 schreef sanger het volgende:
[..]
Normaal wel ja. Alleen niets meegenomen vandaag
Nee, dat is juist de reden. Was al passen en meten nu... Moest een voetbaltas mee met twee tenues. En een laptop tas. Ik had niet eens genoeg ruimte om een motorbroek mee te nemen, dus nu gewoon in spijkerbroek de snelweg op straksquote:
Doe je ons de groetjes als je in een uitzending van wegmisbruikers komt?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:03 schreef sanger het volgende:
[..]
Nee, dat is juist de reden. Was al passen en meten nu... Moest een voetbaltas mee met twee tenues. En een laptop tas. Ik had niet eens genoeg ruimte om een motorbroek mee te nemen, dus nu gewoon in spijkerbroek de snelweg op straks
Moeten ze me wel bij kunnen houdenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
Doe je ons de groetjes als je in een uitzending van wegmisbruikers komt?
Doel je op die lijstjes? Want dat was gewoon satirequote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:20 schreef Ole het volgende:
Even een waarschuwing: posten namens gebanden is niet toegestaan!
Nou ja, het lijkt er sterk op. Maar dan weten jullie het in elk geval.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Doel je op die lijstjes? Want dat was gewoon satire
Azijn stond zeker op jouw lijstje.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:24 schreef Ole het volgende:
[..]
Nou ja, het lijkt er sterk op. Maar dan weten jullie het in elk geval.
Zou dat werken om af te vallen btw?quote:
Ik zweet me rot en ik zit gewoon stil pfff...quote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:22 schreef Lastpost het volgende:
Gelukkig al klaar met werken. Wat een warmte.
Totaal niet. Je kon van kilometers zien dat het een grap was.. snap ook niet waarom jij ineens zit te modden in dit topicquote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:24 schreef Ole het volgende:
[..]
Topics kapen ook niet volgens mij. Zie ook LIF en mijn PM aan de Pharkus....quote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:20 schreef Ole het volgende:
Even een waarschuwing: posten namens gebanden is niet toegestaan!
Dus als ik nu een lijstje post zoals die van q eruit zag kan ik ook een ban krijgen? Terwijl dat dat misschien alleen maar inspiratie is geweest?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:24 schreef Ole het volgende:
[..]
Gastmodden wordt wel vaker gedaan, maar een grap/satire mag dus ook al niet meerquote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Totaal niet. Je kon van kilometers zien dat het een grap was.. snap ook niet waarom jij ineens zit te modden in dit topic
Ja, maar op gastmodden in SHO staat de doodstraf. Beetje hypocriet nietwaar?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:28 schreef sanger het volgende:
[..]
Gastmodden wordt wel vaker gedaan, maar een grap/satire mag dus ook al niet meer
Daar kom ik nooit, dus dat weet ik dan wee rnietquote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar op gastmodden in SHO staat de doodstraf. Beetje hypocriet nietwaar?
Ooit eens gedaan toen ik mod was, omdat iemand gigantisch zat te spammen. Nou, dat heb ik geweten hoorquote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:29 schreef sanger het volgende:
[..]
Daar kom ik nooit, dus dat weet ik dan wee rniet
Ik heb nooit gemod, alleen sportcrew als PR.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ooit eens gedaan toen ik mod was, omdat iemand gigantisch zat te spammen. Nou, dat heb ik geweten hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |