Kipfilet (dat is alleen al 5kgquote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 09:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
Kipfilet (dat is alleen al 5kg)
Groenteburgers
Tonijn
Biefstuk
En dan nog wat voorgekookte groente en rijstdingen. Hoef ik alleen nog het vlees te bakken, de rest in de magnetron en tadaa.. klaar
Zeker!quote:
Goeie bestelling! Ik heb vanavond weer groenteburgerquote:Op vrijdag 5 juni 2015 09:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
Kipfilet (dat is alleen al 5kg)
Groenteburgers
Tonijn
Biefstuk
En dan nog wat voorgekookte groente en rijstdingen. Hoef ik alleen nog het vlees te bakken, de rest in de magnetron en tadaa.. klaar
Denk dat het vergelijkbaar is daarmee. Voordeel vind ik voornamelijk dat alles vacuüm verpakt is, dus er kan veel in de vriezer. + alles bestellen op 1 plek in plaats van dat ik overal en nergens naartoe moet.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 09:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Is dat vlees zo anders dan? Ik koop mijn kip altijd bij de poelier
en goedkoop!quote:Op vrijdag 5 juni 2015 09:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Denk dat het vergelijkbaar is daarmee. Voordeel vind ik voornamelijk dat alles vacuüm verpakt is, dus er kan veel in de vriezer. + alles bestellen op 1 plek in plaats van dat ik overal en nergens naartoe moet.
Heeft ze uitgeslapenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 08:10 schreef aapieannie het volgende:
Nog niet gesmeerd hier. Zit met een chagerijnig kind te ontbijten... madame was om half 6 wakker en wilde niet meer slapen. En nu i ze chagerijnig want vroeg opgestaan... oh joy..
Ellende, zorgen en een goede verzekeringspolisquote:Op vrijdag 5 juni 2015 09:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik niet en dat snap ik ook weer precies al ik die verhalen hoor!![]()
Zeggen die ouders altijd, je krijgt er zoveel voor terug... Wat dan??
Raar he, je doet er 9 maanden over om ze er uit te persen maar na een jaar of 15 willen ze met alle macht er terug inquote:Op vrijdag 5 juni 2015 09:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, dat laatste moet je wel zeggen... terugstoppen kan niet meer
Nou ja, als hij iets doet doet hij het gelijk goedquote:Op vrijdag 5 juni 2015 09:54 schreef sanger het volgende:
[..]
Ellende, zorgen en een goede verzekeringspolis
Die van ons zat gisteren met zijn fiets tegen een Porsche aan
Ja, maar wel bij een andere vrouw dan z'n moederquote:Op vrijdag 5 juni 2015 09:55 schreef sanger het volgende:
[..]
Raar he, je doet er 9 maanden over om ze er uit te persen maar na een jaar of 15 willen ze met alle macht er terug in
Jazekersquote:
Oh godquote:Op vrijdag 5 juni 2015 09:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou ja, als hij iets doet doet hij het gelijk goed
[..]
Ja, maar wel bij een andere vrouw dan z'n moedermag ik hopen
Hoe groot is je vriezer?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 09:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
JazekersLichte 'omg past het wel in de vriezer' paniek
Zal even opsommen:quote:Op vrijdag 5 juni 2015 09:56 schreef Maraca het volgende:
Nou ja, als hij iets doet doet hij het gelijk goed
Hmm, zal eens kijken danquote:Op vrijdag 5 juni 2015 09:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
JazekersLichte 'omg past het wel in de vriezer' paniek
98l (netto) en heb besteld voor 64l. Er zit wel wat spul in de vriezer, maar zeker geen 35 liter, dus dat gaat wel passenquote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:13 schreef sanger het volgende:
[..]
Zal even opsommen:
• Met vinger vast in wasbak op school. Moest losgebikt worden door brandweer.
• Gooit tijdens spelen als grapje een gloedjenieuwe telefoon in een rioolputje
• Slaat op school wat hard met een deur, glipt uit zijn handen. Deurkozijn vervormt.
• Fietst tegen een Porsche aan
• Even voetballen op de camping, boem, deuk in auto
En dan heb ik het maar niet over de immateriele zaken
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:13 schreef sanger het volgende:
[..]
Zal even opsommen:
• Slaat op school wat hard met een deur, glipt uit zijn handen. Deurkozijn vervormt.
Haha ik vind dat zo mooi he hoe die kinders dat voor elkaar krijgen.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:13 schreef sanger het volgende:
[..]
Zal even opsommen:
Dat zekerquote:
De verzekering wat minderquote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Haha ik vind dat zo mooi he hoe die kinders dat voor elkaar krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |