Ik doelde meer op het met twee maten meten vanuit de modjes, waarvan wij toch sterk de indruk hebben dat het gebeurt. Zie het topickaap verhaal en de gevolgen bij de posters in dit topic...quote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:15 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik heb mijn oplossing gisteren aan je verteld in het feedback topic en vandaag hier nogmaals herhaalt. Die dringt niet door. Maak je niet zo druk over zij en hullie, dat gevingerwijzen naar elkaar siert iemand. Jullie zijn toch allemaal de basisschool ontstegen.
Net waren we weer gewoon aan het posten en werd er weer om niks ingegrepen. Dan werk je het toch zelf in de hand.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:15 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik heb mijn oplossing gisteren aan je verteld in het feedback topic en vandaag hier nogmaals herhaalt. Die dringt niet door. Maak je niet zo druk over zij en hullie, dat gevingerwijzen naar elkaar siert iemand. Jullie zijn toch allemaal de basisschool ontstegen.
Ik ben ook pannenkoekjes aan het bakkenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:27 schreef CrunchySelf het volgende:
Lijstje:
O: drie volkoren, jam
T: pannenkoek
L: 2 volkkoren, rosbief. Italiaanse bol, rosbief. Cornetto
T: banaan
D: ?
mealprep man!quote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:49 schreef sanger het volgende:
Waar halen jullie de tijd vandaanIk moet gewoon werken
Moest van 8 tot half 11 werken. Dat was 't weer, dinsdag de volgende werkdag.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:49 schreef sanger het volgende:
Ze liggen hier in de vriezer per 2 stuks, even ontdooien en opwarmen in magnetronquote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:49 schreef sanger het volgende:
Doet opslaanquote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:12 schreef Artoo het volgende:
Hier een recept voor een brood dat je niet hoeft te knedenGeen vieze handen ftw.
http://www.alexandracooks(...)-you-will-ever-make/
Mijn broodje is nu net klaar, it smells so goodLekker voor bij de bbq vanavond!
Ooh ziet er lekker uitquote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:12 schreef Artoo het volgende:
Hier een recept voor een brood dat je niet hoeft te knedenGeen vieze handen ftw.
http://www.alexandracooks(...)-you-will-ever-make/
Mijn broodje is nu net klaar, it smells so goodLekker voor bij de bbq vanavond!
Toen stond ik de kinderen te douchenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
mealprep man!![]()
Ik stond vanmorgen om 7 uur taart te maken voor vanavond!
Ja, dat ken ik..... Dan is het 1 groot waterballet....quote:
Hint:quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:31 schreef sanger het volgende:
[..]
Ja, dat ken ik..... Dan is het 1 groot waterballet....
Die kunnen ook een waterballet veroorzakenquote:
Dat is waar trouwens! Maar uit dat drinkbakje valt het gelukkig mee. Ze gaan niet in bad!quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:40 schreef sanger het volgende:
[..]
Die kunnen ook een waterballet veroorzaken
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat is waar trouwens! Maar uit dat drinkbakje valt het gelukkig mee. Ze gaan niet in bad!
That is how I rollquote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:02 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ben jij hoog van de toren aan het blazen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |