Ja jammer is dat he, dat je niet meer zo lekker op iemand kan schelden omdat je hem stiekem sympathiek bent gaan vindenquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:38 schreef static het volgende:
Ja, heb ik ook. Nadeel is dat je er te mild van wordt.
Geen last van hoorquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:39 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Ja jammer is dat he, dat je niet meer zo lekker op iemand kan schelden omdat je hem stiekem sympathiek bent gaan vinden
Ik begin zelf aan -Angel- te wennenquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:40 schreef djenneke het volgende:
Ze zijn allemaal al genoemd... ja dus!
Ik scheld static nog net zo makkelijk verrotquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:43 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Nee bij mij, goh.
maar ook niet bij andere users?
neequote:Op vrijdag 4 november 2005 20:36 schreef GoLLeM het volgende:
Hebben julllie dat nou ook? Dat je vroeger Kasta een enorme lul vond, de topics van Boomlaars maar matig en BrauN maar een baggeruser. Tot je op een bepaald moment dacht 'eigenlijk vallen ze toch wel mee'. En dat je vanaf dat moment gewoon wél van de posts/topics van die user kan genieten?
Noem hier meer van zulke users waar je aan moet wennen.
Dat gaat me dan weer nooit lukken...quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:43 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Ik begin zelf aan -Angel- te wennen
Nou, misschien kun jij me dan uitleggen wat hem onderscheidt van iedere andere willekeurige voetbalhumorist. Want ik zie het nog steeds niet.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:37 schreef GoLLeM het volgende:
Tong80... hoe meer posts je van hem leest, hoe meer je beseft wat een genie het eigenlijk is.
Ga me nou niet vertellen dat je het van BrauN wel ziet?quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:48 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Nou, misschien kun jij me dan uitleggen wat hem onderscheidt van iedere andere willekeurige voetbalhumorist. Want ik zie het nog steeds niet.
Dat gebeurt ook wel eens idd. Bij Conflict bijvoorbeeld. Heel even dacht ik dat ie stiekem toch tof wasquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
Soms denk ik 'die user is eigenlijk toch best okay' en dan blijkt het daarna toch weer een ongelovelijke sukkel te zijn.
Dus mijn eerste indruk is meestal wel goed.
Ja maar jij bent gewoon een stuk schijtquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:51 schreef stukschijt het volgende:
ik dacht eerst dat kasta wel meeviel, maar uiteindelijk bleek de kneus 10 keer zo erg als verwacht (nadat ie hier een moderator werd)... en eerst vond ik missymirjam een grote stakker maar uiteindelijk is ze m'n favo fokker geworden.
Nou en?quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:52 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Ja maar jij bent gewoon een stuk schijt
En vice-versa.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik scheld static nog net zo makkelijk verrot
boeiequote:Op vrijdag 4 november 2005 20:54 schreef Chriz2k het volgende:
Vroeger vond ik Conflict tof, nu niet meer.
Je kunt ook gewoon onder je echte nick posten, dit is zo zielig.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:43 schreef Boekelmans het volgende:
Toendertijd dacht ik dat static typisch zo'n aandachtsuser was, nu weet ik dat het 10x erger is
* proest *quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:37 schreef GoLLeM het volgende:
Tong80... hoe meer posts je van hem leest, hoe meer je beseft wat een genie het eigenlijk is.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:01 schreef sararaats het volgende:
ik moest aan iedereen wennen hoor
en vice versa
Geen wonder dat hij daarom zoveel posts heeft.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:37 schreef GoLLeM het volgende:
wil je hem niet als soortgenoot dan?quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:59 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Neuh, alleen jammer dat je zo'n verzuurde nerd bent geworden.
maar dan blijf je ons ontmoetenquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb aan alle users een pleurishekel.
Mogen jullie allen branden in de hel.
ohh wat gemeen!quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:59 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Neuh, alleen jammer dat je zo'n verzuurde nerd bent geworden.
brand eikel, brand!quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:12 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
maar dan blijf je ons ontmoeten
Wie de fuck ben je uberhaupt?quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ach ja, wennen. Ik neem gewoon de moeite niet meer om me aan sommige users te irriteren.
Ik kom er net achter dat je 59 bent.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:04 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
wil je hem niet als soortgenoot dan?
wat was de reden om onder je steen vandaan te komen?quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:21 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik kom er net achter dat je 59 bent.
Iemand die modereert op een subforum waar jij zelden vertoeft. Een win-win situatie lijkt me.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wie de fuck ben je uberhaupt?
Ik wilde weten hoe oud je bent.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:27 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
wat was de reden om onder je steen vandaan te komen?
Ik geloof dat ik onpasselijk word.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:41 schreef Aurelianus het volgende:
Ik geloof dat ik de gecompliceerde humor van Jaguarized steeds meer begin te waarderen.
Ja hoor!quote:
daarom heb ik nog een ring voor je gemaakt.quote:
Nee hoor, dan zou ik je toch eerst moeten kennen...quote:
Ik vind jou ook tofquote:Op zaterdag 5 november 2005 16:19 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja hoor!
Maar ik kick dan ook op linkse boomknuffelaars, bij voorkeur homofiele![]()
Ja, maar dat was om mij te weerhouden van een zelfmoordpoging!quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
daarom heb ik nog een ring voor je gemaakt.
Je kent mij niet?quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:35 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nee hoor, dan zou ik je toch eerst moeten kennen...
Leren kennen in het echt?quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:43 schreef Skv het volgende:
[..]
Je kent mij niet?
Ik heb yvonne nog een mailbom gestuurd met bedreigingen
En ik zit altijd met mn dronken kop foto's op fok te knallen
Er was zelfs nog een reeks over mijn familie en vrienden
Enne, ik had nog lui die zich af stonden te rukken op minderjarige meisjes met bebloede maandverbandjes gefilmt en online gepeert.
En ik ben heel vaak gebanned
Pff, waar kan men mij nog meer van kennen?
Ik pluk altijd heel V&A Leeg.
Het erge is: het is echt allemaal nieuw voor mequote:Op zaterdag 5 november 2005 16:43 schreef Skv het volgende:
[..]
Je kent mij niet?
Enne, ik had nog lui die zich af stonden te rukken op minderjarige meisjes met bebloede maandverbandjes gefilmt en online gepeert.
En je kent Loes uit ruurlo!quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:43 schreef Skv het volgende:
[..]
Je kent mij niet?
newbiequote:Op zaterdag 5 november 2005 16:46 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het erge is: het is echt allemaal nieuw voor me
Ook nog.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:46 schreef ikhouvanOtherside het volgende:
[..]
En je kent Loes uit ruurlo!
quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:46 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het erge is: het is echt allemaal nieuw voor me
quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:52 schreef Skv het volgende:
[..]
Ook nog.
GoLLeM aan het klonen ofzo??
Verdomd oude kloon dan
Whahahahaha, jaaaaaaaaaaaaaaaa, die mislukte mailbom!!!quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:43 schreef Skv het volgende:
[..]
Je kent mij niet?
Wil je d'r adres / telefoonnummer?quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:56 schreef Skv het volgende:
@ikhouvanOtherside
Ik sprak de moeder van Loes nog, en ze is verhuisd naar Leiden (op kamers).!
Wie?quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:28 schreef Mainport het volgende:
Ik kan Tha_T nog steeds niet uitstaan, hij sluit alle leuke topics.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:41 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Verder kon ik het nooit zo goed vinden met de kikkerlikker en zijn fans
Ja, het werkte niet helemaal goed.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Whahahahaha, jaaaaaaaaaaaaaaaa, die mislukte mailbom!!!
Er kwam er 1 per minuut, met je eigen IP erbij
Geweldige actie
Heb dr msn welquote:Op zaterdag 5 november 2005 16:57 schreef ikhouvanOtherside het volgende:
[..]
Wil je d'r adres / telefoonnummer?
Erg...quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:53 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik open wel een topic, waar mensen aan denken als ze 'Skv' zien staan.
zelfs een stagaire op mn werk schrok toen hij zag dat ik ook op fok! zat.
Zei dat ik Skv was, kerel mij helemaal bekend vinden enzo
Heb ik je daar 3 maanden voor gegeven?quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:01 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, het werkte niet helemaal goed.
Maar het was overigens het IP van mijn school. Maat van me had er onder gezet: Kusjes, Skv ofzo.
Dus heel moeilijk was het niet te achterhalen
Achja, 3 maandjes ban is ook tof.
Blijkbaar kon je de grap, al dan niet mislukt, niet zo waarderen...quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb ik je daar 3 maanden voor gegeven?
Hoelang is dit wel niet geleden?
warbji horde?quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:02 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik dacht dat je er niet meer bij hoorde
Vanmiddag nog in de shampoofles van onze linkbuiten gepist.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:48 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Nou, misschien kun jij me dan uitleggen wat hem onderscheidt van iedere andere willekeurige voetbalhumorist. Want ik zie het nog steeds niet.
origineel ja.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vanmiddag nog in de shampoofles van onze linkbuiten gepist.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zoiets heb ik ook wel eens gehadquote:Op zaterdag 5 november 2005 16:53 schreef Skv het volgende:
zelfs een stagaire op mn werk schrok toen hij zag dat ik ook op fok! zat.
Zei dat ik Skv was, kerel mij helemaal bekend vinden enzo
Ja en het leukste was dat ie niet wist dat ik erin had geplast, en hij als geintje z'n shampoofles over me heen gooide.quote:
Ja, drie maanden.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb ik je daar 3 maanden voor gegeven?
Hoelang is dit wel niet geleden?
Staat nog in je fotoboek. Moet rond die tijd zijn geweest.quote:Gepost door Skv - maandag 20 oktober 2003 @ 14:42
Waar is Wallie nou?
Hier is Wallie!! > http://members.home.nl/w-r/wallie-wallie.gif
Waar is het topic?
WEG!!
Wallie Wallie!!
[Gewijzigd door Skv - maandag 20 oktober 2003 @ 14:43]
Ik moet je een ding wel nageven: Als je dit al lollig vind, dan heb je wel een erg leuk en lollig levenquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja en het leukste was dat ie niet wist dat ik erin had geplast, en hij als geintje z'n shampoofles over me heen gooide.
En nu stink ik naar urine.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh ja trek eens aan m'n vinger![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan niet zo ver terugkijkenquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:09 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, drie maanden.
het ging er over dat er een Waar is wally-topic was.
Had ik net 2 uuur zitten fotoshoppen om zo'n kutplaatje te maken met wally heeeel moeilijk verstopt,
tyft een of andere mod dat topic dicht. Ik niet pikken, nieuwe openen, die ging ook dicht.
Toen ging ik Feedback volkalken en nog een topic openen. En daarna in het fotoboek van desbetreffende mod en jouw fotoboek zitten zeiken.
Toen kreeg ik volgens mij een week ofzo (proeftijd), waarop ik besloot te mailbommen.
Die ging niet héél goed en toen was ik de lul.
Helaas kan ik de mededelingen rondom die ban niet meer opzoeken
[..]
Staat nog in je fotoboek. Moet rond die tijd zijn geweest.
ik ook!quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:43 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Ik begin zelf aan -Angel- te wennen
Helaas zitten die niet alleen daar, ze zijn overal! BEWARE!quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:22 schreef SCH het volgende:
Als je aan Tong80 gewend bent dan kun je echt iedereen aan.
Ik kan iedereen aan
Waar ik alleen maar niet aan wen is die diehard racisten in NWS en POL.
Hier toch niet?quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
Helaas zitten die niet alleen daar, ze zijn overal! BEWARE!![]()
Lachen, was de helft vergetenquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:09 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, drie maanden.
Had ik net 2 uuur zitten fotoshoppen om zo'n kutplaatje te maken met wally heeeel moeilijk verstopt,
tyft een of andere mod dat topic dicht. Ik niet pikken, nieuwe openen, die ging ook dicht.
Toen ging ik Feedback volkalken en nog een topic openen. En daarna in het fotoboek van desbetreffende mod en jouw fotoboek zitten zeiken.
Toen kreeg ik volgens mij een week ofzo (proeftijd), waarop ik besloot te mailbommen.
[..]
ja, de eerste keer.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lachen, was de helft vergeten
Je mailde me toch om een unban?
zoiets, waarschijnlijk nog wat gaarderquote:Wallie is tof!
Wallie-Wallieee!!!!
Kusjes, Skv
En na mail 1 verdwenen ze automatisch in m'n prullenbakquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:31 schreef Skv het volgende:
[..]
ja, de eerste keer.
Die bom stond iets in van
[..]
zoiets, waarschijnlijk nog wat gaarder
Zolang je maar geen naaktfoto's post, en heel veel van Yvonne blijft houden ben je wel vermakelijk hoorquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:01 schreef sararaats het volgende:
al heeft iedereen een grafhekel aan mij, I don't care
ik moest gewoon wennen aan jullie forum (al is dat nu wel gelukt)
och hoe liefquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:32 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Zolang je maar geen naaktfoto's post, en heel veel van Yvonne blijft houden ben je wel vermakelijk hoor
Ik moest wennen aan die kleine lettertjes van jou, zelfs als je iets heel stellig beweerd, lijkt het dan net alsof je 'virtueel fluistert' b.w.v.s.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:48 schreef zoalshetis het volgende:
quote:Op zondag 6 november 2005 10:17 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Ik moest wennen aan die kleine lettertjes van jou, zelfs als je iets heel stellig beweerd, lijkt het dan net alsof je 'virtueel fluistert' b.w.v.s.![]()
Beetje aan me gewend nu?quote:Op zondag 6 november 2005 12:26 schreef lurf_doctor het volgende:
Yvonne, moet ik eik nog steeds aan wennen![]()
Maar ja dat zijn vast hormonen![]()
Beetje recyclenquote:
Ik zit een beetje te kijken naar de users in dit topic, waar is ZHI?quote:
Je PI doet eng.quote:
Schizofreen.quote:
Iig nooit alleen.quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:09 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, drie maanden.
[..]
quote:
ik ben niet doodquote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:04 schreef Straatcommando. het volgende:
Zoveel namen hier die je nu niet meer ziet.
RIP.
Weet je het zeker ?quote:
Ja allemaal bekende namen, nostalgie. Nu lijkt het wel of elk topic vol zit met nieuwe kloons (en clowns).quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:04 schreef Straatcommando. het volgende:
Zoveel namen hier die je nu niet meer ziet.
RIP.
Nee.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:37 schreef GoLLeM het volgende:
Heeft ze die naaktfoto's ooit nog toegestuurd?quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:47 schreef snakelady het volgende:
SHE mis ik wel, kon ik leuke discussies mee houden.
Volgens mij niet, ik heb er nooit een gezien.quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Heeft ze die naaktfoto's ooit nog toegestuurd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |