origineel ja.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vanmiddag nog in de shampoofles van onze linkbuiten gepist.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zoiets heb ik ook wel eens gehadquote:Op zaterdag 5 november 2005 16:53 schreef Skv het volgende:
zelfs een stagaire op mn werk schrok toen hij zag dat ik ook op fok! zat.
Zei dat ik Skv was, kerel mij helemaal bekend vinden enzo
Ja en het leukste was dat ie niet wist dat ik erin had geplast, en hij als geintje z'n shampoofles over me heen gooide.quote:
Ja, drie maanden.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb ik je daar 3 maanden voor gegeven?
Hoelang is dit wel niet geleden?
Staat nog in je fotoboek. Moet rond die tijd zijn geweest.quote:Gepost door Skv - maandag 20 oktober 2003 @ 14:42
Waar is Wallie nou?
Hier is Wallie!! > http://members.home.nl/w-r/wallie-wallie.gif
Waar is het topic?
WEG!!
Wallie Wallie!!
[Gewijzigd door Skv - maandag 20 oktober 2003 @ 14:43]
Ik moet je een ding wel nageven: Als je dit al lollig vind, dan heb je wel een erg leuk en lollig levenquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja en het leukste was dat ie niet wist dat ik erin had geplast, en hij als geintje z'n shampoofles over me heen gooide.
En nu stink ik naar urine.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh ja trek eens aan m'n vinger![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan niet zo ver terugkijkenquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:09 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, drie maanden.
het ging er over dat er een Waar is wally-topic was.
Had ik net 2 uuur zitten fotoshoppen om zo'n kutplaatje te maken met wally heeeel moeilijk verstopt,
tyft een of andere mod dat topic dicht. Ik niet pikken, nieuwe openen, die ging ook dicht.
Toen ging ik Feedback volkalken en nog een topic openen. En daarna in het fotoboek van desbetreffende mod en jouw fotoboek zitten zeiken.
Toen kreeg ik volgens mij een week ofzo (proeftijd), waarop ik besloot te mailbommen.
Die ging niet héél goed en toen was ik de lul.
Helaas kan ik de mededelingen rondom die ban niet meer opzoeken
[..]
Staat nog in je fotoboek. Moet rond die tijd zijn geweest.
ik ook!quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:43 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Ik begin zelf aan -Angel- te wennen
Helaas zitten die niet alleen daar, ze zijn overal! BEWARE!quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:22 schreef SCH het volgende:
Als je aan Tong80 gewend bent dan kun je echt iedereen aan.
Ik kan iedereen aan
Waar ik alleen maar niet aan wen is die diehard racisten in NWS en POL.
Hier toch niet?quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
Helaas zitten die niet alleen daar, ze zijn overal! BEWARE!![]()
Lachen, was de helft vergetenquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:09 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, drie maanden.
het ging er over dat er een Waar is wally-topic was.
Had ik net 2 uuur zitten fotoshoppen om zo'n kutplaatje te maken met wally heeeel moeilijk verstopt,
tyft een of andere mod dat topic dicht. Ik niet pikken, nieuwe openen, die ging ook dicht.
Toen ging ik Feedback volkalken en nog een topic openen. En daarna in het fotoboek van desbetreffende mod en jouw fotoboek zitten zeiken.
Toen kreeg ik volgens mij een week ofzo (proeftijd), waarop ik besloot te mailbommen.
Die ging niet héél goed en toen was ik de lul.
Helaas kan ik de mededelingen rondom die ban niet meer opzoeken
[..]
Staat nog in je fotoboek. Moet rond die tijd zijn geweest.
ja, de eerste keer.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lachen, was de helft vergeten
Je mailde me toch om een unban?
zoiets, waarschijnlijk nog wat gaarderquote:Wallie is tof!
Wallie-Wallieee!!!!
Kusjes, Skv
En na mail 1 verdwenen ze automatisch in m'n prullenbakquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:31 schreef Skv het volgende:
[..]
ja, de eerste keer.
Die bom stond iets in van
[..]
zoiets, waarschijnlijk nog wat gaarder
Zolang je maar geen naaktfoto's post, en heel veel van Yvonne blijft houden ben je wel vermakelijk hoorquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:01 schreef sararaats het volgende:
al heeft iedereen een grafhekel aan mij, I don't care
ik moest gewoon wennen aan jullie forum (al is dat nu wel gelukt)
och hoe liefquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:32 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Zolang je maar geen naaktfoto's post, en heel veel van Yvonne blijft houden ben je wel vermakelijk hoor
Ik moest wennen aan die kleine lettertjes van jou, zelfs als je iets heel stellig beweerd, lijkt het dan net alsof je 'virtueel fluistert' b.w.v.s.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:48 schreef zoalshetis het volgende:
quote:Op zondag 6 november 2005 10:17 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Ik moest wennen aan die kleine lettertjes van jou, zelfs als je iets heel stellig beweerd, lijkt het dan net alsof je 'virtueel fluistert' b.w.v.s.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |