quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:01 schreef sararaats het volgende:
ik moest aan iedereen wennen hoor
en vice versa
Geen wonder dat hij daarom zoveel posts heeft.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:37 schreef GoLLeM het volgende:
Tong80... hoe meer posts je van hem leest, hoe meer je beseft wat een genie het eigenlijk is.
wil je hem niet als soortgenoot dan?quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:59 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Neuh, alleen jammer dat je zo'n verzuurde nerd bent geworden.
maar dan blijf je ons ontmoetenquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb aan alle users een pleurishekel.
Mogen jullie allen branden in de hel.
ohh wat gemeen!quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:59 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Neuh, alleen jammer dat je zo'n verzuurde nerd bent geworden.
brand eikel, brand!quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:12 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
maar dan blijf je ons ontmoeten
Wie de fuck ben je uberhaupt?quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ach ja, wennen. Ik neem gewoon de moeite niet meer om me aan sommige users te irriteren.
Ik kom er net achter dat je 59 bent.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:04 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
wil je hem niet als soortgenoot dan?
wat was de reden om onder je steen vandaan te komen?quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:21 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik kom er net achter dat je 59 bent.
Iemand die modereert op een subforum waar jij zelden vertoeft. Een win-win situatie lijkt me.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wie de fuck ben je uberhaupt?
Ik wilde weten hoe oud je bent.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:27 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
wat was de reden om onder je steen vandaan te komen?
Ik geloof dat ik onpasselijk word.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:41 schreef Aurelianus het volgende:
Ik geloof dat ik de gecompliceerde humor van Jaguarized steeds meer begin te waarderen.
Ja hoor!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |