Dat heeft toch niks te maken met horloges maar met de belastingdienst en de in- verkoop?quote:Op vrijdag 17 april 2015 15:36 schreef Prof_Hoax het volgende:
Omdat ik de naam Schaap en Citroen hier meermaals gelezen heb, misschien is enige oplettendheid bij koop bij hun niet misplaatst (het geheel kan ook ongefundeerd zijn maar voor mij : waar rook is is vuur) http://www.nu.nl/ondernem(...)acht-van-fraude.html
Ik zie geen probleem om een horloge bij SC te kopen. Enige is dat je mogelijk wat last zal krijgen met garantie claims wanneer SC failliet gaat door boetes vanuit de belastingdienst. Maar afgezien van dat is het inderdaad niet echt gefundeerd.quote:Op vrijdag 17 april 2015 15:36 schreef Prof_Hoax het volgende:
Omdat ik de naam Schaap en Citroen hier meermaals gelezen heb, misschien is enige oplettendheid bij koop bij hun niet misplaatst (het geheel kan ook ongefundeerd zijn maar voor mij : waar rook is is vuur) http://www.nu.nl/ondernem(...)acht-van-fraude.html
De fabrikant zit inderdaad aan het eind van de straat.quote:Op vrijdag 17 april 2015 16:35 schreef ook_gek het volgende:
Je kan toch gewoon naar de fabrikant gaan en daar de garantie claimen. Niks moeilijks aan. Mits je de factuur en papieren in je bezit hebt.
Of bij iedere andere dealer....quote:Op vrijdag 17 april 2015 16:41 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
De fabrikant zit inderdaad aan het eind van de straat.
Dat was snel. Bij de mijne duurde het een maand ofzo. Nu nog even die afschuwelijk slechte Vostok band vervangen.quote:Op vrijdag 17 april 2015 20:31 schreef Michielos het volgende:
vandaag deze binnen gekregen! De scuba dude en ik ben nu al een fan![]()
[ afbeelding ]
Nato er omheenquote:Op vrijdag 17 april 2015 20:31 schreef Michielos het volgende:
vandaag deze binnen gekregen! De scuba dude en ik ben nu al een fan![]()
[ afbeelding ]
50 euroquote:Op vrijdag 17 april 2015 21:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nato er omheen
Wat heeft deze nu uit eindelijk gekost?
het hele ding schreeuwt echt B KWALITEIT.. maar i love itquote:Op vrijdag 17 april 2015 21:09 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dat was snel. Bij de mijne duurde het een maand ofzo. Nu nog even die afschuwelijk slechte Vostok band vervangen.
Ja want voor een horloge van 5k een stukje rijden zou ik ook niet doen. Laat m dan maar kapot in de kast liggen.quote:Op vrijdag 17 april 2015 18:11 schreef DarkerThanBlack het volgende:
Tuurlijk jongens, iedere stad kent tientallen patek phillipe, Rolex, Panerai etc dealers.
Wat een onzin. Kwaliteit is niet uitmuntend, maar zeker een heel stuk beter dan al die Chinese zooi. Zou het niet direct B-kwaliteit noemen. band is waardeloos. Zou er iets op leer op laten maken. Heb zelf kangoeroe gekozen.quote:Op vrijdag 17 april 2015 21:25 schreef Michielos het volgende:
[..]
het hele ding schreeuwt echt B KWALITEIT.. maar i love it![]()
![]()
kijk mijn andere post ook even als je wil
Of Zuidelijke witte neushoornquote:Op zaterdag 18 april 2015 04:23 schreef Skv het volgende:
[..]
Wat een onzin. Kwaliteit is niet uitmuntend, maar zeker een heel stuk beter dan al die Chinese zooi. Zou het niet direct B-kwaliteit noemen. band is waardeloos. Zou er iets op leer op laten maken. Heb zelf kangoeroe gekozen.
Ja, het is inderdaad beter dan de meuk op watch2day om er maar een site in te gooienquote:Op zaterdag 18 april 2015 04:23 schreef Skv het volgende:
[..]
Wat een onzin. Kwaliteit is niet uitmuntend, maar zeker een heel stuk beter dan al die Chinese zooi. Zou het niet direct B-kwaliteit noemen. band is waardeloos. Zou er iets op leer op laten maken. Heb zelf kangoeroe gekozen.
Ik zou zelf voor leer gaan ipv een nato. Als je toch een nato wil dan is de maat denk ik 22mm. Blauwzwart is wel iets denk ik.quote:Op zaterdag 18 april 2015 13:28 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ja, het is inderdaad beter dan de meuk op watch2day om er maar een site in te gooienWeet jij wellicht hoeveel mm het nato strap moet zijn en welke kleuren lijken jou het beste? Ik denk zwart/blauw achtig iets toch?
Waar heb je hem besteld? Ik vind ze geweldig!quote:Op vrijdag 17 april 2015 21:23 schreef Michielos het volgende:
[..]
50 euroexclusief verzenden haha Alles bij elkaar 65 euro ofzo, hoefde niks af te dragen aan invoerkosten
hoeveel mm moet de NATO zijn? En welke kleuren zijn vet hierbij? Ik heb nooit een NATO gedragen
Meranom.comquote:Op zondag 19 april 2015 21:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waar heb je hem besteld? Ik vind ze geweldig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |